Inzerce - co to tam zas je III

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.1.2021 10:20
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je těmi lidmi.
Já už jsem starší, klidnější, takže můj pes už taky není takový hovado.
:-)
U stodoly, kudy chodíme denně, bydlí teriérka Megí, teď si pořídili štěně, vypadá jako jack, ale to je normálně vychované už od narození? Někteří lidé mají takový vnitřní klid, pořídí psa a ono to šlape jak švýcarské hodinky, ale neumí ani "lehni" :-)
Perfektní komunikace s cizími psy, nenapadá nás a mého psa nenapadne napadnout tyhle.
A někdo koupí jednoduše cvičitelné plemeno a udělá z něj mag.ra.
Jo a to jsem po letech zjistila, že ti normální psi bydlí ode mě nahoru a ti blázni ode mě k návsi. Divný.

Jo souhlasím, že určitou roli v tom hraje majitel a jeho povaha. Ale není to tak vždycky. Mám kamarádku, mají už 4tého RTW, její přítel je taky kliďas, navíc s citem pro psy, a s takovou přirozenou autoritou. Všichni psi bezproblémoví, v pohodě. Až na toho posledního, se kterým si fakt nevědí rady. To je mag*r. U toho nepomáhá ho ani unavit, zaměstnat, nic. Ten pes je pořád jak na pérech, začal utíkat, přeskakovat plot, na zahradě každého porazil, doma se vůbec nenaučil fungovat, všechno bořil. Začal jim vraždit kočky. Kdybych je neznala, tak bych taky řekla, že to z něj udělali oni, nebo že ho stačí jen unavit... Ale není to tak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2021 18:41
21.1.2021 18:50
domi.t

XXX.XXX.37.104

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To už není možný, to jako fakt někdo koupí?

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3704166/rezervace-na-stenata-zlaty-retrivr/

To už je úplné dno😫

21.1.2021 18:58
janaa

XXX.XXX.2.34

Hele,když to za ty prachy někdo koupí, dobře mu tak

21.1.2021 19:01
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To už není možný, to jako fakt někdo koupí?

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3704166/rezervace-na-stenata-zlaty-retrivr/

https://www.ifauna.cz/profil/uzivatel-bez-uctu/67157-marianka2006
vona marjánka jede i v jorkmutech , když bude "šikovná" ani nebude muset do práce

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2021 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
Hele,když to za ty prachy někdo koupí, dobře mu tak

Jo, lidí jsou blbí, tento týden zase na FB fotky nemocnýho štěněte, koupili ho někde na ulici za 10 tis. a podali na policii trestní oznámení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2021 19:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je holka šikovná :-) 3 bydliště, koně, psi, a prý "zájemce pečlivě vybírám" :D
Byla jedna taková, dostala tři roky - podvod a týrání. Množila kozy, koně, krávy, psy, řešila se tehdá i na ifauna, krávy a koně pobíhali (spíše se plazili) po celém okrese, také hospodářství přes dva kopce, SVS KVS dvě tři pokuty, až zvířátka pošlapala pár vesnic a chcípala "na ulici", teprve někoho napadlo, že by jí je měli zabavit a zavřít ji, ale až okrádání (také si vymýšlela plemena) lidí to zastavilo.
No.. měla dceru. A vůbec je to chudý kraj :D
Kolik stojí retrívr papírový? Těch 18 není zas tak moc, ovšem když mi z toho vyroste parodie na retrívřího psa.. epileptická elipsa.. ale dyť lidi nemaj prachy, ne, to přece nemůže prodat.
Telefon odkazuje na statek v kraji Ústí n/Labem a před lety u Chrudimi. Co to je?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 21:05

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 21:43

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 22:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já fandím Ozzymu.

https://www.pesweb.cz/cz/psi-k-adopci?objid=64763

Naprostá klasika..velká láska kluk a holka, sestěhujou se a začne jim něco chybět, na dítě jsou ještě mladý, tak teda štěně je jasná volba a nejlépe nějaké cool plemeno......piťák, to je in, navíc ta barva, je to fakt fešák...no nekupte toi a ono to najednou nejde, pejsek nemá tlačítko OFF, opadlo prvotní nadšení štěňátkem, štěndo roste, potřebuje zábavu pohyb a to tak, že velmi, aby z něj byl ten úžasný a hodný pejsek a místo toho dostane klec a tradá. Tak ještě, že to takhle dopadlo a ke kleci nepřibyl protištěkací obojek.
Tak snad najde nový domov, kde bude spokojený.

Pak se tady lidi diví, že když si mladý lidi bez zkušeností chtějí pořídit hodně aktivní a nebo složitější plemeno, tak že jsou od toho odrazováni a jsou jim poskytovány rady typu, pořádně si to rozmyslete pejsek je totiž na prvním místě starost a člověk se psu musí přizpůsobit, když už si ho pořídí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 22:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

@sardullah Souhlas... je mi z toho smutno. Ta fotka, jak je v té kleci... Ach jo. 😔

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 22:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
@sardullah Souhlas... je mi z toho smutno. Ta fotka, jak je v té kleci... Ach jo. 😔

Mám to stejně, já jak slyším o bytové kleci....kudla v kapse. Nejhorší je, že to co napáchali na psí dušičce, bude se hodně těžko odstraňovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2021 23:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám to stejně, já jak slyším o bytové kleci....kudla v kapse. Nejhorší je, že to co napáchali na psí dušičce, bude se hodně těžko odstraňovat.

I bígloid měl u nás chvíli klec. Ale ne proto, abychom se ho zbavili a zavírali ho. Měl v ní měkký pelíšek, ušila jsem na ni potah a fungovalo to jako jeho domácí bouda. On se totiž v boudě narodil a prožil v ní několik svých prvních týdnů, než jsme si ho brali. Ohraničený a "zastřešený" prostor mu vyhovoval, zalézal si tam sám, když chtěl odpočívat, dvířka měl vždy otevřená.
Klec jsme zrušili, když povyrostl a naučil se spát v plastovém pelíšku. No, a pak obsadil gauč.

To píšu na obranu bytových klecí, některým psům to fakt vyhovuje. Pro předchozí psy jsme klec nikdy neměli, kvůli němu jsme ji museli pořídit (chvíli jsme experimentovali s domečkem z kartonu, ale ten nikdy dlouho nevydržel).

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2021 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
I bígloid měl u nás chvíli klec. Ale ne proto, abychom se ho zbavili a zavírali ho. Měl v ní měkký pelíšek, ušila jsem na ni potah a fungovalo to jako jeho domácí bouda. On se totiž v boudě narodil a prožil v ní několik svých prvních týdnů, než jsme si ho brali. Ohraničený a "zastřešený" prostor mu vyhovoval, zalézal si tam sám, když chtěl odpočívat, dvířka měl vždy otevřená.
Klec jsme zrušili, když povyrostl a naučil se spát v plastovém pelíšku. No, a pak obsadil gauč.

To píšu na obranu bytových klecí, některým psům to fakt vyhovuje. Pro předchozí psy jsme klec nikdy neměli, kvůli němu jsme ji museli pořídit (chvíli jsme experimentovali s domečkem z kartonu, ale ten nikdy dlouho nevydržel).

Ale tak nikdo asi nerozporuje klec....já měla klec na afgána jako štěně a přesně jako vy, měl tam pelíšek přes klec měl deku, prostě taková boudička.
A pokud si tam zalezl na spaní a já se popelila v kuchyni, tak jsem ho tam i zavřela, protože dceři byl v té době rok, tak abych nemusela mít oči na stopkách, jestli náhodou neruší spící štěňátko.
Ale prostě klec, kam zavřu psa, když jdu do práce, tak to je mi proti srsti.
A to může kdo chce argumentovat, že pes stejně spí.....no oni pesani většinou spí, ale neleží celej den na jednom místě....leží na gauči, přesunou se na chodbu, pak zase jinam...kouknou z okna cože se tam děje.
Nějakej smysl vidím i v tom, že má člověk doma psa po operaci a ještě jednoho pesana, tak aby člověk, když je nemá na očích zabránil tomu, že pesani budou blbnout.
Tak nevím.....zase na druhou stranu jsem nikdy neměla psa, kterému by hrozilo, že si ublíží.....a že by klec teda měla nějaký smysl, aby si pes neublížil.

8.2.2021 11:37
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://www.facebook.com/media/set/?vanity=dita.pullmannova&set=a.10208246611840082

Nevím kam vložit, chs se probírala v jiném vlákně ,ale nevím už kde.

Tak snad už bude dobře

9.2.2021 07:04
fikovnice

XXX.XXX.135.137

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale tak nikdo asi nerozporuje klec....já měla klec na afgána jako štěně a přesně jako vy, měl tam pelíšek přes klec měl deku, prostě taková boudička.
A pokud si tam zalezl na spaní a já se popelila v kuchyni, tak jsem ho tam i zavřela, protože dceři byl v té době rok, tak abych nemusela mít oči na stopkách, jestli náhodou neruší spící štěňátko.
Ale prostě klec, kam zavřu psa, když jdu do práce, tak to je mi proti srsti.
A to může kdo chce argumentovat, že pes stejně spí.....no oni pesani většinou spí, ale neleží celej den na jednom místě....leží na gauči, přesunou se na chodbu, pak zase jinam...kouknou z okna cože se tam děje.
Nějakej smysl vidím i v tom, že má člověk doma psa po operaci a ještě jednoho pesana, tak aby člověk, když je nemá na očích zabránil tomu, že pesani budou blbnout.
Tak nevím.....zase na druhou stranu jsem nikdy neměla psa, kterému by hrozilo, že si ublíží.....a že by klec teda měla nějaký smysl, aby si pes neublížil.

"...dceři byl v té době rok, tak abych nemusela mít oči na stopkách, jestli náhodou neruší spící štěňátko."



Tak toto napíšou jen praví iFAUŇÁCI!

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2021 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lidi, jaký máte na tohle názor? Asi to vyzní blbě, ale měla tahle záchrana vůbec cenu?

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132575159/pejsek-zolik-hleda-novy-domov.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2021 23:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, jaký máte na tohle názor? Asi to vyzní blbě, ale měla tahle záchrana vůbec cenu?

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132575159/pejsek-zolik-hleda-novy-domov.php

Jsem pro život všemi deseti. Ale pro ten důstojný...

22.2.2021 00:20
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem pro život všemi deseti. Ale pro ten důstojný...

ale toho psa NIC nebolí, jemu nevadí, že neovládá svěrače...on se nestydí ...jemu nevadí, že po sobě neuklízí - takže vaše "důstojný" je pro něho úplně mimo mísu
Je normálně veselej a spokojenej

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 07:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lidi, jaký máte na tohle názor? Asi to vyzní blbě, ale měla tahle záchrana vůbec cenu?

