Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2019 09:20

Dobrý den, potřebuji radu nebo aspon názor.
Mám sad ve kterém míval včely můj otec do té doby než mu je kompletně ukradli. Po nějakém čase jsem nabídl toto včelařské místo kamarádovi, který si tam včely dal i přez smutnou minulost. Netrvalo dlouho když jsem přišel do sadu a ve včelách jsem nachytal pro mě cizého člověka, který se ve včelách přímo hrabal. Na dotaz co tu dělá ve včelách, mi arogantně odpověděl, že včely kontroluje jestli jsou nakrmené. Později se ukázalo, že je to místostarosta vedlejší obce a předseda včelařské organizace. Můj dotaz zní, je toto standartní kontrola, když o ní nikdo nevěděl nebo překažený pokus o krádež? Tomuto člověku totiž strašně vadí přítomnost včel na mém pozemku, protože údajně obírají o snůšku jeho včely cca 2km vzdálené.

13.7.2019 13:22
tom.50

XXX.XXX.139.248

Nejsem právník. Nicméně tvrdím, že dotyčný jednal neoprávněně a že se jedná o nezákonné proniknutí na cizí pozemek. Kromě toho bych si myslel, že se jednalo o neoprávněné nakládání s cizí věcí, krádež bych ale vyloučil a to ani ve stadiu pokusu.