Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2019 09:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, potřebuji radu nebo aspon názor.
Mám sad ve kterém míval včely můj otec do té doby než mu je kompletně ukradli. Po nějakém čase jsem nabídl toto včelařské místo kamarádovi, který si tam včely dal i přez smutnou minulost. Netrvalo dlouho když jsem přišel do sadu a ve včelách jsem nachytal pro mě cizého člověka, který se ve včelách přímo hrabal. Na dotaz co tu dělá ve včelách, mi arogantně odpověděl, že včely kontroluje jestli jsou nakrmené. Později se ukázalo, že je to místostarosta vedlejší obce a předseda včelařské organizace. Můj dotaz zní, je toto standartní kontrola, když o ní nikdo nevěděl nebo překažený pokus o krádež? Tomuto člověku totiž strašně vadí přítomnost včel na mém pozemku, protože údajně obírají o snůšku jeho včely cca 2km vzdálené.

13.7.2019 13:22
tom.50

XXX.XXX.139.248

Nejsem právník. Nicméně tvrdím, že dotyčný jednal neoprávněně a že se jedná o nezákonné proniknutí na cizí pozemek. Kromě toho bych si myslel, že se jednalo o neoprávněné nakládání s cizí věcí, krádež bych ale vyloučil a to ani ve stadiu pokusu.

Na druhou starnu. V době přebujelé neomarxistické liberální demokracie, kdy si každý myslí, že si může beztrestně dělat co se mu zamane a často arogantně a bezohledně ohrožuje zájmy jiných lidí, se není co divit. Zeptám se já vás. Váš kamarád než tam vč umístil, vyhledal představitele MO ČSV a oznámil úmysl? Nebo aspoň po umístění se šel neprodleně představit a seznámit, předložil platné osvědčení o negativní zkoušce na MVP a poptat na nějaká místní specifika? Sice mu to představení a "nahlášení", pokud vím, žádný zákon nenařizuje (nařizuje mu ale evidenci v ČMSCH třeba), ale je to přinejmenším slušnost. On když přišedší pokorně přijde, představí se a projeví zájem na spolupráci docela i arogáčům vyrazí pomyslné trumfy z rukou. Ale nikomu nic neříct a přivézt odněkud včelstva bez prokázání, že jsou zdravá - jde o protokol o negativním MVP - moru včelího plodu - a to je povinnost zákonná, pak se není čemu divit, že se najdou i tací, co nedostatečnou ochranu svých zájmů ze strany státu vezmou do vlastních rukou.
Já se docela domnívám, že jste měl vy jako majitel pozemku dojít s tím přítelem za jednatelem či předsedou MO (jistě by šlo od lidí nenápadně vyzvědět, se kterým je rozumnější řeč) a úmysl a nebo už umístění včel s dotyčným funkcionářem probrat. Ne se ptát, oznámit. A samosebou předložit a předat fotokopie příslušných papírů.

Jsme jenom lidé. Bezplatně dělat funkce je docela řehole a tak se nemusí vždy jednat o lidi, jejichž charakter by byl etalonem morálky, slušnosti a vstřícnosti. Tak to je a jestli je dotyčný údajný funkcionář navíc hnán pohnutkou, o které píšete, pak je to navíc v oboru nevzdělaný hulvát s tak jednoduchým mozkem, že ještě svoje nízké smýšlení ventiluje.

Mám to, co píšu, před pár lety za sebou. Nevyhledal jsem funkcionáře, věřil jsem veterině, že jim to oznámí. Samosebou to neudělali a já byl za vo.a. Přilítnul na mě chlap jak hora a křičel. Ač cholerik jsem ho klidně a pokorně uklidnil a požádal ho, aby šel se mnou k autu, kde jsem mu předal potvrzení o pronájmu pozemku, vyšetření na mor a darovací smlouvu (stačí na pytlíku od mouky sepsaná na kooleně) s kámošem, co mi ty včely dal. Byl to člen výboru, tzv. "nákazový referent" jak se pak ukázalo. Pán se uklidnil a naopak se cítil provinilý on a omlouval se, že abych se nedivil když je všude kolem tolik moru. Nedivil jsem se. Tím spíš, když jsem nebyl "bez viny" a nenamáhal se je najít a říct jim o tom, že k nim vč přivezu.Měl jsem to udělat sám a ne věřit nějaké veterinární správě, že to zařídí!

