Jaký mám druh afrického šneka?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Bradstreet

17.11.2021 19:49
Bradstreet

XXX.XXX.210.132

Dobrý den, jsem začátečník v chovu arických šneků. Nedavno jsme dostali od známých už dospělou oblovku. Už nám i nakladla vajíčka (něco přes 40), přestože máme jen tu jednu. (Vejce jsme hned zamrazili.) Nevíme ale přesně, jaký je to druh, myslíme, že achatima immaculata. Rádi bychom jí pořídili kamaráda, ale prý nemají být stejné druhy spolu, tak si chceme být jisti, co vlastně máme.
Poradíte mi, jestli je to skutečně achatima immaculata?
Kolikrát za rok může naklást vejce? Díky.

.m

19.11.2021 13:17
.m

XXX.XXX.63.79

Podle mě je to Achatina fulica - Oblovka žravá

19.11.2021 21:42
Pandinus

XXX.XXX.227.66

Je to immaculata

3.1.2022 16:27
MiaSnowflake

XXX.XXX.62.10

Bradstreet napsal(a):
Dobrý den, jsem začátečník v chovu arických šneků. Nedavno jsme dostali od známých už dospělou oblovku. Už nám i nakladla vajíčka (něco přes 40), přestože máme jen tu jednu. (Vejce jsme hned zamrazili.) Nevíme ale přesně, jaký je to druh, myslíme, že achatima immaculata. Rádi bychom jí pořídili kamaráda, ale prý nemají být stejné druhy spolu, tak si chceme být jisti, co vlastně máme.
Poradíte mi, jestli je to skutečně achatima immaculata?
Kolikrát za rok může naklást vejce? Díky.