Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 18:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Dobry den,poradíte mi nekdo?Koupil jsem si mládě zelvy z importu,ale po týdnu uhynulo.Mládeti jsme vytvořili stejne podmínky,jake má druha želvicka a jak nam prodávající radil,po domluve s ním jsme pak jen zvýšili vlhkost.Jak postupovat ted?Ještě jsme ji ani nestačili zaregistrovat.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 19:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.111.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobry den,poradíte mi nekdo?Koupil jsem si mládě zelvy z importu,ale po týdnu uhynulo.Mládeti jsme vytvořili stejne podmínky,jake má druha želvicka a jak nam prodávající radil,po domluve s ním jsme pak jen zvýšili vlhkost.Jak postupovat ted?Ještě jsme ji ani nestačili zaregistrovat.

o jaký jde druh? Zaregistrovat želvu z importu, to je trochu nemožny ne. Zřejmě nějakej vychytralej pašeráček.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 19:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
o jaký jde druh? Zaregistrovat želvu z importu, to je trochu nemožny ne. Zřejmě nějakej vychytralej pašeráček.

Ma CITES.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 20:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.111.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ma CITES.

nemyslím tebe ale tohob prodejce, kde na ně splašil cites? Jakej je to druh?

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 20:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
nemyslím tebe ale tohob prodejce, kde na ně splašil cites? Jakej je to druh?

Je legalne dovezena,legalne prodavana ,to je v pořádku.Já chci jen poradit,co ted.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.130

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Je legalne dovezena,legalne prodavana ,to je v pořádku.Já chci jen poradit,co ted.

Určitě v prvé řadě kontaktovat prodejce a pokusit se nejdřív domluvit s ním na postupu uplatnění reklamace. Na živé zvířata je záruka 6 týdnů od koupě.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Určitě v prvé řadě kontaktovat prodejce a pokusit se nejdřív domluvit s ním na postupu uplatnění reklamace. Na živé zvířata je záruka 6 týdnů od koupě.

To jsme samozřejmě udělali,ale zatim se neozval.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Určitě v prvé řadě kontaktovat prodejce a pokusit se nejdřív domluvit s ním na postupu uplatnění reklamace. Na živé zvířata je záruka 6 týdnů od koupě.

Já to jednou zkusil. Uplatnit jak říkáš reklamaci. A nakonec mě málem obvinili z vydírání!!! Vsadím se, že se s Tebou nikdo bavit nebude. Ne že bych Ti to přál, ale tak to tady chodí.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.130

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To jsme samozřejmě udělali,ale zatim se neozval.

Tak další kroky jsou už dost těžké a jednání složité. V zákoníku se uvádí, že kupující musí doložit, že za smrt zvířete nemůže svou péčí a že zvíře bylo už nemocné v době koupi. To jest u vás - pitva. Pokud potvrdí že za smrt nemůžete, zaslala bych výsledek pitvy prodejci. Pokud se opět neozve, tak už jen následuje dlouhé soudní martirium kvůli vymáhání peněz, včetně vašich nákladů (pitva, právník, soudní jednání,........)

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já to jednou zkusil. Uplatnit jak říkáš reklamaci. A nakonec mě málem obvinili z vydírání!!! Vsadím se, že se s Tebou nikdo bavit nebude. Ne že bych Ti to přál, ale tak to tady chodí.

No to asi jo.Co nadelám.Příště žádný faremní odchov.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.130

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No to asi jo.Co nadelám.Příště žádný faremní odchov.

nejenom faremní odchov, i někteří "chovatelé" mají tuhle zvláštnost v jednání - čerstvá zkušenost, taky úhyn po týdnu. Telefon na prázdno zvoní, sms bez odpovědi,.........

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
nejenom faremní odchov, i někteří "chovatelé" mají tuhle zvláštnost v jednání - čerstvá zkušenost, taky úhyn po týdnu. Telefon na prázdno zvoní, sms bez odpovědi,.........

Taky želvička?Vnuk mel takovou radost,pořád seděl pred terarkem-vubec nevím,jak mu to reknu.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.130

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Taky želvička?Vnuk mel takovou radost,pořád seděl pred terarkem-vubec nevím,jak mu to reknu.

želvička ne, had. Chápu vás, vnuky ještě nenám, ale 3 děti.

Neregistrovaný uživatel

1.6.2008 21:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
želvička ne, had. Chápu vás, vnuky ještě nenám, ale 3 děti.

Aspon někdo chápe.Děkuju.

Neregistrovaný uživatel

3.6.2008 07:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak další kroky jsou už dost těžké a jednání složité. V zákoníku se uvádí, že kupující musí doložit, že za smrt zvířete nemůže svou péčí a že zvíře bylo už nemocné v době koupi. To jest u vás - pitva. Pokud potvrdí že za smrt nemůžete, zaslala bych výsledek pitvy prodejci. Pokud se opět neozve, tak už jen následuje dlouhé soudní martirium kvůli vymáhání peněz, včetně vašich nákladů (pitva, právník, soudní jednání,........)

