Zvířátko nenáročné na prostor

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.7.2021 21:13
Daniel Hejduk

XXX.XXX.163.48

Ahoj všichni, už nějakou dobu si vyhlížím nového člena rodiny. Prostor je omezený jen na můj pokoj, tam je místo na terárium/klec maximálně 70x40xvýška už je jedno. Nejvíce by se mi líbil nějaký plaz, jenže co jsem koukal, tak třeba pro agamu to nestačí. Dále nevadí, když živočich bude přijímat živou potravu, ale nesmí být příliš náročný, abych u něj každý den nemusel 2 hodiny skákat. předem děkuji za odpověď :)

Tarzan24

3.7.2021 13:03
Tarzan24

XXX.XXX.166.69

Dobrý den, já bych zvolila nějaký druh malé ještěrky. Nejsem odborník, takže sem nemůžu napsat přesně druh, ale kamarádka chovala ještěrky a těm by dokonce možná stačilo i menší umyvadlo. Krmila je cvrčkama, který normálně kupovala ve zvěroobchodu, měla tam třeba takovou jakoby vydlabanou větev a podestýlka byla myslím taková kůrovitá (to se kdyžtak zeptejte co je nejideálnější). Také tam měla samozřejmě i svítidlo. Pamatuji si že tam měla i jezírko. Bylo takové nízké a sloužilo jen na pití, protože se v něm moc nekoupali (je to podle druhu). Hodně štěstí a krásné prázdniny! :)

3.7.2021 18:28
Daniel Hejduk

XXX.XXX.163.66

Jo jo, po nějakém menším ještěrovi jsem taky koukal, no jediný co jsem našel byl gekončík panenský, jenže ty v republice má tak 5 lidí dohromady.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2021 21:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Gekon panenský, ne gekončík a mají je desítky chovatelů 🙂

9.7.2021 16:54
Laresis

XXX.XXX.195.206