Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

3.11.2005 11:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.94.41

Koupil jsem 10 sarančat asi v 10:00,večer když jsem se vrátil z práce (20:00) 5 jich bylo chcíplejch.Podmínky měli vhodné pro chov teplo,žrádlo...Je na krmný hmyz nějaká záruka?

Neregistrovaný uživatel

3.11.2005 15:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.253

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Koupil jsem 10 sarančat asi v 10:00,večer když jsem se vrátil z práce (20:00) 5 jich bylo chcíplejch.Podmínky měli vhodné pro chov teplo,žrádlo...Je na krmný hmyz nějaká záruka?

Tak to pochybuju...

Neregistrovaný uživatel

3.11.2005 20:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.102

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Koupil jsem 10 sarančat asi v 10:00,večer když jsem se vrátil z práce (20:00) 5 jich bylo chcíplejch.Podmínky měli vhodné pro chov teplo,žrádlo...Je na krmný hmyz nějaká záruka?

zalezi na obchodnikovi. jednou jsem si stezovala, ze misto 10 sarancat byly jen 4 zive a dal mi krabku zdarma. zkus to, za to nic nedas :-)

Neregistrovaný uživatel

4.11.2005 07:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.29.103

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
zalezi na obchodnikovi. jednou jsem si stezovala, ze misto 10 sarancat byly jen 4 zive a dal mi krabku zdarma. zkus to, za to nic nedas :-)

A proč si je nezkrmil v 10,00.

Neregistrovaný uživatel

5.11.2005 14:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.65.254

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A proč si je nezkrmil v 10,00.

Pokud prodejce sarančata úspěšně odchoval až do okamžiku prodeje, vada bude nejspíše v průběhu prodeje - přehřátí, prochlazení, přidušení apod. Na stres to moc nevypadá, stářím taky asi nechcíply, takže problém bude v transportu či uskladněním na prodejně nebo kde jste je koupil. Reklamaci Vám asi nikdo neuzná, ale aspoň si stěžujte, třeba budou mít sarančata příště lepší podmínky a Vy víc krmiva.
Marko

Přidejte reakci

Přidat smajlík