Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

maty137

14.2.2021 20:31
maty137

XXX.XXX.70.33

Dobrý den já mám zájem se starat o gekony jaké doporučujete druhy (jsem začátečník a rád bych abych si je mohl často brát do ruky) a kdy bych se je měl přibližně pořídit(rád bych hned, ale nevím jestli to je možné)? Pište mně na g-mail děkuji moc.
Hezký zbytek dne

14.2.2021 22:45
Sthilka

XXX.XXX.19.152

Dobrý den určitě je si třeba uvědomit že terarijní zvířata nejsou na časté braní ven z terária moc vhodná zbytečně je to stresuje a ve většině případů mají rádi svůj klid obzvlášť u gekonů a podobných meších plazů nemůže být o příliš častém braní ani řeč) pro časté vytahování a mazlení je lepší morče, potkan atd. než plaz ale když pominu tuhle část tak na začátek jsou dobří např. gekončík noční, gekon panenský,gekon turecký,gekon zední a spousty dalších ale to nechám na případných zkušenějších chovatelých jinak pořídit jdou nejlépe na burze (chápu ty teď nejsou) případně najít nějakého chovatele např. na tady na ifauně nebo facebook a tam napsat co člověk hledá jinak nedoporučuji když si nejste jistý co chcete za druh ho pořizovat hned ale pořídit terarium a nastudovat pořádně jak se o něj starat jinak by zvířátko zbytečně strádalo. Přeji pěkný den a chovu zdar

Maty137

15.2.2021 07:02
Maty137

XXX.XXX.70.33

Děkuji moc za odpověď samozřejmě jsem nemyslel že bych ho vyndavat často jako kočku uvědomuji si to spíše jsem myslel jestli jenom jednou za čas?Myslíte že by byl vhodný i gekon nádherný nebo modrý.
Předem děkuji za odpověď hezký den.

15.2.2021 13:16
Pandinus

XXX.XXX.161.10

Maty137 napsal(a):
Děkuji moc za odpověď samozřejmě jsem nemyslel že bych ho vyndavat často jako kočku uvědomuji si to spíše jsem myslel jestli jenom jednou za čas?Myslíte že by byl vhodný i gekon nádherný nebo modrý.
Předem děkuji za odpověď hezký den.