Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.168.50
Dobrý den, jsem začátečník chtěl bych poradit s chovem?
1)je potřeba nějak vytápět terárium?
2)čím krmit?
3)kolik krabů na chov?
chameleontomik

XXX.XXX.61.1
Dobrý den, zaujal mě dotaz a následně fotka kachny (nevidím často, že by do teraristiky psal někdo kdo chová kachny) a tak jsem se koukl na fotky
Předpokládám, že kraby budete mít v zavařovačce od dětské přesnídavky vzhledem k tomu v čem chováte korely. Doporučuji 15 krabů do jedné zavařovačky a dotoho nacpat topné těleso a nebojte se když by to křupalo jak tam budete cpát to těleso. O krmení bych si starosti nedělal to by bylo za vašich podmínek nadstandart maximálně nějaké zrní pro křečky, vzhledem k tomu jak rád používáte křeččí výbavu k zvířatům pro které to není.
PS: v některých zemích by z vaších, bonsaj, praktik měli radost, ale pozor v některých je to z nepochopitelných důvodů trestné.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.168.50
chameleontomik
napsal(a):
Dobrý den, zaujal mě dotaz a následně fotka kachny (nevidím často, že by do teraristiky psal někdo kdo chová kachny) a tak jsem se koukl na fotky
Předpokládám, že kraby budete mít v zavařovačce od dětské přesnídavky vzhledem k tomu v čem chováte korely. Doporučuji 15 krabů do jedné zavařovačky a dotoho nacpat topné těleso a nebojte se když by to křupalo jak tam budete cpát to těleso. O krmení bych si starosti nedělal to by bylo za vašich podmínek nadstandart maximálně nějaké zrní pro křečky, vzhledem k tomu jak rád používáte křeččí výbavu k zvířatům pro které to není.
PS: v některých zemích by z vaších, bonsaj, praktik měli radost, ale pozor v některých je to z nepochopitelných důvodů trestné.
Určitě bych je nechoval v zavařovačce mám doma 100 litrové terárko a tu klec na křečky jak vy říkáte používáme na přepravu ptactva z burzi a na té fotce jsou moje ochočené korely které byly akorát s námi na 1 denním výletě :D Vy by jste tahal v autě obrovskou klec?Já myslím že né !