Málo aktivní štěně Border kolie

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.2.2017 09:07
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Máme pejska BOC 7 měsíců (spíše je menší 15 kg - není papírový - tatínek papírový, maminka čistokrevná, ale bez PP - tohle prosím neřešte - jen pro info!). Je děsně mazlivý. Když jdeme ven, tak se kouká jako že fakt? jo?, no tak já teda jdu, no. Venku ihned pookřeje a je aktivní, běhá, kamarádí se s pejskama, lítá za talířem, přijde na přivolání, miluje start z odložení... (ujde klidně i 10 - 15 km o víkendech, jinak denně tak cca 4-5 km). Poslední dobou začíná hodně čuchat (srny, divočáky...) to je pak poslušnost horší. Je moc šikovnej, umí už spoustu povelů (sedni, lehni, k noze, pac, ke mně, válej sudy, zavři šuplík, ...) Když chce, tak chodí i pěkně na vodítku a netahá. Jakmile ale přijdeme domů, tak si lehne a odpočívá (to je samozřejmě v pořádku). Když se probudí, tak si s ním chceme hrát nebo něco dělat, učit další povely...a do toho se mu už zas tak moc nechce. Za chvíli si opět lehne a kouká a odmítá spolupracovat. Jednou (někdy dvakrát) týdně chodíme na cvičák (pozitivní motivace), Tam pracuje celkem v pohodě. Přes den je někdy dopoledne (cca do 14.00 hod.) buď sám nebo je doma manžel, ale ten říká, že skoro celé dopoledne pospává, jen se přemísťuje. Krmíme granulemi Ontario, dostává Echinaceu, Alavis na klouby, občas zeleninu, tvaroh s piškotama, banánem nebo vajíčkem...a také nějaké pamlsky. Vylučování má v pořádku. Myslíte si, že ho (v jeho věku) přetěžujeme nebo, že dostává málo energie ve žrádle? Nebo je to pubertou, či ročním obdobím (I my už bychom rádi trochu sluníčka). Děkuji za názory a rady.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2017 19:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Starší pes už víc odpočívá "v kuse". Pokud je někdy do těch dvou hodin sám, tak si to asi tak nastavil. Navíc tyhle mrazy jsou pro psy velký výdej energie a čmuchání unaví víc než čistě fyzická aktivita.

Ontario žádná sláva, méně živočišných bílkovin, hodně rostlinných.

8.2.2017 04:53
scylla

XXX.XXX.150.32

Kocovka napsal(a):
Máme pejska BOC 7 měsíců (spíše je menší 15 kg - není papírový - tatínek papírový, maminka čistokrevná, ale bez PP - tohle prosím neřešte - jen pro info!). Je děsně mazlivý. Když jdeme ven, tak se kouká jako že fakt? jo?, no tak já teda jdu, no. Venku ihned pookřeje a je aktivní, běhá, kamarádí se s pejskama, lítá za talířem, přijde na přivolání, miluje start z odložení... (ujde klidně i 10 - 15 km o víkendech, jinak denně tak cca 4-5 km). Poslední dobou začíná hodně čuchat (srny, divočáky...) to je pak poslušnost horší. Je moc šikovnej, umí už spoustu povelů (sedni, lehni, k noze, pac, ke mně, válej sudy, zavři šuplík, ...) Když chce, tak chodí i pěkně na vodítku a netahá. Jakmile ale přijdeme domů, tak si lehne a odpočívá (to je samozřejmě v pořádku). Když se probudí, tak si s ním chceme hrát nebo něco dělat, učit další povely...a do toho se mu už zas tak moc nechce. Za chvíli si opět lehne a kouká a odmítá spolupracovat. Jednou (někdy dvakrát) týdně chodíme na cvičák (pozitivní motivace), Tam pracuje celkem v pohodě. Přes den je někdy dopoledne (cca do 14.00 hod.) buď sám nebo je doma manžel, ale ten říká, že skoro celé dopoledne pospává, jen se přemísťuje. Krmíme granulemi Ontario, dostává Echinaceu, Alavis na klouby, občas zeleninu, tvaroh s piškotama, banánem nebo vajíčkem...a také nějaké pamlsky. Vylučování má v pořádku. Myslíte si, že ho (v jeho věku) přetěžujeme nebo, že dostává málo energie ve žrádle? Nebo je to pubertou, či ročním obdobím (I my už bychom rádi trochu sluníčka). Děkuji za názory a rady.

Myslím, že ho dost slušně přetěžujete jak množstvím nachozených km tak tím, že po něm pořád chcete nějaké povely nebo lítání za něčím a ještě tzv. pozitivní motivace, to je na nervy toho štěněte docela dost. Uberte a nechte ho odpočívat, on s sám říká, jestli je unavený nebo ne. Ne každá bordera musí být nutně totální magor, jak se dnes vydává za standard.

8.2.2017 08:25
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Podle popisu mi připadá jako úplně normální pes! smajlík
Klidně bych ho nechala být, není stroj, který by měl mít neustálou potřebu něco dělat. Má taky svůj "pocitový" režim. Nechala bych ho, však on se s aktivitou přihlásí sám.
To čmuchání a s tím spojená nepozornost je taky normál. Naše byla jako štěně výstavní aportér, teď jí hodíme míček, ona pro něj letí, ale najednou ji něco zaujme u plotu... smajlík Prostě normální živočich, žádný stroj na povely. smajlík

8.2.2017 08:40
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Nevím, proč jste založila další vlákno, ale lípnu sem to, co jsem teď napsala tam:

Fakt ho nechte víc odpočívat. Nic není protivnějšího, než přeaktivní lidi. :- ) Všechno zase tomu psovi řídit nemůžete, je to živý tvor se svým vlastní režimem. Vy ho naopak musíte právě víc pozorovat, co on chce a potřebuje, ne že vy jste akční rodina a psa zdecimujete . Nepleťte si živočicha s pracovním nářadím v posilovně.

A ještě - naprosto chápu Vaše nadšení tak chytrým tvorem. Ale zamyslete se trošku, proč jste si psa pořídili. Abyste měli doma vycvičeného cirkusáka, anebo proto, že máte doopravdy rádi zvířata? Popravdě, taky se mi líbí, jak nás s naší AUO lidi obdivují a zastavují se a dívají se, jak skáče pro aport a podá mi ho do ruky atd. (to ji ovšem naučila dcera, ne já). Ale především si všímám, jak se ten pes cítí a co chce.

8.2.2017 15:21
beastije

XXX.XXX.205.71

My jsme teda u AUO zjistili, ze doma proste odpociva, je zvykla, ze doma se extra neblbne, spis lezi. A je to strasne super.

Jaky je to problem jsme zjistili az kdyz ji davame nekomu na hlidani, protoze tam to odpocivani nenastane nikdy, je to neutahatelna zruda co nespi...a pak prijede domu a spi tyden a je spokojena.

To same, nedej boze kdyz si po vychazce nejdeme sednout na gauc a ona nemuze lezet u nas a musi prechazet mezi jednim a druhym, co delame a nemuze spat!

A to ji mame mnohem mene vytizenou nez vy, jasne, ted v nedeli 25km prochazka, ale v sobotu cely den doma, cvicak jednou tydne a pres tyden jen do parku na pul hodky rano a vecer, jinak 10ti minutovky za barak. A malo vytizena mi neprijde, mame interaktivni hracku, kong, a naucili jsme slalom mezi nohama z dog dancingu. A to jsme v praci 9 hodin a hracky ji nikdy nenechavame bez dozoru. Jen obcas pul hodinka venceni pres obed, ale ne kazdy den.

Prijde mi, ze i tihle hyperaktivni psi se prizpusobi zivotnimu stylu. A zvladnou vsechno, i tydeni dovolene v horach s celodennimi vyslapy a spanim v hamace. Nebo to valeni doma.

8.2.2017 16:13
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Děkuji moc za Vaše informace. My jsme sice aktivní rodina, ale zase tak trochu normálně aktivní. Nejsme žádní magoři. Abych pravdu řekla, tak jsme se řídili spíše tím, co nám kdo řekl. Utahat, ulítat, utahat hlavně psychicky...prý to borderky potřebují...jinak, že začnou být nejprve apatické a potom až agresivní, že to je prostě maximálně energické plemeno. Tak jsme se báli, abychom mu nedávali málo...aby byl spokojený, nadšený. Rozhodně nemáme žádné sportovní nebo jiné ambice. Pořídili jsme si ho hlavně jako parťáka na výlety a pod. Jsem moc ráda, že mi někdo konečně řekl, že BOC nemusí být v každém případě magor. Na prvním cvičáku nám neustále někdo říkal...on kouše vodítko? To nesmí s tím něco dělejte! On se vůbec nesoustředí s tím něco dělejte! On nepřibehl na poprvé s tím něco dělejte! On se projevuje nějak dominantně (byly mu asi 4 měsíce - chtěl si jen hrát) s tím něco dělejte! Ale nikdy nám neřekli co! A hlavně nikdy jsme tam nedostali radu jak a jak hodně vlastně s tou BOC pracovat.
Jsme jinak velice pohodová a klidná rodina a on se očividně maximálně přizpůsobil. Což mě jen těší. Můj dotaz jsem vznesla právě proto, že jsem si myslela, jestli ho nepřetěžujeme, tak trochu mi to k tomu nasvědčovalo a bylo mi ho líto. Rozhodně přestaneme s nějakým zbytečně velkým výcvikem. Proč! A začneme normální klidový režim. V klidu a v pohodě! Ať je šťastný a veselý. A my taky. Ještě jednou moc děkuji vám všem. Jo a jinak je to děsný mazel, to si mooooc užívá.
Děkuji

8.2.2017 16:37
Kocovka

XXX.XXX.64.181

P.S.: Přestávám číst knihy a internet a začínám se řídit vlastním citem a srdcem. Jako u dětí.

8.2.2017 16:53
tapina

XXX.XXX.11.234

beastije napsal(a):
My jsme teda u AUO zjistili, ze doma proste odpociva, je zvykla, ze doma se extra neblbne, spis lezi. A je to strasne super.

Jaky je to problem jsme zjistili az kdyz ji davame nekomu na hlidani, protoze tam to odpocivani nenastane nikdy, je to neutahatelna zruda co nespi...a pak prijede domu a spi tyden a je spokojena.

To same, nedej boze kdyz si po vychazce nejdeme sednout na gauc a ona nemuze lezet u nas a musi prechazet mezi jednim a druhym, co delame a nemuze spat!

A to ji mame mnohem mene vytizenou nez vy, jasne, ted v nedeli 25km prochazka, ale v sobotu cely den doma, cvicak jednou tydne a pres tyden jen do parku na pul hodky rano a vecer, jinak 10ti minutovky za barak. A malo vytizena mi neprijde, mame interaktivni hracku, kong, a naucili jsme slalom mezi nohama z dog dancingu. A to jsme v praci 9 hodin a hracky ji nikdy nenechavame bez dozoru. Jen obcas pul hodinka venceni pres obed, ale ne kazdy den.

Prijde mi, ze i tihle hyperaktivni psi se prizpusobi zivotnimu stylu. A zvladnou vsechno, i tydeni dovolene v horach s celodennimi vyslapy a spanim v hamace. Nebo to valeni doma.

Dobrý den, prosím teď neberte to nějak vyčítavě, jen se ptám, strašně mě to udivilo. Případně pokud by Vám to nevadilo, děkuju za odpověď:

Máte mladou fenku, opravdu jí stačí 5 dní po sobě 2* 30 min + několikrát 10? Co v těch 30 min děláte? Máte ji v domě nebo na zahradě?
Já teda bych se strašně styděla, kdybych to měla takhle, u jakéhokoliv psa. Já mám psy doma, to je asi taky velký rozdíl.

8.2.2017 18:28
beastie

XXX.XXX.207.242

tapina napsal(a):
Dobrý den, prosím teď neberte to nějak vyčítavě, jen se ptám, strašně mě to udivilo. Případně pokud by Vám to nevadilo, děkuju za odpověď:

Máte mladou fenku, opravdu jí stačí 5 dní po sobě 2* 30 min + několikrát 10? Co v těch 30 min děláte? Máte ji v domě nebo na zahradě?
Já teda bych se strašně styděla, kdybych to měla takhle, u jakéhokoliv psa. Já mám psy doma, to je asi taky velký rozdíl.

Nijak si to neberu, byla jsem připravená ji právě dát mnohem víc, ale není to moc potřeba. Prostě jdeme do jednoho ze čtyř parků v okolí, ona lítá, čmuchá, nosí klacky, šišky, hraje si se psy, běhá jak šílená, občas míček. Když chce pamlsek tak přiběhne ke mě, kouká, dostane nějaký povel, splní, dostane pamlsek.

Doma dostává pak nějaké hračky, plyšáky, plnící míčky, pet lahve, ... když se nudí, a jinak je normálně v bytě.

Ale bereme jí všude s sebou, jezdí s námi u kola, chodí s námi běhat, když jdeme ven lézt na skálu je přivázaná dole, žvýká si klacky, čmuchá okolí, jezdí s námi na dovolené, navšechny návštěvy, ...

Taky sem byla překvapená, všude psali jak příšerně neutahatelné, hyperaktivní, hlavně zaměstnat. A ono stačí méně, je zlatá, válí se s náma v posteli a ráno se jí nechce vstávat :).

8.2.2017 19:24
Andrýsek3

XXX.XXX.44.13

To by mi Barney doma skákal po hlavě. My teda taky nejsme kdo ví jak akční v tom, že by jsme lítali po hodinách a různorodých aktivitách, ale každý den musí mít aspoň 1-2 hodiny jednu procházku, pak 2x 40 minuty a pak věnčící, dva dny to zvládne bez té dlouhé, ale pak už je na zabití a to spíš jen chodíme po lese, občas si něco zastopuje, poaportuje, jinak si hrajeme, a cvičíme.

