Rád bych se vás zeptal ti co už ze zvířat něco víte jestli je výhodné podnikat s prasaty,ovcemi,krávami a kozami...A rád bych se vás zeptal tímto na všechny zvířata zaráz co potřebují jak velkou ohradu kolik stojí kolik stojí malé kolik velkém kolik stojí mrtvé jaká krmiva potřebují jak je podojit jak zabít jak ztáhnout vlnu jak ostatní věci co onich víte a hlavně jestli je tato bramže výhodná na peníze jestli se něco vydělá každý kdo přispěje mi velice pomůže jsem začátečník děkuji..
kramnich
napsal(a):
Rád bych se vás zeptal ti co už ze zvířat něco víte jestli je výhodné podnikat s prasaty,ovcemi,krávami a kozami...A rád bych se vás zeptal tímto na všechny zvířata zaráz co potřebují jak velkou ohradu kolik stojí kolik stojí malé kolik velkém kolik stojí mrtvé jaká krmiva potřebují jak je podojit jak zabít jak ztáhnout vlnu jak ostatní věci co onich víte a hlavně jestli je tato bramže výhodná na peníze jestli se něco vydělá každý kdo přispěje mi velice pomůže jsem začátečník děkuji..
Na zbohatnutí to není a především je to dřina po celý rok, za jakéhokoliv počasí. Je vidět, že o chovu a péči o tyto zvířata nic nevíte, takže prvně doporučuju si "odskočit" na několik let někam na praxi. A pak vás to možná i přejde
strelish
napsal(a):
Na zbohatnutí to není a především je to dřina po celý rok, za jakéhokoliv počasí. Je vidět, že o chovu a péči o tyto zvířata nic nevíte, takže prvně doporučuju si "odskočit" na několik let někam na praxi. A pak vás to možná i přejde
Já chci o tomto něco poradit poradíte nebo ne??
kramnich
napsal(a):
Já chci o tomto něco poradit poradíte nebo ne??
Jendo, podrobněji už jsme vám odpovídali na kozách. Kdybyste ten měsíc věnoval pročítání starších témat, leccos jste se mohl dozvědět