Únor bílý, pole.....

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.2.2020 12:01
jo012810

XXX.XXX.101.35

...takže asi letos budou pole slabá a papkání pro drůbež drahé. Nicméně se již těším na sluníčko a hupky, hupky do termálů....

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2020 12:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo jo, u nás 13 stupňů, ze záhonů lezou tulipány a denivky a hedvábky kvokají o 106, zřejmě je už jejich snáškové ůdernictví (od 6 slípek od listopadu denně 4 vejce) opravdu, ale opravdu přestalo bavit

1.2.2020 16:07
M.stehno

XXX.XXX.71.179

U nás 14 stupňů....

1.2.2020 17:44
Eevulenka

XXX.XXX.86.101

U nás opravdové jaro. Cibuloviny lezou ven, ptáci řvou a já dnes ostříhala kus ovocného sadu a chytla první bronz.

1.2.2020 18:16
veraboskova

XXX.XXX.0.235

U nás je takové horko, že vejce se šly opláchnout, vydesinfikovat Ivasanem a skočily do líhně

1.2.2020 20:43
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Věrko,máte sympatické líhně, také přemýšlím o jedné menší lihni,kdyz zapinam svoji velkou,je mi lito,aby byla poloprázdna,tak mám potom 100kuřat najednou😂🐣..a to je problém😂
Prosim,co to máte za lihne?..a už lihnete, hádám podle barvy vajíček,hempsirky?

1.2.2020 22:22
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

U nás jarné počasie +16°C, takže zahájené jarné práce na záhrade a údržba jazierka po zime. A zajtra už 280 NV viacerých plemien do liahne. Už sa sliepky slušne rozniesli. Len nech si kohúti poriadne plnia svoje povinnosti!

2.2.2020 05:18
jo012810

XXX.XXX.101.35

ančovička1 napsal(a):
Věrko,máte sympatické líhně, také přemýšlím o jedné menší lihni,kdyz zapinam svoji velkou,je mi lito,aby byla poloprázdna,tak mám potom 100kuřat najednou😂🐣..a to je problém😂
Prosim,co to máte za lihne?..a už lihnete, hádám podle barvy vajíček,hempsirky?

Paní Věra má tyto líhně http://www.lihne.cz/7-king-suro-20.html, já také. Jde o plné automaty s otáčením i hlídáním vlhkosti....

2.2.2020 05:57
jo012810

XXX.XXX.101.35

peter z bratislavy napsal(a):
U nás jarné počasie +16°C, takže zahájené jarné práce na záhrade a údržba jazierka po zime. A zajtra už 280 NV viacerých plemien do liahne. Už sa sliepky slušne rozniesli. Len nech si kohúti poriadne plnia svoje povinnosti!

Tak to je přímo na tričko a ať se daří nejen v chovu....

2.2.2020 08:04
ančovička1

XXX.XXX.220.127

jo012810 napsal(a):
Paní Věra má tyto líhně http://www.lihne.cz/7-king-suro-20.html, já také. Jde o plné automaty s otáčením i hlídáním vlhkosti....

Moc děkuji,hned je jdu prohlédnout a přeji krásnou neděli😀

2.2.2020 10:38
veraboskova

XXX.XXX.0.235

ančovička1 napsal(a):
Věrko,máte sympatické líhně, také přemýšlím o jedné menší lihni,kdyz zapinam svoji velkou,je mi lito,aby byla poloprázdna,tak mám potom 100kuřat najednou😂🐣..a to je problém😂
Prosim,co to máte za lihne?..a už lihnete, hádám podle barvy vajíček,hempsirky?

Je to tak, Rcom King Suro 20. A dala jsem tam celkem 31 vajec od hempšírek. První zkušební líhnutí. Jinak každá líheň má kapacitu 24 vajec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2020 10:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Je to tak, Rcom King Suro 20. A dala jsem tam celkem 31 vajec od hempšírek. První zkušební líhnutí. Jinak každá líheň má kapacitu 24 vajec.

Držím palce

2.2.2020 10:41
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jinak doufám, že všichni jste v pohodě. U nás byl v noci vítr, že padaly i stromy.
A ovce se rozhodly že jdou na to, a budou rodit. Tak máme od rána další tři přírůstky.
Klabonosá má jedno jehně a Ocasatá má dvě jehňata.

2.2.2020 10:42
frikmon

XXX.XXX.172.155

peter z bratislavy napsal(a):
U nás jarné počasie +16°C, takže zahájené jarné práce na záhrade a údržba jazierka po zime. A zajtra už 280 NV viacerých plemien do liahne. Už sa sliepky slušne rozniesli. Len nech si kohúti poriadne plnia svoje povinnosti!

Peter ty palmy jsou nejlepší fakt moc krásné asi taky vysadím na trvalo do země!

2.2.2020 10:54
ančovička1

XXX.XXX.220.127

veraboskova napsal(a):
Je to tak, Rcom King Suro 20. A dala jsem tam celkem 31 vajec od hempšírek. První zkušební líhnutí. Jinak každá líheň má kapacitu 24 vajec.

Věrko,děkuji i vám za informaci,tak ať se všechno v pořádku vylihne a gratuluji ke krásným ovečkam😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2020 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Jinak doufám, že všichni jste v pohodě. U nás byl v noci vítr, že padaly i stromy.
A ovce se rozhodly že jdou na to, a budou rodit. Tak máme od rána další tři přírůstky.
Klabonosá má jedno jehně a Ocasatá má dvě jehňata.

Gratuluji jsou moc krásné

2.2.2020 14:33
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak ten jeden je beránek, dvojčata jsou ovečka a beránek. A už mají pořádně podestláno a pupíky desinfikované, ečko a selen podaný a jsou pod střechou. Už nám zbývá už jen jedna bahnice které říkáme Pejsek, ale tam porod zatím nečekáme. Ta se zatím kulatí.
Na zahradě až na jedny kachny vykydáno. Pokoušela jsem se připustit samici zakrslého kastorexe. Ale sice samec párkrát skočil, ale je menší než samice a nejsem si jistá, že se mu to povedlo.

2.2.2020 16:06
keckas

XXX.XXX.216.33

U nás včera taky 17, dnes 15. Takže šup šup s kolečkem rozvážet hnůj. Rudolf pomáhal o106.

Líheň jede od včerejška. Mimo jiné je v ní pár barneveldek z Innermanzingu, čímž zdravím kolegů ze Slovenska :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2020 16:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás tiež už 5 jahniat vonku, ešte čakám od cca 10 bahníc.

Keckas: Aké barneveldky?

2.2.2020 16:30
keckas

XXX.XXX.216.33

8 stribrně lemovaných a 3 hnědě lemované od jiného chovatele.

Jehňata se ještě nehlásí, zredukovali jsme stav na 1+2, protože to nestíháme sníst.

3.2.2020 07:55
Olánek

XXX.XXX.207.69

Je to možný?Jeden chovatel všeho možného mně dokonce opakovaně tvrdí,že jeho kohouti brahmánek rozklovou kočku,kunu a i lišku.

3.2.2020 08:48
Olánek

XXX.XXX.207.69

Právě se dozvídám,že jsem postižen prokrastinací,tedy výraznou a chronickou tendencí odkládat plnění povinností.Náprava je jednoduchá,postačí opustit gaučík a udělat první krok.Příklad,nechce se mně škubat kachnu,postačí vytrhnouti jedno pírko a oškubu jich třeba deset.

3.2.2020 17:44
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

frikmon napsal(a):
Peter ty palmy jsou nejlepší fakt moc krásné asi taky vysadím na trvalo do země!

Ak chceš, dojdi si vykopnúť malé palmíča palmy konopnej. Sami sa vysemenili a je ich pod palmou v štrku dosť a zrejme im ani zima nevadila, lebo vyzerajú v pohode.

3.2.2020 18:42
Zuzkaa

XXX.XXX.208.34

Peter, prosím, jak je stará tato vaše palma? Já mám 4 letou a na zimu jsem ji ukládálala vždy do sklepa. Letos, protože je mírná zima, jsem ji nechala prvně venku. Myslíte, že se nemusím bát ji přesadit do volné půdy?

3.2.2020 19:25
frikmon

XXX.XXX.173.184

Peter Zuukaa mě předběhla ale taky mě zajímá jak jsou ty velké staré. Jinak díky za nabídku ale mám to z ruky tak malé zůstanou doma. Leetos žádná zima nebyla tak bych podle toho jejich odolnost nesoudil

4.2.2020 19:43
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

frikmon napsal(a):
Peter Zuukaa mě předběhla ale taky mě zajímá jak jsou ty velké staré. Jinak díky za nabídku ale mám to z ruky tak malé zůstanou doma. Leetos žádná zima nebyla tak bych podle toho jejich odolnost nesoudil

Vysadil som ju v apríli 2007 a odvtedy je na tom mieste. Už je taká vysoká, že sa na zimu aj tak zakryť nedá. Takáto malá bola a postupne ta ľavá predbehla tú pravú. Káždý rok zakvitne a dá úrodu "čučoriedok".

