Lilly0107

XXX.XXX.11.120
Zdravím všechny,
mám ze zverimexu nové morcatko, samičku, mám ji tu sice teprve dva dny, ale je strašně mazlivá, vezmu si ji na klín na ručník, bublá, uvolní se a leží s nataženýma nožkama na mě. Vydrží takhle i 2 hodiny, ale jakmile ji dám do klece je ztuhlá na místě. Žere normálně, ale jen si přijde kousnout a pak stojí na místě dál. Mohu s ní sice být celý den, ale přes noc opravdu ne.
Nevíte co s tím? Chci aby se tu měla dobře, v kleci má vše, seno, domek (který nepoužívá), směs, vodu a dávám ji i zeleninu a ovoce (nejvíc jí jen jablka).
Lilly0107

XXX.XXX.11.120
Atheira
napsal(a):
Nemá tam vše. Chybí kamarádka...
Finance a prostor na druhé morcatko není, dřív jsem dvě měla když jsem bydlela u rodicu a ty se neustále kousali😬
Lilly0107

XXX.XXX.7.101
Atheira
napsal(a):
Nemáte-li finance a prostor na dvě morčata, máte si holt pořídit třeba křečka. To není omluva.
Křečka už mám, děkuji za nápad;) studuji a mám jen brigádu, na takové připomínky jsem čekala, vy očividně podle komentáře máte na rozdávání🤷♀️😬
Lilly017

XXX.XXX.11.120
PiLnÍk
napsal(a):
Potom tedy nechápu, proč jste si to zvíře pořizovala? Jen kvůli vaší touze mít ho, na zvíře a jeho potřeby jste už nemyslela.
Od mala mám morčátka, vždy bylo samo spokojené, když jsem měla dvě, furt se kousali🤷♀️
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lilly0107
napsal(a):
Křečka už mám, děkuji za nápad;) studuji a mám jen brigádu, na takové připomínky jsem čekala, vy očividně podle komentáře máte na rozdávání🤷♀️😬
Ne, nemáme na rozdávání. Ale pořizujeme si zvířata podle svých finančních, prostorových a časových možností.
Lilly0107
napsal(a):
Já mám tolik prostoru a financí právě na to, abych uživila sebe a veškerou zodpovědnost, kterou jsem na sebe naložila. Funguje to tak i opačně - nikdy nejdu do ničeho, na co už předem vím, že nemám dostatek financí ani vhodné prostředí...
Stejnou logikou, jako používáte vy, by si kdekdo mohl pořídit do garáže slona, protože ho chce.
Lilly0107

XXX.XXX.11.120