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132575159/pejsek-zolik-hleda-novy-domov.php

Já jsem proti... :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
ale toho psa NIC nebolí, jemu nevadí, že neovládá svěrače...on se nestydí ...jemu nevadí, že po sobě neuklízí - takže vaše "důstojný" je pro něho úplně mimo mísu
Je normálně veselej a spokojenej

Možná měla Odetta na mysli život nového majitele. Ten pejsek nemůže být sám. A tipněte si, kdo o takového pejska může pečovat? Jak dlouho to nový majitel zvládne? Je krásný, kukuč má náramný......ale.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 07:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

No já bych k tomu řekla....kdyby to byl můj milovaný pes a měla bych podmínky pro to, abych takovou péči zvládla.....přiznám, že to bych asi nesměla chodit do práce, musela bych vyměnit koberce za nějakou podlahu, co se dá vytřít, pejska by nic nebolelo a měl radost ze života, tak bych se to asi snažila zvládat.
Ale upřímně bych si takového psa neadoptovala a co se týče zachraňování, tak bych takového psa ani nezachraňovala a nechala uspat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 08:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

to vyprazdovani mocoveho mechyre - to fakt psa neboli?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 08:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale lze u takového pejska hovořit o plnohodnotném životě? Opravdu se utrpení měří jen a pouze bolestí?

Ochrnutá část těla jej nebolí, nemůže bolet. Ale jaké důsledky bude mít plazení (nebo naopak nadměrný pobyt ve vozíčku) pro zdravou polovinu pohybového aparátu? Znamená automaticky to, že když v části těla necítí (nemůže cítit) bolest, neprobíhají tam patologické změny s důsledky pro celý organismus?

Co udělá nemožnost samostatného vyprazdňování v dlouhodobém horizontu s organismem? Co na to např. ledviny? Mohu s jistotou tvrdit, že vymačkávání moči a stolice nepůsobí bolest?

Je reálné zajišťovat objektivně dostatečnou péči, každý den, každou minutu?

Co psychický stav - je pes schopen vyrovnat se se svým stavem nebo je ve stresu, v psychické nepohodě?

Jaká mám kritéria pro hodnocení psího štěstí? Kde je ta moje hranice? *)

Otázky, samé otázky... Odpovědi neznám. Ale v mé (!) optice - pokud si nejsem 100% jistá, že pes netrpí, blíží se (je) čas nechat jej jít, vyprovodit jej na poslední cestu.


*) Ještě k tomu štěstí - nedávno se zde v jednom vlákně objevil příběh psa, kterému selhávaly ledviny. Velmi vážný stav, výsledky krve bez naděje na zlepšení. Dlouhodobě se příliš nedařilo ani krmení stříkačkou, psovi již bylo tak zle, že nezvládal nic moc pozřít. Ale čas od času s chutí snědl něco malého (piškot, plátek šunky). Pro majitele to byl šťastný pes (alespoň na ten “jeden den” - a o každý takový jeden den x dalších tvrdě bojovali). A tím se opravdu nechci nikoho dotknout, každý máme tu hranici jinde, a já to plně respektuji. Ale v mé optice je to již utrpení. A myslím, že na to se ir.ma ptala (pokud ne, tak se omlouvám) - kdo máme kde tu hranici...

22.2.2021 08:57
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Možná měla Odetta na mysli život nového majitele. Ten pejsek nemůže být sám. A tipněte si, kdo o takového pejska může pečovat? Jak dlouho to nový majitel zvládne? Je krásný, kukuč má náramný......ale.

A tipněte si, kdo o takového pejska může pečovat?

Myslím, že ten, kdo ho "zachránil".

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak já myslím, že v případě, že se jedná o mého psa, tak na něm prostě vidím, jestli má chuť do života a v případě psa, který je ochrnutý, který jezdí na vozíčku, neovládá svěrače....ale venku třeba lítá a je šťastnej a doma se holt plazí...nemyslím si, že ten pes řeší, že mu nefungujou nožičky, nepřemýšlí o tom, jen se tomu prostě přizpůsobil a větší neřku-li obrovská práce, psychická a fyzická zátěž je to následně pro majitele.

Já mám velké psy, pokud by ochrnuli a nebo se už nepostavili na nohy, tak je to konečná, takže se do takové situace nikdy nedostanu.
A obecně mi jde hlavně o to, uspat psa dřív než by trpěl.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 09:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
A tipněte si, kdo o takového pejska může pečovat?

Myslím, že ten, kdo ho "zachránil".

No, právě. Ten, kdo ho zachránil, ten se k tomu nemá. Ten ho nabízí a posílá dál a čeká, že nějaká útlocitná babka......Nikdo, kdo není celý den doma,to nezvládne. Ten pejsek potřebuje celodenní ( a v podstatě i celonoční ) péči. A nebo bytovou klec :-((.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 10:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nedokážu posoudit, jestli pejsek současným stavem trpí.
Ale celkově vidím rozdíl mezi tím, kdyby se do takového stavu dostal postupně můj pes, a mezi záchranou pejska nalezence ve velmi špatném stavu, kterého si nemám v úmyslu nadále ponechat. Protože je to obrovský závazek do budoucna a bez trvalé přítomnosti páníčka se pejsek neobejde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

....na sídlišti u práce, pejsek s vozíkem byl, cosi jakopudl....hrozny, tedy z mého pohledu bylo když někam sjel a tam zapadnul a nemohl se výškrábat sam bez pomoci, bylo smutné koukat na ten boj, než ho majitel vysvobodit plus pokalený zadeček.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 11:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky znám jednu takovou fenečku, chodí s ní starší paní, většinou ještě se dvěma dalšími pejsky. Nevím, jestli je fenka šťastná, když se tak úporně snaží, aby ostatním stačila. A přesně, když se skulí z obrubníku, musí přijít paní a zvednout ji zpátky. Ale ta majitelka ji má od mládí a teď spolu "dosluhují".

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2021 11:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.youtube.com/watch?v=tfPIaEkDT_c

tak třeba tenhle pes mi nepřijde, že by z toho byl nějak nešťastnej...chuť do života určitě má a je to tedy spíš o lidech, jestli ustojí dívat se na to, že pejsek tahá zadek po zemi.

22.2.2021 14:03
lupus4

XXX.XXX.205.61

Já osobně jsem svoji poznámkou neřešil zda zachraňovat (za každou cenu - to jsem proti, ale je to případ od případu) či nezachraňovat - jen jsem upozornil, že "důstojný život" je pojem pro psa naprosto neznámý
žije tady a teď a buď se má dobře, nebo méně dobře...nebo špatně

22.2.2021 14:42
Terven

XXX.XXX.110.191

Ochrnutá část těla jej nebolí, nemůže bolet. Ale jaké důsledky bude mít plazení (nebo naopak nadměrný pobyt ve vozíčku) pro zdravou polovinu pohybového aparátu? Znamená automaticky to, že když v části těla necítí (nemůže cítit) bolest, neprobíhají tam patologické změny s důsledky pro celý organismus?

Co udělá nemožnost samostatného vyprazdňování v dlouhodobém horizontu s organismem? Co na to např. ledviny? Mohu s jistotou tvrdit, že vymačkávání moči a stolice nepůsobí bolest?


Stejně jako lupus, já nehodnotím, zda zachraňovat či ne, jenom bych se chtěla vyjádřit k tomuhle - viz výše- jasně, že to bude mít nějaké důsledky pro zbytek těla, ale stejně je to i u lidí na vozíčku, u lidí částečně ochrnutých, lidí s jakýmkoliv pohybovým handicapem - a vlastně stejně je to i u různých jiných chronických psích neduhů, ať už ortopedických nebo jiných. Vždycky to ten zbytek těla nějak negativně ovlivňuje. Ty dopady ale často lze zmírňovat, kompenzovat- pes, na rozdíl od člověka, ten život má krátký, takže než by se ty dopady staly fatálními, možná už tu nebude tak jako tak.

Co psychický stav - je pes schopen vyrovnat se se svým stavem nebo je ve stresu, v psychické nepohodě?

tak tohle konkrétně by nemělo být těžké poznat. Takže jestli ten pes působí spokojeně a v pohodě a někdo na to má čas i prostředky, tak proč ne.

8.3.2021 16:12
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://www.sbazar.cz/JaskovaJana/detail/137707425-nemecky-ovcak-s-pp-6-mesicni-typ-rex

Nejde ani tak o ten inzerát, ale o ty uši. Co to je, to se dělá běžně? . Samozřejmě vím, že někdo uši vylepuje, ale tohle jsem ještě neviděla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2021 16:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.sbazar.cz/JaskovaJana/detail/137707425-nemecky-ovcak-s-pp-6-mesicni-typ-rex

Nejde ani tak o ten inzerát, ale o ty uši. Co to je, to se dělá běžně? . Samozřejmě vím, že někdo uši vylepuje, ale tohle jsem ještě neviděla.

....no to jsem teda taky neviděla...tahle hrůza se nějak dělá??

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2021 17:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....no to jsem teda taky neviděla...tahle hrůza se nějak dělá??

Nestihla jsem se podívat, inzerát už je fuč :(

8.3.2021 17:32
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Aha, já si to neuložila, ale zkoušela jsem hledat a vypadalo to zhruba nějak takhle http://www.okpet.cz/index.php?id_product=87&controller=product , pes to měl přes celé ucho vevnitř, nevím jak to bylo přidělané. Každopádně to vypadalo hrozně, hůř než tohle

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2021 17:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nestihla jsem se podívat, inzerát už je fuč :(

Tady je foto z toho inzerátu: https://d46-a.sdn.cz/d_46/c_img_QL_a/5ahBTu.jpeg?fl=exf|crr,1.33333,2|res,800,600,1|wrm,/watermark/sbazar.png,10,10|jpg,80,,1

8.3.2021 17:39
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Díky, ale .

8.3.2021 18:00
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
https://www.sbazar.cz/JaskovaJana/detail/137707425-nemecky-ovcak-s-pp-6-mesicni-typ-rex

Nejde ani tak o ten inzerát, ale o ty uši. Co to je, to se dělá běžně? . Samozřejmě vím, že někdo uši vylepuje, ale tohle jsem ještě neviděla.

Ano, ovčáci se takhle vylepují - teda dělají to tak jen fajnšmekři, protože se ty výstuhy lepí do ucha vteřinovým lepidlem🤫

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2021 18:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Ano, ovčáci se takhle vylepují - teda dělají to tak jen fajnšmekři, protože se ty výstuhy lepí do ucha vteřinovým lepidlem🤫

No tak to bych já teda neudělala, to i kdyby měl mít pes plandáky.....no ale já holt nejsem ambiciózní, psy mám na mazlíky a i třeba jedno ucho nahoru a jedno dolů není překážka k tomu, že by ten pes nemohl být můj nejlepší přítel....spíš bych si říkala, že jsem to podělala a že jsem třeba pochybila e výživě.

8.3.2021 18:14
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Brr.
Zdá se mi, že to fajnšmekr přišil.

8.3.2021 18:46
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

rapotacka11 napsal(a):
Brr.
Zdá se mi, že to fajnšmekr přišil.

Nepřišli. To tak jenom vypadá jak je ta vložka zubatě ustřižená - fakt se to lepí lepidlem.

8.3.2021 19:25
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Prašť jako uhoď.

8.3.2021 19:28
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

rapotacka11 napsal(a):
Prašť jako uhoď.

No to nee - šití by stálo prachy💰, vteřiňák je za pusu a jde to udělat svépomocí 🤪

9.3.2021 00:45
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Inspektor Pišišvor napsal(a):
No to nee - šití by stálo prachy💰, vteřiňák je za pusu a jde to udělat svépomocí 🤪

chudák pes

9.3.2021 10:00
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Terapeutka napsal(a):
https://www.sbazar.cz/raycombrinck/detail/137908266-mini-goldendoodle-puppies-for-sale


No nekupte to

Asi jdou na dračku, když je mají ještě ve 3,5 měsících doma😂.