8.2.2017 19:50
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

beastije napsal(a):
My jsme teda u AUO zjistili, ze doma proste odpociva, je zvykla, ze doma se extra neblbne, spis lezi. A je to strasne super.

Jaky je to problem jsme zjistili az kdyz ji davame nekomu na hlidani, protoze tam to odpocivani nenastane nikdy, je to neutahatelna zruda co nespi...a pak prijede domu a spi tyden a je spokojena.

To same, nedej boze kdyz si po vychazce nejdeme sednout na gauc a ona nemuze lezet u nas a musi prechazet mezi jednim a druhym, co delame a nemuze spat!

A to ji mame mnohem mene vytizenou nez vy, jasne, ted v nedeli 25km prochazka, ale v sobotu cely den doma, cvicak jednou tydne a pres tyden jen do parku na pul hodky rano a vecer, jinak 10ti minutovky za barak. A malo vytizena mi neprijde, mame interaktivni hracku, kong, a naucili jsme slalom mezi nohama z dog dancingu. A to jsme v praci 9 hodin a hracky ji nikdy nenechavame bez dozoru. Jen obcas pul hodinka venceni pres obed, ale ne kazdy den.

Prijde mi, ze i tihle hyperaktivni psi se prizpusobi zivotnimu stylu. A zvladnou vsechno, i tydeni dovolene v horach s celodennimi vyslapy a spanim v hamace. Nebo to valeni doma.

Ano, tak nějak.
Akorát s tím kongem ji zabavím asi tak na 3 minuty. smajlík Ona opravdu pokud jsme činní my, neusne, snad jen tak na pár minut. A poslední dobou mi připadá, jako by byla ráda, když konečně zhasneme, to se nasouká pod postel, vzdychne a chrupe.

8.2.2017 19:58
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

tapina napsal(a):
Dobrý den, prosím teď neberte to nějak vyčítavě, jen se ptám, strašně mě to udivilo. Případně pokud by Vám to nevadilo, děkuju za odpověď:

Máte mladou fenku, opravdu jí stačí 5 dní po sobě 2* 30 min + několikrát 10? Co v těch 30 min děláte? Máte ji v domě nebo na zahradě?
Já teda bych se strašně styděla, kdybych to měla takhle, u jakéhokoliv psa. Já mám psy doma, to je asi taky velký rozdíl.

Já za AUO (necelé 2 roky) odpovím podobně: nestydím. Proč byste se styděla, když dobře pozorujete psa a v rámci možností děláte něco tak, aby mu to vyhovovalo. A snad taky chodíte nebo jezdíte do práce. Není možné dojet z práce a být půl dne se psem venku.
Zjistila jsem, že psovi opravdu stačí v podstatě to, co mu nabídnete, jak ho navyknete. Samozřejmě nemluvím o extrémech. Ale naše je venku asi 3x denně po čtvrt hodině a jednou má na proběhnutí delší čas.
Doma se mnou naše koza vaří, uklízí, pořád na ni mluvím, občas cvičíme.
A jak sama vidíte na dotazu, oni ti psi nejsou neúnavné mašiny, taky mají rádi pohodlíčko a klídek. smajlík

8.2.2017 20:00
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

beastie: Taky sem byla překvapená, všude psali jak příšerně neutahatelné, hyperaktivní, hlavně zaměstnat. A ono stačí méně, je zlatá, válí se s náma v posteli a ráno se jí nechce vstávat :).

Tak s tím souhlasím. Naše chodí spát třeba o půlnoci (s mladýma) a ráno vychrupuje do desíti. Dá se říct, že pravidelně.

8.2.2017 20:02
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Kocovka napsal(a):
P.S.: Přestávám číst knihy a internet a začínám se řídit vlastním citem a srdcem. Jako u dětí.

Táááák... přesně tak. To je důležité. Psa dobře pozorujte, však on mluví dostatečně jasně. Je moc pěkný.

8.2.2017 20:10
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Andrýsek3 napsal(a):
To by mi Barney doma skákal po hlavě. My teda taky nejsme kdo ví jak akční v tom, že by jsme lítali po hodinách a různorodých aktivitách, ale každý den musí mít aspoň 1-2 hodiny jednu procházku, pak 2x 40 minuty a pak věnčící, dva dny to zvládne bez té dlouhé, ale pak už je na zabití a to spíš jen chodíme po lese, občas si něco zastopuje, poaportuje, jinak si hrajeme, a cvičíme.

No... to jsou zhruba 4 a půl hodiny se psem.
Když ráno jedu v 6 do práce a vracím se v půl šesté večer, musela bych být venku cca do půl desáté nebo aspoň do devíti. No tak nevím. smajlík smajlík.

My jsme už dřív právě přišli na to, že čím víc toho psa mordujeme, zdánlivě jakoby v jeho zájmu, tím je právě akčnější.
V době. kdy jsem mladým vytýkala, že se jí nevěnují dostatečně, jsme nechali udělat nějaké biochemické vyšetření u veterinářky a ta teda prohlásila, že pes je vylítaný dostatečně, následně ji prohlídla zkušená chovatelka ze ZOO a (pro mě překvapivě) prohlásila, že je dobře osvalená.
Tak - asi ten náš způsob života takhle psovi vyhovuje a stačí. Já jsem právě taky dřív měla mylnou představu, že je nutné s tím psem 12 hodin nějak pracovat a sportovat. ož mě deprimovalo smajlík smajlík.

Nejklidnější fakt byla, když jsme doma všichni lehli s virózou. Myslím, že je to hlavně o návyku. Když navyknete psa na 4hodinové lítání, no tak to časem samozřejmě bude vyžadovat.
Čímž prosím vůbec neříkám, že by se mělo pěstovat válení a nicnedělání, aby to zas někdo nevzal nějak extrémně... smajlík
BOC a AUO jistě gaučáci nejsou, ale - zrovna teď ta naše polehává na balkóně. Už chce prostě klid, a to tu byla od 9 do 16 h. sama, čili nejspíš spala, přestože se obávám že se občas baví proháněním kocoura. Ten totiž taky každý večer už spí jak špalek. smajlík

8.2.2017 20:24
tapina

XXX.XXX.211.223

RomčaJelča napsal(a):
Já za AUO (necelé 2 roky) odpovím podobně: nestydím. Proč byste se styděla, když dobře pozorujete psa a v rámci možností děláte něco tak, aby mu to vyhovovalo. A snad taky chodíte nebo jezdíte do práce. Není možné dojet z práce a být půl dne se psem venku.
Zjistila jsem, že psovi opravdu stačí v podstatě to, co mu nabídnete, jak ho navyknete. Samozřejmě nemluvím o extrémech. Ale naše je venku asi 3x denně po čtvrt hodině a jednou má na proběhnutí delší čas.
Doma se mnou naše koza vaří, uklízí, pořád na ni mluvím, občas cvičíme.
A jak sama vidíte na dotazu, oni ti psi nejsou neúnavné mašiny, taky mají rádi pohodlíčko a klídek. smajlík

Já nevím no. Tak u Vás je to jinak, Vy jste se psem, není tam sám. Moji psové na mě čekají, v bytě. Teď teda mám webkameru, tak vím, že fakt celou dobu, co nejsem doma, chrní. I malý. Myslela jsem si, že si třeba hrají, ale nic moc. To mě celkem překvapilo. Mydlí se celkem dost, ale až jak jsem doma. Když jdu spát, tak jdou taky, jsou hodní.

Ano, chodím a jezdím do práce, pracuju víc než 1 úvazek (cca 1,5 - 1,75). Přesto nebo proto jsem se psama co nejvíc venku, je to pro mě relax. Min 2h večer, teď v zimě, ráno chodím s každým zvlášť + pak spolu, dohromady něco přes hodinu, v poledne je jdu vyvenčit 15min, když to vyjde 30, plus po večerní vycházce ještě 2* kolem bloku. Doma se jim věnuju jak to jde. Když je čas, snažím se s nimi být víc.

Já osobně, kdybych věděla, že psovi budu moct dát jen tak málo času, tak si ho do bytu nepořídím, ani miniplemeno. Nevím no.

Ale je dobře, že vám to funguje, o tom žádná.

8.2.2017 21:07
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

tapina napsal(a):
Já nevím no. Tak u Vás je to jinak, Vy jste se psem, není tam sám. Moji psové na mě čekají, v bytě. Teď teda mám webkameru, tak vím, že fakt celou dobu, co nejsem doma, chrní. I malý. Myslela jsem si, že si třeba hrají, ale nic moc. To mě celkem překvapilo. Mydlí se celkem dost, ale až jak jsem doma. Když jdu spát, tak jdou taky, jsou hodní.

Ano, chodím a jezdím do práce, pracuju víc než 1 úvazek (cca 1,5 - 1,75). Přesto nebo proto jsem se psama co nejvíc venku, je to pro mě relax. Min 2h večer, teď v zimě, ráno chodím s každým zvlášť + pak spolu, dohromady něco přes hodinu, v poledne je jdu vyvenčit 15min, když to vyjde 30, plus po večerní vycházce ještě 2* kolem bloku. Doma se jim věnuju jak to jde. Když je čas, snažím se s nimi být víc.

Já osobně, kdybych věděla, že psovi budu moct dát jen tak málo času, tak si ho do bytu nepořídím, ani miniplemeno. Nevím no.

Ale je dobře, že vám to funguje, o tom žádná.

No bývá tady sama. Všichni jezdíme do práce. Obvykle je tu tak těch 8 hodin. Ale podívejte se na aktuální foto pořízené před pár minutami. Prostě - pohoda. Byla dnes venku jen ráno v 8 s dcerou (10 minut), já teď v obvyklých 6 ráno kvůli zlomené ruce na tom náledí nevenčím, pak s dcerou ve výběhu v 15.30 asi půl hodiny a pak se mnou v 19 h. možná čtvrt hodiny. Vyvenčená bude ještě asi ve 23 h.
To černé vzadu je můj milovaný kocour.
Ale o té kameře jsem taky zauvažovala. Poté, co jsem našla velký obraz na zdi nakřivo. smajlík smajlík. Osobně už jsem nechtěla do bytu nikdy žádného psa, nepořizovala jsem ho. Pro mě večerní cárání po venku relax fakt není. A dcera i její přítel v tom měsíci, kdy si ho pořídili, dostali oba dva nabídku na změnu zaměstnání - tak co se dá dělat, no, jsou v životě lidském i psím horší situace...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 21:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
No bývá tady sama. Všichni jezdíme do práce. Obvykle je tu tak těch 8 hodin. Ale podívejte se na aktuální foto pořízené před pár minutami. Prostě - pohoda. Byla dnes venku jen ráno v 8 s dcerou (10 minut), já teď v obvyklých 6 ráno kvůli zlomené ruce na tom náledí nevenčím, pak s dcerou ve výběhu v 15.30 asi půl hodiny a pak se mnou v 19 h. možná čtvrt hodiny. Vyvenčená bude ještě asi ve 23 h.
To černé vzadu je můj milovaný kocour.
Ale o té kameře jsem taky zauvažovala. Poté, co jsem našla velký obraz na zdi nakřivo. smajlík smajlík. Osobně už jsem nechtěla do bytu nikdy žádného psa, nepořizovala jsem ho. Pro mě večerní cárání po venku relax fakt není. A dcera i její přítel v tom měsíci, kdy si ho pořídili, dostali oba dva nabídku na změnu zaměstnání - tak co se dá dělat, no, jsou v životě lidském i psím horší situace...

Co ty nohy špinavý ?

8.2.2017 21:13
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co ty nohy špinavý ?

Nic. Já spím jinde . Mimochodem tohle je nic proti množství chlupů, které pouští kočka. Když chce mít někdo naleštěno, musí být buď bez práce nebo oželet zvířata v bytě. smajlík Uklízecí prostředky jsou po pořízení zvířat mým věrným společníkem. smajlík smajlík Ne že by mě to vždycky úplně těšilo... smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 21:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
Nic. Já spím jinde . Mimochodem tohle je nic proti množství chlupů, které pouští kočka. Když chce mít někdo naleštěno, musí být buď bez práce nebo oželet zvířata v bytě. smajlík Uklízecí prostředky jsou po pořízení zvířat mým věrným společníkem. smajlík smajlík Ne že by mě to vždycky úplně těšilo... smajlík

Neskutečný a zítra umýt!

8.2.2017 21:23
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neskutečný a zítra umýt!

Až zítra?

8.2.2017 21:26
tapina

XXX.XXX.211.223

RomčaJelča napsal(a):
No bývá tady sama. Všichni jezdíme do práce. Obvykle je tu tak těch 8 hodin. Ale podívejte se na aktuální foto pořízené před pár minutami. Prostě - pohoda. Byla dnes venku jen ráno v 8 s dcerou (10 minut), já teď v obvyklých 6 ráno kvůli zlomené ruce na tom náledí nevenčím, pak s dcerou ve výběhu v 15.30 asi půl hodiny a pak se mnou v 19 h. možná čtvrt hodiny. Vyvenčená bude ještě asi ve 23 h.
To černé vzadu je můj milovaný kocour.
Ale o té kameře jsem taky zauvažovala. Poté, co jsem našla velký obraz na zdi nakřivo. smajlík smajlík. Osobně už jsem nechtěla do bytu nikdy žádného psa, nepořizovala jsem ho. Pro mě večerní cárání po venku relax fakt není. A dcera i její přítel v tom měsíci, kdy si ho pořídili, dostali oba dva nabídku na změnu zaměstnání - tak co se dá dělat, no, jsou v životě lidském i psím horší situace...

Pěknej špekounek, kde má ty svaly? smajlík Ne, legrace, to říkám o naší, když se napucne. No, vypadá starší.

Jo, taky koukám na ty nohy... Připomnělo mi to spíš něco jiného. Ale já si takových věcí všímám, protože viz dál.

