Více dotazů ohledně slepic, předem díky

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.5.2016 15:36
lajkalajka

XXX.XXX.98.47

Dobrý den,
prosím o rady znalých. ráda bych pořídila na zahradu pár slepiček na vajička a jen tak pro radost a ve zdrobnělé formě (ekonomické důvody)
zatim co jsem tak jako laik vyčetla, nejlepší jsou v tom velsumky a wyandotky.
- existují ještě nějaká plemena s dobrou užitkovosti (vajička) zdr. formy? klidnějšího temperamentů a ne létající messersmithy smajlík
- které raděj - velsumky (vizuelně jsou pro mě méně zajímavé) nebo wyandotky (jsou krásné)
- chutná slepicim jetel plazivý? zjistila jsem, že místo trávy u nas začíná převažovat a zajíma mě zda slepice si s nim poradi? (nejsem šílenec co musí mít anglický trávnik smajlík )
-je reálne mít jedno z výše zmíněných plemen v počtu cca 3-4 na ploše 500m2 trvale volně s nocovanim v kurniku samozřejmě. Jde mi o to, abych za chvíli neměla všude bahno bez kousku trávy. nerada bych je měla zavřene.
-je reálné pak starší slepice prostě nechat dožit, někdo tu psal, že je to nehumanní, že pak slepice trpí na stáři různými neduhy a je lepší je... a to bych asi nemohla.
- jak velký je dostačující zateplený kruniček pro tolik slepic- zruba.
-protože nemám kde lihnout kupovala bych kuřátka- prodávaji chovatele jen slepice nebo jen kmeny. nechci kohouta. Vim, že třeba u běžců někdo nechce prodat samostatně jen kačenky. tak nevím jak je to u slepiček.

děkují mockrát předem.

4.5.2016 16:37
rapotacka11

XXX.XXX.32.54

Já se vyjádřím jen k počtu.
3 - 4 ?
Radím 4.
Kdyby se cokoliv stalo a o 1 byste přišla, zbudou jen 2 .
Jetel ? Nevím zda ho nějak rády žerou, ale budou
ho ničit rozhrabáváním. Vy ho nenechte odkvést a vysemenit.
Ať z nich máte jen radost (jako já).

4.5.2016 16:42
jo012810

XXX.XXX.32.78