034521

XXX.XXX.69.248
Před dvěmi lety jsem si objednala terárium, s tím že jsem hned na to jak přišlo psala e-mail, že nesedí zasouvací dvířka a ve spojích jsou díry (žádná odezva), po roce a jsem psala znovu e-mail s tím, ze terárium je praskle (nepřesouvalo se a nějak se s nim nehýbalo) opět žádná odvezva, s tím že e-mail byl zaslán dvakrát a i z jiného e-mailu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

034521
napsal(a):
Před dvěmi lety jsem si objednala terárium, s tím že jsem hned na to jak přišlo psala e-mail, že nesedí zasouvací dvířka a ve spojích jsou díry (žádná odezva), po roce a jsem psala znovu e-mail s tím, ze terárium je praskle (nepřesouvalo se a nějak se s nim nehýbalo) opět žádná odvezva, s tím že e-mail byl zaslán dvakrát a i z jiného e-mailu.
A co my s tím?
To musíte řešit s výrobcem. Máte 2 roky na uplatnění reklamace, první půlrok je na tom, kdo prodává, aby prokázal, že vada nevznikla z jeho strany, zbytek doby je na Vás. Proto si myslím, že prasklinu Vám neuznají, leda si necháte udělat odborný posudek, že je to vada materiálu, třeba.
Pokud s Vámi dodavatel nekomunikuje, zkuste přitlačit. Mě se osvědčila už několikrát vyhruzka obchodní inspekcí.
Pokud víte, odkud je a kdy ho zastihnete, naložit terárko, doklady a udělat trochu rozruchu s reklamací.
Poslat doporučený dopis psaný právníkem.
Ale jestli to za to stojí?
To už posuďte sama.