Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.94.41
Koupil jsem 10 sarančat asi v 10:00,večer když jsem se vrátil z práce (20:00) 5 jich bylo chcíplejch.Podmínky měli vhodné pro chov teplo,žrádlo...Je na krmný hmyz nějaká záruka?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.253
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Koupil jsem 10 sarančat asi v 10:00,večer když jsem se vrátil z práce (20:00) 5 jich bylo chcíplejch.Podmínky měli vhodné pro chov teplo,žrádlo...Je na krmný hmyz nějaká záruka?
Tak to pochybuju...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.102
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Koupil jsem 10 sarančat asi v 10:00,večer když jsem se vrátil z práce (20:00) 5 jich bylo chcíplejch.Podmínky měli vhodné pro chov teplo,žrádlo...Je na krmný hmyz nějaká záruka?
zalezi na obchodnikovi. jednou jsem si stezovala, ze misto 10 sarancat byly jen 4 zive a dal mi krabku zdarma. zkus to, za to nic nedas :-)
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.29.103
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
zalezi na obchodnikovi. jednou jsem si stezovala, ze misto 10 sarancat byly jen 4 zive a dal mi krabku zdarma. zkus to, za to nic nedas :-)
A proč si je nezkrmil v 10,00.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.65.254
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A proč si je nezkrmil v 10,00.
Pokud prodejce sarančata úspěšně odchoval až do okamžiku prodeje, vada bude nejspíše v průběhu prodeje - přehřátí, prochlazení, přidušení apod. Na stres to moc nevypadá, stářím taky asi nechcíply, takže problém bude v transportu či uskladněním na prodejně nebo kde jste je koupil. Reklamaci Vám asi nikdo neuzná, ale aspoň si stěžujte, třeba budou mít sarančata příště lepší podmínky a Vy víc krmiva.
Marko