Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.8.2007 12:26

Ahojky!
Uvažuju o pořízení korálovky (konečně jsem si vybrala ;-) ), jenže jsem u terárek celkem začátečník a tak teď řeším spíš technické záležitosti...
Takže problém: mám lepeny terarko 50x40x40 s posuvnymi skly jako vstup... vím, že bych měla mit osvetleni a vyhrivani, jen nevim, jak mám do skla dostat dráty a požadované vybavení tam i přichytit :-O
Dal řeším substrát (mam lignocel, kterej dava segra pod pavouka, ale zvazuju pisek...) a dekoraci (větev je asi zvytečná, byť hezká, jakej úkryt a velikost misky na vodu)
jinymi slovy asi bych potřebovala drobet "povodit za ručičku" ;-)
Všem ochotným děkuju
jana

qarrotter

12.8.2007 12:58
qarrotter

punchee napsal(a):
Ahojky!
Uvažuju o pořízení korálovky (konečně jsem si vybrala ;-) ), jenže jsem u terárek celkem začátečník a tak teď řeším spíš technické záležitosti...
Takže problém: mám lepeny terarko 50x40x40 s posuvnymi skly jako vstup... vím, že bych měla mit osvetleni a vyhrivani, jen nevim, jak mám do skla dostat dráty a požadované vybavení tam i přichytit :-O
Dal řeším substrát (mam lignocel, kterej dava segra pod pavouka, ale zvazuju pisek...) a dekoraci (větev je asi zvytečná, byť hezká, jakej úkryt a velikost misky na vodu)
Všem ochotným děkuju
jana

terárko těchto rozměrů se mi zdá na korálovku moc malý já mám terárko 80x40x50, jako substrát mám lignocel smíchanej s jednovou kůrou, větve tam mám taky korálovka se ponich ráda plazí, jako úkryt postačí kokosová skořápka ale lepší je úkryt od Exo-terra

12.8.2007 13:32

punchee napsal(a):
Ahojky!
Všem ochotným děkuju
jana

Já mám jako podklad písek a rašelinu asi tak 1:1. Větve mám také, ale jedny korálovky po nich lezou, druhé ne. Úkryt od exotera mi přijde jako zbytečnost, lepší je buďto kůra, nebo více kamenů přes sebe. Zatím velikost terária bude stačit, ale později by to chtělo větší. Také záleží na druhu korálovky, jsou mezi nima dosti značné velikostní rozdíly.

12.8.2007 13:36