Beztak nějaký vychcanec vymyslel, že když napíše inzerát anglicky, zamává tam 2x amerikou, tak mu na to nějaký idiot skočí a prodá mu vořechy za balík🤭

jajaja

10.3.2021 14:53
jajaja

XXX.XXX.169.240

Text inzerátu: Jack Russell terier - Nabízím ke krytí papírového psa bez absolvování výstavy.
Může tohle být PAPÍROVÝ JRT??

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132867124/jack-russel-terier.php

10.3.2021 15:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

jajaja napsal(a):
Text inzerátu: Jack Russell terier - Nabízím ke krytí papírového psa bez absolvování výstavy.
Může tohle být PAPÍROVÝ JRT??

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132867124/jack-russel-terier.php

Já bych řekla, že jo. Netrimovaný, neupravený.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2021 15:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky teď koukám, že má tři varianty, krátkosrstou, lámanou a drsnosrstou . To jsem netušila....

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2021 15:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

jajaja napsal(a):
Text inzerátu: Jack Russell terier - Nabízím ke krytí papírového psa bez absolvování výstavy.
Může tohle být PAPÍROVÝ JRT??

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132867124/jack-russel-terier.php

tohle je vendéský baset ne?

10.3.2021 15:31
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.31

jajaja napsal(a):
Text inzerátu: Jack Russell terier - Nabízím ke krytí papírového psa bez absolvování výstavy.
Může tohle být PAPÍROVÝ JRT??

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132867124/jack-russel-terier.php

To je hrubosrstý jrt. Jen je nevytrimovaný (tj.neupravený).
Mají 3 varianty srsti - krátkosrstý (toho známe všichni), hrubosrstý (v inzerátu) a broken (kdy má obě srsti, není ani hladký ani hrubý)

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2021 21:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
tohle je vendéský baset ne?

Ten je podstatně větší. Baset, jenže chlupatý. Cca 25 kg :-))

11.3.2021 08:50
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133396346/prodam-stenatka.php

To je nadílka . Odhadnete jakého plemene je matka?

Já jsem v některých štěňatech viděla jezevčíka, v jiných zase trochu bígla.. Ale možná je matka voříšek, kdo ví.

11.3.2021 08:53
domi.t

XXX.XXX.131.130

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133396346/prodam-stenatka.php

To je nadílka . Odhadnete jakého plemene je matka?

Já jsem v některých štěňatech viděla jezevčíka, v jiných zase trochu bígla.. Ale možná je matka voříšek, kdo ví.

Musela som si googliť,ako vôbec vyzerá austrálsky ovčiak,takže matku netipnem ani náhodou Ale sú to riadni syčáci, nič dobré im z očí nepozerá Buducú páničkovia sa rozhodne nebudú nudiť.

11.3.2021 10:04
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133396346/prodam-stenatka.php

To je nadílka . Odhadnete jakého plemene je matka?

Já jsem v některých štěňatech viděla jezevčíka, v jiných zase trochu bígla.. Ale možná je matka voříšek, kdo ví.

Taky tam vidím nejakeho biglojezevčíka, ale přijde mi to legrační - většinou je neznámý otec, tady je neznámá matka😂.

A jinak nám v sekci Daruji přibyla zase slušná sestava novych psů... 🙄

11.3.2021 10:18
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Taky tam vidím nejakeho biglojezevčíka, ale přijde mi to legrační - většinou je neznámý otec, tady je neznámá matka😂.

A jinak nám v sekci Daruji přibyla zase slušná sestava novych psů... 🙄

Jo, taky mi to přišlo zvláštní . Jako první mě teda napadlo, jestli fena není chovná s PP a tímhle se nechtějí nějak "prokecnout", ale kdo ví...

Jo, na sekci daruji jsem taky koukala . Ale to nejsou jen "kovidoví" roční psi nebo odrostlá štěňata... Je tam spousta psů starších. Zajímavé, že ještě před pár měsíci nebylo v sekci "daruji" skoro nic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2021 10:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když se začtete tak zjistíte, že spousta z těch starších psů přišla o majitele vlivem úmrtí. Takže to mohou být covidoví psi i navzdory věku...

11.3.2021 10:27
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když se začtete tak zjistíte, že spousta z těch starších psů přišla o majitele vlivem úmrtí. Takže to mohou být covidoví psi i navzdory věku...

Aha, já jsem většinou viděla jen rodinné důvody, stěhování, nedokážu mu dát co potřebuje, mám moc práce, pes nemůže být v bytě, nesnes se s druhým psem atd...

Ale to jen ráno co jsem prolítla pár prvních inzerátů, mezi těmi nebylo úmrtí žádné (ale samozřejmě to může být v těch rodinných důvodech, do toho nevidím).

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2021 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já do toho chvíli koukala včera, a zrovna jsem narazila na samá úmrtí. 🥺 Ale jak vidím, dost to prořídlo.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133290274/daruji.php

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/132134549/hledam-domov.php

Tohle je tedy také něco (i když z jiného soudku): https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133374137/daruji-krizence-kastrovany-aktivni.php

12.3.2021 08:19
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.31

8 měsíční "havanský boloňák".
Lidi jsou fakt nepoučitelní.

Prodám osmiměsíčního pejska. Měl být Havanský boloňáček, což vzrůstem a váhou neodpovídá. Pejsek je hodný, kamarádský, vyrovnaný, hravý. Zvyklý na děti, kočky. Celý den běhat po dvorku s přístupem do garáže a stodoly, venčení, večer spát uvnitř domu. Je čipovaný, očkovaný a odčervovaný.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133280361/prodam.php?fbclid=IwAR2dxLXzMG2B2wgwfYRfgYAWA-mEOmtvJH13MSfSsOG3SSLHk5uAuTuMpSc

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2021 08:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
8 měsíční "havanský boloňák".
Lidi jsou fakt nepoučitelní.

Prodám osmiměsíčního pejska. Měl být Havanský boloňáček, což vzrůstem a váhou neodpovídá. Pejsek je hodný, kamarádský, vyrovnaný, hravý. Zvyklý na děti, kočky. Celý den běhat po dvorku s přístupem do garáže a stodoly, venčení, večer spát uvnitř domu. Je čipovaný, očkovaný a odčervovaný.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133280361/prodam.php?fbclid=IwAR2dxLXzMG2B2wgwfYRfgYAWA-mEOmtvJH13MSfSsOG3SSLHk5uAuTuMpSc

No, havaňák ani boloňák to není, ale je teda boží, nádhernej. Já ty dlouhosrstý chlupatce prostě miluju.

12.3.2021 19:26
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133396346/prodam-stenatka.php

To je nadílka . Odhadnete jakého plemene je matka?

Já jsem v některých štěňatech viděla jezevčíka, v jiných zase trochu bígla.. Ale možná je matka voříšek, kdo ví.

Holky, někdo z vás jinde dokázal najít fotky z inzerátu, který už byl smazaný, neporadily byste mi jak na to, případně daly by se někde najít fotky z tohoto inzerátu?

Díky

25.3.2021 01:02
Agnes1

XXX.XXX.76.217

Fena je bez PP , jak se zajistí při případném krytí nepříbuznost?
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133154618/nabizim-20-000-kc-za-kryti.php

25.3.2021 07:10
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://zvierata.bazos.sk/inzerat/122956301/steniatka-husky.php

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/122905783/jazvecik.php

https://www.annonce.cz/inzerat/nemecky-ovcak-55769441-wehyav.html

Tak ty jako huskouni jsou moc pěkný. Kdoví s čím to je krizený, vypadá to, jak s akitou, tak by mě zajímalo, jak vyjdou povahově.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2021 07:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Agnes1 napsal(a):
Fena je bez PP , jak se zajistí při případném krytí nepříbuznost?
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133154618/nabizim-20-000-kc-za-kryti.php

Nijak a lidem je to jedno. Když si vyjedete všechny inzeráty s nabídkou GR, je tam spousta bezpapírových psů na krytí. Všichni si chtějí v této době nahrabat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2021 07:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
Tak ty jako huskouni jsou moc pěkný. Kdoví s čím to je krizený, vypadá to, jak s akitou, tak by mě zajímalo, jak vyjdou povahově.....

Vidím siamskou kočku ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2021 07:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
Tak ty jako huskouni jsou moc pěkný. Kdoví s čím to je krizený, vypadá to, jak s akitou, tak by mě zajímalo, jak vyjdou povahově.....

Přesně, akita, nebo tasmánský čert.. "velmi přítulní a hraví" = malí satani :-)
Jako sochy na mé zahradě by to šlo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2021 08:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Agnes1 napsal(a):
Fena je bez PP , jak se zajistí při případném krytí nepříbuznost?
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/133154618/nabizim-20-000-kc-za-kryti.php

Já to nečetla celé. Vypadá to, že majitelce záleží na tom, aby byla štěňata zdravá, ale tu nepříbuznost bez PP nezaručí, to je jasné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2021 08:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já to nečetla celé. Vypadá to, že majitelce záleží na tom, aby byla štěňata zdravá, ale tu nepříbuznost bez PP nezaručí, to je jasné.

A asi nenajde psa s podobnými zdravotními vyšetřeními. Jedině, že by se dohodla předem a psovi by vyšetření majitelé udělali.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2021 09:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A asi nenajde psa s podobnými zdravotními vyšetřeními. Jedině, že by se dohodla předem a psovi by vyšetření majitelé udělali.

No, to předpokládá, že do toho budou chtít vrazit peníze. A víc lidí spíš chtít nebude a nebo budou chtít, aby jim to majitelka feny zaplatila.

25.3.2021 09:13
Agnes1

XXX.XXX.76.217

Zdravá štěnátka. Když vyšetřím rodiče, to je pouze část. Co ostatní předci? Když nemá fena PP nevím o jejích předcích nic. Pak se může stát všechno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2021 09:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Agnes1 napsal(a):
Zdravá štěnátka. Když vyšetřím rodiče, to je pouze část. Co ostatní předci? Když nemá fena PP nevím o jejích předcích nic. Pak se může stát všechno.

Ano, můžou být v předcích špatný lokty třeba a i když je pes nebo fena budou mít v pořádku, může to vylítnout právě v dalších generacích. Zodpovědnej chovatel, když si vybírá krycího psa, tak studuje rodokmeny několik generací dozadu. Ale to vy určitě znáte. :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2021 09:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.sbazar.cz/rafaeloblack/detail/138815742-bernsky-salasnicky-pastevecky-pes

Bernský salašnický pastevecký pes?

Asi nový plemeno

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2021 12:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.sbazar.cz/rafaeloblack/detail/138815742-bernsky-salasnicky-pastevecky-pes

Bernský salašnický pastevecký pes?

Já bych váhala, jestli na té fotce nejsou gorily nebo šimpanzi. Podle barvy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2021 15:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sonnic napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3730047/francouzsky-buldocek-fawn-stenata-bez-pp/

K tomu můžu říct jen.... TVL.... Kdo si tohle koupí jako frbula, tak asi jako dobře mu tak....

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2021 15:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
K tomu můžu říct jen.... TVL.... Kdo si tohle koupí jako frbula, tak asi jako dobře mu tak....

Celej litr dali jako odměnu :
https://www.psidetektiv.cz/zvire/timo-brno-mesto-2016-09-15

29.3.2021 16:12
janaa

XXX.XXX.10.173

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
K tomu můžu říct jen.... TVL.... Kdo si tohle koupí jako frbula, tak asi jako dobře mu tak....