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.2.2020 20:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mohol by som sa opýtať ako rozoznať Australorpku od Jersejského obra?

5.2.2020 10:30
frikmon

XXX.XXX.173.229

peter z bratislavy napsal(a):
Vysadil som ju v apríli 2007 a odvtedy je na tom mieste. Už je taká vysoká, že sa na zimu aj tak zakryť nedá. Takáto malá bola a postupne ta ľavá predbehla tú pravú. Káždý rok zakvitne a dá úrodu "čučoriedok".

Peter paráda a udivuje mě jak ta menší dohnala tu vetší-zřejmě si ukradne více slunce když je na kraji. Tyhle by už měli přežívat bez úhony i vetší zimy a bez zákrytu

5.2.2020 14:46
Nirrti

XXX.XXX.63.116

Zdravím, koukám, že se tady už líhne o 106.

Prosím o radu, letos budeme potřebovat vyměnit slepičky, místo ulítaných cemanek padla volba na wyandotku - máte s nimi někdo zkušenosti? Velkou nebo zdrobnělou?

5.2.2020 16:33
Zuzkaa

XXX.XXX.208.34

peter z bratislavy napsal(a):
Vysadil som ju v apríli 2007 a odvtedy je na tom mieste. Už je taká vysoká, že sa na zimu aj tak zakryť nedá. Takáto malá bola a postupne ta ľavá predbehla tú pravú. Káždý rok zakvitne a dá úrodu "čučoriedok".

Dík za fotodokumentaci, palmy jsou nádherný. Chtějí asi plné slunce, předpokládám. Tak uvidím co z té mojí vyroste. První roky budu také raději chránit před mrazem, než se pořádně zakoření. Tak snad o ni nepřijdu.

5.2.2020 17:11
viu

XXX.XXX.101.74

Nirrti
Máme wyandotky zdrobnělé už 4.rokem. Jsou klidné, nelekavé a nádherné . Pouštíme je do okrasné zahrady a na rozdíl od Bress nic neničí.
Jen rády kvokají. 1 vyvede i 2kuřata za jaro-léto a loni v září kvokala znovu 😇
Bohužel k nim teď nemám kohouta ( velký vyhrál ).

5.2.2020 19:35
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mohol by som sa opýtať ako rozoznať Australorpku od Jersejského obra?

Čistokrevný Jerseyský obr má ŽLUTÉ nohy, australka má bílé.

5.2.2020 20:42
frikmon

XXX.XXX.173.229

petraodlesa napsal(a):
Čistokrevný Jerseyský obr má ŽLUTÉ nohy, australka má bílé.

Nezlobte se ale neraďte když to neumíte, nemůžete nebo jste líní se rozepsat. Co je tohle za odpověď zřejmě pro laika který neví o co jde. Viděli jste snad někdy Australku s bílou nohou nebo Ž.Obra s nohou žlutou? Musíte se rozepsat že se jedná jen o spodek běháků(prstů) a když zvíře stojí tak to není vidět. Jinak tyhle zvířata mají běháky černé nebo břidlicové. Opravdu rady a odpovědi tohoto typu jsou k ničemu kdy se méně zkušení ptají a potřebují odborněji poradit.

5.2.2020 20:48
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

frikmon napsal(a):
Nezlobte se ale neraďte když to neumíte, nemůžete nebo jste líní se rozepsat. Co je tohle za odpověď zřejmě pro laika který neví o co jde. Viděli jste snad někdy Australku s bílou nohou nebo Ž.Obra s nohou žlutou? Musíte se rozepsat že se jedná jen o spodek běháků(prstů) a když zvíře stojí tak to není vidět. Jinak tyhle zvířata mají běháky černé nebo břidlicové. Opravdu rady a odpovědi tohoto typu jsou k ničemu kdy se méně zkušení ptají a potřebují odborněji poradit.

Chovám Jerseyské obry. Mají běháky zelené a zespodu jsou žluté. Chovatel, který mi je prodal, mi vysvětlil, že podle té barvy... žluté zespodu...se pozná čistokrevný Jerseyský obr. Pokud je bílá, je to kříženec s australkou. Nevím, co ještě k tomu napsat. Nohou se míní místo, kde se při chůzi stýká se zemí, jinak ten zbytek je běhák,ne? Australky nemám. K barvě jejich nohou a běháků ať se vyjádří jejich chovatelé.
Moje Jerseyky mají zespodu žlutou.🤩

5.2.2020 21:13
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Ty zelené zastiňovací závěsy si děláte, nebo se dají koupit?

5.2.2020 21:53
honzapm

XXX.XXX.182.25

začátek napsal(a):
Zima 2020.

Tedy Začátku, vám to ale klade. Vlašky údernice.

6.2.2020 08:48
Nirrti

XXX.XXX.63.116

to viu: Díky za info. Koukám do standardů, ta zdrobnělá wyandotka je ještě menší než ayem cemani, a to celkem dost. Neměl byste nějaké fotečky těch vašich?

6.2.2020 10:08
ladd

XXX.XXX.34.41

petraodlesa napsal(a):
Chovám Jerseyské obry. Mají běháky zelené a zespodu jsou žluté. Chovatel, který mi je prodal, mi vysvětlil, že podle té barvy... žluté zespodu...se pozná čistokrevný Jerseyský obr. Pokud je bílá, je to kříženec s australkou. Nevím, co ještě k tomu napsat. Nohou se míní místo, kde se při chůzi stýká se zemí, jinak ten zbytek je běhák,ne? Australky nemám. K barvě jejich nohou a běháků ať se vyjádří jejich chovatelé.
Moje Jerseyky mají zespodu žlutou.🤩

Když už tady slovíčkaříte, tak jste měla napsat chodidlo (běhák má barvu takovou a chodidlo takovou).
Každopádně Frikmon z vás svojí poznámkou dostal odpověď, jakou jste měla dát tazateli hned. Proto mu dávám bod.

6.2.2020 10:31
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

ladd napsal(a):
Když už tady slovíčkaříte, tak jste měla napsat chodidlo (běhák má barvu takovou a chodidlo takovou).
Každopádně Frikmon z vás svojí poznámkou dostal odpověď, jakou jste měla dát tazateli hned. Proto mu dávám bod.

Takže chodidlo...su blbá jak štafle. Jasně. A příště budu detailnější. Máte pravdu. Z krátké odpovědi se člověk nic nedozví. Omlouvám se.

6.2.2020 10:45
frikmon

XXX.XXX.172.8

Děkuji Ladd, pochopení a nějaká kladná odezva tady je dosti vzácné. Já už nechtěl na druhý příspěvek ani reagovat protože blbost že nohou se míní místo kde se stýká se zemí tak to už mě dostalo. Drůbež má běhák s prsty, nohu mají lidé a myslí se tím celá noha od kyčle až dolů a přesně spodek je chodidlo a v tomto případě to mělo a mohlo být zmíněno i u těch Ž.Obrů. Myslím a že je to i vidět tak paní je začátečnice má obry krátce řídí se tím co jí poradil prodávající chovatel, u Australek neví a už radí ještě méně zkušeným a navíc neví,,co ještě k tomu napsat´´ Navíc obr nemá běháky zelené i když to tak vypadá v kombinaci s tou žlutou a všude ve standardech je uvedeno žlutá chodidla!

6.2.2020 10:59
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Máte pravdu,jsem začátečník a i australkách nic nevím. Jen mi bylo líto, že vám na to nikdo neodpověděl.
Ano, noha... pořád ještě nejsem zběhlá v názvosloví. Děkuji i Vám.

6.2.2020 11:09
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Frikmon, jsem ráda, že jsem se s tou nohou ztrapnila. Aspoň už mám jasno😄 bylo mi blbé se zde ptát na názvosloví slepičí končetiny 😉
Ale jinak jsem ráda, že jsem v dobré společnosti... Někteří své odborné vědomosti nabyli již s mateřským mlékem 😉 Já holt ne. Asi mělo špatné složení...

6.2.2020 11:22
Varaxi

XXX.XXX.1.226

petraodlesa napsal(a):
Frikmon, jsem ráda, že jsem se s tou nohou ztrapnila. Aspoň už mám jasno😄 bylo mi blbé se zde ptát na názvosloví slepičí končetiny 😉
Ale jinak jsem ráda, že jsem v dobré společnosti... Někteří své odborné vědomosti nabyli již s mateřským mlékem 😉 Já holt ne. Asi mělo špatné složení...