No u nás to je tak jak to máme teď taky pohodička. Byly doby, kdy jsem fenu musela obden koupat a taky o ní hodně pečovat i jinak, beztak jsem s ní vždycky byla venku aspoň jednou ve dni ty 2 hodiny.

Aj moje babi se zlomenou rukou a artrózou aj. zvládne vyvenčit psa časově stejně jak já a to má pak doma ještě práci tak těžkou, že si to málokdo dokáže představit.

Fakt nevím. Teda spíš koukám s otevřenou pusou, co je "normální".

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 21:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
Až zítra?

No, ono koupat psa v půl desátý večer, nic moc, ale jestli se Vám chce koukám, že by potřebovala tak nějak celá, i ten ocas není bílej Já koupala nádheru taky dneska, zabralo to přesně 15min bez fénování

8.2.2017 21:42
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

tapina napsal(a):
Pěknej špekounek, kde má ty svaly? smajlík Ne, legrace, to říkám o naší, když se napucne. No, vypadá starší.

Jo, taky koukám na ty nohy... Připomnělo mi to spíš něco jiného. Ale já si takových věcí všímám, protože viz dál.

No u nás to je tak jak to máme teď taky pohodička. Byly doby, kdy jsem fenu musela obden koupat a taky o ní hodně pečovat i jinak, beztak jsem s ní vždycky byla venku aspoň jednou ve dni ty 2 hodiny.

Aj moje babi se zlomenou rukou a artrózou aj. zvládne vyvenčit psa časově stejně jak já a to má pak doma ještě práci tak těžkou, že si to málokdo dokáže představit.

Fakt nevím. Teda spíš koukám s otevřenou pusou, co je "normální".

Taky nevím, kde má svaly smajlík. Já to nikdy nezjišťovala, sama antisportovec.
S tím venčením to má taky každý jinak. Já když jsem se poptávala známých, valila jsem oči, že jdou třeba jen 2x denně.
A taky někdo má v práci trošku volněji a pak energii na lítání se psem, já dojíždím denně 70 km a ještě doma u PC po večerech brigádničím... O svých zdravotních komplikacích se ani rozšiřovat nebudu.
Ohledně normálnosti - každý žije jinak. Jsi asi ještě mladá, tak jsi hodně věcí nezažila. Podle něčích šablon se prostě nežije... (jak jsem sama v životě zjistila). Chválabohu dnes v mém věku vím, že - obecně - na spoustě věcí a na tom, co si myslí někteří jiní lidí, vůbec nezáleží. Ty žij tak, jak to vyhovuje Tobě.

8.2.2017 21:45
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, ono koupat psa v půl desátý večer, nic moc, ale jestli se Vám chce koukám, že by potřebovala tak nějak celá, i ten ocas není bílej Já koupala nádheru taky dneska, zabralo to přesně 15min bez fénování

My žijeme převážně nočním životem a půjde ještě jednou na venčení. Fénovat se teda nenechá, dostat jejích 26 kilo do vany je taky někdy oříšek. Ale to neřeším vždycky já, ještě jsou tu na to mladí. Ona se ale běžně povaluje na balkóně, kde je beton a tam teda podlahu skutečně nevytírám. Není "ryze bytová". smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 21:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
My žijeme převážně nočním životem a půjde ještě jednou na venčení. Fénovat se teda nenechá, dostat jejích 26 kilo do vany je taky někdy oříšek. Ale to neřeším vždycky já, ještě jsou tu na to mladí. Ona se ale běžně povaluje na balkóně, kde je beton a tam teda podlahu skutečně nevytírám. Není "ryze bytová". smajlík

Njn, to u nás je hygiena a s tím spojená krása důležitá ikdyž ji nevystavuji, tak ji držím ve výstavní kondici smajlík Příjemnou prochádu

8.2.2017 21:55
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Njn, to u nás je hygiena a s tím spojená krása důležitá ikdyž ji nevystavuji, tak ji držím ve výstavní kondici smajlík Příjemnou prochádu

Nepochybuji o tom, že jste nejlepší.
Jste dobrá, že při plné zaměstnanosti stíháte hygienu i kondici a ještě diskuze na internetu. Já Vašich kvalit rozhodně nedosahuji (a popravdě ani nechci, z určitých důvodů) smajlík.
Na procházku jdou mladí. Já mívám většinou spíš ranní a odpolední služby.

8.2.2017 21:58
tapina

XXX.XXX.211.223

RomčaJelča napsal(a):
Taky nevím, kde má svaly smajlík. Já to nikdy nezjišťovala, sama antisportovec.
S tím venčením to má taky každý jinak. Já když jsem se poptávala známých, valila jsem oči, že jdou třeba jen 2x denně.
A taky někdo má v práci trošku volněji a pak energii na lítání se psem, já dojíždím denně 70 km a ještě doma u PC po večerech brigádničím... O svých zdravotních komplikacích se ani rozšiřovat nebudu.
Ohledně normálnosti - každý žije jinak. Jsi asi ještě mladá, tak jsi hodně věcí nezažila. Podle něčích šablon se prostě nežije... (jak jsem sama v životě zjistila). Chválabohu dnes v mém věku vím, že - obecně - na spoustě věcí a na tom, co si myslí někteří jiní lidí, vůbec nezáleží. Ty žij tak, jak to vyhovuje Tobě.

Však.

A jako vážně? No hezky jste mě odhadla. Mladice. Zcela zdravá. Moc jsem nezažila. Hej super. Tak díky za kompliment. V práci volněji. No tak jo. Práci mám naplánovanou po 15 minutách půl roku dopředu. Nesedím na zadku, skoro celou dobu v práci stojím a hlavně celou dobu makám rukama a hlavou. Ale tak jo, Vy máte ty životní zkušenosti, tak přesně víte.

Ale víte co, já si nestěžuju, na svůj život, na svého psa a vlastně na nic.

Zkuste si po sobě přečíst, co tu nějakou dobu sama píšete o svém psovi a o jiných lidech.

Jo, podle šablon rozhodně nežiji a po nikom ani nechci, aby žil jako já.

Až si to strovnáte, možná si budem moct tykat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
Nepochybuji o tom, že jste nejlepší.
Jste dobrá, že při plné zaměstnanosti stíháte hygienu i kondici a ještě diskuze na internetu. Já Vašich kvalit rozhodně nedosahuji (a popravdě ani nechci, z určitých důvodů) smajlík.
Na procházku jdou mladí. Já mívám většinou spíš ranní a odpolední služby.

Nečertěte se, pracuji z 90% z domova, sem tam musím do kanclu, takže to je taky o něčem jiném Stíhám všechno, ono, vykoupat psa není zas tak složité smajlík
Už jdete spát?

8.2.2017 22:01
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Tapino, nerozumím tomu, proč něco berete až tak špatně, příspěvek nebyl myšlen vůbec zle. Já Vám spíš chtěla jakoby poradit, abyste si žila svým způsobem života a nenechala se ovlivňovat někým, jehož názor Vám třeba nevyhovuje. Hmm, naprosto nepochopeno, je vidět, jak moc ten tón hlasu a gesta chybí. smajlík

8.2.2017 22:02
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nečertěte se, pracuji z 90% z domova, sem tam musím do kanclu, takže to je taky o něčem jiném Stíhám všechno, ono, vykoupat psa není zas tak složité smajlík
Už jdete spát?

No, to Vy jste měla potřebu rejpat. Budiž Vám přáno, když to potřebujete smajlík ;-).
Nejdu, pracuji. Kromě práce mám ještě brigády... Jooo, pracovat z domova by se mi asi líbilo.

8.2.2017 22:05
tapina

XXX.XXX.211.223

RomčaJelča napsal(a):
Tapino, nerozumím tomu, proč něco berete až tak špatně, příspěvek nebyl myšlen vůbec zle. Já Vám spíš chtěla jakoby poradit, abyste si žila svým způsobem života a nenechala se ovlivňovat někým, jehož názor Vám třeba nevyhovuje. Hmm, naprosto nepochopeno, je vidět, jak moc ten tón hlasu a gesta chybí. smajlík

A jak žiju? Žiju svým způsobem života a celkem si myslím, že tím nikomu neubližuju. Ani Vám ne, přece.

Proč jako byste mi chtěla radit? Z jaké pozice?

Ještě toto mi prosím vysvětlete, protože, já to fakt nechápu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
No, to Vy jste měla potřebu rejpat. Budiž Vám přáno, když to potřebujete smajlík ;-).
Nejdu, pracuji. Kromě práce mám ještě brigády... Jooo, pracovat z domova by se mi asi líbilo.

Jak Vám říkám, nerýpu do Vás vůbec, špatně jste si to vyložila.
Njn, každý má svůj život zařízen jinak.

8.2.2017 22:14
tapina

XXX.XXX.211.223

Omlouvám se, ono to sem nepatří. Nějaké osobní věci nebo co.

Možná k původnímu příspěvku - třeba by stálo za to, přečíst si historii, co tu o svých psech v průběhu času psali ti, co mají tato plemena. Nebo i jiné teď už dospělé a před nedávnem štěňata. Možná z toho jde vyčíst víc než to, co říkají teď.

Všichni máme skvělé psy.

Jsou úžasní a krásní, ať už v plném trysku, zaujatě hledí na páníčka či na kus žvance v misce. Nebo běží s nosem u země a v hlavě mají, co my si nikdy nedokážeme představit. Pro tyhle krásné chvíle je máme a je správně, že zapomínáme na ty chvíle, kdy nám to zas tak nešlo nebo bylo ouvej.

Určitě dobré rozhodnutí, řídit se srdcem a ne někým, kdo o Vás a Vašem psu až tak moc neví.

Ať to jde!

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Omlouvám se, ono to sem nepatří. Nějaké osobní věci nebo co.

Možná k původnímu příspěvku - třeba by stálo za to, přečíst si historii, co tu o svých psech v průběhu času psali ti, co mají tato plemena. Nebo i jiné teď už dospělé a před nedávnem štěňata. Možná z toho jde vyčíst víc než to, co říkají teď.

Všichni máme skvělé psy.

Jsou úžasní a krásní, ať už v plném trysku, zaujatě hledí na páníčka či na kus žvance v misce. Nebo běží s nosem u země a v hlavě mají, co my si nikdy nedokážeme představit. Pro tyhle krásné chvíle je máme a je správně, že zapomínáme na ty chvíle, kdy nám to zas tak nešlo nebo bylo ouvej.

Určitě dobré rozhodnutí, řídit se srdcem a ne někým, kdo o Vás a Vašem psu až tak moc neví.

Ať to jde!

OT: jak dopadly drápy?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tak Vy jste, RJ, chudák a všichni ostatní to mají v životě tak jednoduché..
Ohledně normálnosti...naučím psa netahat, nelézt na linku, dám mu pořádně najíst a vykoupu jej, protože řeknu "jdeš se koupat, šup do vany" a on jde. Nebo si nechám pomoct či poradit. Nechám psa pořádně vyběhat. Aby psovi chutnalo a dobře se vyspal. Chovám se k němu jako k psovi a ne kanárkovi. Protože buď mám psa nebo kanárka. Normální je říct - jsem totálně líná a měla bych si zaplatit hlídání, venčení, výcvik..a ne to házet na psa nebo vymýšlet "ty to děláš hůř, ty jsi mimo, ty máš jiné plemeno, ty jsi uprchlík, ty nemáš pp, ty...ty jsi mladší HA!"
Ty, RJ.
A normální je se omluvit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Omlouvám se, ono to sem nepatří. Nějaké osobní věci nebo co.

Možná k původnímu příspěvku - třeba by stálo za to, přečíst si historii, co tu o svých psech v průběhu času psali ti, co mají tato plemena. Nebo i jiné teď už dospělé a před nedávnem štěňata. Možná z toho jde vyčíst víc než to, co říkají teď.

Všichni máme skvělé psy.

Jsou úžasní a krásní, ať už v plném trysku, zaujatě hledí na páníčka či na kus žvance v misce. Nebo běží s nosem u země a v hlavě mají, co my si nikdy nedokážeme představit. Pro tyhle krásné chvíle je máme a je správně, že zapomínáme na ty chvíle, kdy nám to zas tak nešlo nebo bylo ouvej.

Určitě dobré rozhodnutí, řídit se srdcem a ne někým, kdo o Vás a Vašem psu až tak moc neví.

Ať to jde!

Zaujatě hledí na kus žvance v páníčkově ruce, nebo vzdorovitě zírá zarostlý do chodníku a zapřený tlapkami s rozkazem změny trasy, bez možnosti odporu. Samozřejmě že mám taky skvělého psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak Vy jste, RJ, chudák a všichni ostatní to mají v životě tak jednoduché..
Ohledně normálnosti...naučím psa netahat, nelézt na linku, dám mu pořádně najíst a vykoupu jej, protože řeknu "jdeš se koupat, šup do vany" a on jde. Nebo si nechám pomoct či poradit. Nechám psa pořádně vyběhat. Aby psovi chutnalo a dobře se vyspal. Chovám se k němu jako k psovi a ne kanárkovi. Protože buď mám psa nebo kanárka. Normální je říct - jsem totálně líná a měla bych si zaplatit hlídání, venčení, výcvik..a ne to házet na psa nebo vymýšlet "ty to děláš hůř, ty jsi mimo, ty máš jiné plemeno, ty jsi uprchlík, ty nemáš pp, ty...ty jsi mladší HA!"
Ty, RJ.
A normální je se omluvit.