Bohužel, ani ta pitva většinou nepomůže, pokud prodejce jednoduše nebude chtít komunikovat. Pak zbývá věc řešit pouze nejistou občanskoprávní cestou.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 09:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.76.215

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Aspon někdo chápe.Děkuju.

Plně Vás chápu, mám stejnou zkušenost. 31.5. jsem koupil želvu od p. Pavely a 2.6. uhynula. Jediný výsledek je, že jsem jmenovaného zasponzoroval částkou 2300,-. Plyne z toho jediné dejte si pozor na firmu p. Pavely z Opavy. Šmejkal
P.S. Pro zajímavost přikládám e mail, který mi poslal:
Já nejsem obchodník, ale chovatel a občas od někoho jiného koupím zvířata ve větším množství a část z toho si nechám, což je i tento případ. Já jsem Vám poslal poslední volnou želvu, kterou by jste si ve zcela stejném stavu koupil od fy.Bar. Měl jsem doma želvu 9dní. U té by jste neustpěl s jiným způsobem, než jsem Vám říkal do telefonu. To si opravdu myslíte, že mám nějaký fond v kterém je milion korun abych dotoval zvířata která tu a tam někomu uhynou? Platil bych to čistě ze svého, protože dovozce a prodejce Bar mi za nic peníze nedá. Zkuste se poptat kde chcete ale standartní způsob reklamace zvířat dle zákona je takový jak jsem říkal. Musíte si zajít s uhynulou želvou k veterináři a zprávu mi zaslat. Já potom budu zbytek reklamace vyřizovat s dovozcem tzn.fy Bar. I kdybych nestandartně veterinární vyšetření nechal provádět já sám, tak to ani není možné. Za několik dní odjíždím na delší dobu do zahraničí. Navíc uhynulé zvíře zaslané do Opavy a pak dále k veterináři bude zřejmě neschopné relevatní pitvy.
Mnohokrát mi zvířata uhynula a musel jsem provézt to samé co radím Vám.
Taky mě to samozřejmě štvalo, ale jiná možnost není. Je mi líto jestli si myslíte že se chci z něčeho vyvlíknout, ale pravda je opakem. Jinak bych se nenamáhal se sepisováním tohoto mailu a neradil jak dál postupovat.
MP

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 09:48
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Bohužel, ani ta pitva většinou nepomůže, pokud prodejce jednoduše nebude chtít komunikovat. Pak zbývá věc řešit pouze nejistou občanskoprávní cestou.

Já bych se tak moc nebál, určitě bych si nechak udělat pitvu, pokud bude smrt způsobena třeba přemnožením střevních parazitů (to se mi jednou stalo), tak je jasné, že je vina na staně prodejce, protože ti paraziti tam museli být už v době prodeje. Potom bych mu napsal slušnou, ale ostrou výzvu, kde bych požadoval vrácení peněz, a že jinak bude věc řešit občanskoprávní žalobou - hlavně je třeba zmínit, že pokud ve sporu prohraje, bude muset zaplatit náklady řízení, které budou mnohonásobně vyšší než cena želvy. Doložit kopií pitevní zprávy.
No a pokud na tohle nezareaguje tak teprve v tuto chvíli je čas řešit, jestli skutečně tu žalobu podáte nebo ne. Ale za výzvu rozhodně nic nedáte.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 10:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Plně Vás chápu, mám stejnou zkušenost. 31.5. jsem koupil želvu od p. Pavely a 2.6. uhynula. Jediný výsledek je, že jsem jmenovaného zasponzoroval částkou 2300,-. Plyne z toho jediné dejte si pozor na firmu p. Pavely z Opavy. Šmejkal
P.S. Pro zajímavost přikládám e mail, který mi poslal:
Já nejsem obchodník, ale chovatel a občas od někoho jiného koupím zvířata ve větším množství a část z toho si nechám, což je i tento případ. Já jsem Vám poslal poslední volnou želvu, kterou by jste si ve zcela stejném stavu koupil od fy.Bar. Měl jsem doma želvu 9dní. U té by jste neustpěl s jiným způsobem, než jsem Vám říkal do telefonu. To si opravdu myslíte, že mám nějaký fond v kterém je milion korun abych dotoval zvířata která tu a tam někomu uhynou? Platil bych to čistě ze svého, protože dovozce a prodejce Bar mi za nic peníze nedá. Zkuste se poptat kde chcete ale standartní způsob reklamace zvířat dle zákona je takový jak jsem říkal. Musíte si zajít s uhynulou želvou k veterináři a zprávu mi zaslat. Já potom budu zbytek reklamace vyřizovat s dovozcem tzn.fy Bar. I kdybych nestandartně veterinární vyšetření nechal provádět já sám, tak to ani není možné. Za několik dní odjíždím na delší dobu do zahraničí. Navíc uhynulé zvíře zaslané do Opavy a pak dále k veterináři bude zřejmě neschopné relevatní pitvy.
Mnohokrát mi zvířata uhynula a musel jsem provézt to samé co radím Vám.
Taky mě to samozřejmě štvalo, ale jiná možnost není. Je mi líto jestli si myslíte že se chci z něčeho vyvlíknout, ale pravda je opakem. Jinak bych se nenamáhal se sepisováním tohoto mailu a neradil jak dál postupovat.
MP

