Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 11:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.70.23

Reklamoval jste nekdo UV zarivku? Po mesici mi prestala svitit a zcernala trubice. Obchodnik tvrdi, ze se reklamace zarivek neuznavaji.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 12:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Reklamoval jste nekdo UV zarivku? Po mesici mi prestala svitit a zcernala trubice. Obchodnik tvrdi, ze se reklamace zarivek neuznavaji.

Uznávají, a oprávněnost reklamace neposuzuje obchodník,ale firma,která mu tohle zboží dodává.Obchodník má maximálně vypsat "reklamační lístek" a předat vše dealerovi.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 13:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.217.26

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Reklamoval jste nekdo UV zarivku? Po mesici mi prestala svitit a zcernala trubice. Obchodnik tvrdi, ze se reklamace zarivek neuznavaji.

Jo taky jsem ji reklamoval, jen na základě paragonu.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 13:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.70.23

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Uznávají, a oprávněnost reklamace neposuzuje obchodník,ale firma,která mu tohle zboží dodává.Obchodník má maximálně vypsat "reklamační lístek" a předat vše dealerovi.

obchodnik ma pravo o reklamaci rozhodnout sam. pripadne nasledky ( platba soudniho znalce ) pri neopravnenem zamitnuti hradi ze sveho.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 13:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.217.26

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
obchodnik ma pravo o reklamaci rozhodnout sam. pripadne nasledky ( platba soudniho znalce ) pri neopravnenem zamitnuti hradi ze sveho.

Ten soudní znalec ale nebude případ jedné zářivky. Obchodník nemá právo rozhodovat o reklamaci. Je povinen jí vyřídit to jest předat výrobci (nebo servisnímu středisku) který rozhodne zda je oprávněná či nikoliv. Druhá možnost je zboží vzměnit a ztrátu hradit ze sváho zisku. To by bylo pěkný kdyby každý hokynář rozhodoval zda uzná nebo neuzná reklamaci ať se jedná o zářivku , PC nebo nový auto.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 15:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.70.23

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Reklamoval jste nekdo UV zarivku? Po mesici mi prestala svitit a zcernala trubice. Obchodnik tvrdi, ze se reklamace zarivek neuznavaji.

diky za zkusenosti.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 15:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.0.90

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Reklamoval jste nekdo UV zarivku? Po mesici mi prestala svitit a zcernala trubice. Obchodnik tvrdi, ze se reklamace zarivek neuznavaji.

včera jsem reklamoval v Hornbachu 8 měsíců starou UVA žárovku a vyměnili mi ji. Nárok na reklamaci máš celkem 2 roky, ale pouze 6 měsíců starou ti musí obchodník vyměnit, potom záleží na parametrech žárovky nebo zářivky. Je to jedno, co to je. Pracovník Hornbachu se podíval do parametrů zářivek a žárovek a zjistil, že ta moje má zaručenou trvanlivost 4000 hodin. Je tedy jasné, že si za jeden měsíc, tolik hodin udělat nemohl. Ale i kdyby si mohl, tak je záruka 6 měsíců. Podívej se na net na stránky ČOI, je tam rozdělené jaká záruka se vztahuje na konkrétní výrobky a žárovky nebo zářivky jsou tam uvedené také. Ahoj Michal.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 18:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.239.35

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
včera jsem reklamoval v Hornbachu 8 měsíců starou UVA žárovku a vyměnili mi ji. Nárok na reklamaci máš celkem 2 roky, ale pouze 6 měsíců starou ti musí obchodník vyměnit, potom záleží na parametrech žárovky nebo zářivky. Je to jedno, co to je. Pracovník Hornbachu se podíval do parametrů zářivek a žárovek a zjistil, že ta moje má zaručenou trvanlivost 4000 hodin. Je tedy jasné, že si za jeden měsíc, tolik hodin udělat nemohl. Ale i kdyby si mohl, tak je záruka 6 měsíců. Podívej se na net na stránky ČOI, je tam rozdělené jaká záruka se vztahuje na konkrétní výrobky a žárovky nebo zářivky jsou tam uvedené také. Ahoj Michal.

Ano u zářivek a žárovek se dva roky nevztahují.

Neregistrovaný uživatel

8.6.2006 21:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.133.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
obchodnik ma pravo o reklamaci rozhodnout sam. pripadne nasledky ( platba soudniho znalce ) pri neopravnenem zamitnuti hradi ze sveho.

no tak to je teda dobra blbost, obchodnik o reklamaci nerozhoduje a svete div se ani ti nemuze nauctovat neopravnenou reklamaci.

Neregistrovaný uživatel

9.6.2006 18:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.25.30

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ten soudní znalec ale nebude případ jedné zářivky. Obchodník nemá právo rozhodovat o reklamaci. Je povinen jí vyřídit to jest předat výrobci (nebo servisnímu středisku) který rozhodne zda je oprávněná či nikoliv. Druhá možnost je zboží vzměnit a ztrátu hradit ze sváho zisku. To by bylo pěkný kdyby každý hokynář rozhodoval zda uzná nebo neuzná reklamaci ať se jedná o zářivku , PC nebo nový auto.

Naopak, reklamace leží zcela na bedrech obchodníka, nemá žádnou povinnost posílat něco výrobci. Navíc výrobce (protože jde o ochodní zákon místo zákona na ochranu spotřebitele) dá obvykle obchodníkovi jen půlroční záruku a zbytek stejně musí řešit sám.

Neregistrovaný uživatel

11.6.2006 00:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.6.238

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ano u zářivek a žárovek se dva roky nevztahují.

Pracuji v akvaristice a každého zákazníka při koupi zářivky upozorňuji na šesti měsíční záruční lhůtu. Nechápu, jak můžou odmítnou reklamovanou věc v záruce...

Přidejte reakci

Přidat smajlík