8.2.2017 22:33
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak Vy jste, RJ, chudák a všichni ostatní to mají v životě tak jednoduché..
Ohledně normálnosti...naučím psa netahat, nelézt na linku, dám mu pořádně najíst a vykoupu jej, protože řeknu "jdeš se koupat, šup do vany" a on jde. Nebo si nechám pomoct či poradit. Nechám psa pořádně vyběhat. Aby psovi chutnalo a dobře se vyspal. Chovám se k němu jako k psovi a ne kanárkovi. Protože buď mám psa nebo kanárka. Normální je říct - jsem totálně líná a měla bych si zaplatit hlídání, venčení, výcvik..a ne to házet na psa nebo vymýšlet "ty to děláš hůř, ty jsi mimo, ty máš jiné plemeno, ty jsi uprchlík, ty nemáš pp, ty...ty jsi mladší HA!"
Ty, RJ.
A normální je se omluvit.

No to je ovšem emocionální výplod, toto.

8.2.2017 22:35
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

tapina napsal(a):
A jak žiju? Žiju svým způsobem života a celkem si myslím, že tím nikomu neubližuju. Ani Vám ne, přece.

Proč jako byste mi chtěla radit? Z jaké pozice?

Ještě toto mi prosím vysvětlete, protože, já to fakt nechápu.

Už nic, protože vidím, že je to úplně zbytečné. Chytla jste to přesně za opačný konec, než jak to bylo myšleno. Chyba je zřejmě jak ve vysílači, tak v přijímači. To se stává, v písemných diskuzích obzvlášť. Možná ani jedna nejsme ve formě. Nic ve zlém, samozřejmě. Je tady nějaká kytka? Jo je -

8.2.2017 22:35
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak Vy jste, RJ, chudák a všichni ostatní to mají v životě tak jednoduché..
Ohledně normálnosti...naučím psa netahat, nelézt na linku, dám mu pořádně najíst a vykoupu jej, protože řeknu "jdeš se koupat, šup do vany" a on jde. Nebo si nechám pomoct či poradit. Nechám psa pořádně vyběhat. Aby psovi chutnalo a dobře se vyspal. Chovám se k němu jako k psovi a ne kanárkovi. Protože buď mám psa nebo kanárka. Normální je říct - jsem totálně líná a měla bych si zaplatit hlídání, venčení, výcvik..a ne to házet na psa nebo vymýšlet "ty to děláš hůř, ty jsi mimo, ty máš jiné plemeno, ty jsi uprchlík, ty nemáš pp, ty...ty jsi mladší HA!"
Ty, RJ.
A normální je se omluvit.

Guess who's back... smajlík

8.2.2017 22:41
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OT: jak dopadly drápy?

Drápy nic, máme tu nějaký error v práci, tak jsme u veta nebyli. No teď jsem tu, když už tu musím tvrdnout, přebírala kleště a ona říká - "To vážně? Tak já si to snad okoušu sama..." Tak si tu teď z nudy okusuje nehty. Tak uvidíme, co z toho bude :+).

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Guess who's back... smajlík

... ahoj, druhá polovina legend crue, ano, jsem tu smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Drápy nic, máme tu nějaký error v práci, tak jsme u veta nebyli. No teď jsem tu, když už tu musím tvrdnout, přebírala kleště a ona říká - "To vážně? Tak já si to snad okoušu sama..." Tak si tu teď z nudy okusuje nehty. Tak uvidíme, co z toho bude :+).

8.2.2017 22:43
tapina

XXX.XXX.211.223

RomčaJelča napsal(a):
Už nic, protože vidím, že je to úplně zbytečné. Chytla jste to přesně za opačný konec, než jak to bylo myšleno. Chyba je zřejmě jak ve vysílači, tak v přijímači. To se stává, v písemných diskuzích obzvlášť. Možná ani jedna nejsme ve formě. Nic ve zlém, samozřejmě. Je tady nějaká kytka? Jo je -

A tak jo. No zbytečné je to každopádně

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

RomčaJelča napsal(a):
No to je ovšem emocionální výplod, toto.

Ne, toto myslím vážně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 22:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Drápy nic, máme tu nějaký error v práci, tak jsme u veta nebyli. No teď jsem tu, když už tu musím tvrdnout, přebírala kleště a ona říká - "To vážně? Tak já si to snad okoušu sama..." Tak si tu teď z nudy okusuje nehty. Tak uvidíme, co z toho bude :+).

A jsi tam od 7 od rána, ne, mladá a ještě se fláká, snad nepůjdeš v 23h domů smajlík smajlík

8.2.2017 22:59
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jsi tam od 7 od rána, ne, mladá a ještě se fláká, snad nepůjdeš v 23h domů smajlík smajlík

Áno stále sme tu, chlapcovia platinových... smajlík

Možná že budu muset Fjodorkovi vysvětlit, že je vlastně honácký pes. Když ten pitbul si kouše nehty. Kua kdybych měla aspoň ten elektrický bič smajlík Ne, i fauna stačí smajlík

Mám strašně hodné psy, až to není zdravé.

8.2.2017 23:01
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zaujatě hledí na kus žvance v páníčkově ruce, nebo vzdorovitě zírá zarostlý do chodníku a zapřený tlapkami s rozkazem změny trasy, bez možnosti odporu. Samozřejmě že mám taky skvělého psa.



A jak na něm při tom hraje každý sval a jak se oči lesknou smajlík radost pohledět, no ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 23:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):


A jak na něm při tom hraje každý sval a jak se oči lesknou smajlík radost pohledět, no ne?

...když za ním vlaju při lovu holubů, hlodavců, králíků a ženskejch. A házím tlamu na bažinatých petřínských srázech jako v neděli. Jo jo, hlavně že je krásnej a šťastnej.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 23:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Áno stále sme tu, chlapcovia platinových... smajlík

Možná že budu muset Fjodorkovi vysvětlit, že je vlastně honácký pes. Když ten pitbul si kouše nehty. Kua kdybych měla aspoň ten elektrický bič smajlík Ne, i fauna stačí smajlík

Mám strašně hodné psy, až to není zdravé.

Nutíš Fida číst faunu ? Tak kruté. Chtěla jsem Ti poradit..intraligamentární pistole,20 druhů kleští, face oblouk..nebo založit téma, to můžeš vždy, ale, na tohle nemám smajlík

"Pes na mě vrčí, myslí si, že je bordelkolie, ale není, věřte mi, je honácký, jak to, už jsem zoufalá.".

8.2.2017 23:31
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nutíš Fida číst faunu ? Tak kruté. Chtěla jsem Ti poradit..intraligamentární pistole,20 druhů kleští, face oblouk..nebo založit téma, to můžeš vždy, ale, na tohle nemám smajlík

"Pes na mě vrčí, myslí si, že je bordelkolie, ale není, věřte mi, je honácký, jak to, už jsem zoufalá.".

20 je slabé. Jo, běžně, rozložit namazat a složit samopal, to se v práci hodí každý den. Ale kuš, kuš ne, bow je to. Natrhnu ti kušnu hákem. Neznáš? Mám pitbula a asiata a jmenují se Elsa a Fjodor. To dává smysl, ne?

P.S. kdyby mohl mít basenji 30 kilo, budu mít i basenjiho smajlík

Oni jsou tak hodní a vydrží to tu se mnou, ne proto, že jsou vylítaní, ne proto, že jsou unavení, ne proto, že jsou rádi, že leží. Ani proto, že v lednici je uzený losos a já jim ho slíbila. Ani proto, že v koutě viděli dva velké černé pytle. Oni jsou tak hodní, protože jsou moji. Oni tak nějak pochopili tu situaci a vidí, že je to vážná věc.

Kua Fido, mluvím tu o vážné věci a ty si zas hraješ na to, jak se umývá kocourek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 23:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč to ti psi dělají. Já vím, já to vím ! To je operantní nebo operační podmínka, negativní odměna, napodobování nábytku...něco takového.. pec nám spadla, nevolejte lacika..

PS: 30kg basenji je ten..ast, ne ?

9.2.2017 00:20
JanaKostelec

XXX.XXX.117.11

RomčaJelča napsal(a):
Až zítra?

Především je nutno opětovně zdůraznit nevhodnost koupání hovawarta za použití mýdla či šamponů. Zhoršili bychom kvalitu srsti a zvýšili nebezpečí vzniku kožních potíží. Vykoupání 1× za rok je až moc a pozor – jen ne těsně před výstavou, ale min.1 měsíc předem, nebo si téměř s jistotou zhoršíme posudek vzhledem k horší charakteristice osrstění. Těsně před výstavou nedovolíme ani koupání v přírodě.Přijdeme-li např. z vycházky se psem značně znečištěným blátem, opět nepoužíváme žádné mokré procesy. Necháme psa oschnout a zaschlé bláto ze srsti vyčešeme. Citace z odborných knih. Domnívám se, že se to týká více plemen psů. Takže psa nekoupejte ani zítra ani pozítří.

9.2.2017 08:24
Andrýsek3

XXX.XXX.44.13

Já si teda RJ myslím, že zrovna váš hafan by ten pohyb ocenil, protože to, že tahá, to, že skáče, to vše jak vám řekla canisterapeutka "dominantní" je jen ta neúnava, i když ona si zvykne, každý si zvykne, i pes, který je 24 hodin zavřený v koupelně a vezmou ho na 2x5minut před barák.. Zvykne si i ohařka mé kamarádky, která chodí 3x denně před barák, a doma musí být s košem... Proč asi ničí?
Já jsem to viděla u nás, pes začne po pořádné aktivitě být poslušný a spokojený..Já vím, že vy jste si to nevybrala, ale věřím, že nejste jediná, kdo má psa a chodí do práce.. ono si řeknete, co vám na ta mladá pipina, co říkat, ale pracuju taky a chodím do školy, ale pes vždy první místo. Už se těším na jaro, chceme začít konečně ten canicross (panička je už zlenivělá) a vymýšlet nějaký labradoří blbiny...
Jo a Barney je potvora, není to ultra vycvičený pes, žijeme spolu, občas mě štve, nebo často,..Ale ty aktivity mu pomáháji a hlavně miluju, když přijde domů ztahaný a spokojeně usne s čistejma tlapama na gauči, má čistý?

9.2.2017 08:50
JanaKostelec

XXX.XXX.117.11

Andrýsek3 napsal(a):
Já si teda RJ myslím, že zrovna váš hafan by ten pohyb ocenil, protože to, že tahá, to, že skáče, to vše jak vám řekla canisterapeutka "dominantní" je jen ta neúnava, i když ona si zvykne, každý si zvykne, i pes, který je 24 hodin zavřený v koupelně a vezmou ho na 2x5minut před barák.. Zvykne si i ohařka mé kamarádky, která chodí 3x denně před barák, a doma musí být s košem... Proč asi ničí?
Já jsem to viděla u nás, pes začne po pořádné aktivitě být poslušný a spokojený..Já vím, že vy jste si to nevybrala, ale věřím, že nejste jediná, kdo má psa a chodí do práce.. ono si řeknete, co vám na ta mladá pipina, co říkat, ale pracuju taky a chodím do školy, ale pes vždy první místo. Už se těším na jaro, chceme začít konečně ten canicross (panička je už zlenivělá) a vymýšlet nějaký labradoří blbiny...
Jo a Barney je potvora, není to ultra vycvičený pes, žijeme spolu, občas mě štve, nebo často,..Ale ty aktivity mu pomáháji a hlavně miluju, když přijde domů ztahaný a spokojeně usne s čistejma tlapama na gauči, má čistý?

Souhlas :). Naše feny mají k dispozici pozemek o velikosti 1000 m čtverečných, když nejsme doma anebo když jsme uvnitř domu leží většinou co nejblíže vchodu a pospávají, čekají, až vyjdeme. Pak s námi pracují :) kolem ostatních zvířat. Když vezmu obojky, jsou šťastné jak blechy. Procházky denně nejméně hodinu až dvě, o víkendu i půl den. Domů je bereme navečer, to se tu povalují. Jsou s námi, než jdeme spát. Neničí nic. Ani venku ani doma. Vycházky jsou pro spokojená psiska a jejich pány nutností. A také denní upevňování naučeného plus nové dovednosti.

9.2.2017 09:54
asurwic

XXX.XXX.36.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč to ti psi dělají. Já vím, já to vím ! To je operantní nebo operační podmínka, negativní odměna, napodobování nábytku...něco takového.. pec nám spadla, nevolejte lacika..

PS: 30kg basenji je ten..ast, ne ?

30 kg basenji jsou tři basenji. AST ne, ten zpívá jinak, ale ne tak hezky, ani kdyby byl 8 krát.

Jinak já už se vyjadřovat nebudu, protože se tu řeší ničení věcí.

9.2.2017 10:25
Atheira

XXX.XXX.240.43

JanaKostelec napsal(a):
Především je nutno opětovně zdůraznit nevhodnost koupání hovawarta za použití mýdla či šamponů. Zhoršili bychom kvalitu srsti a zvýšili nebezpečí vzniku kožních potíží. Vykoupání 1× za rok je až moc a pozor – jen ne těsně před výstavou, ale min.1 měsíc předem, nebo si téměř s jistotou zhoršíme posudek vzhledem k horší charakteristice osrstění. Těsně před výstavou nedovolíme ani koupání v přírodě.Přijdeme-li např. z vycházky se psem značně znečištěným blátem, opět nepoužíváme žádné mokré procesy. Necháme psa oschnout a zaschlé bláto ze srsti vyčešeme. Citace z odborných knih. Domnívám se, že se to týká více plemen psů. Takže psa nekoupejte ani zítra ani pozítří.

A když se vyválí den před výstavou v hovně, tak taky nekoupat, ale nechat zatvrdnout a vyčesat? :D
Nemám HW, ale píšete, že se to určitě týká i jiných psů... Já teda koupat musím, tak jednou do měsíce určitě. Někdy se to sejde, že koupu třeba i co týden. Mám totiž ušlechtilou princeznu hovnínu, co hodí záda do každé srágory. Teda, postupně už se nám to daří odbourávat a začíná i rozumět, že tohle prostě takhle nejde. Jenže občas holt nějakou chuťovku zblikne dřív než já.
Ale co jsem chtěla říct. Koupu a má srst krásnou, lesklou, sametovou... Všichni jsou vždycky úplně u vytržení, jak je z jemnýho mazlivýho matroše. Ale pořád je tu možnost, že to je těma hovnama!