Takze u mne stejny prodavajici a temer stejny meilik.A stejna castka.To jsme dopadli,ze?

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 10:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.217.26

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Plně Vás chápu, mám stejnou zkušenost. 31.5. jsem koupil želvu od p. Pavely a 2.6. uhynula. Jediný výsledek je, že jsem jmenovaného zasponzoroval částkou 2300,-. Plyne z toho jediné dejte si pozor na firmu p. Pavely z Opavy. Šmejkal
P.S. Pro zajímavost přikládám e mail, který mi poslal:
Já nejsem obchodník, ale chovatel a občas od někoho jiného koupím zvířata ve větším množství a část z toho si nechám, což je i tento případ. Já jsem Vám poslal poslední volnou želvu, kterou by jste si ve zcela stejném stavu koupil od fy.Bar. Měl jsem doma želvu 9dní. U té by jste neustpěl s jiným způsobem, než jsem Vám říkal do telefonu. To si opravdu myslíte, že mám nějaký fond v kterém je milion korun abych dotoval zvířata která tu a tam někomu uhynou? Platil bych to čistě ze svého, protože dovozce a prodejce Bar mi za nic peníze nedá. Zkuste se poptat kde chcete ale standartní způsob reklamace zvířat dle zákona je takový jak jsem říkal. Musíte si zajít s uhynulou želvou k veterináři a zprávu mi zaslat. Já potom budu zbytek reklamace vyřizovat s dovozcem tzn.fy Bar. I kdybych nestandartně veterinární vyšetření nechal provádět já sám, tak to ani není možné. Za několik dní odjíždím na delší dobu do zahraničí. Navíc uhynulé zvíře zaslané do Opavy a pak dále k veterináři bude zřejmě neschopné relevatní pitvy.
Mnohokrát mi zvířata uhynula a musel jsem provézt to samé co radím Vám.
Taky mě to samozřejmě štvalo, ale jiná možnost není. Je mi líto jestli si myslíte že se chci z něčeho vyvlíknout, ale pravda je opakem. Jinak bych se nenamáhal se sepisováním tohoto mailu a neradil jak dál postupovat.
MP

Nezlobte se na mě ale, v tom mailu má prodávající pravdu. Opravdu nelze žádnou "věc" reklamovat bez odborného posudku kdo zavinil !poruchu". V případě zvířete je podkladem pro reklamaci pitevní protokol. Kdo uhradí náklady pitvy je věcí dohody mezi kupujícím a prodávajícím.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 10:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nezlobte se na mě ale, v tom mailu má prodávající pravdu. Opravdu nelze žádnou "věc" reklamovat bez odborného posudku kdo zavinil !poruchu". V případě zvířete je podkladem pro reklamaci pitevní protokol. Kdo uhradí náklady pitvy je věcí dohody mezi kupujícím a prodávajícím.

A myslite,ze by vysledky pitvy nekdo uznal?Taky uz mi bylo vysvetleno,ze Ten veterinar,co ji delal,mohl byt znamy a napsat si tam ,co chce.A posilat zelvicku na pitvu nekam dal,no nevim,jak by cestou dopadla.Ale porad si myslim,ze je mozna slusna domluva,jen se musi chtit.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 10:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.76.215

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A myslite,ze by vysledky pitvy nekdo uznal?Taky uz mi bylo vysvetleno,ze Ten veterinar,co ji delal,mohl byt znamy a napsat si tam ,co chce.A posilat zelvicku na pitvu nekam dal,no nevim,jak by cestou dopadla.Ale porad si myslim,ze je mozna slusna domluva,jen se musi chtit.

No hlavně, že to není obchodník.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 10:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A myslite,ze by vysledky pitvy nekdo uznal?Taky uz mi bylo vysvetleno,ze Ten veterinar,co ji delal,mohl byt znamy a napsat si tam ,co chce.A posilat zelvicku na pitvu nekam dal,no nevim,jak by cestou dopadla.Ale porad si myslim,ze je mozna slusna domluva,jen se musi chtit.