Nedělejte si s tím hlavu, není hloupý ten, kdo neví, ale ten, kdo vědět nechce.
Obecně vzato mi také vadí nepřesné a zavádějící odpovědi, ale na druhou stranu díky Vám se Markovi.B. dostalo tolik odborných odpovědí, že se mu o tom jistě ani nesnilo. :)

6.2.2020 11:26
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Varaxi napsal(a):
Nedělejte si s tím hlavu, není hloupý ten, kdo neví, ale ten, kdo vědět nechce.
Obecně vzato mi také vadí nepřesné a zavádějící odpovědi, ale na druhou stranu díky Vám se Markovi.B. dostalo tolik odborných odpovědí, že se mu o tom jistě ani nesnilo. :)

To jste mě pobavil 😄😉 žerzejkám zdar!
I těm Markovým😉

6.2.2020 11:39
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

www.farmicka4.webnode.cz.... krásný popis žerzejského obra a jeho barevného rázu, včetně barev běháků a chodidel 😄
(neumím to přetáhnout)

6.2.2020 11:45
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Prosím, objasněte mi u slepic pojem PODUŠKY 🤩 kdepak to ta zvířátka mají???

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.2.2020 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ďakujem veľmi pekne za odpovede, dozvedel som sa aj to čo som nechcel vedieť ... Každopádne ďakujem

6.2.2020 12:13
Varaxi

XXX.XXX.1.226

petraodlesa napsal(a):
Prosím, objasněte mi u slepic pojem PODUŠKY 🤩 kdepak to ta zvířátka mají???

Google praví:
Kypré opeření zejména v sedle a ve spodní části trupu.

6.2.2020 12:20
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Varaxi napsal(a):
Google praví:
Kypré opeření zejména v sedle a ve spodní části trupu.

Totéž, jaké bývá kolem kloaky?

6.2.2020 12:25
frikmon

XXX.XXX.172.8

petraodlesa napsal(a):
Frikmon, jsem ráda, že jsem se s tou nohou ztrapnila. Aspoň už mám jasno😄 bylo mi blbé se zde ptát na názvosloví slepičí končetiny 😉
Ale jinak jsem ráda, že jsem v dobré společnosti... Někteří své odborné vědomosti nabyli již s mateřským mlékem 😉 Já holt ne. Asi mělo špatné složení...

Myslím že s tou nohou jste se neztrapnila mě to jako trapas nepřišlo. Jinak se nedivím ptát se tady na úplné drobnosti které má každá kniha a internet není vhodné. Jen Vás poupravím odborné vědomosti jsme všichni načerpali léta studia a praxí a stále se něco nového učíme i mi starší
A 100% jsem si jist že Vaše mateřské mléko mělo stejné neb velice podobné složení jako to moje.
Jinak si cením jisté sebereflexe

6.2.2020 12:30
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

frikmon napsal(a):
Myslím že s tou nohou jste se neztrapnila mě to jako trapas nepřišlo. Jinak se nedivím ptát se tady na úplné drobnosti které má každá kniha a internet není vhodné. Jen Vás poupravím odborné vědomosti jsme všichni načerpali léta studia a praxí a stále se něco nového učíme i mi starší
A 100% jsem si jist že Vaše mateřské mléko mělo stejné neb velice podobné složení jako to moje.
Jinak si cením jisté sebereflexe

"I my starší "...😉 brzy se mi narodí šesté vnouče 😄🤩 jsem šťastná babička a začínající chovatelka. Jasně, to mateřské mléko byl ftip 😉

6.2.2020 12:50
frikmon

XXX.XXX.172.8

petraodlesa napsal(a):
"I my starší "...😉 brzy se mi narodí šesté vnouče 😄🤩 jsem šťastná babička a začínající chovatelka. Jasně, to mateřské mléko byl ftip 😉

Nebo i tak-začínat se dá v každém věku

6.2.2020 14:20
Kutilka

XXX.XXX.243.152

petraodlesa napsal(a):
"I my starší "...😉 brzy se mi narodí šesté vnouče 😄🤩 jsem šťastná babička a začínající chovatelka. Jasně, to mateřské mléko byl ftip 😉

Nejen " i my starší" ale i "mléko byl vtip"

6.2.2020 15:40
viu

XXX.XXX.101.74

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.2.2020 17:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás sa už liahne... Dnes nakladám ďalšiu liaheň -> Sumatranky a Orpingtonky

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.2.2020 18:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U nás sa už liahne... Dnes nakladám ďalšiu liaheň -> Sumatranky a Orpingtonky

Já myslím, že by se to mělo zakázat, todlencto! Vždyť to je normáně trýznění chovatelů, co nemají lihně a odchovny! Víte, jaká jsou to muka!? vpravdě Tantalova! Ještě skoro 3 měsíce vydržet čekat!

6.2.2020 18:12
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já myslím, že by se to mělo zakázat, todlencto! Vždyť to je normáně trýznění chovatelů, co nemají lihně a odchovny! Víte, jaká jsou to muka!? vpravdě Tantalova! Ještě skoro 3 měsíce vydržet čekat!

Možná..., že Ježíšek nadělí něco pro radost a bude v příštím roce po mukách....

6.2.2020 18:53
ančovička1

XXX.XXX.220.127

jo012810 napsal(a):
Možná..., že Ježíšek nadělí něco pro radost a bude v příštím roce po mukách....

😁👍...ja mám sice dvě velké líhně,ale muka mám také, protože mam zákaz lihnuti😢..mam moc slepic..co já budu dělat?😢..ten krásný pocit,držet právě vylihnute kuřatko v ruce😇

6.2.2020 18:58
2mazutak

XXX.XXX.6.110

jo012810 napsal(a):
Možná..., že Ježíšek nadělí něco pro radost a bude v příštím roce po mukách....

ke mně taky lítá ježíšek na peruti,ale většinou křičí když letí nas.... ti

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.2.2020 19:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

ančovička1 napsal(a):
😁👍...ja mám sice dvě velké líhně,ale muka mám také, protože mam zákaz lihnuti😢..mam moc slepic..co já budu dělat?😢..ten krásný pocit,držet právě vylihnute kuřatko v ruce😇

Správná kvočna si nasadova vejce někam schova (i s líhní) a pak přivede až kuřata..

6.2.2020 20:28
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Správná kvočna si nasadova vejce někam schova (i s líhní) a pak přivede až kuřata..

To máte pravdu😁určitě si nejaka kvočna najde ten správný úkryt s aspoň 20ti vajíčky a ja budu dělat hrozně překvapenou,kdeže se tu objevilo takové kuřecí naděleni?😂🙌🐣🐣🐣

6.2.2020 20:38
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Jehéhé, rostou mi mochyně! Tedy alespoň jedna jo!
Už jsem to s nimi chtěla vzdát, minulý týden jsem měla pocit, že mi nějaké z hlíny vykoukly, ale ukázalo se, že jsem se spletla a jsou to celery... A dnes koukám, že jedna statečná mochyně bojovnice vyklíčila.
Moje životní premiéra, první naklíčená mochyně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.2.2020 22:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

já letos květiny neřeším. moje zahrada potřebuje beton, hodně betonu.

právě vylíhlá kuřata už se mi nějak zajídají, když jich člověk vidí každý týden desítky tisíc, ztrácí to trochu to kouzlo.

a paduánčí ještě nejsou a nebudou, pořád nemám čas sešroubovat domeček s voliérou a oddělit kmeny. takže mám v jednom pokoji Vocasa se všema slepičkama a Fialovej a Polák bydlí spokojeně spolu vedle, snad z toho nezteplají. K tomuto účelu by se hodil víkend, akorát že už jsem slíbila, že se pojedu podívat na kozla a kozel bydlí od paduánek asi tak 300 km daleko, takže zase nic nebude.

Vlastně se mi akorát podařilo přivést nový nepříbuzný myši, takže mladej sameček šel hned bydlet k holkám správné barvy a snad se mu bude dařit a můj chovatelský plán se vyplní Už to mám dost příbuzný, což je problém, je-li velikost jedním ze sledovaných a důležitých znaků.

6.2.2020 22:18
začátek

XXX.XXX.4.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já myslím, že by se to mělo zakázat, todlencto! Vždyť to je normáně trýznění chovatelů, co nemají lihně a odchovny! Víte, jaká jsou to muka!? vpravdě Tantalova! Ještě skoro 3 měsíce vydržet čekat!

Fru fru,nelíhneš,tak si zatím zahraj pexeso. http://www.alf.cz/adatabor/pexeso/

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.2.2020 22:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

začátek napsal(a):
Fru fru,nelíhneš,tak si zatím zahraj pexeso. http://www.alf.cz/adatabor/pexeso/

půlka jich musí být strašně nepohodlná

6.2.2020 22:34
honzapm

XXX.XXX.182.25

Začátku!!! Takhle obráceně to ani já neznám.

6.2.2020 22:43
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tedy Začátku, vy jste ale pěkné číslo. Skoro bych řekl kvítko.
Abych to vůbec poskládal,
musel jsem si jednotlivá políčka označit pracovními názvy.
V pokoji se to hemžilo výrazy jako:
"Moment, kde je ta červená nakládačka?"
nebo "Á, tady pán veze kolečko, asi s kamením."
Případně přišly na řadu prfky z Abecedy
- nejzajímavější písmenko je asi Ypsilon.

