Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Aushu

2.5.2019 14:43
Aushu

XXX.XXX.101.65

Dobrý den, můžu se zeptat jsem úplný začátečník a nevím jestli si mám koupit raději želvu zelenavou nebo agamu vousatou (měla bych ji v pokoji kde spím, ale podmínky mám pro obě)
Předem děkuji za odpověď

2.5.2019 15:27
Phyllobatesvittatus12

XXX.XXX.54.17

Aushu napsal(a):
Dobrý den, můžu se zeptat jsem úplný začátečník a nevím jestli si mám koupit raději želvu zelenavou nebo agamu vousatou (měla bych ji v pokoji kde spím, ale podmínky mám pro obě)
Předem děkuji za odpověď

Záleží, co se ti víc líbí a jestli agamu zvládneš krmit hmyzem.
Jestli se rozhodneš pro želvu, tak s ní ale přes léto do venkovního výběhu.
Chce to napsat, co od zvířete očekáváš.

Aushu

2.5.2019 20:18
Aushu

XXX.XXX.101.65

Jsem chopna agamu krmit hmyzem a jde mi spíš o to co je míň náročné na chov a třeba i aby to nebylo zvíře, na které de mohu jen dívat

2.5.2019 21:05
lupus4

XXX.XXX.205.61

želvu NEEE

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2019 21:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Želvu určitě ne, možná ani ne tu agamku. Oba druhy jsou na úplného začátečníka docela náročné - prostorem, péčí, občas i náklady. Zkuste se porozhlédnout po gekončících nočních, pagekonech řasnatých / hrbolkohlavých, případně i užovkách červených a korálovkách, pokud vám nevadí hadi. Všechno jsou to menší, aktivní zvířata nenáročná na péči.

3.5.2019 15:12
Phyllobatesvittatus12

XXX.XXX.54.17

Aushu napsal(a):
Jsem chopna agamu krmit hmyzem a jde mi spíš o to co je míň náročné na chov a třeba i aby to nebylo zvíře, na které de mohu jen dívat

Jenže terarijní zvířata, ani želvy nejsou na mazlení.

hhhh

5.5.2019 20:55
hhhh

XXX.XXX.209.200

Aushu napsal(a):

ehm, a teda co jinýho s ním chceš jako dělat???