Hele,a to určitě bude ještě povedenější než na fotce,páč odběr koncem května,tak to se ještě nenarodili

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2021 16:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dyť konec května je už za dva měsíce, třeba půjdou z baráku na třech.

29.3.2021 16:48
janaa

XXX.XXX.10.173

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dyť konec května je už za dva měsíce, třeba půjdou z baráku na třech.

Jasně,množka bude držet štěňta do tří měsíců a to vyrostlý pampeliškový listí tam je proto,že je to z jižní Moravy a je tam výrazněji teplo

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2021 16:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
Jasně,množka bude držet štěňta do tří měsíců a to vyrostlý pampeliškový listí tam je proto,že je to z jižní Moravy a je tam výrazněji teplo

:-) tak to nevím, ale v mé zahradě jsou mlíčáky nonstop, včera roztál zbytek sněhu a máme tu krásné lístečky akorát na salát, který nejím. Nejsem z Moravy..
Ale mi přišlo nablblé, jim se ten pes ztratil, dali litr odměnu nálezci, za člena rodiny, kdo ví, co se jim vrátilo a teď má ten pes mladý. S fenou.
To obočí, to tak mají buldočci normálně? Namalované?

29.3.2021 19:34
juhaj

XXX.XXX.164.121

janaa napsal(a):
Jasně,množka bude držet štěňta do tří měsíců a to vyrostlý pampeliškový listí tam je proto,že je to z jižní Moravy a je tam výrazněji teplo

Jižní Morava a u nás ani kopřiva, natož pampeliškový listí 😄.
Ale abych přispěla do diskuze, už brzy přibude inzerát od sousedů, SAO bez PP. Rozhodli se připustit tuším 4 letou fenu, je menší než moje hovina, strašnej dobrák, podobnost tam nějaká je, no, nevím, ale nejhorší na tom je, že už kulhá. Ale nevymluvíte jim to.

31.3.2021 16:23
Sonnic

XXX.XXX.55.171

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134245562/miya-a-bubbo-hledaji-novy-domov.php

Budeme se stěhovat a už se o vás nemůžeme starat a hledáme pro vás lepší domov než jste měli u nás - tak mi to zní

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.3.2021 16:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134245562/miya-a-bubbo-hledaji-novy-domov.php

Bože, prosím nedopusť, abych byla někdy v situaci, že bych se musela vzdát svých psů......

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2021 10:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.sbazar.cz/www.sbazarm.elefantova/detail/137845967-moderni-batoh-pruhledny_pro-kocky-ptaky-pejsky

Maj ho ve velikosti na pyrenejskou medvědici?? Včetně nosiče, protože to bych asi nedala

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.4.2021 10:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Maj ho ve velikosti na pyrenejskou medvědici?? Včetně nosiče, protože to bych asi nedala

přesně to mě napadlo, jak bych naložila Nighta

18.4.2021 14:49
Sonnic

XXX.XXX.55.171

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3737511/francouzsti-buldocci-bez-pp/

Ach mám pocit že i kdyby je nabízeli za 40 000 tak by si je někdo koupil

18.4.2021 15:41
Markéta80

XXX.XXX.227.151

Sonnic napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3737511/francouzsti-buldocci-bez-pp/

Ach mám pocit že i kdyby je nabízeli za 40 000 tak by si je někdo koupil

ty prodjí hodně ryhle. viděla jsme i inzeráty za 25-30 000

19.4.2021 13:48
lifehappens

XXX.XXX.235.22

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 14:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

lifehappens napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3736412/prodam-stene/ to budou asi dost složití psi ne?

Mě by zajímalo hlavně koho soudneho napadne na sebe pustit takovou kombinaci...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 17:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Asi nehoda, když si je vede oba, ty rodiče. Minus a minus = plus, takže to budou mazlíci :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 17:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134785355/stene-zlaty-retriever.php
pobavilo

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.4.2021 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sonnic napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3738226/pejsek-dalmatin/

Ach já jsem zase v údivu,

Možná zjistili, že pejsek čurá, kaká, kouše věci a nerozumí povelům.

20.4.2021 14:04
Sonnic

XXX.XXX.55.171

marcelaamax napsal(a):
https://www.sbazar.cz/pistastejskal/detail/142042270-stenata-staffordsirsky-bullterier

Jee to by měla určitě chovatelka fenky radost.

22.4.2021 11:09
Sonnic

XXX.XXX.55.171

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.4.2021 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sonnic napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134711122/nemecky-ovcak-s-pp.php

Prosím proč má ty uši tak divně

Já teda netuším, ale je nádhernej.

22.4.2021 12:20
Štefan1

XXX.XXX.208.238

Sonnic napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/134711122/nemecky-ovcak-s-pp.php

Prosím proč má ty uši tak divně

Třeba mu nestojí a pro účely focení byl trochu "přikrášlený".

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.4.2021 12:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já teda za svůj život viděla několik ovčounů s podobnýma ušima a je teda fakt, že jsem se po tom nikdy nepídila proč.
A teď si říkám, jestli se ty uši takhle postavily sami a nebo jestli to třeba nemůže být důsledek vylepování.

Jinak pes se mi teda líbí....

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.4.2021 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Štefan1 napsal(a):
Třeba mu nestojí a pro účely focení byl trochu "přikrášlený".

..ještě když jsem se před lety pohybovala na cvičáku s ovcouny, říkali jsme tomu usi "do kapličky"....usi staly ale byly v takto k sobě přitisknuté....

22.4.2021 12:38
Štefan1

XXX.XXX.208.238

Hmm ... díky za vysvětlení - já ještě takového nepotkal ... a už jsem podezíral z podvodu .

22.4.2021 14:22
Sonnic

XXX.XXX.55.171

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3739179/dvoulety-vlcak/

Tohle jsem nepochopila. V podstatě dospělý pes co není čipovaný a nemá ani očkování proto vzteklině.
A to že má postroj to má být jako výhoda, kdyz uz tak ma norsky postroj coz taky neni vyhra pro jeho pohyb

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.4.2021 16:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sonnic napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3739179/dvoulety-vlcak/

Tohle jsem nepochopila. V podstatě dospělý pes co není čipovaný a nemá ani očkování proto vzteklině.
A to že má postroj to má být jako výhoda, kdyz uz tak ma norsky postroj coz taky neni vyhra pro jeho pohyb

Úmrtí páníčka - pro mě vysvětlení, proč není čipovaný ani očkovaný. Inzerát možná dal příbuzný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2021 22:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak golden bez PP už za cenu psa s PP.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/135760662/zlaty-retrivr.php

4.5.2021 23:14
Sonnic

XXX.XXX.55.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak golden bez PP už za cenu psa s PP.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/135760662/zlaty-retrivr.php

Ten inzerát je zmatečný. Není tam vlastně nic podstatného kromě přepálené ceny a toho ze se to podobá GR.
Ach jestli je někdo koupí jestli vůbec existují že?

5.5.2021 10:04
Agnes1

XXX.XXX.86.120

Podobá se to i hovawartovi. Ta cena to je neskutečná drzost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2021 11:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.sbazar.cz/slabejova.danka/detail/143957085-madarsky-ohar

Maďarský ohař s PP

PP bude pravděpodobně Petpass

5.5.2021 14:58
Sonnic

XXX.XXX.189.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
PP bude pravděpodobně Petpass

A i kdyby maďar to nikdy nebyl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2021 13:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3745630/rozkosna-stenata-sibirskeho-huskyho-s-modryma-ocima/

Prodám Sibiřského huskyho

Sibiřský husky štěňata. Jsou velmi dobře vychovaní, milují lidi, děti a další domácí mazlíčky, zpočátku plachí, ale jakmile je poznáte, jsou velmi okouzlující, tak dobře vychovaní, vycvičení na nočník a velmi chytří. Znají jednoduché povely jako sedni, zastav, stoj. Přicházejí se všemi svými papíry, jídlem, oblečením a dalšími předměty.


No co si přát víc, štěně úplně bez práce, vychované, umí povely a chodí na nočník...

Takže vážení a milí, to co tady začátečníkům píšeme, kolik je se štěnětem práce, že se musí vychovat a že je potřeba být připravený na loužičkové nehody a že je potřeba ho učit i povely......to je pěkná kravina, stačí najít jen"správného chovatele"

Tak nevím, z jaké CHS jsem si pořídila Ginu...na nočník to neumělo, vycvičená nebyla

9.5.2021 09:20
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

To je nejakej ten falešnej inzerát už podle popisu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2021 09:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
To je nejakej ten falešnej inzerát už podle popisu.

Jo tak to bude asi určitě.....mě to prostě pobavilo...hlavně ten nočník

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2021 09:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3745630/rozkosna-stenata-sibirskeho-huskyho-s-modryma-ocima/

Prodám Sibiřského huskyho

Sibiřský husky štěňata. Jsou velmi dobře vychovaní, milují lidi, děti a další domácí mazlíčky, zpočátku plachí, ale jakmile je poznáte, jsou velmi okouzlující, tak dobře vychovaní, vycvičení na nočník a velmi chytří. Znají jednoduché povely jako sedni, zastav, stoj. Přicházejí se všemi svými papíry, jídlem, oblečením a dalšími předměty.


No co si přát víc, štěně úplně bez práce, vychované, umí povely a chodí na nočník...

Takže vážení a milí, to co tady začátečníkům píšeme, kolik je se štěnětem práce, že se musí vychovat a že je potřeba být připravený na loužičkové nehody a že je potřeba ho učit i povely......to je pěkná kravina, stačí najít jen"správného chovatele"

Tak nevím, z jaké CHS jsem si pořídila Ginu...na nočník to neumělo, vycvičená nebyla

Bych ji reklamovala

9.5.2021 10:06
Sonnic

XXX.XXX.55.171

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3745865/francouzsky-buldocek-cerny-pejsek-s-zihanim/

Nikde to není napsané ale proč mám pocit že mu nejsou ani dva měsíce. A ty peníze co za něj chtěj

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2021 10:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sonnic napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3745865/francouzsky-buldocek-cerny-pejsek-s-zihanim/

Nikde to není napsané ale proč mám pocit že mu nejsou ani dva měsíce. A ty peníze co za něj chtěj

...je to miminečko...no ta cena je za dva v jednom, když to druhé není.....

9.5.2021 10:54
rapotacka11

XXX.XXX.232.32

Gitano,
žádnej Jarda Horák.
Nevěřím.
Chybí mi fotka s matkou.

https://malydrson.webnode.cz/products/zc-nove-mitrovice/

9.5.2021 11:21
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...je to miminečko...no ta cena je za dva v jednom, když to druhé není.....

Jo něco podobného se nedávno řešilo na FB (nebo teda to bylo spíš ještě horší), paní měla rezervované štěně, měly s chovatelkou domluvenou i cenu (asi jen ústně), ale cena byla pevná. Narodila se tři štěňata, pro paní štěně bylo, takže dobrý... Jenže jednomu štěněti neslezla kulka a druhému se musel amputovat prst a paní chovatelka se rozhodla, že to jediné "zdravé" štěně tím pádem musí zdražit o 10 000. Odůvodnila to právě tím, že je jediné v pořádku... Jako tohle mi fakt nepřijde normální a štěně bych od ní už nechtěla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2021 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Jo něco podobného se nedávno řešilo na FB (nebo teda to bylo spíš ještě horší), paní měla rezervované štěně, měly s chovatelkou domluvenou i cenu (asi jen ústně), ale cena byla pevná. Narodila se tři štěňata, pro paní štěně bylo, takže dobrý... Jenže jednomu štěněti neslezla kulka a druhému se musel amputovat prst a paní chovatelka se rozhodla, že to jediné "zdravé" štěně tím pádem musí zdražit o 10 000. Odůvodnila to právě tím, že je jediné v pořádku... Jako tohle mi fakt nepřijde normální a štěně bych od ní už nechtěla.

