Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.11.107
Dobrý den. Je mi jasné,že na tento přispěvek asi ani neodpovíte.
Před rokem jsem na burze v Brně koupila Agamu vodní od f.PYTHON, po dvou dnech mi umřela.
Po neustálém volání panu Bednářovi,který mi slíbil zaslání nové,zdravé agamky,po dohodách a srazech v Brně se do této doby nic nestalo. Později mi ani mé telefony nebral a na burze v Brně jsem ho už bohužel nepotkala.
Jsem ráda,že jsem se sama poučila a nejenom já. Hodně mě jednání pana Bednáře překvapilo a zároveň zarmoutilo.
Lucka.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.234.48
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den. Je mi jasné,že na tento přispěvek asi ani neodpovíte.
Před rokem jsem na burze v Brně koupila Agamu vodní od f.PYTHON, po dvou dnech mi umřela.
Po neustálém volání panu Bednářovi,který mi slíbil zaslání nové,zdravé agamky,po dohodách a srazech v Brně se do této doby nic nestalo. Později mi ani mé telefony nebral a na burze v Brně jsem ho už bohužel nepotkala.
Jsem ráda,že jsem se sama poučila a nejenom já. Hodně mě jednání pana Bednáře překvapilo a zároveň zarmoutilo.
Lucka.
A jakou odpověď čekáš? Někdo bude při tobě, jiný proti. Pokud jsi ji měla v odpovídajících podmínkách a pošla během dvou dní, něco s ní nebylo určitě v pořádku.
Ale dokaž to ... obávám se, že s tím nic neuděláš.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.249.136
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A jakou odpověď čekáš? Někdo bude při tobě, jiný proti. Pokud jsi ji měla v odpovídajících podmínkách a pošla během dvou dní, něco s ní nebylo určitě v pořádku.
Ale dokaž to ... obávám se, že s tím nic neuděláš.
Na nic ses neptala, tak jakou odpověď? Stran Pythonů se nediv, seriozní obchodníci vymizeli a je jednoduší Ti něco slíbit, pak to změnit na to, že jsi se o ni nestarala pak Tě poslat do prdele. Případně zastrašit, pokud se chceš bránit.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.83.200
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Na nic ses neptala, tak jakou odpověď? Stran Pythonů se nediv, seriozní obchodníci vymizeli a je jednoduší Ti něco slíbit, pak to změnit na to, že jsi se o ni nestarala pak Tě poslat do prdele. Případně zastrašit, pokud se chceš bránit.
,,nevim,,ja jsem bral od Bednáře na schop 15 agam ,,všechny drží,
fakt jsem neměl ani jeden uhyn,,asi je lepší požádat o pomoc při výběru,,
Borůvka
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.109.134
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
,,nevim,,ja jsem bral od Bednáře na schop 15 agam ,,všechny drží,
fakt jsem neměl ani jeden uhyn,,asi je lepší požádat o pomoc při výběru,,
Borůvka
Máš si koupit zvíře od chovatele a ne z importu.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.234.48
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Na nic ses neptala, tak jakou odpověď? Stran Pythonů se nediv, seriozní obchodníci vymizeli a je jednoduší Ti něco slíbit, pak to změnit na to, že jsi se o ni nestarala pak Tě poslat do prdele. Případně zastrašit, pokud se chceš bránit.
Tak promiň, že jsem si dovolil něco napsat. Už to neudělám
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.24.157
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Tak promiň, že jsem si dovolil něco napsat. Už to neudělám
No nevim, na zvíře je dle zákona záruka 6 týdnů, pochopitelně reklamace by obnášela pitvu a zprávu ze statáního vet. ústavu...
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.234.48
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
No nevim, na zvíře je dle zákona záruka 6 týdnů, pochopitelně reklamace by obnášela pitvu a zprávu ze statáního vet. ústavu...
Pravdu máš - ale je to předem prohrané.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.224.98
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Pravdu máš - ale je to předem prohrané.