7.2.2020 08:18
viu

XXX.XXX.101.74

Já jsem si udělala Vánoce a mám svou 1.lihen a teď jsem trosku vystrašená, co s tím . Zatím jsem to nechávala na kvocne ;)
Mám i topnou desku, jen se bojím, že nám kuřata obsadí pokoj pro hosty 😇

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2020 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Možná..., že Ježíšek nadělí něco pro radost a bude v příštím roce po mukách....

Kdepak, pak by muka duševní byla vystřídána mukami fyzickými, až bych kuřátka nastěhoval v únoru do obýváku...

7.2.2020 08:50
jo012810

XXX.XXX.101.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdepak, pak by muka duševní byla vystřídána mukami fyzickými, až bych kuřátka nastěhoval v únoru do obýváku...

A jiné místo nemáte? Do obyváku bych je také nemohl dát.

7.2.2020 09:23
ančovička1

XXX.XXX.220.127

jo012810 napsal(a):
A jiné místo nemáte? Do obyváku bych je také nemohl dát.

Co v obýváku?😁já lihnu v ložnici ,dvě líhně,jedna má ventilaci,tak hezky hučí,pri tom se opravdu spat nedá,tak se stěhujeme do děcaku..i kurata v ložnici odchovavam, aspon 14 dni.😀..letos jsou "zatim" líhně prázdné a smutné😢

7.2.2020 09:29
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

viu napsal(a):
Já jsem si udělala Vánoce a mám svou 1.lihen a teď jsem trosku vystrašená, co s tím . Zatím jsem to nechávala na kvocne ;)
Mám i topnou desku, jen se bojím, že nám kuřata obsadí pokoj pro hosty 😇

Jsme na tom stejně 😉 kvočna jistota, líheň čistota...ale zkusili jiní, a něco bylo...tak hurá do toho. Co chcete líhnit?

7.2.2020 10:28
honzapm

XXX.XXX.182.25

A já popleta myslel, že muka fyzická jsou to Začátkovo pexeso.
Jsem to ale...

7.2.2020 10:35
Góďa

XXX.XXX.209.144

Tak jsem neodolal a pořídil malé hejnko drůbeže..

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2020 15:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já myslím, že by se to mělo zakázat, todlencto! Vždyť to je normáně trýznění chovatelů, co nemají lihně a odchovny! Víte, jaká jsou to muka!? vpravdě Tantalova! Ještě skoro 3 měsíce vydržet čekat!

Tak ja už musím liahnuť orpingtonky sú jedno z plemien, ktoré dlho rastie...

7.2.2020 16:14
viu

XXX.XXX.101.74

Mám chovnou partu bress ( kohoutky na jídlo a uvidím, co se slipkami) a zdrobnělé wyandotky z objednaných vajec.

7.2.2020 18:20
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Varaxi napsal(a):
Jehéhé, rostou mi mochyně! Tedy alespoň jedna jo!
Už jsem to s nimi chtěla vzdát, minulý týden jsem měla pocit, že mi nějaké z hlíny vykoukly, ale ukázalo se, že jsem se spletla a jsou to celery... A dnes koukám, že jedna statečná mochyně bojovnice vyklíčila.
Moje životní premiéra, první naklíčená mochyně.

Už vyklíčily všechny tři. Slzu v oku zamáčknu dojetím.
Akorát jak jsem nevěřila, že ještě vzejdou, zasela jsem pro jistotu dalších osm. Jestli všechny porostou, co s nimi budu dělat?
Asi si změním uživatelské jméno na Matka mochyní.

Já na kytičky moc nejsem, nějaké měsíčky, aksamitníky, macešky a mák máme na zahradě jen samovýsevem. Jediné kytky, které jsem ochotná vzít na milost i přesto, že nejsou jedlé, jsou ty s krásnou vůní. Takto mám doma chudáčka mrzáčka citrus, který nikdy neudrží plod, a i kdyby ano, tak stejně nevím, jestli by byl jedlý - ale ty květy tak krásně voní, že nejsem s to se ho zbavit.
Druhou výjimkou jsou lichořeřišnice, jejich listy pak nakládám do alkoholu a dělám si z nich kapky.
A zjistila jsem, že existuje hrách se jménem jednoho mého synovce a dokonce vinná réva se jménem druhého synovce, to jsem musela koupit, i když jsme přes 500 m n. m. Neznáte někdo nějakou odrůdu čehokoli s názvem Matěj? Nutně ji potřebuju, ať je to jakákoli rostlina, aby to bylo fér k poslednímu synovci. Jestli nic takového není, tak ji budu muset vyšlechtit sama. :)

honzapm, prosím, na Vaši radu jsem mamince pořídila tu růžičku, vzpomínáte? Ona mi v tomto jarním počasí začala rašit. Mají přijít mrazy. Mám ji přihrnutou hlínou a zastíněnou, aby na ni přímo nesvítilo, ale nepřikrytou chvojím - psali to tak v návodu. Mám ji příkrýt? Dělám něco špatně? Přežije to?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2020 19:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

existuje Borovice kleč ´Matěj´, je to taková zakrslá borovička, ideální do skalky.

7.2.2020 19:22
honzapm

XXX.XXX.182.25

Začátku, tak jsem nad vámi dnes přemýšlel a zjistil jsem,
že to není žádné Pexeso, ale Sexeso. Ano, už je to tak.

Varaxi, nevím, nevzpomínám. To víte, já si pamatuji jenom křivdy.
Vo co šlo? Růže si poradí, a jestli je to historická ´Rose de Rescht´,
tak ta nenamrzne vůbec naprosto nijak. A kdyby přece, obrazí s postranních
sekundárních oček. M. ú. Hlavně, ať vám pod ničím nehnije. Luft je kamarád dřeva.

7.2.2020 19:39
Varaxi

XXX.XXX.129.250

honzapm napsal(a):
Začátku, tak jsem nad vámi dnes přemýšlel a zjistil jsem,
že to není žádné Pexeso, ale Sexeso. Ano, už je to tak.

Varaxi, nevím, nevzpomínám. To víte, já si pamatuji jenom křivdy.
Vo co šlo? Růže si poradí, a jestli je to historická ´Rose de Rescht´,
tak ta nenamrzne vůbec naprosto nijak. A kdyby přece, obrazí s postranních
sekundárních oček. M. ú. Hlavně, ať vám pod ničím nehnije. Luft je kamarád dřeva.

Je to ona. :)
Děkuji, potěšil jste mě. Růžička je akorát přihrnutá podle návodu tak, aby jí koukaly větve, takže by snad neměla uhnívat. Já to pro jistotu zítra zkontroluji.
Dělá mamince radost, jsem Vám za ni vděčná.

Hluchavko, děkuji, zkusím rodinu přemluvit, abychom synovci zasadili borovici. Jsem zvědavá, co na to řeknou, skalku zakládat nehodlám, ale máme živý smíšený plot, tam by se jedna kleč vlezla. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2020 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tahle odrůda se do plotu určitě nehodí, je opravdu malinká a roste pomalu. Je odolná, ale chce dost sluníčka a ostatní keře ji umoří. Když už, tak někam nakraj.
Je moc hezká, byla by jí škoda.

7.2.2020 20:00
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tahle odrůda se do plotu určitě nehodí, je opravdu malinká a roste pomalu. Je odolná, ale chce dost sluníčka a ostatní keře ji umoří. Když už, tak někam nakraj.
Je moc hezká, byla by jí škoda.

Ajaj, tak to nevím. Googlím jako šílená a jedinou nabídku, co jsem našla, je Zahradnictví Spomyšl, kde není uvedená konečná výška. Zkusím tam třeba zavolat, co mi k ní řeknou.
My máme živý plot vysoký cca 150 cm, teda teď je nižší, ale má dorůst do metru a půl, tak jsem myslela, že by to šlo...

7.2.2020 20:00
Zuzkaa

XXX.XXX.208.34

Takovou malou borovičku mám na terase v hezkém kameninovém květináči. A chce plné slunce,ostatně jako většina borovic. Vypadá moc hezky, když podsadíte z jara nějakou letničkou, třeba bílou Bakopou.

7.2.2020 20:05
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Zuzkaa napsal(a):
Takovou malou borovičku mám na terase v hezkém kameninovém květináči. A chce plné slunce,ostatně jako většina borovic. Vypadá moc hezky, když podsadíte z jara nějakou letničkou, třeba bílou Bakopou.

Nee, to fakt nee, mně zabírají květináče a místo na zimování papriky... Každá borovice musí ven.
Ale děkuji za tip.

