te.peckova
XXX.XXX.36.224
Dobrý den,
už dlouho si pohrávám s myšlenkou práce v ZOO. Jdu teprve do druháku, ale ráda bych věděla na čem jsem. Studuji na gymplu, takže bych pak rozhodně chtěla na vysokou, tím pádem si říkám že nemá cenu ošetřovatel, na něj teoreticky stačí střední. Napadlo mě tedy vystudovat si zoologii a pak se ucházet o práci kurátorky. Ale zdá se mi, že bude hodně malá pravděpodobnost, že mě někde vezmou. :/
No zkrátka, jak bych ještě mohla s VŠ pracovat v ZOO? A nebo jaké by bylo jiné uplatnění s vystudovanou zoologií?
Díky, Pecková.
Dobry den,
hrozne vam nechvi kazit iluze, ale zacnu hned drsne. Pokud nevite, jak to v zoo chodi (coz nevite, kdyz se musite takto ptat), tak na kuratorske miato po VS zapomente. Dalsi vec je ta, ze na zadne vysoke vam nedaji cit pro problematiku chovu. Pokud na svem vzdelavani se nepracujete aktivne sama, tak se v tech zaplavach absolventu odbornych strednich skol a vysokych skol ztratite. O praci v zoo je OBROVSKY zajem i pres to, ze jde o praci velmi mizerne platove ohodnocenou (Kdo vyzije v Praze s platem 13 000 Kc?).
Ale posledni roky sleduji v radach chovatelu v nekterych ceskych zahradach silnou kulminaci, tak pokud vam nevadi predstava se nekam prestwhovat a take financni aspekt, tak byste pri trpse snahy praci chovatelky mela drive ci pozdeji ziskat. Podminkou je ale skutecne predevsim vlastni iniciativa a zkusenosti. Studovat prirodovedu na vysokoskolske urovni kvuli praci chovatele mi prijde skoda, ale proc ne. Myslim vsak, ze vysokoskolske vzdelani vam v nasich podminkach cestu do zoo az tak moc neusnadni, naopak si ukrojite cenne roky, ktere byste mohla stravit praxi! Studovat vysokou lze dnes navoc celkem snadno i pri zamestnani. ;-)