rooooo

XXX.XXX.13.125
Dobrý den mám zájem o koupi zvířátka do bytu.Potřebuji poradit jaké by se mi hodilo do domácnosti s pejskem a kočkou.Líbila se mi fretka protože si umí vybudovat vztah k člověku, Ale jelikož jsem studentka střední školy a mám koně tak že se domů vracím až kolem šesté tak je lepší činčila, protože je noční tvor. Prosím poraďte z vlastní zkušenosti. děkuji.
rooooo

XXX.XXX.13.125
lidule
napsal(a):
Fretka nemá problém celej den prospat a být akční az večer... záleží na tobe co se ti vic líbí...
Mě se líbí více fretka, ale pořád jsem na vážkách.S fretkama je ohromná sranda.a kdybych koupila dvě tak by to možná bylo ideální a nikdo by nepostrádal.A teď jenom jestli dva kluci nebo dvě holky.
Ono to je celkem jedno jestli kluk nebo holka... hlavně bych počítala u obou pohlaví kastraci přejdeš tak případným problémům - u samic s říjí, u samců značkování a většího smrádečku... krom srandy je důležitá výchova na to nezapomeň jak jsem už psala na jiné diskuzi, doporučuju pročíst stránky fretka.cz...
Rooooo

XXX.XXX.13.125
lidule
napsal(a):
Ono to je celkem jedno jestli kluk nebo holka... hlavně bych počítala u obou pohlaví kastraci přejdeš tak případným problémům - u samic s říjí, u samců značkování a většího smrádečku... krom srandy je důležitá výchova na to nezapomeň jak jsem už psala na jiné diskuzi, doporučuju pročíst stránky fretka.cz...
Dobře, moc vám děkuji za radu.:).
Rooooo
napsal(a):
Dobře, moc vám děkuji za radu.:).