Loni se nam neco podobneho stalo.V zooshopu jsme koupili leguana a krome uctu jsme dostali i "manual",jak postupovat v pripade nemoci nebo uhynu.Leguanek uhynul,podle manualu jsme ho dovezli do prodejny ,tam se postarali o pitvu a za nejaky den nam dali vedet,proc zviratko uhynulo.Nabidli nam nove zvire,nebo vraceni penez.Byli jsme,pravda,trosku v soku,ale mam za to,ze takhle by to melo fungovat.Jenze.......

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 10:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No hlavně, že to není obchodník.

A jak to tedy vyresite?

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 12:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.191.121

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Plně Vás chápu, mám stejnou zkušenost. 31.5. jsem koupil želvu od p. Pavely a 2.6. uhynula. Jediný výsledek je, že jsem jmenovaného zasponzoroval částkou 2300,-. Plyne z toho jediné dejte si pozor na firmu p. Pavely z Opavy. Šmejkal
P.S. Pro zajímavost přikládám e mail, který mi poslal:
Já nejsem obchodník, ale chovatel a občas od někoho jiného koupím zvířata ve větším množství a část z toho si nechám, což je i tento případ. Já jsem Vám poslal poslední volnou želvu, kterou by jste si ve zcela stejném stavu koupil od fy.Bar. Měl jsem doma želvu 9dní. U té by jste neustpěl s jiným způsobem, než jsem Vám říkal do telefonu. To si opravdu myslíte, že mám nějaký fond v kterém je milion korun abych dotoval zvířata která tu a tam někomu uhynou? Platil bych to čistě ze svého, protože dovozce a prodejce Bar mi za nic peníze nedá. Zkuste se poptat kde chcete ale standartní způsob reklamace zvířat dle zákona je takový jak jsem říkal. Musíte si zajít s uhynulou želvou k veterináři a zprávu mi zaslat. Já potom budu zbytek reklamace vyřizovat s dovozcem tzn.fy Bar. I kdybych nestandartně veterinární vyšetření nechal provádět já sám, tak to ani není možné. Za několik dní odjíždím na delší dobu do zahraničí. Navíc uhynulé zvíře zaslané do Opavy a pak dále k veterináři bude zřejmě neschopné relevatní pitvy.
Mnohokrát mi zvířata uhynula a musel jsem provézt to samé co radím Vám.
Taky mě to samozřejmě štvalo, ale jiná možnost není. Je mi líto jestli si myslíte že se chci z něčeho vyvlíknout, ale pravda je opakem. Jinak bych se nenamáhal se sepisováním tohoto mailu a neradil jak dál postupovat.
MP

Nebavíte se náhodou o G. pardalis, které dovezl p. Volčík (firma B.A.R)? Koukal jsem na ně na burze, tam je měl za 1400,-(ty úplně nejmenší). Pokud jde o tyhle, tak se ani nedivím, že chcípaj. Byly to totální mrňata. Jestli jich dovezl několik set, tak je jasné, že péče o ně bude asi minimální a určitě po té cestě budou dost nalomené.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 12:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Plně Vás chápu, mám stejnou zkušenost. 31.5. jsem koupil želvu od p. Pavely a 2.6. uhynula. Jediný výsledek je, že jsem jmenovaného zasponzoroval částkou 2300,-. Plyne z toho jediné dejte si pozor na firmu p. Pavely z Opavy. Šmejkal
P.S. Pro zajímavost přikládám e mail, který mi poslal:
Já nejsem obchodník, ale chovatel a občas od někoho jiného koupím zvířata ve větším množství a část z toho si nechám, což je i tento případ. Já jsem Vám poslal poslední volnou želvu, kterou by jste si ve zcela stejném stavu koupil od fy.Bar. Měl jsem doma želvu 9dní. U té by jste neustpěl s jiným způsobem, než jsem Vám říkal do telefonu. To si opravdu myslíte, že mám nějaký fond v kterém je milion korun abych dotoval zvířata která tu a tam někomu uhynou? Platil bych to čistě ze svého, protože dovozce a prodejce Bar mi za nic peníze nedá. Zkuste se poptat kde chcete ale standartní způsob reklamace zvířat dle zákona je takový jak jsem říkal. Musíte si zajít s uhynulou želvou k veterináři a zprávu mi zaslat. Já potom budu zbytek reklamace vyřizovat s dovozcem tzn.fy Bar. I kdybych nestandartně veterinární vyšetření nechal provádět já sám, tak to ani není možné. Za několik dní odjíždím na delší dobu do zahraničí. Navíc uhynulé zvíře zaslané do Opavy a pak dále k veterináři bude zřejmě neschopné relevatní pitvy.
Mnohokrát mi zvířata uhynula a musel jsem provézt to samé co radím Vám.
Taky mě to samozřejmě štvalo, ale jiná možnost není. Je mi líto jestli si myslíte že se chci z něčeho vyvlíknout, ale pravda je opakem. Jinak bych se nenamáhal se sepisováním tohoto mailu a neradil jak dál postupovat.
MP