Teď už jo. Jinak s pitevní zprávou by to mělo v zákonné lhůtě šanci a dost velkou. Myslím, že každý obchodník raději oželí pár stovek nebo jinou agamu, než by se nechal otravovat ČOIkou neb, kdo má pod palcem reklamace. Oni ale hřeší na to, že 99% lidí pitvu dělat nenechá a neřeší to. Nicméně na druhou stranu by lidi před nákupem importovaných zvířat měli věc minimálně konzultovat se zkušenějším chovatelem, případně s ním i zvířata vybírat a i tak samozřejmě úhyn u importů bývá většinou velký a s tím rizikem do toho člověk musí jít. Bohužel někdy (často) to urychlí nezodpovědný kupující, který vybírá očima a upozadí mozek a kolikrát nezná ani záklaní věci o teraristice natož informace o některých opravdu choulostivých a nesnadno chovatelných druzích. Krokodýl
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.234.48
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Teď už jo. Jinak s pitevní zprávou by to mělo v zákonné lhůtě šanci a dost velkou. Myslím, že každý obchodník raději oželí pár stovek nebo jinou agamu, než by se nechal otravovat ČOIkou neb, kdo má pod palcem reklamace. Oni ale hřeší na to, že 99% lidí pitvu dělat nenechá a neřeší to. Nicméně na druhou stranu by lidi před nákupem importovaných zvířat měli věc minimálně konzultovat se zkušenějším chovatelem, případně s ním i zvířata vybírat a i tak samozřejmě úhyn u importů bývá většinou velký a s tím rizikem do toho člověk musí jít. Bohužel někdy (často) to urychlí nezodpovědný kupující, který vybírá očima a upozadí mozek a kolikrát nezná ani záklaní věci o teraristice natož informace o některých opravdu choulostivých a nesnadno chovatelných druzích. Krokodýl
Nezlob se na mě, ale kdysi jsem přišel o docela slušné peníze (několik tisíc, ne stovek) podobným způsobem. Měl jsem doklad o prodeji a pitevní zprávu od pana prof. Mvdr. Zdeňka Knotka, Csc z Brna, se zcela jasným závěrem, že zvířata, která jsem zakoupil už musela být nemocná.
Nepomohlo mi to ani náhodou. A ještě mně policie varovala, že pokud budu dotyčného prodejce i nadále obtěžovat (písemně a telefonicky) a žádat vrácení peněz, či výměnu zvířat, bude to bráno jako vydírání a vyhrožování a budu obviněn!!!
Podotýkám, že zvířata byla v "záruční" době, dá-li se to takto nazvat a nebyl to import, ale domácí odchov.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.224.98
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Nezlob se na mě, ale kdysi jsem přišel o docela slušné peníze (několik tisíc, ne stovek) podobným způsobem. Měl jsem doklad o prodeji a pitevní zprávu od pana prof. Mvdr. Zdeňka Knotka, Csc z Brna, se zcela jasným závěrem, že zvířata, která jsem zakoupil už musela být nemocná.
Nepomohlo mi to ani náhodou. A ještě mně policie varovala, že pokud budu dotyčného prodejce i nadále obtěžovat (písemně a telefonicky) a žádat vrácení peněz, či výměnu zvířat, bude to bráno jako vydírání a vyhrožování a budu obviněn!!!
Podotýkám, že zvířata byla v "záruční" době, dá-li se to takto nazvat a nebyl to import, ale domácí odchov.
