Chovatelé wyandotek stříbrná koroptví vlnitá-velká

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2015 13:09

Dobrý den. Před časem jsem sháněl dost dlouho chovný kmen wyandotek stříbrně koroptví vlnité velké, i když se mi to nakonec podařilo-viz foto, tak jsem dostal nápad, jestli by chovatelé tohoto plemene se nechtěli nějak sloučit do nějakého spolku aby jsme měli jak přehled, tak kontakty pro výměnu, prodej a nebo líhnutí a hlavně aby jsme měli přehled o chovných slepicích a kohoutech-nebezpečí míchání příbuzné krve. Budu rád za každý nápad a podnět.

3.3.2015 22:37
lz150

XXX.XXX.219.228

Dobrý den,
myslíte jen chovatelé wyandotek stříbrně koroptvích vlnitých velkých, nebo wyandotek všeobecně bez ohledu na barevný ráz. Jsem také začátečník s tímto plemenem, mám zdrobnělé koroptví vlnité a také bych uvítal informace o tom odkud kdo nakoupil a tak podobně, abychom nekupovali novou krev a ve finále to nebyli bráškové.

3.3.2015 22:42
lz150

XXX.XXX.219.228

Ještě dodatek, asi spíše pro admina, chybí mi tu právě ta možnost, kterou nabízí třeba facebook založit si zde skupinu zaměřenou třeba pouze na určité plemeno.
Libor

4.3.2015 06:39

Ahoj, přesně to mám na mysli, znám jednu chovatelku od které mám chovný kmen z Horního Benešova, ale i tak musíme časem pozměnit krev, nejde do nekonečna měnit jenom mezi sebou a z pracovní vyťíženosti nemám moc času jezdit po výstavách a taky vzdálenosti nejsou zrovna malé, jsem z Leskovce nad Moravicí, Míra.

4.3.2015 08:25

Libore, máte nějaké fotky svých wyandotek?

4.3.2015 10:12
lz150

XXX.XXX.219.228

Zatím jen z mobilu, až bude čas tak se polepším.
Libor.

4.3.2015 10:16
lz150

XXX.XXX.219.228

Ještě mám Velsumky a hedvábničky to sem ale nepatří.
Ty fotky jsou příšerné budu muset vytáhnout foťák.

4.3.2015 10:22