9.2.2017 10:32
JanaKostelec

XXX.XXX.117.11

Atheira napsal(a):
A když se vyválí den před výstavou v hovně, tak taky nekoupat, ale nechat zatvrdnout a vyčesat? :D
Nemám HW, ale píšete, že se to určitě týká i jiných psů... Já teda koupat musím, tak jednou do měsíce určitě. Někdy se to sejde, že koupu třeba i co týden. Mám totiž ušlechtilou princeznu hovnínu, co hodí záda do každé srágory. Teda, postupně už se nám to daří odbourávat a začíná i rozumět, že tohle prostě takhle nejde. Jenže občas holt nějakou chuťovku zblikne dřív než já.
Ale co jsem chtěla říct. Koupu a má srst krásnou, lesklou, sametovou... Všichni jsou vždycky úplně u vytržení, jak je z jemnýho mazlivýho matroše. Ale pořád je tu možnost, že to je těma hovnama!

Hovawarti maj dlouhou srst, možná proto se hlavně kartáčujou. Letos tedy se koupou ve sněhu. Přes léto v přírodních vodách sami. V hovnech se neválej. Jednou se starší fena vyválela v chcíplé rybě , to jsme tedy koupali opakovaně, ale pomohl jen čas. A toto jsou mé zkušenosti, každej ať si to dělá, jak myslí. K cíli vede mnoho cest.

9.2.2017 12:07
balisek

XXX.XXX.131.211

"A když se vyválí den před výstavou v hovně, tak taky nekoupat, ale nechat zatvrdnout a vyčesat? :D "

Záleží na plemeni. Např. vlkodava bych opravdu musela pouze vytřít hadrem, nechat vyschnout a (citlivě) vyčesat. Nebo nikam nejezdit a zůstat doma. S čerstvě vykoupaným psem bych neměla šanci na dobré hodnocení - trvá několik týdnů, než srst po koupeli opět získá správný vzhled a strukturu.

PS: Nevím, proč vůbec řešíme, zda a jak často někdo svému psovi myje nohy. Každý jsme jinak citlivý na pořádek v bytě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2017 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

No to jo. Je bordel a border. Podle mě tohle neumyje..ale zajímavé téma, fakt, přesně vím, proč sem nedat fotografii mého psa. Snad je to o přístupu, ne o fleku..

9.2.2017 12:16
Andrýsek3

XXX.XXX.7.241

Atheira napsal(a):
A když se vyválí den před výstavou v hovně, tak taky nekoupat, ale nechat zatvrdnout a vyčesat? :D
Nemám HW, ale píšete, že se to určitě týká i jiných psů... Já teda koupat musím, tak jednou do měsíce určitě. Někdy se to sejde, že koupu třeba i co týden. Mám totiž ušlechtilou princeznu hovnínu, co hodí záda do každé srágory. Teda, postupně už se nám to daří odbourávat a začíná i rozumět, že tohle prostě takhle nejde. Jenže občas holt nějakou chuťovku zblikne dřív než já.
Ale co jsem chtěla říct. Koupu a má srst krásnou, lesklou, sametovou... Všichni jsou vždycky úplně u vytržení, jak je z jemnýho mazlivýho matroše. Ale pořád je tu možnost, že to je těma hovnama!

My jsme ještě nekoupali nikdy..Čuňata ale čistý je pořád a voní!

9.2.2017 12:18
Atheira

XXX.XXX.240.171

balisek napsal(a):
"A když se vyválí den před výstavou v hovně, tak taky nekoupat, ale nechat zatvrdnout a vyčesat? :D "

Záleží na plemeni. Např. vlkodava bych opravdu musela pouze vytřít hadrem, nechat vyschnout a (citlivě) vyčesat. Nebo nikam nejezdit a zůstat doma. S čerstvě vykoupaným psem bych neměla šanci na dobré hodnocení - trvá několik týdnů, než srst po koupeli opět získá správný vzhled a strukturu.

PS: Nevím, proč vůbec řešíme, zda a jak často někdo svému psovi myje nohy. Každý jsme jinak citlivý na pořádek v bytě.

Tak já jsem to myslela spíš tak s nadhledem. Nemám potřebu řešit kdo svého psa koupe a kdo ne, kdo mu myje nohy a tak dál... Ani jsem neměla v plánu to brát nějak moc vážně.

Ale musím říct, že jsem fakt neměla ani tušení, že pes vykoupaný den před výstavou má takovou nevýhodu.

9.2.2017 12:46
Atheira

XXX.XXX.240.170

Andrýsek3 napsal(a):
My jsme ještě nekoupali nikdy..Čuňata ale čistý je pořád a voní!

Vzpomněla jsem si na tu historku s tím bezdomovčím... Ne, o ničem nevím!

9.2.2017 13:32
balisek

XXX.XXX.3.125

Atheira napsal(a):
Tak já jsem to myslela spíš tak s nadhledem. Nemám potřebu řešit kdo svého psa koupe a kdo ne, kdo mu myje nohy a tak dál... Ani jsem neměla v plánu to brát nějak moc vážně.

Ale musím říct, že jsem fakt neměla ani tušení, že pes vykoupaný den před výstavou má takovou nevýhodu.

U drsnosrstých psů je vykoupání těsně před výstavou opravdu průšvih smajlík. Vlkodavy jsem v průměru myla jednou ročně - v létě na dvorku pod hadicí. A vždy to muselo být v období, kdy nejméně v následujících 6 týdnech nehrozila žádná výstava.

Naháče naopak koupu až večer před posuzováním, jelikož u něj je žádoucí hebká, nadýchaná chocholka a ponožky. I v běžném nevýstavním provozu musí do vany 1x za týden, jinak chochol vypadá jako nemyté vlasy a trpí i jeho kůže. Kosmetiky a hřebenů má víc než já a rozhodně za větší peníze smajlík.

Whippety (pokud se něčím nezasvinili) jsem nekoupala vůbec. Maximálně jsem jim opláchla tlapky a břicho čistou vodou, když bylo venku blátivo. Jinak se opravdu nešpinili ani nesmrděli. Stačilo je projet rukavicí - ať už šlo o běžnou údržbu nebo přípravu na výstavu.

Každá srst chce zkrátka svoje...

9.2.2017 13:45
Terven

XXX.XXX.110.147

Andrýsek3 napsal(a):
My jsme ještě nekoupali nikdy..Čuňata ale čistý je pořád a voní!

Jj, tak pro někoho čuňata, ale pro psa je to určitě zdravější varianta než být každej tejden ve vaně (nebo nedejbože častěji)
Minulá fenka byla ten samočistící pes, který se zabahní, oschne, vyčeše a po špíně ani památky. Za 11 let u nás byla ve vaně minimálně, obvykle pouze z důvodu, že se vyválela v hov.ě, šampón jsme prakticky ani nevlastnili.
Současná je nízká, chlupatá, pohybuje se v blátě a hnoji a spí v posteli. Takže minimálně podvozek sprchovat musíme, v kritických obdobích i denně, ale šampon jsem za její život (14 měs.) použila možná 2x. Plus jednou byla v salónu

9.2.2017 13:50
Atheira

XXX.XXX.240.42

Terven napsal(a):
Jj, tak pro někoho čuňata, ale pro psa je to určitě zdravější varianta než být každej tejden ve vaně (nebo nedejbože častěji)
Minulá fenka byla ten samočistící pes, který se zabahní, oschne, vyčeše a po špíně ani památky. Za 11 let u nás byla ve vaně minimálně, obvykle pouze z důvodu, že se vyválela v hov.ě, šampón jsme prakticky ani nevlastnili.
Současná je nízká, chlupatá, pohybuje se v blátě a hnoji a spí v posteli. Takže minimálně podvozek sprchovat musíme, v kritických obdobích i denně, ale šampon jsem za její život (14 měs.) použila možná 2x. Plus jednou byla v salónu

Já bych zase nepoužila komerční šampon z kdovíčeho. Takže ve výsledku mi to přijde vlastně celkem neškodný. Celý léto chodí víc mokrá než suchá, protože se máchá, kde to jde a nějak nevidím problém v tom, že má občas v kožichu kromě té vody ještě měsíček a pár dalších kytek. Takže klasický šamponování fakt ani omylem = nevidím nic, co by na tom mělo být pro psa nezdravé.

9.2.2017 14:05
balisek

XXX.XXX.3.125

Atheira napsal(a):
Já bych zase nepoužila komerční šampon z kdovíčeho. Takže ve výsledku mi to přijde vlastně celkem neškodný. Celý léto chodí víc mokrá než suchá, protože se máchá, kde to jde a nějak nevidím problém v tom, že má občas v kožichu kromě té vody ještě měsíček a pár dalších kytek. Takže klasický šamponování fakt ani omylem = nevidím nic, co by na tom mělo být pro psa nezdravé.

Opět závisí na typu srsti a frekvenci koupání. Na vlkodava nebo na whippety jsem klidně vzala svůj šampon.


Pokud máte psa s hedvábnou nebo "puff" srstí, s vodou si nevystačíte a s obyčejným šamponem ze zverimexu také ne. Nerada utrácím za blbosti. Sama jsem se však přesvědčila, že bez kvalitní profi kosmetiky a hřebenů nelze dosáhnout solidního výsledku, srst se akorát ničí.

9.2.2017 14:14
Atheira

XXX.XXX.240.43

balisek napsal(a):
Opět závisí na typu srsti a frekvenci koupání. Na vlkodava nebo na whippety jsem klidně vzala svůj šampon.


Pokud máte psa s hedvábnou nebo "puff" srstí, s vodou si nevystačíte a s obyčejným šamponem ze zverimexu také ne. Nerada utrácím za blbosti. Sama jsem se však přesvědčila, že bez kvalitní profi kosmetiky a hřebenů nelze dosáhnout solidního výsledku, srst se akorát ničí.

To je určitě pravda. Zase ale nepotřebuju někde trhat výstavní rekordy, ani nemám s čím , jde mi spíš o to, aby byla zdravá, vypadala zdravě a taky aby byla čistá, když je to takový prase. Nemám problém vzít to, co používám na sebe, na psa, jelikož prostě nekupuju běžný chemický čuňárny a vím, co v tom je (a vím teda, že ani tomu psovi to nemůže ublížit, spíš naopak), na druhou stranu se nenechám oblafnout a nekoupím jen nějakou předraženou blbost, ale prostě používám rozum...

Ale to už jsme trochu OT, čímž, si myslím, asi většinu lidí moc nenadchnem, tak bych to radši utla.

9.2.2017 14:23
Terven

XXX.XXX.110.147

balisek napsal(a):
Opět závisí na typu srsti a frekvenci koupání. Na vlkodava nebo na whippety jsem klidně vzala svůj šampon.


Pokud máte psa s hedvábnou nebo "puff" srstí, s vodou si nevystačíte a s obyčejným šamponem ze zverimexu také ne. Nerada utrácím za blbosti. Sama jsem se však přesvědčila, že bez kvalitní profi kosmetiky a hřebenů nelze dosáhnout solidního výsledku, srst se akorát ničí.

A můžu se zeptat, jaký šampón byste mi doporučila pro křížence s typem srsti shih tzu? Úplně nakrátko stříhat neplánujeme, fena je prakticky "v srsti", i když až na zem jí nesplývá smajlík
Přitom ale není žádný gaučák, žije "přírodním" životem, pohybuje se hodně venku a i u koní.
Samozřejmě váhám, zda na na voříška věčně obaleného hnojem používat extra drahou profi kosmetiku, na druhou stranu nechci používat ani zverimexové šmejdy.
Nemáte nějaký tip?

9.2.2017 15:41
balisek

XXX.XXX.131.211

Terven napsal(a):
A můžu se zeptat, jaký šampón byste mi doporučila pro křížence s typem srsti shih tzu? Úplně nakrátko stříhat neplánujeme, fena je prakticky "v srsti", i když až na zem jí nesplývá smajlík
Přitom ale není žádný gaučák, žije "přírodním" životem, pohybuje se hodně venku a i u koní.
Samozřejmě váhám, zda na na voříška věčně obaleného hnojem používat extra drahou profi kosmetiku, na druhou stranu nechci používat ani zverimexové šmejdy.
Nemáte nějaký tip?

Zkuste PSH hedvábný s biotinem:
1 litr - http://www.guaydogstyle.com/sampon-pro-psy-psh-hedvabny-x2-s-biotinem-1l-d-25.html
250 ml - http://www.guaydogstyle.com/sampon-hedvabny-x2-s-biotinem-250-ml-d-179.html

Značku PSH používám i na výstavy (já tedy kvůli barvě vybělovací Titanum). Něco přes 500 Kč za ekonomické balení 1 l je dobrá cena, i při každotýdenním používání mi vydrží pár měsíců.


PS: V rozporu s návodem doporučuji neředit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2017 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

balisek napsal(a):
"A když se vyválí den před výstavou v hovně, tak taky nekoupat, ale nechat zatvrdnout a vyčesat? :D "

Záleží na plemeni. Např. vlkodava bych opravdu musela pouze vytřít hadrem, nechat vyschnout a (citlivě) vyčesat. Nebo nikam nejezdit a zůstat doma. S čerstvě vykoupaným psem bych neměla šanci na dobré hodnocení - trvá několik týdnů, než srst po koupeli opět získá správný vzhled a strukturu.

PS: Nevím, proč vůbec řešíme, zda a jak často někdo svému psovi myje nohy. Každý jsme jinak citlivý na pořádek v bytě.

Nesouhlasím, spousta plemen se koupe den před výstavou a druhý den na ní se ještě doupeaví, a hodnocení mají výborné.

