Prodává někdo terarijní žabky okr plzen

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

adriankka

29.4.2023 11:54
adriankka

XXX.XXX.58.238

dobrý den. sáním nějáké žabky do chovu okr plzen. doma už chovám nějáké pralesničky ale ráda bych i něco dalšího líbí se mi např rosnice. tak jestly tu někdo neprodává nějáké nebo nemá typ jaký druh bych mohla chovat (jsem spíše začátečník) případně kdyby jste napsali jak velké terarium potřebují

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.4.2023 12:37

adriankka napsal(a):
dobrý den. sáním nějáké žabky do chovu okr plzen. doma už chovám nějáké pralesničky ale ráda bych i něco dalšího líbí se mi např rosnice. tak jestly tu někdo neprodává nějáké nebo nemá typ jaký druh bych mohla chovat (jsem spíše začátečník) případně kdyby jste napsali jak velké terarium potřebují

Kdybyste napsali.

Já teda nevím, ale zadala jsem si rosnice chov a vyběhla mi požadovaná odpověď.

Xxy

29.4.2023 20:22
Xxy

XXX.XXX.8.124

Kometo, dejte už s tím opravováním pokoj. Každý ví, že umíte česky, ale když vám tak vadí překlepy a hrubky, tak to nečtěte. Ze začátku jsem to bral, teď už je to trošku trapné. Zvláště, pokud máte k dotazu samotnému houby co říci.

30.4.2023 08:50

Xxy napsal(a):
Kometo, dejte už s tím opravováním pokoj. Každý ví, že umíte česky, ale když vám tak vadí překlepy a hrubky, tak to nečtěte. Ze začátku jsem to bral, teď už je to trošku trapné. Zvláště, pokud máte k dotazu samotnému houby co říci.

Za mě je trapné, když se někdo nenamáhá psát bez hrubek a překlepů.

Holt jsem stará škola.

Xxy

30.4.2023 09:57
Xxy

XXX.XXX.24.148

A co když to ten člověk prostě neumí napsat správně? To vám nedošlo, vy stará školo?

Tady potřebují lidé radu, většinou rychle a nemohou se zaobírat tím, aby svými hrubkami nepohoršili místní staré.... školy.