Edit: Mno, když nad tím teď uvažuji, tak já jsem vždycky chtěla vánoční stromeček v kontejneru... Tak že by přece jen...? Maličký vzrůst by nevadil, já těm velkým vánočním stromečkům nijak nefandím... Hm...
Dámy, nasadily jste mi brouka do hlavy. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.2.2020 20:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

ten přírůstek za rok je cca 2cm, takže v 10letech má zhruba 40cm, když se jí daří. Do nádob se vcelku hodí, ale pěstování ve volné půdě je jednoduší.

7.2.2020 20:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

Varaxi napsal(a):
Je to ona. :)
Děkuji, potěšil jste mě. Růžička je akorát přihrnutá podle návodu tak, aby jí koukaly větve, takže by snad neměla uhnívat. Já to pro jistotu zítra zkontroluji.
Dělá mamince radost, jsem Vám za ni vděčná.

Hluchavko, děkuji, zkusím rodinu přemluvit, abychom synovci zasadili borovici. Jsem zvědavá, co na to řeknou, skalku zakládat nehodlám, ale máme živý smíšený plot, tam by se jedna kleč vlezla. :)

Návod nenávod ji určitě odkryjte, kopčení rozhrňte.
Žádné kopčení v případě historické zcela mrazuodolné odrůdy v této nezimě nemá smysl.

Kopčí se v pravých mrazivých zimách, zejména za silných holomrazů.
A to zejména moderní odrůdy, zejména velkokvěté.
Náchylnější jsou zejména oranžové a žluté kultivary s krví čínské růže.
Ach ta Čína.

PS: bratr pouští na půdě kuně rádio, digestoří mi to hraje až sem,
tak už konečně vím, proč jsem tak zejména chytrý

7.2.2020 22:11
Varaxi

XXX.XXX.129.250

honzapm napsal(a):
Návod nenávod ji určitě odkryjte, kopčení rozhrňte.
Žádné kopčení v případě historické zcela mrazuodolné odrůdy v této nezimě nemá smysl.

Kopčí se v pravých mrazivých zimách, zejména za silných holomrazů.
A to zejména moderní odrůdy, zejména velkokvěté.
Náchylnější jsou zejména oranžové a žluté kultivary s krví čínské růže.
Ach ta Čína.

PS: bratr pouští na půdě kuně rádio, digestoří mi to hraje až sem,
tak už konečně vím, proč jsem tak zejména chytrý

Děkuji, hned ráno rozhrnu.

8.2.2020 01:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ono to kopčení zabraňuje promrznutí půdy,
které je v takto teplé zimě spíš žádoucí, zastavuje rašení.
Takže zahrabaná růže vám bude pěkně rašit a pak ji spálí třeba Pankrác a spol.

8.2.2020 06:38
viu

XXX.XXX.101.74

Mamka každý rok růže prihrnuje, obklada chvojim, trávy svazuje, odkvetle stonky striha... proste na podzim se nezastaví. S mírným studem připouštím, ze já nic😇
A výsledek je stejný 🌺🌼🌹
Jen mě některé roky trápí rez na hledicich.

8.2.2020 06:54
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Mně zase trápí rzivost růží..na jaře se růže krásně obali zelení a v létě začnou listy rezivet,černat a opadají..nevypadá to hezky..potom zacnou narustat listy nové..budu muset zakoupit patřičný postřik..

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2020 10:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý deň, dostal som do veterinára 10 ml fľaštičku Livacoxu Q. Chcel by som sa spýtať, ako ho mám zarobiť?

8.2.2020 11:21
honzapm

XXX.XXX.182.25

Livacox Q uchovávat ve dvířkách v lednici, pečlivě zavřený,
a při opakovaném líhnutí a očkování potřebné množství
odebírat vždy čistou injekční jehlou do nové, čisté, stříkačky.
Obojí k dispozici taky u veterináře nebo v lékárně.
Pak naředit ve vodě dané množství.

Osobně dávám vodu odstátou, kterou mícháním zbavím chloru.

(obecně by mě zajímalo, jestli chlorovaná voda je v cajku s různými
živými kulturami, nikde jsem se to nedopátral - zajímalo mě to i kvůli
parazitickým hlísticím na slimáky v zahradě atd.)

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2020 11:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale myslím aké množstvo na koľko vody miešať...

8.2.2020 12:23
honzapm

XXX.XXX.182.25

10 ml je na 1000 zvířat. já dám 1ml pro cca 40-70 kuřátek, druhý až třetí den po vylíhnutí,
kdy je mám v kuchyni ve sterilním prostředí a už zvládnou pít. Miska má asi 100-150 ml.
většinu vypijí, něco rozcákají.
Když je nějaké mladší nebo se drží stanou a vhodně nepije, namočím ho do toho.
Je to záměrně vyšší dávka. Přesný návod máte určitě na balení, které vám doktor dal.

8.2.2020 13:03
saola

XXX.XXX.255.138

honzapm napsal(a):
Livacox Q uchovávat ve dvířkách v lednici, pečlivě zavřený,
a při opakovaném líhnutí a očkování potřebné množství
odebírat vždy čistou injekční jehlou do nové, čisté, stříkačky.
Obojí k dispozici taky u veterináře nebo v lékárně.
Pak naředit ve vodě dané množství.

Osobně dávám vodu odstátou, kterou mícháním zbavím chloru.

(obecně by mě zajímalo, jestli chlorovaná voda je v cajku s různými
živými kulturami, nikde jsem se to nedopátral - zajímalo mě to i kvůli
parazitickým hlísticím na slimáky v zahradě atd.)

Obecně odpovím ad chlorovaná voda:
Pokud se bavíme o pitné vodě z veřejného vodovodu, maximální koncentrace volného aktivního chloru jsou 0,3 mg/l. Což se nezdá moc, ale koncový uživatel občas senzoricky negativně vnímá někdy i koncetrace okolo 0,1 mg/l.
Když se odebírají kontrolní vzorky na mikrobiologický rozbor PV, používají se sterilní skleněné vzorkovnice, do kterých byl před tepelnou sterilizací nadávkován roztok pentahydrátu thiosíranu sodného (v průběhu sterilizace dojde k odpaření vody z roztoku a dole ve vzorkovnici zůstane jen taková bílá mapka - jedná se o množství roztoku v řádu desetin ml), který okamžitě eliminuje ve vzorku chlor (po naplnění vzorkovnice odebraným vzorkem). Takže se dá předpokládat, že i zbytková koncentrace aktivního chloru v pitné vodě na mikrorganismy vliv má. Koneckonců, proto se voda chloruje.
Zda to ovlivní živé kultury v přípravcích, to netuším, nicméně v návodu by mělo být uvedeno, jakou vodou lze konkrétní přípravek ředit. Pokud se může použít voda pitná, dá se předpokládat, že je s nějakou zbytkovou koncentrací aktivního chloru počítáno.
Jinak řešením je buď vodu převařovat (alespoň 20 minut klokotavého varu, aby byla zajištěna i případná sterilita), pak nechat zchladnout v čisté uzavřené nádobě, a tuto vodu použít k ředění, anebo používat kupovanou balenou kojeneckou neperlivou vodu - ta se chlorací upravovat dle legislativy nesmí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2020 14:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

ano, samozřejmě, že chlor při ředění vakcín vadí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2020 14:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bodlinka, ako riedite livacox vy?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2020 14:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

mně pro vakcíny vyrábí v práci destilku :D

8.2.2020 19:08
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jsem za hlístice proti lalokonosci
kdysi utratil majlant - a výsledek - velký špatný žádný.
Hlodal dál.

Akvaristé radí napustit si kohoutkovou vodu den předem,
že pak chlor vyprchá.
Vyprchá?

Máme kliku, že naše Terezka ví úplně všechno.

Pro Marka - destilka = destilovaná voda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2020 19:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

To ešte viem čo je destilka ďakujem

8.2.2020 19:12
honzapm

XXX.XXX.182.25

To je dobře. Konec hlášení v českém jazyce. :)

8.2.2020 19:12
honzapm

XXX.XXX.182.25

Právěže si mi vloni asi dva chovatelé stěžovali, že se jim zdá, že Livacox nefunguje.
Tak možná bude zakopaný pes ve vodě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2020 19:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takže teda môžem dať do litra destilovanej vody 1ml Livacoxu?

8.2.2020 19:35
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Já Livacox q ředím taky destilovanou vodou. A fakt to podle mě funguje. Čímž jste mi připomněli, že mám 14 dní na to ho sehnat.

8.2.2020 19:46
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jak já dávkuju LIvacox Q: injekční jehlou z protřepané lahvičky skladované v ledničce odeberu 0,2 ml, doředila jsem to destilkou na 1ml. Dávka podle propočtu na 20 kuřat. Každé kuře dostalo do zobáku pár kapek (dle výrobce 10ti násobné překročení dávky nemá negativní důsledky).