9.2.2017 20:44
Terven

XXX.XXX.160.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nesouhlasím, spousta plemen se koupe den před výstavou a druhý den na ní se ještě doupeaví, a hodnocení mají výborné.

A s čím konkrétně nesouhlasíte?
Vždyť balisek píše, že záleží na plemeni...
Balisek - díky moc za tip na šampón smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2017 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
A s čím konkrétně nesouhlasíte?
Vždyť balisek píše, že záleží na plemeni...
Balisek - díky moc za tip na šampón smajlík

Jj, moje blbost, nedočetla jsem diskuzi do konce. Pardon.

10.2.2017 09:34
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Ahojky. Vracím se ještě k mému původnímu dotazu...
Nemáte někdo zkušenosti s poruchou štítné žlázy u psa? Na cvičáku mi včera řekli, že by to také mohl být důvod. Tak teď nevím.

10.2.2017 09:39
tapina

XXX.XXX.211.223

Kocovka napsal(a):
Ahojky. Vracím se ještě k mému původnímu dotazu...
Nemáte někdo zkušenosti s poruchou štítné žlázy u psa? Na cvičáku mi včera řekli, že by to také mohl být důvod. Tak teď nevím.

Ano, vyšetření se dělá z krve.

Častejší je snížená funkce. Většinou se na to pomýšlí u různých kožních problémů. Někdy to je v důsledku jiného onemocnění nebo v důsledku užívání různých léků.

Můžete štěňátko nechat vyšetřit u veterináře, stejně je to dobré občas nechat provést...

10.2.2017 10:00
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Jemu jinak vůbec nice není. Venku je aktivní, veselý, běhavý...Vylučování má dobré, baští bez problémů a s chutí, i pamlsky...prostě cokoliv, Kůže v pohodě, srst pěkná, lesklá, téměř nelíná.

10.2.2017 10:02
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Ale jakmile přijdeme domů, tak si lehne a polehává. Do cvičení jako takového moc chutí nemá, ale když začneme blbnout, hrát fotbal, vyndáme tunel, nebo se honíme, tak jo, ale cvičení ho fakt vůbec nebere.

10.2.2017 10:07
tapina

XXX.XXX.211.223

Já nevím no, jestli ti ve Vás nějak hlodá, že na cvičáku řekli, pro klid ho můžete nechat vyšetřit, není to zas tak drahé a budete mít v tomto ohledu "čisté svědomí".

Možná zkuste mu dát pár týdnů pauzu a pak to zkuste z jiného konce. Zkuste třeba pracovat na něčem jiném - třeba cesty dopravními prostředky, kontakt s jinými zvířaty a pod. Vždyť je to malé štěňátko, na cvičení máte času...

Edit. Nevrátila jsem se na začátek, spletla jsem se, myslela jsem, že máte menší štěně. To je jasné, že tohle všechno už umí. No ale to nevadí, stejně bych mu dala chvilku pauzu a třeba zkusila něco jiného, mezi tím, a pak se k tomu, co nutně potřebujete, vrátila jinak.

10.2.2017 10:12
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Děkuji za názor. Právě jsem volala na veterinu. Zkusíme se tam dnes bez objednání dostavit. Uvidíme. Nic za to nedáme.

10.2.2017 10:14
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Nepotřebuji nutně nic závratného. Chci jen, aby poslechl na přivolání, aby netáhl na vodítku a hlavně aby byl v pohodě a spokojený.

10.2.2017 10:16
tapina

XXX.XXX.211.223

Kocovka napsal(a):
Nepotřebuji nutně nic závratného. Chci jen, aby poslechl na přivolání, aby netáhl na vodítku a hlavně aby byl v pohodě a spokojený.

Však to jistě spolu zvládnete

10.2.2017 10:17
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Když jsem si to uvědomila, tak mě přijde, že tato změna nastala po přezubení. Najednou z něho byl děsně hodnej psík, nic doma netrhal, nekousal. Prostě jen odpočíval. Ne že by to bylo na závadu, ale trochu to zarazí. Není to standard.

10.2.2017 10:20
asurwic

XXX.XXX.36.3

Kocovka napsal(a):
Když jsem si to uvědomila, tak mě přijde, že tato změna nastala po přezubení. Najednou z něho byl děsně hodnej psík, nic doma netrhal, nekousal. Prostě jen odpočíval. Ne že by to bylo na závadu, ale trochu to zarazí. Není to standard.

Tak ho třeba můžou bolet ještě zuby a dásně. Můj pes si dal také tři měsíce pauzu s šílením a když mu pořádně dorostly tesáky, tak se z něj stal opět dráček.

10.2.2017 10:23
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Hmmm, to mě vůbec nenapadlo, myslela jsem, že když už přezubil, tak je pokoj. Zuby mu ještě stále dorůstají?

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 10:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

No. Když malý pes má jinak velké zuby než velký pes smajlík

Až tomu bude rok, bude dělat, že v životě neslyšelo jediný povel. Tak já bych si teď užívala "klidu".

10.2.2017 10:28
Atheira

XXX.XXX.240.170

Kocovka napsal(a):
Když jsem si to uvědomila, tak mě přijde, že tato změna nastala po přezubení. Najednou z něho byl děsně hodnej psík, nic doma netrhal, nekousal. Prostě jen odpočíval. Ne že by to bylo na závadu, ale trochu to zarazí. Není to standard.

Sice tu ta možnost, že mu něco být může, je, ale ta je u každého, ať už psa nebo každého z nás... Prostě nikdy nevíte.
Jenže mě se prostě zdá, že máte úplně normální psisko, jen to zkrátka moc hrotíte. Třeba už pomalu dostává rozum.
Já taky jako malá neustále lítala po zahradě, řvala jak ďas a se sestrou jsme při hře na pokémony babičce poscházely všechny květináče v obýváku a neustále sebou flákaly o rohy stolu, případně se převracely s křeslama... A hle, taky už to pěknou řádku let nedělám.
Prostě mláďata jsou divoká a šílená a postupně se uklidní. Co se toho kousání týče, moje fena je taky po přezubení v tomhle směru úplná světice. Nic doma teda neničila, ale piraňa to byla pořádná. Postupně i při hraní našla správnou míru.
No... a po prvním hárání je z ní hotový anděl. Sice pořád bláznivá, ale vždycky jen v tu správnou chvíli. Doma se taky válí a nikdy mě nenapadlo přemýšlet nad tím jako nad něčím špatným a divným.

Pro klid v duši můžete udělat vyšetření, ale věřím, že se vám jen prokáže, že máte normálního psa.

10.2.2017 10:38
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Děkuji moc za uklidnění. I já si myslím, že je v pohodě, ale okolo pořád něco řeší, že když je to borderka, tak... a tím, že není s PP, tak že mu možná může něco být... Já jsem v podstatě ráda, že je v klidu, ale samozřejmě bych chtěla aby byl v pohodě i pejsek. Já jsem nikdy psa nechtěla, ale od té doby co ho máme, prdelku jednu, tak je to skoro jako moje třetí dítě.

10.2.2017 10:39
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Jestli on není také trošku umazlený...syn a manžel se s ním vlastně skoro pořád mazlí.

10.2.2017 10:45
scylla

XXX.XXX.150.32

Kocovka napsal(a):
Děkuji moc za uklidnění. I já si myslím, že je v pohodě, ale okolo pořád něco řeší, že když je to borderka, tak... a tím, že není s PP, tak že mu možná může něco být... Já jsem v podstatě ráda, že je v klidu, ale samozřejmě bych chtěla aby byl v pohodě i pejsek. Já jsem nikdy psa nechtěla, ale od té doby co ho máme, prdelku jednu, tak je to skoro jako moje třetí dítě.

Buďte ráda, že máte normální borderku, ne ty magory, které z nich lidi postupně dělají.

10.2.2017 10:46
scylla

XXX.XXX.150.32

Kocovka napsal(a):
Jestli on není také trošku umazlený...syn a manžel se s ním vlastně skoro pořád mazlí.

Od toho přece psi jsou, abychom je mazlili.

10.2.2017 10:50
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Jo, jo. Tak si s něj uděláme canissterapeuta. K tomu ho také holka původně chtěla. Chce jít studovat fizioterapii a k tomu ho prý nutně potřebuje.

10.2.2017 10:50
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Akorát nevím, jestli jí ho s manželem pak necháme

10.2.2017 10:52
Atheira

XXX.XXX.240.170

Kocovka napsal(a):
Děkuji moc za uklidnění. I já si myslím, že je v pohodě, ale okolo pořád něco řeší, že když je to borderka, tak... a tím, že není s PP, tak že mu možná může něco být... Já jsem v podstatě ráda, že je v klidu, ale samozřejmě bych chtěla aby byl v pohodě i pejsek. Já jsem nikdy psa nechtěla, ale od té doby co ho máme, prdelku jednu, tak je to skoro jako moje třetí dítě.

Když už řešíte PP, tak spíš než to, že mu něco je, bych věřila, že to není úplně čistá bordera... A i kdyby byla. Výjimky prostě jsou. To, že sto border je takových, neznamená, že jedna nemůže být maková.
Hlavně oni všichni ti lidi kolem, které potkáváte, jsou vždycky hrozně chytří a hrozně znají vašeho psa. Já bych spíš v takovém případě dala na vlastní úsudek a intuici. Vy jste s tím psem denně, ne někdo z parku. Takže vy musíte vědět nejlíp, co je normální a co není. Na to, že to má být bordera bych nehleděla. Prostě mi fakt přijde, že z vašeho popisu nevyplývá nic, co by bylo nějak mimo a divné. Lidi jsou spíš zvyklí potkávat zpovykaný bytový BOC a AUO, na který si nikdo není schopný vyhradit dostatek času, takže si pak myslí, že labilní pes je pro tyto plemena něco jako standard.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 11:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Už jenom podle fotky to žádná bordera není.

10.2.2017 11:24
Atheira

XXX.XXX.240.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jenom podle fotky to žádná bordera není.

Divila jsem se, kde jste objevila fotku... Tak to projíždím a už vidím. No... ždibec tam je.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 11:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Souhlasím. Je to X jezevčíka. Už ta barva, nožičky krátké a vůbec typické jezevcoidní uši.

10.2.2017 11:28
Atheira

XXX.XXX.240.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Souhlasím. Je to X jezevčíka. Už ta barva, nožičky krátké a vůbec typické jezevcoidní uši.

Vy máte zase smysl pro humor. Ale tak musíte uznat, že je úplně jasně vidět, že to čistá borderka prostě není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 11:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Vy máte zase smysl pro humor. Ale tak musíte uznat, že je úplně jasně vidět, že to čistá borderka prostě není.

Přesně tak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 11:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atheira napsal(a):
Vy máte zase smysl pro humor. Ale tak musíte uznat, že je úplně jasně vidět, že to čistá borderka prostě není.

Ale vždyť to nikde nikdo neříká.

10.2.2017 11:41
tapina

XXX.XXX.211.223

Megi, nevidíš tam pitbula? Se divím... Už jen to chování smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Megi, nevidíš tam pitbula? Se divím... Už jen to chování smajlík

smajlík smajlík Jsi to musela vykecat. Co se teď jako bude do večera řešit ?

Ale ano, takový pes to je.

10.2.2017 12:01
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Posílám ještě nějaké fotečky, aby jste mohli lépe hodnotit délku nožiček a podobnosti s jezevčíkem či pitbulem. Rozhodně, když jsme kupovali štěně bez PP, tak jsme počítali s tím, že to může být kříženec čehokoliv. A ani nám to tolik nevadilo, bo jsme původně chtěli i nějakého oříška z útulku. Ale o to tady až tolik nešlo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 12:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tapino, foto koliobulíka, dělej smajlík

10.2.2017 12:06
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Ještě jedno video pro pobavení. Fotky i video jsou cca 1 měsíc staré.

10.2.2017 12:08
tapina

XXX.XXX.211.223

Ano prosím video! Je krásný

10.2.2017 12:08
Terven

XXX.XXX.110.147

Kocovka napsal(a):
Posílám ještě nějaké fotečky, aby jste mohli lépe hodnotit délku nožiček a podobnosti s jezevčíkem či pitbulem. Rozhodně, když jsme kupovali štěně bez PP, tak jsme počítali s tím, že to může být kříženec čehokoliv. A ani nám to tolik nevadilo, bo jsme původně chtěli i nějakého oříška z útulku. Ale o to tady až tolik nešlo.

Nekecám, na druhé fotce, když si odmyslím chlupy, pita vidím
Ale znám taky jednu nezvykle klidnou borderku, když už jsme u toho.

10.2.2017 12:09
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Tak video nejde...jsem neznalá.

10.2.2017 12:10
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Dá se sem video dát nebo ne?

10.2.2017 12:11
tapina

XXX.XXX.211.223

Kocovka napsal(a):
Tak video nejde...jsem neznalá.

Dejte to na YouTube a sem odkaz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 12:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kocovka napsal(a):
Tak video nejde...jsem neznalá.

Do toho přijdete ;-) Pravidla: 1) nedávat foto, protože. Pes je tlustý, špinavý, má dlouhé drápy, blbě pije vodu z misky, zaručeně nemá pp nebo minimálně v 12456 bodech neodpovídá standardu, ...

video dejte na youtube.

10.2.2017 12:16
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tapino, foto koliobulíka, dělej smajlík

Tak už povíšil na koliobulíka smajlík no, vypadá a váží tak stejně, akorát není chlupatý, jsou mu 3 1/4 měsíce a nekouká tak hezky, bystře.

Ale to zbarvení :6).

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 12:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Tak už povíšil na koliobulíka smajlík no, vypadá a váží tak stejně, akorát není chlupatý, jsou mu 3 1/4 měsíce a nekouká tak hezky, bystře.

Ale to zbarvení :6).

