Červená červnová teplákovka aneb Rio se blíží

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2016 11:48

čapice napsal(a):
Tak to bude ono, zasychají i konce větviček s lístky. Asi to bude plošné, V ulici jsem to viděla na zahrádkách i u jabloní. Ale myslela jsem si, že to pomrzlo. Já jsem vše napadené otrhala a zlikvidovala. Může to být i na rybízu?

Na rybízu bude asi spíše padlí..nevím nejsem odborník. Ale s tou Moniliózou jsem měl osobní zkušenost a náhodou jsem měl v peněžence ještě názvy těch preparátů... a pak, že tam mám víte co Jinak ono to fakt vypadá jako, že to spálil mráz. Ale pokud to máte v okolí všude je možné, že to mráz byl a pak by bylo zbytečné to stříkat...

22.6.2016 11:54
čapice

XXX.XXX.216.126

Padlí snad ne, to poznám a proti tomu jsem vše postříkala. Schválně dnes vyfotím.
Jinak jsem si chtěla vytisknout Váš příspěvek s názvem toho preperátu (do peněženky) a mám vytištěno všech 92 stránek této sáhodlouhé diskuze. No neva, vezmu je do nespecké školky (občas je zásobuju) ať mají děti na co kreslit.

22.6.2016 12:08

čapice napsal(a):
Padlí snad ne, to poznám a proti tomu jsem vše postříkala. Schválně dnes vyfotím.
Jinak jsem si chtěla vytisknout Váš příspěvek s názvem toho preperátu (do peněženky) a mám vytištěno všech 92 stránek této sáhodlouhé diskuze. No neva, vezmu je do nespecké školky (občas je zásobuju) ať mají děti na co kreslit.

Ježíš tak to máte asi radost...Ale dětičky budou mít radost...

22.6.2016 14:56
nomad72

XXX.XXX.234.3

čapice napsal(a):

že 92 stránok... za to ti dávam plus.

22.6.2016 15:11
nomad72

XXX.XXX.234.3

Inak, východ aktuálny stav : 32°C v tieni... no, káva dopitá, beriem pílu, krovinorez, sekeru, a poďho klčovať prales...

22.6.2016 17:10
Olympionik2008

XXX.XXX.20.207

Nazdár

Tak už na Velkostatku a káva a jde se makat oj oj oj

To je ale vedro uf uf.

22.6.2016 17:58
horal

XXX.XXX.58.226