Broučci u křečka

Křečík džungarský
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.11.2019 13:47
Antisgarcia

XXX.XXX.189.112

Dobrý den,
máme doma 2 křečky. Před chvíli jsem si všimla že tom jednomu po kleci chodí takový malinkatí broučci, má takovou tu vysokou s plastovým vrchem,takže šlo vidět malé hýbající se tečky. Křečka jsem vytáhla a dala mimo, klec vyčistila a vydezinfikovala, ale když jsem křečka vracela zpátky, všimla jsem si že je koule, ve které byl, ocákaná krví a jsou tam ti broučci. Mají červenou až černou barvu. Když jsem jednoho rozmáčkla tak po něm zůstala krev. Je to blecha? Jsem v tomhle začátečník, křečci byly sestry, teď se o ně stará mamča, tak by nás zajímalo co to může být a jak se too zbavit? Máme doma ještě králíka, psa, ptáčky ale hlavně malé mimčo, tak ať nenastane nějaký problém.

29.11.2019 15:34
Atheira

XXX.XXX.181.160

Je potřeba ošetřit křečky i vyčistit klec.
Těžko posoudit, s čím máte tu čest, ale před lety jsem u křečka měla takové černé mrchy. Tehdy jsme doma měli po ruce jen arpalit neo, šampon, tak jsme křečka trochu navlhčili, dali mu úplně mini dávku tohohle, pak to z něj zase pomocí rozprašovače s vodou sundali a stejným přípravkem vymyli klec a byl klid.

Můžete to mít z hoblin, jestli máte možnost, strčte to balení na noc do mrazáku...

29.11.2019 15:58
Antisgarcia

XXX.XXX.189.112

Atheira napsal(a):
Je potřeba ošetřit křečky i vyčistit klec.
Těžko posoudit, s čím máte tu čest, ale před lety jsem u křečka měla takové černé mrchy. Tehdy jsme doma měli po ruce jen arpalit neo, šampon, tak jsme křečka trochu navlhčili, dali mu úplně mini dávku tohohle, pak to z něj zase pomocí rozprašovače s vodou sundali a stejným přípravkem vymyli klec a byl klid.

Můžete to mít z hoblin, jestli máte možnost, strčte to balení na noc do mrazáku...

Mají společné hobliny s králíkem a ten je v pohodě. Mají to jen křečci.

29.11.2019 16:00
Atheira

XXX.XXX.181.160

Antisgarcia napsal(a):