..to ani já ne....ale nakonec ho za tu cenu proda....

9.5.2021 13:33
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bych ji reklamovala

Počkat, počkat. Tam nebylo nic o pyrenejích. Takhle šikovní jsou jen haskouni :D

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2021 20:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
Počkat, počkat. Tam nebylo nic o pyrenejích. Takhle šikovní jsou jen haskouni :D

No jo vlastně. To mi ušlo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.5.2021 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co tenhle?

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136005055/daruji-psa.php

Daruji 3 letého kastrovaného psa Border kolie nevhodný k dětem. Vhodný i na hlídání většího pozemku. Po spatnych zkušenostech nema rad romske spoluobčany.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136389046/zlaty-retrivr.php

To je raketa, za tu cenu jsem měla s PP a tenhle ani jako čistej golden nevypadá.

18.5.2021 09:21
janaa

XXX.XXX.7.126

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136389046/zlaty-retrivr.php

To je raketa, za tu cenu jsem měla s PP a tenhle ani jako čistej golden nevypadá.

To víš vzácný původní typ

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 09:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136389046/zlaty-retrivr.php

To je raketa, za tu cenu jsem měla s PP a tenhle ani jako čistej golden nevypadá.

.nevypadá a není...ta cena to je neskutečný a stejně proda, tady je vidět, že lidi fakt nevi kam s penězi a psa musí mít za každou cenu.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 09:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3697178/belgicky-ovcak/

..tak jestli je tohle belgičáķ, tak já jsem František z Asisi...

18.5.2021 09:32
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..tak jestli je tohle belgičáķ, tak já jsem František z Asisi...

Asi jako tenhle SBT , ale aspoň není tak drahej

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136580306/stafordsky-bullterier.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
.nevypadá a není...ta cena to je neskutečný a stejně proda, tady je vidět, že lidi fakt nevi kam s penězi a psa musí mít za každou cenu.....

Jo, určitě prodá. Ten inzerát se probírá ve skupině na FB a spousta lidí se tam chlubí, za kolik koupili letos a loni bezpapíráka. Chtěli goldena k novýmu baráku na zahradu a hned, tak ho mají. Množit prý dál nebudou, ale známe to, je pořád hlad po štěňatech a když už se prodávají za takovou pálku, tak proč si nevydělat, že. Jako je mně jasný, že papírový chov ty zájemce pokrýt nemůže, a navíc, co vím od chovatelů, jak jsou teď lidi hnusní a nadávají do telefonu nebo mailu, když štěňata nejsou ani v plánu, tak je prostě fakt snazší zajít k množákovi, ten se na nic ptát nebude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 09:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
To víš vzácný původní typ

Jo, a honem, než nám ho někdo vyfoukne, budeme mít raritu.

18.5.2021 09:51
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..tak jestli je tohle belgičáķ, tak já jsem František z Asisi...

Ale jinak celkem pěknej pes.
Fenka ani ne čtyřletá, venkovní, má takový bystrý pohled a milý úsměv, pokud je zdravá a není moc zparchantělá, tak si myslím, že má šanci na dobrého majitele. Asi by to chtělo lepší foto a dodat základní informace. No a nepsat tam BO, alespoň xBO nebo pes v typu ovčáka. Úplně by to stačilo a nebyl by to takovej kec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Ale jinak celkem pěknej pes.
Fenka ani ne čtyřletá, venkovní, má takový bystrý pohled a milý úsměv, pokud je zdravá a není moc zparchantělá, tak si myslím, že má šanci na dobrého majitele. Asi by to chtělo lepší foto a dodat základní informace. No a nepsat tam BO, alespoň xBO nebo pes v typu ovčáka. Úplně by to stačilo a nebyl by to takovej kec.

Z belgických, ani jiných ovčáků nevidím nic.. Není to spíše akita? Možná australský honák, tváří se tak. Aby si někdo nemyslel, že dostane "cvičákového" psíka a on to žrout psů akiťák.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Asi jako tenhle SBT , ale aspoň není tak drahej

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136580306/stafordsky-bullterier.php

..to je děs, to snad opravdu jenom za lahev vina....co vse se da nazvat STBéckem...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..tak jestli je tohle belgičáķ, tak já jsem František z Asisi...

A já Angelina Jolie.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Komentáře na bazos.cz jsou fakt zajímavé.. že prý za 25 koupím retrívra s PP.. s pet passem, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Ale jinak celkem pěknej pes.
Fenka ani ne čtyřletá, venkovní, má takový bystrý pohled a milý úsměv, pokud je zdravá a není moc zparchantělá, tak si myslím, že má šanci na dobrého majitele. Asi by to chtělo lepší foto a dodat základní informace. No a nepsat tam BO, alespoň xBO nebo pes v typu ovčáka. Úplně by to stačilo a nebyl by to takovej kec.

..sympaticke stvoření to je, o tom žadna, jen to prostě nejmenovat daným plemenem...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z belgických, ani jiných ovčáků nevidím nic.. Není to spíše akita? Možná australský honák, tváří se tak. Aby si někdo nemyslel, že dostane "cvičákového" psíka a on to žrout psů akiťák.

Taky tam vidím akitu. A jak píše Varaxi, vypadá sympaticky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zabírám si Jennifer Lopez ;-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 10:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zabírám si Jennifer Lopez ;-)

Dobrá.

18.5.2021 10:52
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z belgických, ani jiných ovčáků nevidím nic.. Není to spíše akita? Možná australský honák, tváří se tak. Aby si někdo nemyslel, že dostane "cvičákového" psíka a on to žrout psů akiťák.

Toho australáka tam vidím taky. :)
Ale akita? Nevím, tu moc ne. To spíš nějakého severského ovčáka. Prostě silnější, „udělané“ zvířátko, ne lehkonohou „srnečku“ BO.
Což nic nemění na tom, že pes je to hezký, líbivý. Teď jen jestli je normální a zdravý.

18.5.2021 10:55
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zabírám si Jennifer Lopez ;-)

Já Iaina Glena. Sice je to chlap, ale čert to vem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 11:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já tu hru nechápu

18.5.2021 11:15
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tu hru nechápu

No, jestli je ta fena výše BO, tak chameleonHugo je František z Assisi, kometa je Angelina Jolie, Buggyra Jennifer Lopez a já Iain Glen. Tak jestli se chcete přidat, musíte si vybrat někoho jiného. :)
Ideálně ne mrtvého... chameleon je skoro 800 let po smrti, tak nám tu píše ze záhrobí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 11:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak to je dobrý....všechno už je zabraný....ani nevím, co bych si měla vybrat....mrtvoly to bejt nemůžou.
Můžu být kreslená postavička?? Fiona ze Shreka??
Taky jsem byla nejdřív štíhlá a krásná a teď už jsem spíš taková zlobryně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 11:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já jsem producent a vy jste dohráli.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
No, jestli je ta fena výše BO, tak chameleonHugo je František z Assisi, kometa je Angelina Jolie, Buggyra Jennifer Lopez a já Iain Glen. Tak jestli se chcete přidat, musíte si vybrat někoho jiného. :)
Ideálně ne mrtvého... chameleon je skoro 800 let po smrti, tak nám tu píše ze záhrobí.

....mrtvý nemrtvých, ale je svatý, a pořád oblibeny a ochránce zvířátek víme....takže to další světska sláva polní trava

18.5.2021 12:43
Varaxi

XXX.XXX.212.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....mrtvý nemrtvých, ale je svatý, a pořád oblibeny a ochránce zvířátek víme....takže to další světska sláva polní trava

Náhodou, jsou kruhy, kde je tráva vysoce ceněná komodita. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 13:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Náhodou, jsou kruhy, kde je tráva vysoce ceněná komodita. :)

Před Wilsonovým nádražím po pravé straně, řečené "Sherwood" :-)
Tak jsem myslela, že polní tráva je taková jako nevýživná, není to louka, pastvina.. a mě to přivedlo k Bibli krále Jakuba, co se tady na psím fóru člověk nedoví.. dál to je:
Uvadla tráva, a květ její upadl. But the word of the Lord endureth for ever.
(O Františkovi se tam nehovoří, takže..)

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak to je dobrý....všechno už je zabraný....ani nevím, co bych si měla vybrat....mrtvoly to bejt nemůžou.
Můžu být kreslená postavička?? Fiona ze Shreka??
Taky jsem byla nejdřív štíhlá a krásná a teď už jsem spíš taková zlobryně.

Fiona se schvaluje

18.5.2021 14:16
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Když to tak čtu, tak bych skoro řekla, že máte po sklizni😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 19:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona, Shrek, Oslík, Kocour, to je kreslené?! Nenávidím vás.

18.5.2021 20:41
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..to je děs, to snad opravdu jenom za lahev vina....co vse se da nazvat STBéckem...

Inzerát byl vymazán...ale STB mě pobavilo

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 20:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Inzerát byl vymazán...ale STB mě pobavilo

..jo jo, někdy se holt zadaří....

Neregistrovaný uživatel

18.5.2021 21:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.35.87

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Před Wilsonovým nádražím po pravé straně, řečené "Sherwood" :-)
Tak jsem myslela, že polní tráva je taková jako nevýživná, není to louka, pastvina.. a mě to přivedlo k Bibli krále Jakuba, co se tady na psím fóru člověk nedoví.. dál to je:
Uvadla tráva, a květ její upadl. But the word of the Lord endureth for ever.
(O Františkovi se tam nehovoří, takže..)

Holky nepoustejte si horor ve vysoké trávě 😁 ve vedlejší roli se tam i míhá pes 😁

18.5.2021 21:31
fikovnice

XXX.XXX.135.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrá.

Prosím prosím Freddie Mercury! A když to neprojde, že je po smrti, tak nevím - asi Jodie Foster.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 21:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Prosím prosím Freddie Mercury! A když to neprojde, že je po smrti, tak nevím - asi Jodie Foster.

..toho miluju....na filmu jsem byla v kině mnohokrát, každý kdo se mnou šel ho absolvoval dvakrát...kamarádka, kamarad, druhy kamarad, mamča....pak jsem ho ještě viděla třikrát stáhnutý.....a jako bonus ho mam v tabletu....kdykoli přijdu ke kamarádce, která ho ma také stahnuty, vždycky se alespoň na nějakou pasáž z filmu podíváme....

18.5.2021 21:59
fikovnice

XXX.XXX.135.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..toho miluju....na filmu jsem byla v kině mnohokrát, každý kdo se mnou šel ho absolvoval dvakrát...kamarádka, kamarad, druhy kamarad, mamča....pak jsem ho ještě viděla třikrát stáhnutý.....a jako bonus ho mam v tabletu....kdykoli přijdu ke kamarádce, která ho ma také stahnuty, vždycky se alespoň na nějakou pasáž z filmu podíváme....

