Dobrý den, jsem úplný začátečník v chovu Araucan. Máme 10 týdenní kuřata, chtěla bych vás požádat o radu zda máme slepice nebo kohouty. Jedno kuře je na fotografii 1,2 Druhé je na fotce 3,4. Na fotce 5,6 je 7 týdenní kuře, tak nevím zda to jde již poznat. Děkuji moc.
Uživatel s deaktivovaným účtem

sedm týdnů staré paduánky, kohout a kuřice. kohout má lesklé a špičaté peří v sedlovém závěsu.

No a ja som si myslela že araukany sa rozdeľujú ako cream legbar, tam je to od zaperenia už rozoznateľné levo sivé sú kohutiky a hnedé sliepočky. No a mne dcéra nejako zamenila jedno kuriatko a namiesto mojej mám - no myslela som že kohútika araukany ale teraz veru neviem. Dostala vajíčka ako darček za to že vyliahla v liahni ich kuriatka a nevedel vlastne povedať ani on lebo že aj on ich dostal. Araukany chová a tak nakoľko vajíčka boli zelenkavé a menšie ako legbar tak už iba araukana. Veľmi rýchlo bol celý operený a bojový už ako týždňové kurča, dobal ma do ruky a doteraz to robí. Je svetlosivý s čiapočkou. Ak sa mi bude dať odfotim a budem rada aj ja za info.
napsal(a):
No a ja som si myslela že araukany sa rozdeľujú ako cream legbar, tam je to od zaperenia už rozoznateľné levo sivé sú kohutiky a hnedé sliepočky. No a mne dcéra nejako zamenila jedno kuriatko a namiesto mojej mám - no myslela som že kohútika araukany ale teraz veru neviem. Dostala vajíčka ako darček za to že vyliahla v liahni ich kuriatka a nevedel vlastne povedať ani on lebo že aj on ich dostal. Araukany chová a tak nakoľko vajíčka boli zelenkavé a menšie ako legbar tak už iba araukana. Veľmi rýchlo bol celý operený a bojový už ako týždňové kurča, dobal ma do ruky a doteraz to robí. Je svetlosivý s čiapočkou. Ak sa mi bude dať odfotim a budem rada aj ja za info.
Dobrý den.
Podle toho jak kuřátko popisujete "svetlosivý s čiapočkou" tak to nebude čistá araukana ale hybrid araukany Green Shell.
Zdravím
Karel.

To si veru aj ja myslím, takže žiadne terno.
napsal(a):
To si veru aj ja myslím, takže žiadne terno.