9.2.2020 12:01
jo012810

XXX.XXX.101.35

veraboskova napsal(a):
Jak já dávkuju LIvacox Q: injekční jehlou z protřepané lahvičky skladované v ledničce odeberu 0,2 ml, doředila jsem to destilkou na 1ml. Dávka podle propočtu na 20 kuřat. Každé kuře dostalo do zobáku pár kapek (dle výrobce 10ti násobné překročení dávky nemá negativní důsledky).

Já nevím, jak správně zacházet s léčivy, neboť je v chovu nevyužívám. Nicméně, pokud někdo použije léčivo, měl by zachovávat přesně návod. Možná nám k tomu Bodlinka podá zasvěcený komentář...

9.2.2020 13:12
hokrví

XXX.XXX.105.226

jo012810 napsal(a):
Já nevím, jak správně zacházet s léčivy, neboť je v chovu nevyužívám. Nicméně, pokud někdo použije léčivo, měl by zachovávat přesně návod. Možná nám k tomu Bodlinka podá zasvěcený komentář...

Pod plovoucí podlahou se mění voda podle počasí, v létě studená a v zimě teplá.

9.2.2020 18:33
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak jak jste připravení na Sabine? Já pořád čekám, že mi šéf napíše, abych zítra nejezdila pro práce a pořád nic

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2020 18:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Tak jak jste připravení na Sabine? Já pořád čekám, že mi šéf napíše, abych zítra nejezdila pro práce a pořád nic

okoukla jsem předpověď a zítra ráno zavřu v přístavbě morčatům a drůbeži okno, tím moje opatření skončí.

9.2.2020 19:10
Olánek

XXX.XXX.207.69

Před orkánem zatěžuji zvířata hutnějším krmivem,aby je neodnesl vichr.Jeden holubář mně kdysi ve Staré Vožici vyprávěl,jak mu silný vítr sebral nafouklé staváky a praštil s nima o stodolu, tři samci nepřežili.

9.2.2020 20:06
Varaxi

XXX.XXX.129.250

honzapm napsal(a):
Jsem za hlístice proti lalokonosci
kdysi utratil majlant - a výsledek - velký špatný žádný.
Hlodal dál.

Akvaristé radí napustit si kohoutkovou vodu den předem,
že pak chlor vyprchá.
Vyprchá?

Máme kliku, že naše Terezka ví úplně všechno.

Pro Marka - destilka = destilovaná voda.

Akvaristé radí napustit si kohoutkovou vodu den předem,
že pak chlor vyprchá.
Vyprchá?


Naše firemní školení ekologie praví, že vyprchá, ale opravdu to trvá těch cca 24 hodin. Dvě nebo tři hodiny, jak se taky někde uvádí, nestačí.

9.2.2020 20:18
keckas

XXX.XXX.216.33

Lidé jsou různé, ráno volal známý, že mu někdo na zahradu hodil kohouta. Určitě není z okolí, protože tam slepice nikdo nemá. Takovy kříženec, trochu ošklivý, věk tak kolem 4-5 měsíců, začíná kokrhat. Naštěstí je gay voliéra volná, tak šel do karantény a další postup bude nejspíš do hrnce.

Co je to ale za lidi, že přes noc hodí někomu na zahradu živé zvíře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2020 23:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ako riešite, v prípade, že liahnete, situáciu odpojenia elektrickej energie?

9.2.2020 23:05
honzapm

XXX.XXX.182.25

veraboskova napsal(a):
Tak jak jste připravení na Sabine? Já pořád čekám, že mi šéf napíše, abych zítra nejezdila pro práce a pořád nic

Asi čeká, že napíšete první.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2020 23:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ako riešite, v prípade, že liahnete, situáciu odpojenia elektrickej energie?

až do nedávna (minulý týždeň) prikrytím liahní a nadávaním, že som tú centrálu už dávno nekúpil. Ale už je doma od 5,2,2020, prišla (Scheppach SG 3100 AVR) a za pol hodiny výpadok ako na zavolanie, tak išla hneď robiť (montáž kolečiek, rúčky a olej, benzín) Pracovala +/- 2 hod úplne v pohode, pripojil som k nej čo mi prišlo pod ruku, všetko bez problémov (kocúr 600W, vrtačka 1800W, notebook, nabíjačka na mobil, kalové čerpadlo) a v druhej zásuvke nonstop liahne 200+70+70W. Ani sa nezadýchala, žiadne kolísanie otáčok. Za mňa má +++

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 04:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Tak jak jste připravení na Sabine? Já pořád čekám, že mi šéf napíše, abych zítra nejezdila pro práce a pořád nic

Taky tak , taky tak Ale ne teď vážně. Ze Sabine nebo jakékoliv její variace mám obrovský no řekněme respekt. Všude okolo pozemku jsou velmi vysoké a velmi staré stromy. Takže nervozita za každého větru. Bohužel se s tím nedá moc dělat. Jsme CHKO a ještě ke všemu nějáká "bezzásahová oblast"..takže kácení stromu nééé. Možná vždy jen odklizení když na něco spadne. Ale jenom kousek a nechat pěkně ležet. Nevím o co se tu snaží..Třeba chtějí mít zase prales . Takže mi zbývá jedině čekat a modilt se. Lidičky přeju Vám ať se Vám i vašem svěřencům a majetku Sabine a nejen ona, obloukem vyhne! No nic šefová nevolá tak šup šup na D8 a jedeme do práce..A já budu doufat , že se budu mít kam vrátit z práce a ta moje chaloupečka s chlívečkem ještě bude celá a nepoškozená. To zase bude den a nervy jako na pochodu

10.2.2020 09:23
veraboskova

XXX.XXX.43.72

Tak aktuálně po neustálých výpadcích nejde už půl hodiny elektřina vůbec. Líhně zakryté dekou. Do práce jsem nevyjela, nejsem sebevrah. 20 km jižně od Českých Budějovic.

10.2.2020 10:55
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak hurá, elektřina už jde. Nejdelší výpadek skoro 2 hodiny. U manžela je z práce je poslali domů.

10.2.2020 10:57
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

A co tak si s vajíčkama sama vlézt pod peřinu?😉😄

10.2.2020 11:07
Olánek

XXX.XXX.207.69

petraodlesa napsal(a):
A co tak si s vajíčkama sama vlézt pod peřinu?😉😄

V případě lehce zvýšené tělesné teploty super,až do vylíhnutí,možno i udržovat doporučenou vlhkost .

10.2.2020 11:24
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Nebo bych mohla naučit jezevčíky "sedět na vejcích" na střídačku, když mám dva

10.2.2020 12:02
ančovička1

XXX.XXX.220.127

veraboskova napsal(a):
Tak hurá, elektřina už jde. Nejdelší výpadek skoro 2 hodiny. U manžela je z práce je poslali domů.

My už par let máme centrálu,od té doby,co u nas byl výpadek elektriky 2 dny..naštěstí to bylo v létě,tak už žádná lihen neběžela.v sázce byly plné mrazáky,ale vydržely..tak už centrála stoji od včerejška v pohotovosti😀

10.2.2020 12:05
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Olánek napsal(a):
V případě lehce zvýšené tělesné teploty super,až do vylíhnutí,možno i udržovat doporučenou vlhkost .

To bych dolaďovala svým převratným vynálezem: nahřáté zrní v plátěném pytlíku 🤩a to vlhkost? Ehmmm.... že jo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 12:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

osek nad bečvou se nehne ani větvička

10.2.2020 12:34
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
osek nad bečvou se nehne ani větvička

Zase nějaká protekce 😂😄😂

10.2.2020 14:56
Olánek

XXX.XXX.207.69

V Praze vítr poukázal na potřebu včasné a dostatečné likvidace odpadu.Ulehčoval přeplněným,neuzavřeným kontejnérům.obnažoval kol nich stojící pytle s odpatky.

10.2.2020 15:16
jo012810

XXX.XXX.101.35

petraodlesa napsal(a):
Zase nějaká protekce 😂😄😂

Asi i u nás trochu protekce. Trochu dešťové přeháňky a čersvý vítr, tak jak bývá v tuto dobu zvykem. A tak i el. proud zatím bez výpadku a nemusím s líhnutím nic dělat. Náchodsko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 17:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

petraodlesa napsal(a):
Zase nějaká protekce 😂😄😂

spíš ne, tři hodiny na to odletěl z líhně kus střechy

10.2.2020 19:40
petraodlesa

XXX.XXX.240.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
spíš ne, tři hodiny na to odletěl z líhně kus střechy

😭

11.2.2020 23:28
honzapm

XXX.XXX.182.25

Svatý Valentin byl urozený Říman, který i přes zákaz oddával mladé,
po lásce toužící lidi. Už brzy si jeho hrdinské skutky připomeneme
krásným dojemným svátkem a můžeme si v obchodech koupit
třeba nějaké to fkusné plastové srdce a zaneřádit s ním oceán.
Anebo se na Svátek můžeme připravit nějak jinak....
My u nás v ulici se připravujeme takto...
A jak se připravujete vy?