POZOR: TOTO JE OBYČEJNÝ KŠEFTMAN A PODLE TOHO SE TAKÉ CHOVÁ. AŤ JIŽ K ZÁKAZNÍKŮM, NEBO K OSTATNÍM PRODEJCŮM, KTERÉ BERE JAKO KONKURENCI A NEŠTÍTÍ SE JE ZÁMĚRNĚ A BEZDŮVODNĚ UDÁVAT NAPŘ. ČIŽP APOD., JEN ABY SE ZBAVIL KONKURENCE A SNADNĚJI PRODAL. JEHO JEDNÁNÍ A CHOVÁNÍ NEMÁ S CHOVATELSTVÍM ZCELA NIC SPOLEČNÉHO.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 12:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Takze u mne stejny prodavajici a temer stejny meilik.A stejna castka.To jsme dopadli,ze?

BUĎ RÁD, ŽE TI NEVYHROŽOVAL ZMLÁCENÍM, JAKO MNĚ!!!

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 12:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.76.215

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
POZOR: TOTO JE OBYČEJNÝ KŠEFTMAN A PODLE TOHO SE TAKÉ CHOVÁ. AŤ JIŽ K ZÁKAZNÍKŮM, NEBO K OSTATNÍM PRODEJCŮM, KTERÉ BERE JAKO KONKURENCI A NEŠTÍTÍ SE JE ZÁMĚRNĚ A BEZDŮVODNĚ UDÁVAT NAPŘ. ČIŽP APOD., JEN ABY SE ZBAVIL KONKURENCE A SNADNĚJI PRODAL. JEHO JEDNÁNÍ A CHOVÁNÍ NEMÁ S CHOVATELSTVÍM ZCELA NIC SPOLEČNÉHO.

Já jsem jen chtěl varovat, aby si ostatní dali pozor na jednání firmy. Jak vidím tak nejsem sám, kdo naletěl a zasponzoroval p. Pavelovi dovolenou, ať si ji chlapec užije. Šmejkal

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 13:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já jsem jen chtěl varovat, aby si ostatní dali pozor na jednání firmy. Jak vidím tak nejsem sám, kdo naletěl a zasponzoroval p. Pavelovi dovolenou, ať si ji chlapec užije. Šmejkal

Kašli na to a mávni nad tím rukou. Nemá smysl se rozčilovat kvůli někomu, kdo se neumí chovat. Zasměj se mu a jdi dál. Je to vážně lepší, než nad tím dumat, protože stejně nic nevymyslíš.

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 14:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.101.194

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já jsem jen chtěl varovat, aby si ostatní dali pozor na jednání firmy. Jak vidím tak nejsem sám, kdo naletěl a zasponzoroval p. Pavelovi dovolenou, ať si ji chlapec užije. Šmejkal

Divím se, že tady lamentujete nad nesolidností prodávájícího, který vám poradil jak máte postupovat v případě úhynu. Dojděte si na pitvu a výsledek (pokud nebyl úhyn zaviněn vaší chybou) pošlete prodejci spolu s žádostí o náhradu. Stěžujete si a přitom jste neudělali ani to minimum..

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 14:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Divím se, že tady lamentujete nad nesolidností prodávájícího, který vám poradil jak máte postupovat v případě úhynu. Dojděte si na pitvu a výsledek (pokud nebyl úhyn zaviněn vaší chybou) pošlete prodejci spolu s žádostí o náhradu. Stěžujete si a přitom jste neudělali ani to minimum..

Divím se, že jsi si nepřečetl např. celý můj příspěvek a už víš, že jsem neudělal maximum!!!

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 14:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.157

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Divím se, že jsi si nepřečetl např. celý můj příspěvek a už víš, že jsem neudělal maximum!!!

Ano, ale to byl jiný případ, jiný prodejce atd. Pokud má zadavatel tohoto příspěvku chuť něco řešit, ať postupuje tak jak mu to napsal sám prodejce a další lidé tady. to, že vy jste se kdysi spálil neznamená, že to tak funguje vždy a všude...