Tak samozřejmě telefonování dotyčnému nepomůže, pokud šlo o škodu nad 5000 Kč, tak jste mohl klidně podat žalobu, tedy napřed to řešit asi přes ČOIku nebo kdo to řeší, ono je třeba trochu takový lidi klepnout přes prsty. Strach musí mít ten obchodník a ne poškozený. Je mi jasné, že to je těžké, ale existují právní cesty a pokud už jde o tisíce, tak jistě stojí za to zkusit to. Otázkou je, jak je ošetřený nákup, kupní smlouva atd., u některých zvířat si obchodníci vymiňují, že reklamace není možná, což sice právně nemohou, ale na druhou stranu s tím mohou jistým způsobem ve sporu operovat. No kolikrát je bohužel nejúčinnější dotyčnému dát přes hubu, nejlépe beze svědků. Krokodýl
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.166.170
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Tak samozřejmě telefonování dotyčnému nepomůže, pokud šlo o škodu nad 5000 Kč, tak jste mohl klidně podat žalobu, tedy napřed to řešit asi přes ČOIku nebo kdo to řeší, ono je třeba trochu takový lidi klepnout přes prsty. Strach musí mít ten obchodník a ne poškozený. Je mi jasné, že to je těžké, ale existují právní cesty a pokud už jde o tisíce, tak jistě stojí za to zkusit to. Otázkou je, jak je ošetřený nákup, kupní smlouva atd., u některých zvířat si obchodníci vymiňují, že reklamace není možná, což sice právně nemohou, ale na druhou stranu s tím mohou jistým způsobem ve sporu operovat. No kolikrát je bohužel nejúčinnější dotyčnému dát přes hubu, nejlépe beze svědků. Krokodýl
No Kroko, ty násilníku ![]()
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.224.98
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
No Kroko, ty násilníku ![]()
Já na to nemám postavu
, ale mám na to lidi
.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.166.170
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já na to nemám postavu
, ale mám na to lidi
.
Také to tak mám
. Ale přiložil bych ruku k dílu.![]()
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.253.91
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Také to tak mám
. Ale přiložil bych ruku k dílu.![]()
bojim se , radsi vam uz neprodam ani zasranyho varana komodskyho!
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.234.48
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Tak samozřejmě telefonování dotyčnému nepomůže, pokud šlo o škodu nad 5000 Kč, tak jste mohl klidně podat žalobu, tedy napřed to řešit asi přes ČOIku nebo kdo to řeší, ono je třeba trochu takový lidi klepnout přes prsty. Strach musí mít ten obchodník a ne poškozený. Je mi jasné, že to je těžké, ale existují právní cesty a pokud už jde o tisíce, tak jistě stojí za to zkusit to. Otázkou je, jak je ošetřený nákup, kupní smlouva atd., u některých zvířat si obchodníci vymiňují, že reklamace není možná, což sice právně nemohou, ale na druhou stranu s tím mohou jistým způsobem ve sporu operovat. No kolikrát je bohužel nejúčinnější dotyčnému dát přes hubu, nejlépe beze svědků. Krokodýl
Měl jsem, vlastně ještě mám "paragon" a svědky, kteří byli přítomni prodeji a tvrzení dotyčného, že pokud by s hady něco bylo, tak je vymění, či vrátí peníze. Strávil jsem s řešením tohoto několik měsíců a nakonec jsem to vzdal, když jsem viděl, jak se k tomu policie a státní zastupitelství postavilo. Možná jsem měl pokračovat, podáním žaloby. To je fakt. Ale přišlo mi to tehdy vzhledem k okolnostem naprosto zbytečné a už jsem nechtěl vyhazovat další peníze a zbytečně ztrácet další čas.
Je opravdu jen málo lidí, kteří jsou solidní. Ale jsou mezi námi.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.234.48
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Také to tak mám
. Ale přiložil bych ruku k dílu.![]()
Silácké řeči, že? Máte na to lidi ... hotoví mafiáni!
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.196.3
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den. Je mi jasné,že na tento přispěvek asi ani neodpovíte.
Před rokem jsem na burze v Brně koupila Agamu vodní od f.PYTHON, po dvou dnech mi umřela.
Po neustálém volání panu Bednářovi,který mi slíbil zaslání nové,zdravé agamky,po dohodách a srazech v Brně se do této doby nic nestalo. Později mi ani mé telefony nebral a na burze v Brně jsem ho už bohužel nepotkala.
Jsem ráda,že jsem se sama poučila a nejenom já. Hodně mě jednání pana Bednáře překvapilo a zároveň zarmoutilo.
Lucka.
Zdravím,ja si objednala od f.Python pár gekonů po ani ne týdnu samička uhynula tak jsme se domluvili s panem Bednářem na výměně.Je teda fakt že to trvalo asi pul roku možná i více než k náhradě došlo, už jsem s tím nepočítala, ale nakonec to klaplo
ewa