Jsi psala, že pitbulla přiznáš až za měsíc, tak se mírním. Hrášek říká, že je těžký dost, nezdá se Ti ? Kolie utlačuje pitbulla smajlík
Pozor, barvu má tuto aj alabaj smajlík smajlík

10.2.2017 12:31
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Tak snad už se mi to podařilo...
https://www.youtube.com/watch?v=u8G_RFvADPU.

10.2.2017 12:33
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Koliobulík je moooc roztomilej...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 12:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já v něm vidím lehce kokra.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kocovka napsal(a):
Tak snad už se mi to podařilo...
https://www.youtube.com/watch?v=u8G_RFvADPU.

smajlík smajlík jak to pak už zavřel sám smajlík blahopřeji, máte normálního psa.

10.2.2017 12:39
Kocovka

XXX.XXX.64.181

ÓOO děkuji za pochvalu našeho miláčka (kříženec nebo ne...vždyť o to nejde...hlavně ať je mu fajn), ale je dobré, že se to lehce odlehčilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2017 12:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Každá borderka nemusí být nutně magor, mám BOCku s PP, doma i a procházkách je to kliďas, co většinu dne prospí v posteli, maximálně občas asistuje a loudí při jídle :). A já sem zato teda celkem ráda smajlík. Na cvičáku a při sportování je to normální akční borderka, byť ne tak rychlá a šílená jako jiní jedinci. Pokud už něco cvičíme doma s klikrem má trochu jiný projev než na cvičáku, na cvičáku či na závodech jí to prostě baví víc, než doma. Doma se taky chovám jinak trošku já, cvičíme hlavně za pamlsky ne na hračku jako třeba na agility - hračka je víc drivová než pamlsky, plus tolik u toho nejásám (kvůli sousedům smajlík, jinak by mě zabili), plus je v bytě omezený prostor, to všechno ten pes taky může vnímat. Plus bych rozhodně trochu ubrala, režim mi na štěně přijde celkem náročný, denodenní cvičení taky není ok, to zvíře si občas potřebuje odpočinout hlavně psychicky. Vím moc dobře, jak je moje BOC totálně hotová třeba na táborech, kde se cvičí celý týden, nebo po víkendových závodech. Každá BOCka nutně nemusí být temperamentní. Vyšetřením štítky nic nezkazíte, taky znám jednoho borderáka, kde se dlouho řešila motivace k práci atd. a nakonec to byla štítka. Ale znám i borderáka se špatnou štítkou, který je temperamentní blázen ještě v deseti letech. Je to dost individuální.

10.2.2017 12:57
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Tak to celkem sedí... včera jsme byli na cvičáku...prý, tak jak to šlo doma? Já: No nic moc. Do té krabičky se mu proste všema 4 nechce...Hm, tak to zkusíme. On si to přišupajdil...kecnul si do krabička všema 4 a hotovo... připadala jsem si jako i...t. Pak se teda při povelu k noze tak jako že opatrně přiřadil...žádný velký drive...a tam to začalo...že nemá právě žádný drive do toho cvičení...ale jinak byl velice živý a děsně mu vadilo, když cvičil někdo jiný a on musel sedět. Je toho na mě někdy moc...spíše bych řekla, že to všechno kazíme mi.

10.2.2017 12:58
Kocovka

XXX.XXX.64.181

Venku on je také jiný. Energický v pohodě, ale doma je to prostě pecivál...

10.2.2017 13:00
Terven

XXX.XXX.110.147

Kocovka napsal(a):
Tak snad už se mi to podařilo...
https://www.youtube.com/watch?v=u8G_RFvADPU.

Super
Ale v životě bych nenechala zavírat ledničku psa s tak špinavýma nohama
Mimochodem, já jsem si zas v létě vzala do hlavy, že moje tehdy osmiměsíční štěně má určitě srdeční vadu. Mimo jiné i na základě některých diskuzí zde. Z malé neřízené střely, dodnes přezdívané Smršť, byl najednou klidný až lenivý pejsek. Na procházkách věčně seděla a pozorovala okolí nebo čenichala na jednom místě.
Nakonec se ukázalo, že prostě nedává letní počasí, ne jenom vyložené tropy, ale už i pětadvacet je na ní moc. Má černou barvu a lehce kratčí čenichovou partii. K tomu se přidaly výkyvy hormonů kolem hárání a "srdeční vada" byla na světě.
Jak skončily letní teploty, teorie o srdeční vadě začala dostávat na frak a momentálně jsem úplně vyléčená.
Ale je fakt, že jak se poslední dobou všude zdůrazňují aktivity či spíš hyperaktivity, zvlášť u některých plemen, tak pes, který se trvale nechová jako přetočený, se může zdát nemocný.

11.2.2017 21:14
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OT: jak dopadly drápy?

Tak... Snaha byla, no

11.2.2017 23:20
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Kocovka napsal(a):
Tak snad už se mi to podařilo...
https://www.youtube.com/watch?v=u8G_RFvADPU.

Za chvíli by chodil do lednice i pro pivo. No to je borec. Ještě aby ho i otevřel a není o čem jako.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 09:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

..."Mimochodem, já jsem si zas v létě vzala do hlavy, že moje tehdy osmiměsíční štěně má určitě srdeční vadu. Mimo jiné i na základě některých diskuzí zde."...
Jsem na tom podobně. My tedy ne srdeční vadu, ale přemýšlím, jestli neexistuje něco jako mamograf pro feny. Přece jen - prevence je prevence.
A pak také prošlapy. Je možné, aby 8mi letá fena měla "prošlap" na jedné přední noze? Jak takové prošlapy vznikají a co se proti nim dá podniknout ?
Čtení diskuzí je skoro jako detektivka před půlnočním venčením smajlík.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Tak... Snaha byla, no

Snaha se cení, ale má je zytečně dlouhé, klidně jste je mohla ještě o pár mm vzít. Určitě klape, což?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 10:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..."Mimochodem, já jsem si zas v létě vzala do hlavy, že moje tehdy osmiměsíční štěně má určitě srdeční vadu. Mimo jiné i na základě některých diskuzí zde."...
Jsem na tom podobně. My tedy ne srdeční vadu, ale přemýšlím, jestli neexistuje něco jako mamograf pro feny. Přece jen - prevence je prevence.
A pak také prošlapy. Je možné, aby 8mi letá fena měla "prošlap" na jedné přední noze? Jak takové prošlapy vznikají a co se proti nim dá podniknout ?
Čtení diskuzí je skoro jako detektivka před půlnočním venčením smajlík.

Ano, prošlapy může mít i starý pes, jedné feně majitelé "vyrobili" přešlapy krmením jen kuřecích skeletů po dobu jednoho týdne.

12.2.2017 11:27
tapina

XXX.XXX.211.223

No nemohla, řekla by krev a to já doma nerada... Z 1 už tekla - ten "nejdelší". Zkusím to večer zapilovat doprotisměru. Včera to takhle bylo po koupeli, drápy na pilování měkké, na kleště tak akorát smajlík
Jinak dík za radu. Snažím se smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 11:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Klape smajlík no jo, nemá zatahovací drápy..není to kočka, je to pitbull. Pitbullové mají takové drápy dlouhé a pokud nejsme zcela vypatlaní, že bychom je dali do narkózy a trochu uřezali a zatavili, tak mají prostě drápy delší než jiní psi.
No aspoň, žes to vykoupala. Prošlapy nemá ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, prošlapy může mít i starý pes, jedné feně majitelé "vyrobili" přešlapy krmením jen kuřecích skeletů po dobu jednoho týdne.

Dík. Co s tím ? Prevence ?

12.2.2017 13:32
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):
No nemohla, řekla by krev a to já doma nerada... Z 1 už tekla - ten "nejdelší". Zkusím to večer zapilovat doprotisměru. Včera to takhle bylo po koupeli, drápy na pilování měkké, na kleště tak akorát smajlík
Jinak dík za radu. Snažím se smajlík

No, já myslím, že u drápků méně je více Ony taky nějakou funkci mají, proto tam jsou... jak by ta moje chudinka vyhrabávala myši, kdyby měla místo drápů nepoužitelné rudimenty?
Nevím, jestli se k tomu můžu přiznat, ale moje bývalá fena je po dobu svého aktivního života neměla stříhané nikdy. Chodně chodila, hrabala...prostě si je opotřebovávala sama.
Až na stará kolena, kdy vyšla sotva ven na čůrání, jsem je nechávala stříhat. Na veterině - vždy jsem to spojila s návštěvou kvůli něčemu jinému. Oni to mají natošup, já bych to pižlala půl dne a výsledek by byl horší.

12.2.2017 17:11
tapina

XXX.XXX.176.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Klape smajlík no jo, nemá zatahovací drápy..není to kočka, je to pitbull. Pitbullové mají takové drápy dlouhé a pokud nejsme zcela vypatlaní, že bychom je dali do narkózy a trochu uřezali a zatavili, tak mají prostě drápy delší než jiní psi.
No aspoň, žes to vykoupala. Prošlapy nemá ?

Vykoupala, normálně. O co jde? Po koupání se mi ty drápy líp stříhají. Ale nekoupala jsem ji kvůli drápům, to bych jí třeba mohla namočit jen nohy... Tak to prostě vyšlo.

No. Prošlapy. Když já ani pořádně nevím, co to je. Jo, možná má křivé nohy, obzvláště když sedí někde, kde má zadek výš než přední, nebo když je taaak strašně unavená. Když je v pozoru nebo stojí aspoň trochu normálně, tak má ty nohy rovné. Tak možná kvůli tomu klape, šmajdá. Šoupe nohama.

A když to jde vyrobit za týden, tak už fakt nevím.

Někde byla taková pomůcka, k tomu, že štěňata, mladí a pak staří psi potřebují víc kostí a takových těch odpadních částí - že prý protože to bylo, to co na ně z velké kořisti zbylo, a nebo, že sami si byli schopni ulovit nějaké drobné obratlovce. Tak nevím.

Myslíte, že kdyby byl ten pes normálně jinak vesměs vyváženě krmen, že ho takhle rozhodí týden čehokoli?

Prosím můžete trochu rozvést to téma prošlapů?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 18:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

..."Prosím můžete trochu rozvést to téma prošlapů?"...

Našla jsem starou diskuzi, je tam fotka bernského honiče - na té je to vidět docela přesvedčivě.
Jen tam píšou o mladých psech v růstu, překvapuje mě, že by k tomu mohl dospět dospělý pes po týdnu nevhodného krmení...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 18:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Po týdnu určitě ne. Dlouhodobá kombinace nedostatečné výživy a pohybu. Nebo nemoc. Nebo prostě stáří.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 18:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prošlapy jsou známkou nedostatku vápníku, většinou v důsledku nadbytku fosforu.

"překvapuje mě, že by k tomu mohl dospět dospělý pes po týdnu nevhodného krmení..."
tak nějak.

12.2.2017 18:44
tapina

XXX.XXX.139.85

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Po týdnu určitě ne. Dlouhodobá kombinace nedostatečné výživy a pohybu. Nebo nemoc. Nebo prostě stáří.

No a jak teda správně u těch mladých?

Někdo říká kombinace vít. C + tady bylo citrát vápníku. Jako prevence. Někdo až dvojnásobně zvýšené dávky oproti doporučeným.

Někdo zas Roboran.

Mně se to nezdá.

Řídila jsem se zatím podle toho, co jsem napsala, právě, pro štěňata víc ty skelety, křídla, nohy, hlavy atd.

Třeba např. teď Fjodor má ráno kuře/slepice vařené, obrané, kosti, co šly rozmačknout v prstech jsem tam nechala, rýže vařená ve vývaru, trochu. V poledne granule, odpoledne granule nebo to, co ráno, večer kuřecí skelet.
Jiný den kus makrely vcelku+ brambor, granule, granule, králík plec (žebra+ přední noha)
Jindy něco podobného, večer vepřový ocas.

Jsou mu 3 a něco, ve 4 budou zuby měnit, tak já teda koukám na granule, ale furt se mi do nich nechce, jen granule. Ale furt teda asi líp granule, než takhle něco dosypávat, něco takového. Nevím.

Tak prosím o korekci. Díky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 18:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prošlapy jsou známkou nedostatku vápníku, většinou v důsledku nadbytku fosforu.

"překvapuje mě, že by k tomu mohl dospět dospělý pes po týdnu nevhodného krmení..."
tak nějak.

"Tak nějak"
To je šalamounská odpověď. Tak mohl, nebo nemohl ? - tedy podle vás.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 18:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

... "Dlouhodobá kombinace nedostatečné výživy a pohybu"...
Nedostatečná výživa a absence pohybu ?
Nebo nedostatečná výživa a příliš mnoho pohybu ?

12.2.2017 18:59
tapina

XXX.XXX.139.85

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
... "Dlouhodobá kombinace nedostatečné výživy a pohybu"...
Nedostatečná výživa a absence pohybu ?
Nebo nedostatečná výživa a příliš mnoho pohybu ?

Příliš moc nebo i příliš málo. Když se bude hýbat extrémně málo - chabé svaly, šlachy, osteoporóza...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 19:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
... "Dlouhodobá kombinace nedostatečné výživy a pohybu"...
Nedostatečná výživa a absence pohybu ?
Nebo nedostatečná výživa a příliš mnoho pohybu ?

Málo pohybu i hodně pohybu. Zkuste týden ležet. Moc i málo je špatně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 19:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fuuuuuj Roboran.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Příliš moc nebo i příliš málo. Když se bude hýbat extrémně málo - chabé svaly, šlachy, osteoporóza...

Dík.
Jen pro odlehčení - vybavilo se mi při tom : Přiměřeně, přiměřeně...

https://www.youtube.com/watch?v=cs1WPAVYCKU.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 19:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Tak nějak"
To je šalamounská odpověď. Tak mohl, nebo nemohl ? - tedy podle vás.

