Křepelky a jejich chov

Křepelky japonské nosné (kř JPN)
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.2.2018 18:31
nikka

XXX.XXX.213.39

Dobrý den, prosím o radu co se týče křepelek, jsou cca týden stará z vlastní líhně, jsou čiperná, postupně jim ubíráme na teplotě ale začali nam hynout.krmíme směsí pro kuřata, teplota 33 stupnů i více prosím o radu čím by to mohlo bíti předem děkuji Monika.

27.2.2018 18:50
jo012810

XXX.XXX.96.211

Nevím, jsem také skoro začátečník v chovu jkn. Pokud máte u týdeních kuřátek v celé odchovně 33°C a nemohou do chladnější části odchovny, asi jim to nedělá dobře. Jestli je to však příčina úhynu, nevím. Jsou odchovávána na roštu a nebo na podestýlce, mají krom směsi, neznečistěné vody i písek pro trávení? To jsou základní podmínky pro odchov. Mě se osvědčil odchov i chov na roštech s automatickými napáječkami, krmítky a miskou písku. u křepelek, na rozdíl u slepic, jsem vyřazoval jen kusy s deformacemi nohou, ostatní vše vyrostlo bez úhynu.

27.2.2018 18:55
lupus4

XXX.XXX.27.129

krmíme směsí pro kuřata,

ta je chudá, je třeba ji doplnit bílkovinným krmivem. Vhodné je natvrdo uvařené nadrobno nasekané vejce, tvaroh, kyška, osvědčilo se podávat syrovátku.

lepší je směs pro krůťata

27.2.2018 19:20
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Asi by bylo dobré doplnit, kolik jich máte na jakém prostoru. Jaký je zdroj tepla, jaká je podestýlka. Jak se křepelky chovají, jestli jsou hlasité nebo jsou v pohodě a spokojené. Jak ubývá krmení. Nebo přidat fotku.

27.2.2018 21:15
nikka

XXX.XXX.213.39