Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.57.115
Jsem začátečník a rozmýšlím se jaká plemena slepic pořídit . Jestli jsou lepší zdrobnělá a nebo normální velikosti. Líbí se mi sasexky a vyandotky, ale i jiná plemena. Jak je to se snášením vajec u zdrobnělých plemen. Je to bez potíží? Líbí se mi velká plemena, ale jestli má výhodu plemeno zdrobnělé, tak bych pořídila to, co mně poradíte.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.132.215
To je těžké, ze zdrob.plemen asi nejlíp nesou velsumky a wynadotky. Já mám z. wyandotky a potom klasické plymutky (bílé, žluté). Plymutky nesou víc a o hodně větší vejce, ale zase toho snědí dvojnásobek. Celkem by mne zajímaly zkušenosti někoho, kdo má zrdobnělé plymutky, jako plemeno mě nadchly, ale jsou opravdu hodně veliké a já nevyužiju jejich masnou užitkovost (slepice u nás odchází do důchodu:o)))))
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.221.90
Velká plemena víc hrabou, víc žerou, nesou větší vejce. Zdr. všechno méně. Neplatí to o všech stejně, podívejte se do nějakého atlasu.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.121.7
U zdrobnělých plemen se také častěji vyskytuje kvokavost, tak že pokud chcete kvočny, tak je to dobré, ale pokud se vám nechce běhat kolem sedící kvočny a posléze kolem kuřat, tak je dobré zvážit i to. Já mám kočinky zakrslé. Čtyři slepičky a kohoutka, každá je jinak zbarvená, nemám je na výstavy, ale jako kvočky a okrasu zahrady. 3 slepičky právě vodí kuřátka a čtvrtá začala zase po pauze snášet, takže počítám, že také zasedne. Tak musíte počítat s tím, že když sedí a vodí, tak nesnášejí. Ale co se týče krmení, jsou opravdu nenáročné a stačí jim malé dávky. A hrabou jen malinko.
Záleží na tom, co od slepiček očekáváte
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.55.1
Mám barneveldky zdr., som veľmi spokojná, teraz nesú každý deň vajce, potom si dajú oddych, tak 2 dni a idú zase. Sú pokojné, prítulné, nekvokajú a spotrebujú menej.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.177.133