Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.1.2021 00:46
DitaV2

XXX.XXX.214.222

Zdravím všechny teraristy,
jsem teprve začátečník a ráda bych si pořídila užovku červenou. Načteno o tom už něco mám a terarium již zcela připravené. Jediné co mi chybí je vybrat správnou žárovku, tak aby moje užovka měla optimální teplotu.
Moje terárium má rozměr 80x50x40. Každá z žárovek ačkoliv maji stejný výkon nejsou popsány na webu obchodu stejně a já se tak bojím abych neudělala chybu.
Děkuji za odpovědi
Hezký den!

10.1.2021 11:21
Axyd

XXX.XXX.130.68

DitaV2 napsal(a):
jsem teprve začátečník a ráda bych si pořídila užovku červenou. Načteno o tom už něco mám a terarium již zcela připravené. Jediné co mi chybí je vybrat správnou žárovku, tak aby moje užovka měla optimální teplotu.
Moje terárium má rozměr 80x50x40. Každá z žárovek ačkoliv maji stejný výkon nejsou popsány na webu obchodu stejně a já se tak bojím abych neudělala chybu.
Děkuji za odpovědi
Hezký den!

Dobrý deň. Ja osobne odporúčam topnú fóliu (samozrejme aj termostat k nej aby ste hada neupiekli) môžte aj topný kábel. Ak nebude lampa dobre "zasieťkovaná" had sa môže popáliť. A kameň by som odporúčal skôr pre napríklad agamy. Podľa mňa je najlepšia topná fólia. P.s ak si dáte terárium na stôl tak si pod neho dajte polistirén lebo stôl odoberá teplo na polistirén tu topnú fóliu a naňu terárium. A merajte teplotu aj na výhrevnom mieste aj mimo neho.

10.1.2021 11:23
Axyd

XXX.XXX.130.68

Axyd napsal(a):
Dobrý deň. Ja osobne odporúčam topnú fóliu (samozrejme aj termostat k nej aby ste hada neupiekli) môžte aj topný kábel. Ak nebude lampa dobre "zasieťkovaná" had sa môže popáliť. A kameň by som odporúčal skôr pre napríklad agamy. Podľa mňa je najlepšia topná fólia. P.s ak si dáte terárium na stôl tak si pod neho dajte polistirén lebo stôl odoberá teplo na polistirén tu topnú fóliu a naňu terárium. A merajte teplotu aj na výhrevnom mieste aj mimo neho.

Teda ak zvolíte topnú fóliu.

Neregistrovaný uživatel