Předloni jsem měl stejnou situaci na dalším novém místě a už poučený jsem udělal vše jak píšu a ihned jsem vážený člen (přestoupil jsem do místní MO) jejich spolku a nemám nejmenší problém (pravda, mám víc vč než oni všichni dohromady ).

ještě dodám, mám za to, že bez veterinárního osvědčení na mor se smí převážet vč jen v rámci katastru jedné obce a navíc kvůli vágní formulaci se může některému veterináři zdát, že se jedná o moc velkou vzdálenosti i v rámci jednoho katastru - alespoň tomu tak bylo do nedávna

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2019 14:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Oznámení a veškeré papírové záležitosti měl kamarád v pořádku když se v tom nějaký ten čas pohybuje, navíc je členem spolku A díky těmto údajům nebyli předsedou náhodně nalezeny ale naopak stanoviště bylo nahlášeno a tím lehce potají navštívitelné At byly argumenty předsedy proč byl načapán u včel jakékoli, tak pravý úmysl se z jeho hlavy nikdy nedozvíme když bylo zabráněno jemu jakékoli další činosti či úmysl. Vadí mi představa, že cizí člověk by měl právo pod záminkou nějaké kontroly bez majitele včel mi chodit po pozemku. A tak mě zajímalo jestli je toto běžný postup.

13.7.2019 17:10
tom.50

XXX.XXX.139.248

Ne, je to nepřípustné. Nevím jistě, ale myslím, že kdo je členem Svazu, tím souhlasí s kontrolami ostatních členů MO, ale jedině po ohlášení a za jeho přítomnosti!

Fakt, že ve všeobecně a všudypřítomně šmírovací době (viníka hledejte v EU a v liberalizmu) je povinná evidence a každý dobytek si může kohokoli najít (jeho stanoviště vč) je věc jiná. To nevymyslel Svaz, ten tomu jen nezabránil a ani se nepokusil. Možná proto, že to bylo předem ztracené, protože Velký Bratr potřebuje evidovat a šmírovat každého, víc, než komunisti a už ani nepotřebuje StB.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.7.2019 12:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Žvásty. Vinu hledejte každý sám v sobě. To, že má v sobě kdejaký idiot zakořeněny bolševické manýry, s tím nemá EU co dělat. Bez milosti je potřeba na takové kretény volat ihned policii

15.7.2019 08:16
profesor1

XXX.XXX.199.243

V některých zemích (možná v jedné ) je taková kontrola běžná. Včelař na stanovišti najde jen lístek že tam tehdy a tehdy byl ten a ten pracovník, který provedl kontrolu na to a na to - už nevím jestli na mor, na varoa, nebo na obojí. Je to tam zaběhnuté, nikomu to nevadí.
Možná jste měl štěstí na SVĚTOVÉHO místostarostu Každopádně jste ho měl hned světově, nebo nesvětově vykopat ze svého pozemku!

15.7.2019 10:45
tom.50

XXX.XXX.139.248

Jasně, a začít tak válku. Ono to už tak na světě chodí, že přivanrdovalec, i kdyby byl zjevně Archanděl Gabriel, je prostě pro místní náplava a ti taky můžou zkoušet kam až lze zajít. A i sami můžou dobře vědět, že je předseda ho.ado a lidsky de.il, jenže je jejich a furt je nějak jakoby víc a když se hulvátsky vzepřete, postaví se za jinak neoblíbeného předsedu. Navíc bez nejmenších pochyb ukážete, že jste stejný hulvát a lidský odpad jako ten předseda.

Já mám vzorce chování nějaké, jiný je holt přímočarý a někdo dokonce stejně nevychované prase, jako dotyčný předseda. To je holt kus od kusu. Navíc já rád žiju v atmosféře přátelské a respektující, než se na ostatní mračit a nevědět, kdy přijde jaká pomyslná rána do zátylku. Holt řečeno slovy jedné písně: "Jaký si to uděláš, takový to máš". Snažím se s lidmi vyjít a i když jsem k některým nekompromisní, každý dostane nejdřív pomyslnou šanci. Policajty bych rozhodně hned nevolal. Já ještě zažil civilizaci, kdy jsme s každým prdem za pány nelítali a uměli se dohodnout a respektovat a právě kvůli arogantním namachrovancům se pak někteří neudrží a chovají jako předseda. Je dobré umět rozpoznat příčinu od následku. Jestliže se předem ohlásím a projevím tak touhu mezi ně zapadnout a i přesto pak přijde "akce předseda", pak teprve vyskakovat.