Jsem vůči této možnosti velmi skeptická

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 19:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Orionko, teď jste na to kápla smajlík

Ale fakt. Dosypávat tohle tamto, nanic. Normální jídlo jako třeba ty skelety, mám teda s hodně masem, přiměřený pohyb. Samozřejmě krmit svalovinou by dopadlo blbě, stejně jako ležet u boudy a jíst jen vepřová žebra holá.
Když něco dosypat, tak asi ty nej granule, protože přece jen ten strach, že něco nedovážíme, tu je. Ale Roboran. Proboha. Tak něco v chelátech. Ale to také není vše, některé věci jsou z jídla lepší.
Přeci jen ten vlk neměl lahvičky zázračné.
Na všecko msm a kolagen hydrolyzovaný a koňský alavis a bla bla a k tomu granule a dávkování jak, vždyť pes potřebuje jinak než kůň..
Potřebuje kvalitní živočišné bílkoviny, aby měl z čeho stavět, pohyb na svůj věk a "kostru". Klid na jídlo, spánek.
A klidného majitele. Furt "co jsem zapomněla, zkazila", to je vůbec nejhorší.

12.2.2017 19:36
tapina

XXX.XXX.139.85

Ale však klid. Jenomže. Když zkušený, znalý člověk řekne, že týden všechno pokazí, to klidu fakt nepřidá.
A hlavně mě znepokojuje, že mu začínají růst úplně ty samé drápy. Jsem myslela, že Eli to má z biotinu smajlík
A ono ta to může genetika.

A nebo nás zkouší smajlík

No s tou aktivitou a přetěžováním nebo obráceně, to je taky těžké.

Vůbec nad tím nejde takhle přemýšlet a číst ifaunu, to už je úplně hotovo. Něco jak medici, když se učí na internu, tak projdou všemi chorobami až nakonec dojdou k psychosomatice a nastane úleva nebo úplný propad smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 19:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Edit.: ifauna rulezz banda odborníků já nejvíc.

Hele. Jak umím zničit každou druhou diskuzi. Nikdo sem pak nepíše. Co je vám ?!

smajlík smajlík

12.2.2017 20:11
tapina

XXX.XXX.139.85

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Edit.: ifauna rulezz banda odborníků já nejvíc.

Hele. Jak umím zničit každou druhou diskuzi. Nikdo sem pak nepíše. Co je vám ?!

smajlík smajlík

No, nene. To bys měla fanklub. Nemáš fanklub. Někteří tu mají fanklub ignorance a tak. Ale.

Mládí vpřed!

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2017 20:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
No, nene. To bys měla fanklub. Nemáš fanklub. Někteří tu mají fanklub ignorance a tak. Ale.

Mládí vpřed!

A budeš tam prezident. V opravdovém fanklubu. Hooligans fauna. Víš, že jsme tu pomalu nejmladší ? Víš, že jo smajlík
Co budeme vybírat vstupné do klubu ? MSM WB leopardy..škrabky a eo nechte ve stojanech na deštníky u vchodu, potěšit se můžete zas při odchodu..

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 16:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
No nemohla, řekla by krev a to já doma nerada... Z 1 už tekla - ten "nejdelší". Zkusím to večer zapilovat doprotisměru. Včera to takhle bylo po koupeli, drápy na pilování měkké, na kleště tak akorát smajlík
Jinak dík za radu. Snažím se smajlík

Ještě k těm ostříhaným drápům, vkládám fotky dvou psů, tedy jejich ostříhaných drápů před koupáním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 16:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..."Prosím můžete trochu rozvést to téma prošlapů?"...

Našla jsem starou diskuzi, je tam fotka bernského honiče - na té je to vidět docela přesvedčivě.
Jen tam píšou o mladých psech v růstu, překvapuje mě, že by k tomu mohl dospět dospělý pes po týdnu nevhodného krmení...

Nebyl dospělý, byl starý. A víte, kolik vápníku chudák musel pojmout najednou?

14.2.2017 17:11
tapina

XXX.XXX.11.19

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě k těm ostříhaným drápům, vkládám fotky dvou psů, tedy jejich ostříhaných drápů před koupáním.

Děkuju, tak to je celkem "brutus", když to strovnám s tou naší, to by fakt bylo dost do krve. Nepotřebuju jí tam vytvořit nějakou ránu, bála bych se infekce. Taky jí nechci dělat bolest. I tak má po ostříhání ty drápy citlivé.
Zapilovala jsem to trochu, do protisměru, jakoby ty vrchní strany zkosila, ale fakt o moc už to nešlo.
Myslíte, že je lepší to stříhat před koupáním?
Mně to teda jde hůř, někdy se okraj vyloženě ztřepí. A to i z veteriny, právě. Třeba tak, jak to vezmu já, je to už mnohem víc, než na veterině, protože mám čas si s tím hrát a, jak je to po koupeli, měkké, tak se to pak s uschnutím malinko ještě zmenší. No jako nehty.

No zadní má daleko lepší, krátké. Asi fakt má ty nohy křivé nebo šmajdá.

Můžete prosím ještě trochu rozvést ty prošlapy?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 17:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Děkuju, tak to je celkem "brutus", když to strovnám s tou naší, to by fakt bylo dost do krve. Nepotřebuju jí tam vytvořit nějakou ránu, bála bych se infekce. Taky jí nechci dělat bolest. I tak má po ostříhání ty drápy citlivé.
Zapilovala jsem to trochu, do protisměru, jakoby ty vrchní strany zkosila, ale fakt o moc už to nešlo.
Myslíte, že je lepší to stříhat před koupáním?
Mně to teda jde hůř, někdy se okraj vyloženě ztřepí. A to i z veteriny, právě. Třeba tak, jak to vezmu já, je to už mnohem víc, než na veterině, protože mám čas si s tím hrát a, jak je to po koupeli, měkké, tak se to pak s uschnutím malinko ještě zmenší. No jako nehty.

No zadní má daleko lepší, krátké. Asi fakt má ty nohy křivé nebo šmajdá.

Můžete prosím ještě trochu rozvést ty prošlapy?

To se Vám zdá, že je to brutus, stříhám psy 1x týdně, takže takhle mají drápy normálně zkrácené, jasně, že když jsem neměla čas za nimi přijet, tak jim přerostly a to "živé" přerostlé taktéž, takže nebylo možné jim to ostříhat, tak jak to mají teď.
Já stříhám před koupáním, jelikož zvlhlé drápy jsou moc měkké a je větší riziko zajet nůžkami dál a psa střihnout.
Prošlapy se té staré čubě (tehdy cca 11let) udělali, když majitelé týden krmili samotné kuřecí kostry, bylo to prý výjimečně, neměli možnost koupit maso... U starého psa se to spravit nedá, u štěněte lze.

14.2.2017 18:17
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě k těm ostříhaným drápům, vkládám fotky dvou psů, tedy jejich ostříhaných drápů před koupáním.

Úplně upřímně, bez rejpání- já jsem se původně domnívala, že fotky byly vloženy jako odstrašující případ, až teprve z dalšího příspěvku jsem pochopila, že to měl být vzor, jak je to správně.
Můžu se zeptat, jaký význam má takové razantní zkracování a stříhání 1x týdně?
Myslím, že příroda není hloupá a drápy na tlapách psovitých šelem mají svůj účel, proč jim je stříhat až tak, jako by vlastně nebyly?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 18:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Úplně upřímně, bez rejpání- já jsem se původně domnívala, že fotky byly vloženy jako odstrašující případ, až teprve z dalšího příspěvku jsem pochopila, že to měl být vzor, jak je to správně.
Můžu se zeptat, jaký význam má takové razantní zkracování a stříhání 1x týdně?
Myslím, že příroda není hloupá a drápy na tlapách psovitých šelem mají svůj účel, proč jim je stříhat až tak, jako by vlastně nebyly?

tak stejně se mohu zeptat já Vás, proč nechat psovi deformovat tlapa přerostlými drápy. Koukněte na vlky, pro inspiraci

14.2.2017 18:34
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak stejně se mohu zeptat já Vás, proč nechat psovi deformovat tlapa přerostlými drápy. Koukněte na vlky, pro inspiraci

Stavíte falešné dilema, nejsou jen tyto dvě možnosti - stříhat je dle vašeho vzoru anebo je nechat přerůst až deformují tlapy.
Připusťme, že existují i varianty mezi tím

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 18:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Stavíte falešné dilema, nejsou jen tyto dvě možnosti - stříhat je dle vašeho vzoru anebo je nechat přerůst až deformují tlapy.
Připusťme, že existují i varianty mezi tím

Tak jasně, že existují psi s přirozeně slabými drápy a ti si je obrousí sami

14.2.2017 18:38
tapina

XXX.XXX.11.19

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tak stejně se mohu zeptat já Vás, proč nechat psovi deformovat tlapa přerostlými drápy. Koukněte na vlky, pro inspiraci

Jo, já nad tím furt přemýšlím, hlavně kvůli tomu, že dost často má nějaký ten dráp stržený. Z vlaku, z roštových schodů na lávce, ale občas ani nevím z čeho.
Jenomže i když má ten dráp úplně vytržený, stejně to nové lůžko doroste takhle dlouhé, ba se mi zdá, že ještě delší.

Jednu dobu jsem to taky stříhala co týden v naději, že se to lůžko stáhne, ale nestalo se. Pravdou je, že jsem to zanedbala, dřívějším psům jsem drápy nikdy nestříhala, u fenky jsem začala až něco kolem roku...

Nevím.

A koukněte třeba na medvěda ;-).

14.2.2017 18:41
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak jasně, že existují psi s přirozeně slabými drápy a ti si je obrousí sami

Anebo není nutno stříhat tak často a tolik?
Mně fakt zajímalo, jaký význam má brát jim to až tak, že ten pes o drápech vlastně ani neví, nevyhrabe díru do země, nepodrbe se s nima...
Že přerostlé drápy deformují tlapy je sice pravdivé tvrzení, ale odpověď na mou otázku to není.
To je fuk, omlouvám se, jestli vám to znělo jako rejpání.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 18:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když je to tady o drápech, tak něco k tomu, články Psí drápy I a II :

http://www.psiskolafalco.cz/versus.htm#_drapy2.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 18:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Anebo není nutno stříhat tak často a tolik?
Mně fakt zajímalo, jaký význam má brát jim to až tak, že ten pes o drápech vlastně ani neví, nevyhrabe díru do země, nepodrbe se s nima...
Že přerostlé drápy deformují tlapy je sice pravdivé tvrzení, ale odpověď na mou otázku to není.
To je fuk, omlouvám se, jestli vám to znělo jako rejpání.

Nevyznělo, ale přece se nebudeme hádat.
Jak jste přišla na to, že nevyhrabou díru nebo se nepoškrábou? Tyto činnosti zvládají s přehledem, pletete se.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 19:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdysi byla taková jednoduchá pomůcka : Pes na lině neměl "klapat". Ale jestli správná, to nevím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 20:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdysi byla taková jednoduchá pomůcka : Pes na lině neměl "klapat". Ale jestli správná, to nevím.

Přesně tak to je.

14.2.2017 20:11
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když je to tady o drápech, tak něco k tomu, články Psí drápy I a II :

http://www.psiskolafalco.cz/versus.htm#_drapy2.

Díky za odkaz, na konci jsou takové hezké schématické náčrtky- tak nějak si to myslím- že dráp není pro ozdobu, má při pohybu jistou funkci, měl by být v kontaktu se zemí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Jo, já nad tím furt přemýšlím, hlavně kvůli tomu, že dost často má nějaký ten dráp stržený. Z vlaku, z roštových schodů na lávce, ale občas ani nevím z čeho.
Jenomže i když má ten dráp úplně vytržený, stejně to nové lůžko doroste takhle dlouhé, ba se mi zdá, že ještě delší.

Jednu dobu jsem to taky stříhala co týden v naději, že se to lůžko stáhne, ale nestalo se. Pravdou je, že jsem to zanedbala, dřívějším psům jsem drápy nikdy nestříhala, u fenky jsem začala až něco kolem roku...

Nevím.

A koukněte třeba na medvěda ;-).

Nejpřirozenější a nejšetrnější způsob, jak stáhnout živou část drápu, je bruska.

14.2.2017 22:45
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nejpřirozenější a nejšetrnější způsob, jak stáhnout živou část drápu, je bruska.

Prosím o vysvětlení - stáhnout živou část, bruskou? Jak?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 22:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Prosím o vysvětlení - stáhnout živou část, bruskou? Jak?

El. bruska na drápky. Když drápek přejedete jen tak dzzzn! každý den, tak to vlastně supluje přirozené obrušování. Takhle jsem na hraně fobie z kleštiček začala. Za chvíli si pes zvykne, ta živá část ustoupí a drápy se navíc netřepí. Brousím celkově 4 drápy + 2 paspárky jednou týdně a kromě přiotráveného ksichtíku (psa) v pohodě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2017 22:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdysi byla taková jednoduchá pomůcka : Pes na lině neměl "klapat". Ale jestli správná, to nevím.

když začnu klapat i já, je to napováženou

14.2.2017 23:04
tapina

XXX.XXX.211.223

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
El. bruska na drápky. Když drápek přejedete jen tak dzzzn! každý den, tak to vlastně supluje přirozené obrušování. Takhle jsem na hraně fobie z kleštiček začala. Za chvíli si pes zvykne, ta živá část ustoupí a drápy se navíc netřepí. Brousím celkově 4 drápy + 2 paspárky jednou týdně a kromě přiotráveného ksichtíku (psa) v pohodě.

A tak ona naštěstí fobii nemá, celkem i spolupracuje. Už jsem ju skoro namotivovala, aby si to okousala sama smajlík

Ale tak můžu to zkusit. Máte nějakou osvědčenou?

Jinak já to po kleštích druhý den zapilovávám normálním hrubým papírovým pilníkem a do hladká skleněným.

Přidejte reakci

Přidat smajlík