No, já kdysi hltala životopis Freddieho, v době, kdy se tu obtížně sháněly CD, mi je známý vozil ze zahraničí...prostě jsem odkojená QUEENy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.5.2021 22:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
No, já kdysi hltala životopis Freddieho, v době, kdy se tu obtížně sháněly CD, mi je známý vozil ze zahraničí...prostě jsem odkojená QUEENy.

....a viděla jsi když šel kdysi v televizi dávali jeho koncert v Maďarsku....ja tehdy ležela v nemocnici s mononukleózou a s pacientkou z pokoje jsme to doslova hlavy...

19.5.2021 06:35
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fiona, Shrek, Oslík, Kocour, to je kreslené?! Nenávidím vás.

Je to dokument. Kreslený, ale dokument. Je to o zlobryni, která byla zakletá do krásné princezny, chudinka. A podle tohoto dokumentu se každá žena, ať je sebekrásnější, dřív nebo později stane statnou zelenou zlobryní a bude konečně šťastná.
Co z toho vyplývá? Není třeba mít laní krok, ňadra dmoucí či padesát kilo, abychom byly šťastné. Potřebujeme k tomu jen dostatečný počet miláčků (kdo chce, klidně osla a dračici, někomu stačí psi, kočky apod.). No a když se k tomu přichomýtne i nějaká ta drahá polovička, tak to taky není k zahození. Ale mazlíčci jsou priorita. Nemají tchyně a tchány, předchozí milence a zlé sudičky.

19.5.2021 11:32
fikovnice

XXX.XXX.131.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....a viděla jsi když šel kdysi v televizi dávali jeho koncert v Maďarsku....ja tehdy ležela v nemocnici s mononukleózou a s pacientkou z pokoje jsme to doslova hlavy...

Myslím, že ano...
Ale Queeny ve Wembley asi nepřekoná nic... Freddie a celá kapela mi přišlo, že jeli tak na 300%!

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2021 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Myslím, že ano...
Ale Queeny ve Wembley asi nepřekoná nic... Freddie a celá kapela mi přišlo, že jeli tak na 300%!

..to už nikdy nikdo....nedávno dávali jejich vánoční koncert na Artu, nějaký rok 70 a něco, dvakrát jsem to viděla, také skvělé....

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.5.2021 12:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Prosím prosím Freddie Mercury! A když to neprojde, že je po smrti, tak nevím - asi Jodie Foster.

Tu mám taky ráda.

31.5.2021 17:43
Sonnic

XXX.XXX.55.171

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3588644/prodam-stenata-seltie/

Přesně tohle tady bylo před třeba půl rokem. Stejné prostředí všechno

Neregistrovaný uživatel

31.5.2021 23:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.5.254

Sonnic napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3588644/prodam-stenata-seltie/

Přesně tohle tady bylo před třeba půl rokem. Stejné prostředí všechno

Netoloce. Mam 12 km 🤔

Miriam33

31.5.2021 23:58
Miriam33

XXX.XXX.210.31

A co je špatně zrovna na tomhle inzerátu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 07:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Miriam33 napsal(a):
A co je špatně zrovna na tomhle inzerátu?

Tak jestli tady byl úplně stejný před půlrokem, t. j. i se stejnýma fotkama, tak je to samozřejmě podvod.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 09:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jestli to nebude tím, že pořád žijí na stejném místě.
Někdy to je tady fakt děs :-)
Budou to kříženci podobní čivavě a šeltii, což by mohli přiznat, ale jinak, pokud zvířata netýrají, je jejich věc, co prodávají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 10:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak jestli tady byl úplně stejný před půlrokem, t. j. i se stejnýma fotkama, tak je to samozřejmě podvod.

A nebo sekají na feně štěňata 2x ročně a v inzerátech používají stále stejnou fotku, když je tak cute.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 10:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nebo sekají na feně štěňata 2x ročně a v inzerátech používají stále stejnou fotku, když je tak cute.

To je taky možný. Ale taky je možný, že jsou to překupníci jisté národnosti, fotky používají pořád stejný a přeprodávají různý křížence. Prostě v inzerátu je tak málo informací, že je možný cokoliv. Něco málo by se možná zjistilo na tom čísle. Ale možná taky ne, protože už jsem slyšela o tom, že jakmile se potenciální kupec začal moc vyptávat, tak mu na druhé straně telefonu sprostě vynadali a nakonec to típli.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nemohla by existovat možnost, že mají hospodářství, jak vidím z ostatních inz. a telefonu, a víc psů? Jak často hárá čivava nebo šeltie?
A že ten minulý inz. byl podvod, tak jak se to děje, že seberou fotografie někoho jiného.
Kdybych chtěla malinkého psa, tak zavolám a jedu se tam podívat. Jsou tam koně, uvidím je cestou, je to díra, lidé je budou znát, stačí se zeptat na cestu a už víte i to, co vědět nechcete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 11:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, tak teď koukám na to telefonní číslo a tam se prodává a taky shání kdeco, dokonce i právní pomoc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 11:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, tak teď koukám na to telefonní číslo a tam se prodává a taky shání kdeco, dokonce i právní pomoc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 12:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, tak teď koukám na to telefonní číslo a tam se prodává a taky shání kdeco, dokonce i právní pomoc.

Aha. 😁

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 12:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak očividně mají doma šeltie (viz inzerát, kde nabízí psa ke krytí) a sekaj si na dvorečku štěňata.
Tohle nebude podvod ani překupník, ale dvorkový jakochov.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.6.2021 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podle fotek v medailonku dost dlouho prodával koně. Toho bělouše s bodlákama v hřívě měl v nabídce snad 2 roky se stále stejnou fotkou....

7.6.2021 10:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137571520/bulterier-x-biglbigbull-luxusni-3stenatka.php

BIgbull . Jako štěnda jsou krásná, ale docela by mě zajímalo co z toho vyroste, povahově hlavně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137571520/bulterier-x-biglbigbull-luxusni-3stenatka.php

BIgbull . Jako štěnda jsou krásná, ale docela by mě zajímalo co z toho vyroste, povahově hlavně.

Hm, spojení nebylo plánované, ale proč z toho neudělat raritu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.6.2021 10:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137571520/bulterier-x-biglbigbull-luxusni-3stenatka.php

BIgbull . Jako štěnda jsou krásná, ale docela by mě zajímalo co z toho vyroste, povahově hlavně.

To uvidíme za měsíc za dva třeba v diskuzi ...štěně kouše, agresinvní štěně....pes neposlouchá, utíká za zvěří...

Ale třeba to dobře dopadne a budou to zlatíčka ....jinak teda ty trikolórní štěňátka jsou fakt činaná a to bílé je strašně srandovní roztomilouš.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.6.2021 19:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137161593/prodam-kavkazkeho-pastevecky-psa-s-pp.php

Na FB ve skupině Pastevecký pes v nouzi je v nabídce taky, ale důvodem je stěhování majitelky do zahraničí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.6.2021 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....a viděla jsi když šel kdysi v televizi dávali jeho koncert v Maďarsku....ja tehdy ležela v nemocnici s mononukleózou a s pacientkou z pokoje jsme to doslova hlavy...

Byla jsem tenkrát, kdysi s mamkou na tom v letňáku (letní kino)- Queen v Budapešti, mě bylo cca 12let?už nevím a vubec se mi film nelíbil...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.6.2021 20:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137161593/prodam-kavkazkeho-pastevecky-psa-s-pp.php

Na FB ve skupině Pastevecký pes v nouzi je v nabídce taky, ale důvodem je stěhování majitelky do zahraničí.

Jo taky jsem to viděla, tak snad bude mít pejsek štěstí na páníčka, který ví, co jednou bude ten méďa zač.

Miriam33

8.6.2021 23:21
Miriam33

XXX.XXX.210.31

Viděli jste tu krásnou Picasso kočku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 01:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Byla jsem tenkrát, kdysi s mamkou na tom v letňáku (letní kino)- Queen v Budapešti, mě bylo cca 12let?už nevím a vubec se mi film nelíbil...

....ale tak chápu,nemusí se líbit každému....

9.6.2021 13:38
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Není to sice inzerce, ale jestli je na těch fotkách jorkšír, tak já su taky picasso kočka 🤪:

https://www.idnes.cz/pardubice/sport/pes-jorksir-se-ztratil-vysoka-trava-mestska-policie.A210609_095610_pardubice-sport_lati?galerie

9.6.2021 13:49
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Není to sice inzerce, ale jestli je na těch fotkách jorkšír, tak já su taky picasso kočka 🤪:

https://www.idnes.cz/pardubice/sport/pes-jorksir-se-ztratil-vysoka-trava-mestska-policie.A210609_095610_pardubice-sport_lati?galerie

To je ten maxi

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 14:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je pes od ir.ma! Ten její má bílé chmýří výš, ale to musí být stejný vrh :-)
A verze maxi to být nemůže, neb se ztratil ve vysoké trávě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 14:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Není to sice inzerce, ale jestli je na těch fotkách jorkšír, tak já su taky picasso kočka 🤪:

https://www.idnes.cz/pardubice/sport/pes-jorksir-se-ztratil-vysoka-trava-mestska-policie.A210609_095610_pardubice-sport_lati?galerie

Tříměsíční štěně, to bude asi jorkoovčák.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 14:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je pes od ir.ma! Ten její má bílé chmýří výš, ale to musí být stejný vrh :-)
A verze maxi to být nemůže, neb se ztratil ve vysoké trávě.

Když byl 3 měsíční, vypadal naprosto stejně, jako tenhle průzkumník ve vysoké trávě.😁

Najdu fotky. 2 měsíce a 4 měsíce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 15:31

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 15:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tady je kombinací, až hrůza. A očividně to práskají opakovaně, no páni

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137640926/stenata-krizenec.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 18:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tady je kombinací, až hrůza. A očividně to práskají opakovaně, no páni

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137640926/stenata-krizenec.php

Tahle kombinace a nekonfliktní povaha? Moc tomu nevěřím.

9.6.2021 21:14
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.245

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky zajímavá kombinace, BOC a NO.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137584045/border-kolie.php

Všechna štěňata mají divné oči.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.6.2021 21:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky se mi to zdálo, hlavně u těch světlookých.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.6.2021 18:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137696904/pyrenejsky-horsky-pes-php.php

Prodám 2 roky a 1 měsíc starého pyrenejského horského psa bez PP samce. Když jsem ho jako štěně kupovala v inzerátu bylo, že je po matce s PP a otci bez PP. Psa jsem si pořizovala, protože jsem chtěla mít osobní zkušenost s tímto plemenem, ale došla jsem k závěru, že jsou mi povahově bližší asijští pastevci (kavkaz, středoasiat). Pyrenej je na mne moc akční. Vhodný do rodiny s dětmi, zcela socializovaný, nebojí se ničeho. Pravidelně očkovaný, čipovaný. Není kastrovaný.