15.7.2019 12:09
profesor1

XXX.XXX.199.243

Jestli že je dotyčný místopředseda obce a předseda ZO a takhle se chová(ještě se funkcema zaštiťuje), tak to rozhodně není muž na svém místě a musí to tam teda vypadat. O to razantněji bych s ním vyběhl a hnal bych to joooo vejš.
Když vzorec, tak jedině přímo úměrný! Y = K x X (kdy K je kopanec a X dálka odkopnutí )

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2019 12:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

tom.50 napsal(a):
Jasně, a začít tak válku. Ono to už tak na světě chodí, že přivanrdovalec, i kdyby byl zjevně Archanděl Gabriel, je prostě pro místní náplava a ti taky můžou zkoušet kam až lze zajít. A i sami můžou dobře vědět, že je předseda ho.ado a lidsky de.il, jenže je jejich a furt je nějak jakoby víc a když se hulvátsky vzepřete, postaví se za jinak neoblíbeného předsedu. Navíc bez nejmenších pochyb ukážete, že jste stejný hulvát a lidský odpad jako ten předseda.

Já mám vzorce chování nějaké, jiný je holt přímočarý a někdo dokonce stejně nevychované prase, jako dotyčný předseda. To je holt kus od kusu. Navíc já rád žiju v atmosféře přátelské a respektující, než se na ostatní mračit a nevědět, kdy přijde jaká pomyslná rána do zátylku. Holt řečeno slovy jedné písně: "Jaký si to uděláš, takový to máš". Snažím se s lidmi vyjít a i když jsem k některým nekompromisní, každý dostane nejdřív pomyslnou šanci. Policajty bych rozhodně hned nevolal. Já ještě zažil civilizaci, kdy jsme s každým prdem za pány nelítali a uměli se dohodnout a respektovat a právě kvůli arogantním namachrovancům se pak někteří neudrží a chovají jako předseda. Je dobré umět rozpoznat příčinu od následku. Jestliže se předem ohlásím a projevím tak touhu mezi ně zapadnout a i přesto pak přijde "akce předseda", pak teprve vyskakovat.

Zvrácený názor hodný pitomcu z Bruselu. Válku začíná ten, kdo vnikne neoprávněně a bez pozvání, nebo jiné dohody na cizí území. Tak mám nastaveny vzorce chování já. Ostatní je prizdisracstvi a zbabělost vedoucí k vlastní neúctě a kolaboraci s mocí.

15.7.2019 16:49
tom.50

XXX.XXX.139.248

Volání policajtů = moci ke každé prkotině = kolaborace s mocí je hodná velkého a chrabrého hrdiny! Ten si pak může velmi vážit své ryzí povahy.

Tazatel se ptá, zda je přípustné vniknutí na cizí pozemek a hrabání ve včelách a já jasně říkám, že to přípustné není, tedy vniknutí a včely už vůbec. Přesto bych se já snažil s místními vyjít a nebo bych mohl jít do... no prostě jinam. Co víc řešit?

Dr.Voštěp

Jde o to, zda vám (kámošovi) to za to stojí. Zjistil bych, jestli je tam takových de.ilů víc a pokud ano, než se s nimi dohadovat a přetahovat, vyklidil bych pole. Jestli zavoláte policajty, začne peklo, to mi můžete věřit a i do té doby slušní místní se postaví za předsedu i když by dobře věděli jaký je a že nebyl v právu. Nehodnotím jak správné to je (vím jací jsou lidi, nejsem na světě první den), říkám, jak to dopadne a že to za ty nervy nestojí. Mě by to za to nestálo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2019 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Peklo začne pro toho, kdo se dopustil protiprávního jednání. Víckrát už nikomu do včel neproleze. Na stranu omezence se postaví leda zas omezenc. Má slušný člověk potřebu být v přízni omezencu? Můj děda říkal, mít hajzla za nepřítele, slouží člověku leda ke cti. Každému co vlastní jest...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2019 18:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

No já rozhodně náplava nejsem, moje rodina žije na jednom místě už několik generací. Poptal jsem se na tohohle pána, taky to není náplava, jeho prarodiče, ačkoli sami pozemky neměli, v okolí zakládali jzd a podle pamětníků to byli strůjci takového toho tvrdého vyvlastňování, kdy rodiny vyhnali z jejich majetku pomalu jen s tím co měli na sobě. Holt genetika se nezapře. Potom co jsem ho vyhodil ze SVÉHO pozemku mi začal vyhrožovat životním prostředím, protože mám v sadu maringotku, sad by tam taky být neměl, protože není správně zaevidovaný (to jsem už napravil), nejlepší by bylo kdybych tam pěstoval řepku, pak by to bylo vpořádku. Ostatně tam vykřikoval, že například v Rakousku kde je pole, tam je pole, ale tady si každý dělá co chce. A to tam mám jen ovocné stromy, brambory, řepu, svazenku, pár medonosných stromů a zbytek je louka se zmíněnou maringotkou, abych se měl kam schovat, když prší. Jsem jen zvědavý, jak se to rozjede.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2019 18:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

ps. MĚL jsem policii zavolat, bohužel jsem si v tu chvíli skutečně nebyl jistý, jestli na kontrolu nemá právo. Teď zas já nemám důkaz, že sem ho tam nachytal, je to slovo proti slovu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2019 18:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na tyhle platí jen jediná domluva https://www.youtube.com/watch?v=bZ54Xf73QOc Ničemu jinému nerozumí.

