Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.7.2017 13:30
Unicorn_girl

XXX.XXX.76.165

Dobrý den,
máme doma fenu křížence střední velikosti. Před dvěmi měsíci poprvé hárala a od té doby se snažím přesvědčit rodiče (je to moje fena, ale studuji a bydlím s rodiči), abychom ji nechali vykastrovat (rozhodnutí záleží hlavně na matce). Matka když byla malá, tak měli jezevčici a ta měla třikrát bez problémů štěňata, proto nechce naši fenu kastrovat, nevidí důvod. Rodičům jsem říkala, že je to riskantní ze zdravotního hlediska, že se o nějaké štěně nemusí fena starat (v takovém případě ho chce matka utopit ), že se štěňata nemusí rozdat, že útulky jsou plné psů, že když hárá, musím ji venčit na vodítku,...
No prostě, máte nějaké přesvědčivé důvody, proč fenu kastrovat? Potřebuji matku přesvědčit...

13.7.2017 13:59
scylla

XXX.XXX.150.32

Unicorn_girl napsal(a):
Dobrý den,
máme doma fenu křížence střední velikosti. Před dvěmi měsíci poprvé hárala a od té doby se snažím přesvědčit rodiče (je to moje fena, ale studuji a bydlím s rodiči), abychom ji nechali vykastrovat (rozhodnutí záleží hlavně na matce). Matka když byla malá, tak měli jezevčici a ta měla třikrát bez problémů štěňata, proto nechce naši fenu kastrovat, nevidí důvod. Rodičům jsem říkala, že je to riskantní ze zdravotního hlediska, že se o nějaké štěně nemusí fena starat (v takovém případě ho chce matka utopit ), že se štěňata nemusí rozdat, že útulky jsou plné psů, že když hárá, musím ji venčit na vodítku,...
No prostě, máte nějaké přesvědčivé důvody, proč fenu kastrovat? Potřebuji matku přesvědčit...

Je lepší být odpovědní a hlídat dobře fenu, když hárá, než kastrovat štěně. Ze zdravotního hlediska je riziková i kastrace. Určitě velmi dobře hlídat v období hárání. Navíc je fena nedospělá Najděte si něco o tom, co kastrace obnáší, jaké může mít následky, například inkontinenci.

13.7.2017 14:06
Atheira

XXX.XXX.240.42