Jako je tohle normální?....pořídím si psa jako pokus, zda tohle plemeno bude vyhovovat a protože to není top ten, tak ho po dvou letech dám pryč??
Jako chápu, že pes nemusí být úplně to pravé ořechové, ale přeci po dvou letech k němu mám vztah, miluju ho a pokud na něj mám podmínky...
Opravdu to nechápu, taky mám pyrenejku, taky by mi asi víc vyhovovala povaha asijských pastevců, fenu mám rok a ať je jaká je, tak je to moje zlatíčko, je to moje holka a nedala bych jí ani za nic a to přesto, že mám místo trávníku tankodrom a to přesto, že vyškubala veškěrou okrasnou vegetaci a to přesto, že bych jí občas venku zabila, a hlavně ona miluje nás......ach jo

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.6.2021 19:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137696904/pyrenejsky-horsky-pes-php.php

Prodám 2 roky a 1 měsíc starého pyrenejského horského psa bez PP samce. Když jsem ho jako štěně kupovala v inzerátu bylo, že je po matce s PP a otci bez PP. Psa jsem si pořizovala, protože jsem chtěla mít osobní zkušenost s tímto plemenem, ale došla jsem k závěru, že jsou mi povahově bližší asijští pastevci (kavkaz, středoasiat). Pyrenej je na mne moc akční. Vhodný do rodiny s dětmi, zcela socializovaný, nebojí se ničeho. Pravidelně očkovaný, čipovaný. Není kastrovaný.

Jako je tohle normální?....pořídím si psa jako pokus, zda tohle plemeno bude vyhovovat a protože to není top ten, tak ho po dvou letech dám pryč??
Jako chápu, že pes nemusí být úplně to pravé ořechové, ale přeci po dvou letech k němu mám vztah, miluju ho a pokud na něj mám podmínky...
Opravdu to nechápu, taky mám pyrenejku, taky by mi asi víc vyhovovala povaha asijských pastevců, fenu mám rok a ať je jaká je, tak je to moje zlatíčko, je to moje holka a nedala bych jí ani za nic a to přesto, že mám místo trávníku tankodrom a to přesto, že vyškubala veškěrou okrasnou vegetaci a to přesto, že bych jí občas venku zabila, a hlavně ona miluje nás......ach jo

Vypadá jak vytažený z popelnice.
Jak telefon.. malý displej, daruji.
Za 4 tisíce :D
Dobře že se dostane pryč od takové slepice, ale zadarmo drahý, to už učesat nepůjde, jako co chce panička, pár facek leda.

Bigbully už nemají a hlídací vyrovnané nekonfliktní brambory taky ne. Zajímavé.
Ty bigbully jsem chtěla tři

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136060709/stenata-prostejov.php

12.6.2021 19:52
fikovnice

XXX.XXX.134.163

Miriam33 napsal(a):
Viděli jste tu krásnou Picasso kočku?

Nádherná, přenádherná!

12.6.2021 20:05
rapotacka11

XXX.XXX.224.202

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137696904/pyrenejsky-horsky-pes-php.php

"Opečovávaný a dobře živený".
Srst vyčesávaná, udržovaná radost pohledět
a ještě chce platit na psa 4.000 alimenty=výživné.
Chtěla jsem ji pojmenovat hanlivě, ale to si
nezaslouží.
Pes by měl jít jinam, aby si
cundra mohla přitáhnout asiata a testovat dál.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.6.2021 20:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vypadá jak vytažený z popelnice.
Jak telefon.. malý displej, daruji.
Za 4 tisíce :D
Dobře že se dostane pryč od takové slepice, ale zadarmo drahý, to už učesat nepůjde, jako co chce panička, pár facek leda.

Bigbully už nemají a hlídací vyrovnané nekonfliktní brambory taky ne. Zajímavé.
Ty bigbully jsem chtěla tři

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/136060709/stenata-prostejov.php

To je smutný....sama vím, jaký to je, když štěně chytne parvu a místo, aby člověk řešil "pomóc mám agresivní štěně", tak lítá každý den k veterináři a modlí se, aby to jeho štěňátko přežilo.
Je moc smutný, že se lidi o to, kde kupují štěně, nezajímají předtím než ho koupí, ale až následně.
Tak snad tahle popsaná zkušenost poučí pár lidí, co si to přečtou, aby opravdu přemýšleli ještě před pořízením štěněte, ať už si pořizují psa s PP nebo kříženečka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2021 15:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3759648/stenatka-2-kluci/

Dobrý den. Prodám dvě šťěňata křížence Německého ovčáka. Jsou jim necelé dva měsíce a jsou to kluci. Odběr je možný ihned. Prodávám z důvodů stěhování a přítelkyně má alergii a nemohu si je nechat. Jsou očipované a mají první očkování za sebou. Dostanete zdravotní a očkovací průkaz. Akorát si na vás vemu informace abych přeregistroval pejska na vás. Sebou dostanou i vodítko, misky a nějakou hračku. Cena za jednoho kluka je 5000. Kdo by měl zájem může volat kdykoliv.

No nekeke....štěňatům ještě nejsou dva měsíce, takže jak asi dlouho by je měli doma a najednou přítelkyně alergie a stěhování.......tak nevím....a teď tu o Červené Karkůlce

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2021 19:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3759648/stenatka-2-kluci/

Dobrý den. Prodám dvě šťěňata křížence Německého ovčáka. Jsou jim necelé dva měsíce a jsou to kluci. Odběr je možný ihned. Prodávám z důvodů stěhování a přítelkyně má alergii a nemohu si je nechat. Jsou očipované a mají první očkování za sebou. Dostanete zdravotní a očkovací průkaz. Akorát si na vás vemu informace abych přeregistroval pejska na vás. Sebou dostanou i vodítko, misky a nějakou hračku. Cena za jednoho kluka je 5000. Kdo by měl zájem může volat kdykoliv.

No nekeke....štěňatům ještě nejsou dva měsíce, takže jak asi dlouho by je měli doma a najednou přítelkyně alergie a stěhování.......tak nevím....a teď tu o Červené Karkůlce

On je stěhovák! :-) :-) Asi má teď hodně stěhování, tak na psy není čas, tudíž je stěhuje.
A s tou přítelkyní je to také jinak. Má ji dva měsíce. Od dubna.
Jak dlouho má štěňata, se neví. Jestli dva měsíce jako ostatní? Tak to už máme čtyři měsíce. A ještě nevíme, jestli tohle nejsou štěňata těch štěňat.
:-)

Za tohle Vám osmdesát tři bodů :-) Z důvodu stěhování páníčka, který je profesí stěhovák, a paničky, která viděla štěňata pět minut, prodám každého kluka za pět tisíc. A holky?

14.6.2021 21:58
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.217

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3759648/stenatka-2-kluci/

Dobrý den. Prodám dvě šťěňata křížence Německého ovčáka. Jsou jim necelé dva měsíce a jsou to kluci. Odběr je možný ihned. Prodávám z důvodů stěhování a přítelkyně má alergii a nemohu si je nechat. Jsou očipované a mají první očkování za sebou. Dostanete zdravotní a očkovací průkaz. Akorát si na vás vemu informace abych přeregistroval pejska na vás. Sebou dostanou i vodítko, misky a nějakou hračku. Cena za jednoho kluka je 5000. Kdo by měl zájem může volat kdykoliv.

No nekeke....štěňatům ještě nejsou dva měsíce, takže jak asi dlouho by je měli doma a najednou přítelkyně alergie a stěhování.......tak nevím....a teď tu o Červené Karkůlce

By mne zajímalo, co je zdravotní průkaz, když ho dostanu k očkovacímu.

A cena za jednoho kluka už je "jen" 3500.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.6.2021 22:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
By mne zajímalo, co je zdravotní průkaz, když ho dostanu k očkovacímu.

A cena za jednoho kluka už je "jen" 3500.

Jako 3500,- za roztomilýho kříženečka v dnešní době žádnej peníz, ale od někoho, kdo....pokud budeme věřit inzerátu....štěňata teď někdy odebral a najednou se sesypaly pohromy....stěhování, alergie....tak do toho bych já osobně nešla.
Mi to přijde celý takový prapodivný.

Jinak mě fascinuje, kolik lidí zjistí, že má alergii ve chvíli, kdy si pořídí psa. Povětšinou to dospělý člověk, ví, protože pokud má rád psy, tak už se určitě s nějakým ňufal, byl někde na návštěvě, kde mají psa. Neříkám, že nejsou případy, kdy se to zjistí, až při dlouhodobém bydlení s pejskem, ale v tom případě ta alergie nemůže být nic brutálního, co by se nedalo vyřešit prášky.

15.6.2021 10:06
Sonnic

XXX.XXX.55.171

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3760062/jezevcik-drsnosrsty-standard-bez-pp/

Ehm proč mi ta jejich matka nepřijde dlouhosrstá😂
A jak že si chtěl nechat po ní jedno štěně to nevěděl že jich bude víc?
A i kdyby co to jako je
Podle fotky víme asi tak to že jsou to malé hnědé kuličky ve slámě

15.6.2021 10:18
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Sonnic napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3760062/jezevcik-drsnosrsty-standard-bez-pp/

Ehm proč mi ta jejich matka nepřijde dlouhosrstá😂
A jak že si chtěl nechat po ní jedno štěně to nevěděl že jich bude víc?
A i kdyby co to jako je
Podle fotky víme asi tak to že jsou to malé hnědé kuličky ve slámě

Ehm proč mi ta jejich matka nepřijde dlouhosrstá😂

Protože je drsnosrstá? A je to i v inzerátu .


Spíš si říkám, když jsou rodiče aktivně využíváni k lovu, tak nejspíš budou s PP, ne? Jak těžké je uchovnit jezevčíka?

15.6.2021 11:06
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137925937/stafordsirsky-bulterier.php

"Z důvodu pandemie nemají štěňátka papíry"

Nová výmluva?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.6.2021 11:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137925937/stafordsirsky-bulterier.php

"Z důvodu pandemie nemají štěňátka papíry"

Nová výmluva?

Miriam33

15.6.2021 13:16
Miriam33

XXX.XXX.210.31

marcelaamax napsal(a):
Ehm proč mi ta jejich matka nepřijde dlouhosrstá😂

Protože je drsnosrstá? A je to i v inzerátu .


Spíš si říkám, když jsou rodiče aktivně využíváni k lovu, tak nejspíš budou s PP, ne? Jak těžké je uchovnit jezevčíka?

Joo, je drsnosrstá.
Znám dobry důvod....uchovnovat se mu zkrátka nechce a nevidí v tom kvůli jednomu dvěma odchovům smysl... takových lidí je...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.6.2021 13:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Miriam33 napsal(a):
Joo, je drsnosrstá.
Znám dobry důvod....uchovnovat se mu zkrátka nechce a nevidí v tom kvůli jednomu dvěma odchovům smysl... takových lidí je...

To je dobrý důvod? Znám lidi, kteří nejenže uchovňovali, ale i založili CHS jen kvůli jednomu vrhu. Je to jen o lenosti, nezodpovědnosti a snaze přijít lehce k penězům.

29.6.2021 09:52
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137461078/stenatka-nemeckeho-boxera.php

Tohle je taky zajímavý. Rodiče s PP, oficiální zdravotní vyšetření, složené zkoušky, šampioni na výstavách, výběrová bonitace... a štěňata bez PP?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 10:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/137461078/stenatka-nemeckeho-boxera.php

Tohle je taky zajímavý. Rodiče s PP, oficiální zdravotní vyšetření, složené zkoušky, šampioni na výstavách, výběrová bonitace... a štěňata bez PP?

Tak předek nemusí být matka. Ta má třeba předkus a není uchovněna ? Nebo milion jiných důvodů, proč štěnda nemají PP, když dědeček s babičkou ( všimněte si, že předci. nikoliv rodiče ) byli suprdupr psi.

29.6.2021 10:05
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Ajo, máte pravdu, mě nějak uniklo to slovo "předci"...