15.7.2019 22:13
tom.50

XXX.XXX.139.248

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ps. MĚL jsem policii zavolat, bohužel jsem si v tu chvíli skutečně nebyl jistý, jestli na kontrolu nemá právo. Teď zas já nemám důkaz, že sem ho tam nachytal, je to slovo proti slovu.

Já o náplavě nepsal o vás, ale o vašem kámošovi včelařovi. Pochopil jsem, že jste usedlík a máte tam sad či zahradu jak se lidově říká.

A na policii, když je to tak a váš kámoš má svědomí stran ne zákonů, ale obyčejné lidské morálky, čisté - vše jsem výš detailně vysvětlil, pak na tu policii zajděte se třeba jen poradit. Možná právě na tohle policajti čekají.

A předseda neví, jestli to vše nezachytila kamera, ví, že provedl něco, co nesměl. A jak líčíte kvalitu jeho charakteru, je na 99% jisté, že to není jeho jediný vroubek. Zkuste to.

15.7.2019 23:23
profesor1

XXX.XXX.199.243

raději nikam už teď nechoďte, nemá to cenu. Jedině koupit si pořádnou hůl a bezesvědků místostarostu pořádně přetáhněte přes záda dle výše uvedeného návodu.
Prvně že kolaborace s mocí , pak nahlásit . . .. to je vážně vzácný druh . . . .

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.7.2019 08:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Reakce okovanou holí by byla ta, co kdysi nejlíp zabrala ale ty léta jsou dávno pryč. Dnešní doba nahrává těmto lumpům natož, když má funkci. Ne, že bych byl proti udělení výchovné lekce, ale ten už si dává pozor aby se nedal nachytat o samotě. Nejhorší je, že on bude posílat jednu kontrolu za druhou a výklad práva hodně závisí na libovůli jednotlivého úředníka. Na to mě přímo upozornil právník, se kterým jsem věc probíral. Ještě se mi začne stýskat po době, kdy jsem mu mohl dát celkem beztrestně po hubě. Po mnoha letech práce v lese opravdu svaly neochably tak abych se nedovedl trefit úřednickou myš jednou ranou, že by se domu plazil a lapal po dechu s přeráženýma žebrama. Bohužel realita je jiná on na tu facku v dnešní době čeká a mě tak akorát Pankrác a moje rodina si bude užívat jeho nájezdů.

28.7.2019 10:46
suffolkovce

XXX.XXX.180.15

Přeji pěkný den, dovolím si také trochu přispět.
Psané právo je sice na Vaší straně, ale to je asi tak všechno, fakticky nemáte žádné důkazy, je to tvrzení proti tvrzení, takže za této situace hlásit něco na policii, pro Vás bude akorát frustrující. Bude Vás to stát spoustu času, ale kýženého výsledku nedosáhnete. Policie nikdy proti funkcionáři z vedlejší vesnice bez jasných důkazů nepůjde, nelze si také nevšimnout toho, že pořád existuje provázanost mezi agenty z minulého režimu a současnou policii, takže i když důkazy budete mít, tak nějakého valného výsledku nemusíte vůbec dosáhnou. Na pozemek fyzické osoby, i když jsou to louky, nemá právo kdokoliv vstupovat, jiné je to u právnických osob. Bohužel, ale doba je taková, že pořád patří všechno všem, a taky pořád je náš národ vychováván pohádkami o stejných vzorcích negativního pohledu na ty, co něco vlastní.
Osobně bych to řešila v rámci prevence a na Úřad pro ochranu osobních údajů nahlásila, že v sadu máte kamery, na potenciálním přístupu k sadu bych vyvěsila cedulky informující o monitoringu, a pak taky kamery (buď reálně, anebo jen atrapy) či fotopasti. Většina úředníků je totiž abnormálně vystrašená, a tak si myslím, že do takové přímé konfrontace tento člověk nepůjde.
Protože jakýkoliv otevřený boj s tímto pánem Vás bude stát spoustu psychických sil a možná i finančních prostředků, a pocitu zadostiučinění pravděpodobně nedosáhnete. Život je příliš krátký.
Jitka

Přidejte reakci

Přidat smajlík