carterv
napsal(a):
Ahoj, dostal jsem k Vánocům, mládě vodní želvy nádherné. Mám ji u sebe dva dny a nic nežere. Jelikož jsem začátečník, tak nevím, zda je to normální nebo je to projev, že něco je špatně. Zkoušel jsem jí dávat sušenou stravu pro želvy.
Díky za každou radu.
skus proužek masa z pinzetytřeba file nebo hovězí jinak být na tvém místě skontroloval by jsem teplotu vody a dále zda má želva možnost se i vyhřát(i když já osobně jsem měl od deseti let malou trachemisku a bydlela ve vaně takže vlastně bez zdroje tepla a dorostla slušných proporcí krmil sem ji rybkama a masem suché krmivo vté době ještě nebylo k sehnání a tak nemám stímhle skušenost a ještě mě napadlo zda nemohla dostat něaký tepelný šok při tom stěhování
rád by jsem ti pomohl ale nevím jinak jak
)
zmijak80
napsal(a):
skus proužek masa z pinzetytřeba file nebo hovězí jinak být na tvém místě skontroloval by jsem teplotu vody a dále zda má želva možnost se i vyhřát(i když já osobně jsem měl od deseti let malou trachemisku a bydlela ve vaně takže vlastně bez zdroje tepla a dorostla slušných proporcí krmil sem ji rybkama a masem suché krmivo vté době ještě nebylo k sehnání a tak nemám stímhle skušenost a ještě mě napadlo zda nemohla dostat něaký tepelný šok při tom stěhování
rád by jsem ti pomohl ale nevím jinak jak
)
A kolik by ta teplota vody měla být? Protože všude píší něco jiného?
zmijak80
napsal(a):
u těchto želv by měla postačovat pokojová teplota