29.6.2021 10:09
rapotacka11

XXX.XXX.224.202

Nebo si pořídili fenu s PP jen tak do rodiny, nic s ní nedělali.
Nemusí mít vadu .

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.6.2021 10:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Ajo, máte pravdu, mě nějak uniklo to slovo "předci"...

Taky mi to nejdřív uteklo. Šikovně napsanej inzerát, aby se to co nejvíc schovalo... :)

15.7.2021 09:45
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3772896/krizenci/

Ty jo ti jsou skvělí, černí maďaři

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2021 09:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3772896/krizenci/

Ty jo ti jsou skvělí, černí maďaři

Neplánované spojení. Nechci rejpat, ale prosím, může mně někdo poučit, jak vypadá neplánovaný spojení psů s PP?

15.7.2021 09:58
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neplánované spojení. Nechci rejpat, ale prosím, může mně někdo poučit, jak vypadá neplánovaný spojení psů s PP?

Úplně stejně jako neplánované spojení psů bez PP? Já bych to viděla tak, že prostě doma mají fenu a psa s PP, a neuhlídali to při hárání?

Neříkám, že je to v pohodě, ale prostě se to stane. A tady je alespoň vidět, že na štěňatech jim záleží, a nový domov pečlivě vybírají.

Já mám z podobného neplánovaného spojení psa - jen s tím rozdílem, že s PP byl jen otec. Fena byla na začátku hárání, takže ještě nebyli striktně oddělení, no ale pes ji nakryl a byla z toho štěňata....Nikdo vůbec nepočítal s tím, že by pes fenu nakryl hned v začátku, a už vůbec ne s tím, že by z toho něco bylo.. No a ono bylo. A to byla majitelka psů zásadně proti množení psů bez PP a kříženců, a dávala to dost najevo i veřejně, takže po tomhle si celkem "užila" a vyslechla...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2021 10:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3772896/krizenci/

Ty jo ti jsou skvělí, černí maďaři

17 štěňat?! 😱

Tihle “maďaři” taky hrají všemi barvami…

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/138906214/stenatka.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2021 10:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Úplně stejně jako neplánované spojení psů bez PP? Já bych to viděla tak, že prostě doma mají fenu a psa s PP, a neuhlídali to při hárání?

Neříkám, že je to v pohodě, ale prostě se to stane. A tady je alespoň vidět, že na štěňatech jim záleží, a nový domov pečlivě vybírají.

Já mám z podobného neplánovaného spojení psa - jen s tím rozdílem, že s PP byl jen otec. Fena byla na začátku hárání, takže ještě nebyli striktně oddělení, no ale pes ji nakryl a byla z toho štěňata....Nikdo vůbec nepočítal s tím, že by pes fenu nakryl hned v začátku, a už vůbec ne s tím, že by z toho něco bylo.. No a ono bylo. A to byla majitelka psů zásadně proti množení psů bez PP a kříženců, a dávala to dost najevo i veřejně, takže po tomhle si celkem "užila" a vyslechla...

Jasně, nikdy neříkej nikdy, stát se může. Já jsem v tomhle taky dost nekompromisní, pořád prohlížím pipiny a počítám. Asi bych chodila kanálama, stát se mi to.

15.7.2021 10:12
Moyda

XXX.XXX.147.89

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
17 štěňat?! 😱

Tihle “maďaři” taky hrají všemi barvami…

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/138906214/stenatka.php

Tatínek byl asi dobrý mix😅

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2021 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moyda napsal(a):
Tatínek byl asi dobrý mix😅

a nebo bylo víc tatínků... i to se může stát

15.7.2021 12:17
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
17 štěňat?! 😱

Tihle “maďaři” taky hrají všemi barvami…

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/138906214/stenatka.php

Tak to byl slušnej mejdan, tam chybí už jen ten papoušek

15.7.2021 12:21
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

marcelaamax napsal(a):
Úplně stejně jako neplánované spojení psů bez PP? Já bych to viděla tak, že prostě doma mají fenu a psa s PP, a neuhlídali to při hárání?

Neříkám, že je to v pohodě, ale prostě se to stane. A tady je alespoň vidět, že na štěňatech jim záleží, a nový domov pečlivě vybírají.

Já mám z podobného neplánovaného spojení psa - jen s tím rozdílem, že s PP byl jen otec. Fena byla na začátku hárání, takže ještě nebyli striktně oddělení, no ale pes ji nakryl a byla z toho štěňata....Nikdo vůbec nepočítal s tím, že by pes fenu nakryl hned v začátku, a už vůbec ne s tím, že by z toho něco bylo.. No a ono bylo. A to byla majitelka psů zásadně proti množení psů bez PP a kříženců, a dávala to dost najevo i veřejně, takže po tomhle si celkem "užila" a vyslechla...

Moje noční můrka, že to neuhlídáme a stane se něco takovýhodle nepředvídatelnýho, jako zmiňujete. Dumám nad tím, pořídit Flekatý železnej pás cudnosti
Každopádně od zadavatelky inzerátu - pokud by návštěva potvrdila to, co čte člověk v inzerátu- bych se nebála si štěndo pořídit.
Jen mi tam nehraje nějak ten blonďák či blondýnka - to je taková vyloženě labradoří barva, jak se to tam dostalo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2021 14:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neplánované spojení. Nechci rejpat, ale prosím, může mně někdo poučit, jak vypadá neplánovaný spojení psů s PP?

No stačí juknout do mého profilu, ta hnědobílá dvojčata jsou z neplánovaného spojení psů s PP a uchovněných a dokonce u majitele, který nikdy žádná štěňata nechtěl ......

16.7.2021 11:21
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No stačí juknout do mého profilu, ta hnědobílá dvojčata jsou z neplánovaného spojení psů s PP a uchovněných a dokonce u majitele, který nikdy žádná štěňata nechtěl ......

Taky mám doma podobnej případ - Vikiny otec s PP sice nebyl a jestli matka, to vlastně ani nevím, ale i kdyby oba rodiče měli PP, přihodilo by se to úplně stejně.
Přihodilo se to v rámci širší rodiny - matka byla rodinný pes a otec byl pes dědečka.

Myslím si, že o štěňata z inzerátu by mohl být zájem, obecně jsou F1 kříženci poměrně populární, protože máte tak trochu 2v1...akční psi jsou v módě a pokud je to opravdu maďar a flat, tak to jsou atraktivní plemena. Cena bude oproti papírákům zřejmě příznivější.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.7.2021 12:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Maďar x flat hlavně nebude duševní mrzák, to bude povahově supr kříženeček.

16.7.2021 12:13
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Maďar x flat hlavně nebude duševní mrzák, to bude povahově supr kříženeček.

a kašparů král

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2021 11:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes jeden inzerát speciálně pro Marcelu a Pišišvorku - stafordšírský ovčák. 😱🤪

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/139411322/daruji-s-tezkym-srdcem.php

22.7.2021 12:11
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes jeden inzerát speciálně pro Marcelu a Pišišvorku - stafordšírský ovčák. 😱🤪

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/139411322/daruji-s-tezkym-srdcem.php

Ta první fotka s hlavou v klíně je příšerná.
Pes je to nádherný. Jako malinká měla strašně malou hlavu a velké tělo, ale vyrostla z toho do krásy. Jenže co s ní - na zahradu ne, na to nemá srst a nejspíš ani povahu, ale do domu prý taky ne...

22.7.2021 12:11
fikovnice

XXX.XXX.134.184

Zrzavci napsal(a):
Tak to byl slušnej mejdan, tam chybí už jen ten papoušek

Co je s papouškem? Toho vlastnila "Saola"...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2021 12:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes jeden inzerát speciálně pro Marcelu a Pišišvorku - stafordšírský ovčák. 😱🤪

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/139411322/daruji-s-tezkym-srdcem.php

Teda vypadá super, chápu, že někoho takové štěndo okouzlí.
Ale je fakt, že jsem si nejdřív prohlídla fotky a pak si říkám, pročpak ho někdo nabízí, že by to roztomilé štěňátko začalo být hyperaktivním gejzírem neutuchající energie a majitelé to přestali zvládat??
Jo a ono to tak je.
Akorát je naivní představa majitelů, že to, co štěněti chybí, je zahrada.
Prostě požadavek na nový domov...barák se zahradou a milující lidi, co se k pejsánkovi budou chovat slušně...není to nejdůležitější.

Spíš bych hledala hodně aktivní rodinu, která chce psa, aby spolu něco dělali.

A štěnítku budu držet palce, aby někoho takovýho našel.
A původní majitelé jsou typický příklad, jak bez rozmyslu si lidi pořizují pejsky.

22.7.2021 12:16
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes jeden inzerát speciálně pro Marcelu a Pišišvorku - stafordšírský ovčák. 😱🤪

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/139411322/daruji-s-tezkym-srdcem.php

Pěkná, ale staforda v ní moc nevidím 😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2021 12:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ta domněnka, že temperamentní pes potřebuje hnít na zahradě… to se mi kroutí prsty u nohou… A že je toho plný Bazoš.

Ze staforda má přece ty uši!

22.7.2021 12:56
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Aktivní pes potřebuje režim - aktivní/pasivní, aby se naučil, že teď se maká, teď se bude něco dít, teď odpočívám. To se naprosto nevylučuje s tím, mít toho psa u sebe v domě.
A jestli tomu psu nedokážou zajistit ani minimální předpoklady pro spokojený život teď o prázdninách, je dobře, že se ho zbavují. Jen je otázkou, kam půjde; aktivní rodina, která psa chce mít, ho už nejspíš dávno má.

22.7.2021 12:57
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

A viděli jste tohohle labrouše? 😳🤭

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/139273093/labrador.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2021 13:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
A viděli jste tohohle labrouše? 😳🤭

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/139273093/labrador.php

7 tisíc 🙄

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2021 13:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

To mě víc zaujali shibí bratři. 😂

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/139380527/shiba-ina.php

23.7.2021 14:43
janaa

XXX.XXX.38.22

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3773288/kangalsky-pastevecky-pes/
Je potřeba si něco přečíst na wikipedii to jako fakt pobavilo btw těch kangalů se mi v poslední době zdá inzerovaných nějak moc,kdo má proboha podmínky pro tolik odchovů?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.7.2021 15:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/3773288/kangalsky-pastevecky-pes/
Je potřeba si něco přečíst na wikipedii to jako fakt pobavilo btw těch kangalů se mi v poslední době zdá inzerovaných nějak moc,kdo má proboha podmínky pro tolik odchovů?

Tak je fakt, že i když jsme sháněli štěně v loni a i letos, když pročítám inzeráty, tak kangalové jsou inzerováni docela pravidelně. Ale je fakty, že nezkoumám, jestli to není opakovaně inzerovaný nerozprodaný jeden vrh.

Jinak mojí kamarádky maminka měla kangalskou fenu....úžasný rodinný hlídač, prostě pastevec milující a strážící celou rodinu a její území.
Nevím jestli jsou něčím extra povahově specifičtí, znala jsem opravdu jen jednu fenu a ta byla taková ta typická pastevecká povaha.
A ono, co si budeme povídat....kolik pasteveckých psů v ČR pracuje u stáda, u zvířat??
Myslím, že spousta lidí je má stejně jako já...u baráku se zahradou na hlídání, prostě proto, že jim nevyhovují "normální" psí plemena např. ovčáckého typu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík