Sedák, postroj, vodítko s amortizérem

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.7.2016 15:23
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Chci začít se psem tahat, poradí někdo jaký sedák, postroj a vodítko? Jsem v tomto úplný začátečník. Budeme běhat jen rekreačně, takže to nemusí být nic extra, hlavně aby to bylo pohodlné. Zatím máme jen postroj na obrany od MAGu, ale to asi nebude ideální. Jinak pokud to jde skloubit, tak bych ráda, aby v postroji pes mohl tahat i pneumatiku nebo něco. Díky za rady.

7.7.2016 15:50
Mamutka

XXX.XXX.166.43

Mám sedák od Zera DC Grizzly a běžecký opasek od Nonstopu, vyhovuje mi spíš ten od Zera DC, i když většině lidí, co znám vyhuvuje spíš ten Nonstop. Mně na tom nonstopáckým vadí, že má přezku na tý části, kde je připnutý vodítko a jak si fena vybírá trasu a přebíhá ze strany na stranu, tak se mi to vždycky zasekne.
Postroje máme od Zera: Short, a od Manmatu: Half Lash - ty máme na běhání a na treky. Na koloběžku pak máme dlouhej podšitej postroj taky od Zera. Zero myslím i ušije postroj na míru. Postroje si hodně lidí chválí od Nonstopu, dají se hezky nastavit, aby seděly. Nejlepší je zajet na nějakou akci, kde je stánek a většinou tam poradí, jak podle určení, tak podle stavby psa a tak. MushGo vždycky na FB píše, kam a kdy pojedou.

http://www.zerodc.cz/cs/
http://www.non-stopdogwear.cz/produkty/
http://www.manmat.cz/produkty.

7.7.2016 15:52
Mamutka

XXX.XXX.166.43

Vodítka máme Manmaťácký s amortizerem a zatím drží smajlík

7.7.2016 16:00
Mamutka

XXX.XXX.166.43

Ještě doplním, že na to tahání pneumatik je asi potřeba postroj jiný, kvůli směru tahu. S taháním ale zkušenost nemám.

7.7.2016 20:25
Majka14

XXX.XXX.125.253