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 17:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.132.82

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Plně Vás chápu, mám stejnou zkušenost. 31.5. jsem koupil želvu od p. Pavely a 2.6. uhynula. Jediný výsledek je, že jsem jmenovaného zasponzoroval částkou 2300,-. Plyne z toho jediné dejte si pozor na firmu p. Pavely z Opavy. Šmejkal
P.S. Pro zajímavost přikládám e mail, který mi poslal:
Já nejsem obchodník, ale chovatel a občas od někoho jiného koupím zvířata ve větším množství a část z toho si nechám, což je i tento případ. Já jsem Vám poslal poslední volnou želvu, kterou by jste si ve zcela stejném stavu koupil od fy.Bar. Měl jsem doma želvu 9dní. U té by jste neustpěl s jiným způsobem, než jsem Vám říkal do telefonu. To si opravdu myslíte, že mám nějaký fond v kterém je milion korun abych dotoval zvířata která tu a tam někomu uhynou? Platil bych to čistě ze svého, protože dovozce a prodejce Bar mi za nic peníze nedá. Zkuste se poptat kde chcete ale standartní způsob reklamace zvířat dle zákona je takový jak jsem říkal. Musíte si zajít s uhynulou želvou k veterináři a zprávu mi zaslat. Já potom budu zbytek reklamace vyřizovat s dovozcem tzn.fy Bar. I kdybych nestandartně veterinární vyšetření nechal provádět já sám, tak to ani není možné. Za několik dní odjíždím na delší dobu do zahraničí. Navíc uhynulé zvíře zaslané do Opavy a pak dále k veterináři bude zřejmě neschopné relevatní pitvy.
Mnohokrát mi zvířata uhynula a musel jsem provézt to samé co radím Vám.
Taky mě to samozřejmě štvalo, ale jiná možnost není. Je mi líto jestli si myslíte že se chci z něčeho vyvlíknout, ale pravda je opakem. Jinak bych se nenamáhal se sepisováním tohoto mailu a neradil jak dál postupovat.
MP

Jak vidím pan Šmejkal si potřeboval někde ulevit. Evidentně některé situace psychicky nezvládá a nedokáže při nich uvažovat. Protože kdyby se jednalo o opak nemohl by nikdy napsat takovou hromadu nesmyslů. Pokud jste si byl jistý, že chyba není na vaší straně, měl jste možnost reklamaci řešit jediným možným způsobem jaký nabízí obchodní zákoník v ČR v oblasti obchodu se zvířaty. Radši jste se na vše vykašlal a plivete všude kolem samou špínu. Na tom, že mi údajně daroval jakýchsi 2300 Kč lze také vidět jak asi uvažuje. V této částce je zahrnuta nákupní cena želvy, náklady spojené s vyřizováním dokladů a další související výdaje a doprava kurýrem ČD s dobírkou. Skutečný zisk je tady při prodejní ceně minimální.
Rád bych všechny upozornil na vztah pana Šmejkala k uvedené želvě a zvířatům celkově a poukázat na velmi pravděpodobný důvod toho proč uhynula. Po jeho telefonickém přemlouvání jsem mu želvu zaslal kurýrem ČD a několikrát jsem ho informoval, že dorazí v 7.30 ráno do stanice, kterou mi udal. Až odpoledne v 16.00 hodin mi volal jestli přišla, že mu ještě nikdo z nádraží nevolal. Jak jistě mnozí známe schopnosti a ochotu pracovníků českých drah, není se co divit. Takže želva ležela zbytečně více jak 8 hodin při vysokých teplotách na nádraží kdoví kde. Takový člověk, kterému to bylo evidentně zcela jedno (okomentoval to stručně - byl jsem na pohřbu takže jsem nějakou želvu neřešil) tady teď zpochybňuje něčí vztah ke zvířatům.
K dalším komentářům vtipálka, který chce být důležitý velkým písmem se radší nebudu vyjadřovat. Většina inteligentních lidí si jistě všimla jací lidé tuto diskuzi také často navštěvují.
Goniatit

Neregistrovaný uživatel

4.6.2008 18:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Divím se, že tady lamentujete nad nesolidností prodávájícího, který vám poradil jak máte postupovat v případě úhynu. Dojděte si na pitvu a výsledek (pokud nebyl úhyn zaviněn vaší chybou) pošlete prodejci spolu s žádostí o náhradu. Stěžujete si a přitom jste neudělali ani to minimum..

Jak jste prišel nebo přišla na to,že jsme nic neudělali?

Neregistrovaný uživatel

5.6.2008 07:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jak vidím pan Šmejkal si potřeboval někde ulevit. Evidentně některé situace psychicky nezvládá a nedokáže při nich uvažovat. Protože kdyby se jednalo o opak nemohl by nikdy napsat takovou hromadu nesmyslů. Pokud jste si byl jistý, že chyba není na vaší straně, měl jste možnost reklamaci řešit jediným možným způsobem jaký nabízí obchodní zákoník v ČR v oblasti obchodu se zvířaty. Radši jste se na vše vykašlal a plivete všude kolem samou špínu. Na tom, že mi údajně daroval jakýchsi 2300 Kč lze také vidět jak asi uvažuje. V této částce je zahrnuta nákupní cena želvy, náklady spojené s vyřizováním dokladů a další související výdaje a doprava kurýrem ČD s dobírkou. Skutečný zisk je tady při prodejní ceně minimální.
Rád bych všechny upozornil na vztah pana Šmejkala k uvedené želvě a zvířatům celkově a poukázat na velmi pravděpodobný důvod toho proč uhynula. Po jeho telefonickém přemlouvání jsem mu želvu zaslal kurýrem ČD a několikrát jsem ho informoval, že dorazí v 7.30 ráno do stanice, kterou mi udal. Až odpoledne v 16.00 hodin mi volal jestli přišla, že mu ještě nikdo z nádraží nevolal. Jak jistě mnozí známe schopnosti a ochotu pracovníků českých drah, není se co divit. Takže želva ležela zbytečně více jak 8 hodin při vysokých teplotách na nádraží kdoví kde. Takový člověk, kterému to bylo evidentně zcela jedno (okomentoval to stručně - byl jsem na pohřbu takže jsem nějakou želvu neřešil) tady teď zpochybňuje něčí vztah ke zvířatům.
K dalším komentářům vtipálka, který chce být důležitý velkým písmem se radší nebudu vyjadřovat. Většina inteligentních lidí si jistě všimla jací lidé tuto diskuzi také často navštěvují.
Goniatit

POZOR: TOTO JE OBYČEJNÝ KŠEFTMAN A PODLE TOHO SE TAKÉ CHOVÁ. AŤ JIŽ K ZÁKAZNÍKŮM, NEBO K OSTATNÍM PRODEJCŮM, KTERÉ BERE JAKO KONKURENCI A NEŠTÍTÍ SE JE ZÁMĚRNĚ A BEZDŮVODNĚ UDÁVAT NAPŘ. ČIŽP APOD., JEN ABY SE ZBAVIL KONKURENCE A SNADNĚJI PRODAL. JEHO JEDNÁNÍ A CHOVÁNÍ NEMÁ S CHOVATELSTVÍM ZCELA NIC SPOLEČNÉHO.

Neregistrovaný uživatel

5.6.2008 10:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
POZOR: TOTO JE OBYČEJNÝ KŠEFTMAN A PODLE TOHO SE TAKÉ CHOVÁ. AŤ JIŽ K ZÁKAZNÍKŮM, NEBO K OSTATNÍM PRODEJCŮM, KTERÉ BERE JAKO KONKURENCI A NEŠTÍTÍ SE JE ZÁMĚRNĚ A BEZDŮVODNĚ UDÁVAT NAPŘ. ČIŽP APOD., JEN ABY SE ZBAVIL KONKURENCE A SNADNĚJI PRODAL. JEHO JEDNÁNÍ A CHOVÁNÍ NEMÁ S CHOVATELSTVÍM ZCELA NIC SPOLEČNÉHO.

Jestli to tak opravdu je a mate dukazy,proc pisete anonymne?

Neregistrovaný uživatel

5.6.2008 10:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.22.113

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nebavíte se náhodou o G. pardalis, které dovezl p. Volčík (firma B.A.R)? Koukal jsem na ně na burze, tam je měl za 1400,-(ty úplně nejmenší). Pokud jde o tyhle, tak se ani nedivím, že chcípaj. Byly to totální mrňata. Jestli jich dovezl několik set, tak je jasné, že péče o ně bude asi minimální a určitě po té cestě budou dost nalomené.

Jojo,to jsou ony.

Neregistrovaný uživatel

5.6.2008 13:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.48

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jestli to tak opravdu je a mate dukazy,proc pisete anonymne?

1. pokud Vám to vadí, nemusíte se toho všímat
2. nehodlám si opět od dotyčného obchodníčka nechat vyhrožovat zmlácením!!!

Neregistrovaný uživatel

9.1.2013 14:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.103.114

JAk to nakonec dopadlo? A od koho jste želvu kupovalia jak byla doručena?Máte nějakou zkušenost s p. Pavelou?Díky, E.

Neregistrovaný uživatel

9.1.2013 14:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.103.114

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Aspon někdo chápe.Děkuju.

Nám želvička taky umřela po pár týdnech a právě pitva ukázala, že byla promož´řená parazity a zdevastovaná z přepravy ze ZAmbie. TAky jsme to synovi(7 let) nehohli říct a koupili novou...A PAvela se tomu vysmívá...Hrozná zkušenost.

Neregistrovaný uživatel

9.1.2013 14:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.103.114

Dobrý den, mám naprosto stejný problém s panem Pavelou, zemřela nám od něj želva, pitva prokázala, že byla promořená parazity a nešetrnost transportu ze Zambie. PAvela mlčí, prodal další a k první se nehodlá vyjadřovat. Také posílá želvy kurýrem ČD nebo poštou, což je týrání a je to nezákonné!!!!

Neregistrovaný uživatel

9.1.2013 15:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.58

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobrý den, mám naprosto stejný problém s panem Pavelou, zemřela nám od něj želva, pitva prokázala, že byla promořená parazity a nešetrnost transportu ze Zambie. PAvela mlčí, prodal další a k první se nehodlá vyjadřovat. Také posílá želvy kurýrem ČD nebo poštou, což je týrání a je to nezákonné!!!!

Paní Dudková, pokud někoho citujete, alespoň se sama také podepište. Jak sama podepsaná píšete na euzelva.cz, želvu vám zabil nezkušený veterinární lékař, který ji podal pro želvu neschválený odčervovací přípravek Dectomax. Sám přiznal, že to bylo důvodem úmrtí želvy. Ještě něž jsem znal příčinu úmrtí, dostala jste návrh na poskytnutí další želvy s výraznou slevou s čímž jste souhlasila. Je to již více než půl roku a želvu stále máte. Je stejně velká a stará, chovaná s tou první. Už toto bylo nad rámec obchodních podmínek a ukazuje to na serioznost prodejce.
Váš dojem, že záruka je bezmezná a bude pamatovat i na případy, kdy želvu evidentně svou chybou zabijete je samozřejmě chybný. Svou chybou, protože jste si veterináře našla sama a podání odčervovacího přípravku a vůbec nutnost tohoto úkonu jste se mnou nikdy nekonzultovala. Také neplatí to, že budete chovatele špinit do té doby, než zaplatí. To je obyčejné vydírání. Od počátku jsem vám jasně říkal, že u mě s tímto v žádném případě neuspějete. Zato jste již byla odměněna umístěním do Blacklistu a je na vás připravováno trestní oznámení. Pokud máte dojem, že jste v právu, obraťte se na státní úřady jako je Státní Veterinární správa nebo Živnostenský úřad s kterými neustále spolupracujeme. Ještě lépe se obraťte na soud.
Také nechápu, proč píšete hned čtyři příspěvky za sebou z jedné ip adresy.

Neregistrovaný uživatel

9.1.2013 22:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.49.250

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Paní Dudková, pokud někoho citujete, alespoň se sama také podepište. Jak sama podepsaná píšete na euzelva.cz, želvu vám zabil nezkušený veterinární lékař, který ji podal pro želvu neschválený odčervovací přípravek Dectomax. Sám přiznal, že to bylo důvodem úmrtí želvy. Ještě něž jsem znal příčinu úmrtí, dostala jste návrh na poskytnutí další želvy s výraznou slevou s čímž jste souhlasila. Je to již více než půl roku a želvu stále máte. Je stejně velká a stará, chovaná s tou první. Už toto bylo nad rámec obchodních podmínek a ukazuje to na serioznost prodejce.
Váš dojem, že záruka je bezmezná a bude pamatovat i na případy, kdy želvu evidentně svou chybou zabijete je samozřejmě chybný. Svou chybou, protože jste si veterináře našla sama a podání odčervovacího přípravku a vůbec nutnost tohoto úkonu jste se mnou nikdy nekonzultovala. Také neplatí to, že budete chovatele špinit do té doby, než zaplatí. To je obyčejné vydírání. Od počátku jsem vám jasně říkal, že u mě s tímto v žádném případě neuspějete. Zato jste již byla odměněna umístěním do Blacklistu a je na vás připravováno trestní oznámení. Pokud máte dojem, že jste v právu, obraťte se na státní úřady jako je Státní Veterinární správa nebo Živnostenský úřad s kterými neustále spolupracujeme. Ještě lépe se obraťte na soud.
Také nechápu, proč píšete hned čtyři příspěvky za sebou z jedné ip adresy.

V anonymní diskuzi není zobrazena celá IP adresa, takže z posledního dvojčíslí může psát v podstatě půl republiky :)))

Neregistrovaný uživatel

9.1.2013 23:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.100.7

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
V anonymní diskuzi není zobrazena celá IP adresa, takže z posledního dvojčíslí může psát v podstatě půl republiky :)))

3 anonymní idioti se stejnou rétorikou, stejnými argumenty a píšící několik minut po sobě ? Zcela určitě to budou 3 rozdílní lidé...

Pana Pavelu neznám, nic jsem od něj nekupoval, každopádně důvěryhodnost 3 po sobě jdoucích příspěvků ze stejné IP adresy marně se snažící tvářit jako 3 různí lidé versus vysvětlení pana Pavely. Normálnímu člověku bude jasné, v čím příspěvku je více pravdy...

Neregistrovaný uživatel

10.1.2013 11:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.12.137

"řešíte" tu 5let staré vláknosmajlík

Přidejte reakci

Přidat smajlík