13.2.2020 18:08
honzapm

XXX.XXX.182.25

Hurááááá. Urááááá. Uáááá. Uíííííí.

13.2.2020 19:11
Olánek

XXX.XXX.207.69

A máme Zoru,geneticky modifikovanou slepici,odolnou proti ptačí leukoze.Počítám,že ve východní Asii vše zdokonalý na odolnost proti všemu.Budoucnost se mně rýsuje nějak následovně,
Po několika následných staletí proběhne ohromující zpráva,Celosvětová veterinární organizace v rámci své dozorové činnosti,pomocí všesledujících radarů odhalila v České republice,konkrétně na Mladoboleslavku chov drůbeže geneticky nemodifikovaný.Drůbež byla ihned zlikvidována vhozením do Černé díry a chovatele čeká trestní řízení před planetárním soudem pro trestný čin ohrožení životů na kosmických tělesech s hrozbou doživotí na planetě Zemi.

13.2.2020 21:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

Huráááá. Uráááá. Uáááá. Uííííí. Jupíííí.

13.2.2020 22:04
peter z bratislavy

XXX.XXX.225.243

K tomu zajtrajšiemu Valentínovi a spoň jeden darček, ktorý dojme každú ženskú k slzám...

16.2.2020 20:22
sadovsky

XXX.XXX.248.243

POZOR! DŮLEŽITÁ INFORMACE. POTVRZEN VIRUS PTAČÍ CHŘIPKY V MORAVANECH. Před několika okamžiky jsem oficiálně obdržel informaci od ředitele Krajské veterinární stanice, že v Pardubický kraj byl potvrzen virus ptačí chřipky. Napaden byl velkochov společnosti MORAS, a.s. v Moravanech na Pardubicku. Tento podnik má v areálu až 130 tisíc brojlerů a krůt. Areál je izolovaný a probíhá součinnost s Hasičským záchranným sborem PK. O opatřeních budeme spolu s veterinární správou informovat. Zároveň pravděpodobně zítra svolám Bezpečnostní radu Pardubického kraje, a po jejím konání tiskovou konferenci. Více zítra.

16.2.2020 20:26
sadovsky

XXX.XXX.248.243

Toť celá zpráva ze zdroje -- Martin Netolický -- Před cca 60 ti minutami.

16.2.2020 22:12
ančovička1

XXX.XXX.220.127

To abychom začali kupovat sítě😕

17.2.2020 06:53
Olánek

XXX.XXX.207.69

ančovička1 napsal(a):
To abychom začali kupovat sítě😕

Síť nepomůže,jdu naplnit líhně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.2.2020 08:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
Síť nepomůže,jdu naplnit líhně.

to nepomůže, pod případnou likvidaci v rámci MVO patří i vejce a násadová vejce.

17.2.2020 09:44
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Já jsem ráda, že máme tak velký kurník, že přinejhorším tam těch pár slepic může s trochou snahy měsíc vydržet. Ale na vesnici jsme nejspíš jediní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.2.2020 10:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to nepomůže, pod případnou likvidaci v rámci MVO patří i vejce a násadová vejce.

Vejce nikdo nehledá, jdou vyměnit po umytí razítka za Polská

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.2.2020 06:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo012810 napsal(a):
Proti chřipce úsměvem...

Tak teda podle těch kruhů mě už je 50 ačkoliv mi ještě nebylo ani 40

20.2.2020 08:03
keckas

XXX.XXX.2.96

Rudolf se chce nastěhovat do ptačí budky

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.2.2020 09:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

keckas napsal(a):
Rudolf se chce nastěhovat do ptačí budky

No to máte ještě štěstí. Mě něco podobného minule předváděla koza. Ale místo na krmítku stála na popelnici

20.2.2020 09:36
keckas

XXX.XXX.2.96

Kozu mi doma nechcou dovolit. Prý už toho máme tak dost. To muž ještě neví, kolik vajec mám v líhni a že nebudeme líhnout jenom jednou

20.2.2020 09:57
honzapm

XXX.XXX.182.25

Chudáci mužové...
Přijde mi, že jsou někým (ale nevíme kým) systematicky oblafováváni.

20.2.2020 10:11
Varaxi

XXX.XXX.1.226

honzapm napsal(a):
Chudáci mužové...
Přijde mi, že jsou někým (ale nevíme kým) systematicky oblafováváni.

Za to si můžou ti chudáci mužové sami. Kdyby svým milovaným milenkám, partnerkám, sestrám, dcerám, vnučkám, kamarádkám a dalším ženám dovolili chovat kozy a líhnout v dostatečném počtu, tak by je nikdo (nevíme kdo) oblafovávat nemusel.
Vzpomínám si, jak jednou chtěl přítel koupit motorku. Samozřejmě jsouc žena, musela jsem mít rozum já a zatrhnout to. :) Když s tím vyrukoval znovu po několika měsících a tvrdil, že je maličká, že se vleze do kufru a že ji současný majitel má v poličce a kdesi cosi, myslela jsem si, že je to model, tak jsem mu ji dovolila - přítel sbírá modely aut, letadel a lodí, přišlo mi divné, že se ptá, ale nějak jsem nad tím moc nepřemýšlela...
Můj drahý si obratem přivezl z Poličky (toho města) motorku jak kráva. Vezl ji na korbě pickupu, o čemž tvrdil, že je to obyčejný kufr (myšleno od auta), jen otevřený. Navíc to je vrak, který akorát zabírá místo v garáži. :)
Takže mužové nejsou jediní sytematicky oblafovávaní.

20.2.2020 10:18
samec

XXX.XXX.96.58

Varaxi napsal(a):
Za to si můžou ti chudáci mužové sami. Kdyby svým milovaným milenkám, partnerkám, sestrám, dcerám, vnučkám, kamarádkám a dalším ženám dovolili chovat kozy a líhnout v dostatečném počtu, tak by je nikdo (nevíme kdo) oblafovávat nemusel.
Vzpomínám si, jak jednou chtěl přítel koupit motorku. Samozřejmě jsouc žena, musela jsem mít rozum já a zatrhnout to. :) Když s tím vyrukoval znovu po několika měsících a tvrdil, že je maličká, že se vleze do kufru a že ji současný majitel má v poličce a kdesi cosi, myslela jsem si, že je to model, tak jsem mu ji dovolila - přítel sbírá modely aut, letadel a lodí, přišlo mi divné, že se ptá, ale nějak jsem nad tím moc nepřemýšlela...
Můj drahý si obratem přivezl z Poličky (toho města) motorku jak kráva. Vezl ji na korbě pickupu, o čemž tvrdil, že je to obyčejný kufr (myšleno od auta), jen otevřený. Navíc to je vrak, který akorát zabírá místo v garáži. :)
Takže mužové nejsou jediní sytematicky oblafovávaní.

TROCHA HUMORU NEUŠKODÍ
My svým milenkám, partnerkám, sestrám, dcerám, vnučkám, kamarádkám a dalším ženám nechceme dovolit chovat kozy.............A VÍTE PROČ....každá ženská má své kozy a nechává je hladit jen svým mužům , tak proto to nechceme dovolit ŽÁRLÍME

20.2.2020 10:19
keckas

XXX.XXX.2.96

Stejně z toho bude 3/4 kohoutu a staré slepice nahradit musím. Takže ve finále pár slípek navíc. To se ani nepozná.

20.2.2020 10:44
frikmon

XXX.XXX.173.189

Muži jsou opravdu chudáci a v budoucnu na planetě budou a budou i vzácností obzvlášť ti plodní. Konkrétně když to do rukou vezmou hysterické, sluníčkové, éterické, labilní a hádavé ženy jež jejich logiku vůbec nechápu. Viz co dokáže dnes vymyslet americká žena Skrytě doufám že plná amerikanizace do Evropy nikdy nedorazí.
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/povinna-vasektomie-pro-muze-nad-50-navrhuje-americka-politicka-40313829

20.2.2020 11:02
Varaxi

XXX.XXX.1.226

frikmon napsal(a):
Muži jsou opravdu chudáci a v budoucnu na planetě budou a budou i vzácností obzvlášť ti plodní. Konkrétně když to do rukou vezmou hysterické, sluníčkové, éterické, labilní a hádavé ženy jež jejich logiku vůbec nechápu. Viz co dokáže dnes vymyslet americká žena Skrytě doufám že plná amerikanizace do Evropy nikdy nedorazí.
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/povinna-vasektomie-pro-muze-nad-50-navrhuje-americka-politicka-40313829

Ale proboha vždyť to je jen pro ilustraci, jak je zákaz potratů špatný, protiprávní a celkově deb-ilní.
Píšou tam:
Zákon je reakcí na přísný protipotratový zákon, který vládnoucí republikáni v Alabamě prosadili minulý rok.
Ta navrhovatelka doslova uvádí: „(Zákon) má neutralizovat protipotratový zákon.“
Nikdo, ani ta navrhovatelka, nechce ten zákon uvést skutečně do platnosti.

Zkuste tu zprávu příště přečíst celou, nejen ten nadpis.

20.2.2020 11:37
frikmon

XXX.XXX.173.189

Varaxi napsal(a):
Ale proboha vždyť to je jen pro ilustraci, jak je zákaz potratů špatný, protiprávní a celkově deb-ilní.
Píšou tam:
Zákon je reakcí na přísný protipotratový zákon, který vládnoucí republikáni v Alabamě prosadili minulý rok.
Ta navrhovatelka doslova uvádí: „(Zákon) má neutralizovat protipotratový zákon.“
Nikdo, ani ta navrhovatelka, nechce ten zákon uvést skutečně do platnosti.

Zkuste tu zprávu příště přečíst celou, nejen ten nadpis.

To je přesně o čem píšu hned ,,hysterická´´ reakce žen-snad jste žena . Jsme na sranda diskuzi tak jsem to myslel jako srandu nebo nějaké sranda komentáře i když jde o vážnou věc. Četl jsem to celé a vím jak je to myšleno ale co mě neladí tak že je to přece někoho napadne a takhle to prezentuje a tím obhajuje něco jiného. Prostě už je to zárodek myšlenky. Přece nevyřeším ,,mužské´´ blbé zákony tím že je postraším. A ani to nemá logiku když je neoplodní muž nad 50sát tak je oplodí ten pod padesát. Prostě za mě kravina a ještě deb-ilněji podaná a prezentovaná. Na hloupé protipotratové zákony se musí jinak-logickými a pádnými argumenty

20.2.2020 12:12
petraodlesa

XXX.XXX.160.147

Protipotratové zákony jsou správné...i ty, co to tu teď čteš, jsi na světě proto, že se tvá matka rozhodla tě nepotratit.

20.2.2020 12:34
petraodlesa

XXX.XXX.160.147

Opačný problém je neplodný pár...u 90% je příčinou špatná kvalita spermií. U asistované reprodukce se odběru účastní malé množství mužů, díky čemuž mohou mít děti ze zkumavky desítky sourozenců...a jestli se tito spojí, tak 😣

20.2.2020 13:02
Varaxi

XXX.XXX.1.226

...jsi na světě proto, že se tvá matka rozhodla tě nepotratit.

Rozhodla, to je ono. Rozhodla - měla volbu a tu učinila.
Zakázat potraty znamená, že se už žádná matka nebude moci rozhodnout.
Já bych nechtěla být nechtěným dítětem - znám jich dost z dětského domova a není moc o co stát. A taky znám holku, která, když zjistila, že je těhotná, zvažovala sebevraždu - ten potrat, na který šla, jí zachránil život. Teď je vdaná a má dvě krásné zdravé děti. Čímž ji nedávám nikomu za příklad.
A zakázat potraty postiženým, nezletilým a znásilněným matkám, zakázat potraty plodů, jejichž zdravotní stav se nebude slučovat se životem buďto vůbec, nebo alespoň ne s tím důstojným a bezbolestným životem... Hrůza. Fakt hrůza.
Ten protipotratový zákon povoluje potrat ve dvou případech - matku těhotenství ohrožuje na životě (nikoli na zdraví, to je v pořádku, matku plod zmrzačit může) a plod není ve zdravotním stavu, aby přežil prvních několik dní po narození (takže děti, které mají tu smůlu, že jejich handicap je zabije až za půl roku, se narodit zkrátka musejí).
Já nejsem zastáncem potratů, nikdy jsem na žádném nebyla a ani se na něj nechystám. Jsem spíš na druhé straně barikády, dítě chci a ono se nějak nic neděje. Ale ta možnost jít na potrat by tu měla být.

Co se týče neplodnosti, tak tam je to cca třetina problém na straně muže, cca třetina je problém na straně ženy, nějakých deset procent je problém na straně obou a přibližně u čtvrtiny se příčina neplodnosti nezjistí. I kdyby se to za těch pár let, co jsem tuto záležitost konzultovala s lékaři, nějak změnilo, rozhodně není pravda, že na straně muže je problém z 90 % a už vůbec ne, že problémem je nedostatečná kvalita spermií.

20.2.2020 13:09
Varaxi

XXX.XXX.1.226

frikmon napsal(a):
To je přesně o čem píšu hned ,,hysterická´´ reakce žen-snad jste žena . Jsme na sranda diskuzi tak jsem to myslel jako srandu nebo nějaké sranda komentáře i když jde o vážnou věc. Četl jsem to celé a vím jak je to myšleno ale co mě neladí tak že je to přece někoho napadne a takhle to prezentuje a tím obhajuje něco jiného. Prostě už je to zárodek myšlenky. Přece nevyřeším ,,mužské´´ blbé zákony tím že je postraším. A ani to nemá logiku když je neoplodní muž nad 50sát tak je oplodí ten pod padesát. Prostě za mě kravina a ještě deb-ilněji podaná a prezentovaná. Na hloupé protipotratové zákony se musí jinak-logickými a pádnými argumenty

Tak on ten návrh na plošnou vasektomii je deb.ilní schválně právě proto, aby ukázal na deb.ilitu protipotratového zákona. Cílem toho návrhu bylo vyvolat diskuzi, což se zjevně povedlo. Pokud to někdo vezme doslova a pak tím obhajuje něco jiného, vypovídá to více o něm než o tom návrhu jako takovém.
Já sice nevím, co na mé reakci shledáváte hysterickým, ale budiž, bylo mi řečeno, že když píšu, působí to důrazněji a vážněji, než když mluvím. Uznávám, že mě nejvíce zmátl ten Váš smutný smajlík, tak jsem fakt myslela, že to berete vážně.

20.2.2020 13:31
frikmon

XXX.XXX.173.189

Varaxi napsal(a):
Tak on ten návrh na plošnou vasektomii je deb.ilní schválně právě proto, aby ukázal na deb.ilitu protipotratového zákona. Cílem toho návrhu bylo vyvolat diskuzi, což se zjevně povedlo. Pokud to někdo vezme doslova a pak tím obhajuje něco jiného, vypovídá to více o něm než o tom návrhu jako takovém.
Já sice nevím, co na mé reakci shledáváte hysterickým, ale budiž, bylo mi řečeno, že když píšu, působí to důrazněji a vážněji, než když mluvím. Uznávám, že mě nejvíce zmátl ten Váš smutný smajlík, tak jsem fakt myslela, že to berete vážně.

V pohodě, já pořád tady říkám že psaný text není co debata z očí do očí a každý zde mužeme působit přechytrale, arogantně atd. Hysterie byla v uvozovkách takže asi tak. Jinak s Vámi plně souhlasím je to volba a když už se nechtěně stane tak musí být pomoci hlavně pokud jde o zdraví matky nebo plodu. Nábadám jen ženy aby byli hned od začátku zodpovědnější na může se v tomto nemůžete spolehnout takže toto musí hlídat převážně zodpovědná žena. Muž je z obliga ten nebude 9 měsíců těhotný, nebude mu špatně atak podobně-prostě každý jedná především sám za sebe. Tohle je na dlouhou filozofickou debatu tak to nechme už být tohle je ,,sranda´´ diskuze

20.2.2020 14:14
petraodlesa

XXX.XXX.160.147

Škoda, že život v souladu s přírodou se týká jen rostlin a zvířat... Právě jsem nakojila desetiletou dcerku mé kamarádky, je mentálně a fyzicky na úrovni půlročního dítěte.
Není to hrůza, je to život. To dítě v sobě má tolik radosti ze života, jako mnozí z nás nemají už léta. Je to učitelka radosti.
Její maminka se o jejím stavu dozvěděla až v půl roce...nebyla to genetika, jen horečka v těhotenství.
Moje příbuzná Iveta Sochorová vyhrála soutěž Maminka roku 2019, blogerka. V 27 letech se jí narodila první dcera, s Downovým syndromem. Iveta založila vlog SÁŘIN HLAS. O životě rodiny s dítětem s Downem. Aktuálně mají dalšího zdravého syna a radostnější rodinu neznám.
Udivuje mě, že v naší společnosti je potrat přijatelnější než porodit a dát do adopce.
Neúcta k životu. Zvířata to nedělají. Žijí v souladu.

😄Sranda je fajn, ale Život není jen zábava.

20.2.2020 14:47
Varaxi

XXX.XXX.1.226

to petraodlesa:
Ale tak žít podle sebe přece můžete, v tom Vám nikdo nebrání; dokud mi někdo nebude brát moje právo na potrat, není jediný důvod vystrkovat růžky - a i pak bych je vystrkovala na toho, kdo mi to právo bere, ne na Vás.
Co popisujete, sice nepovažuju za něco v souladu s přírodou, ale to je můj názor, který Vás vlastně vůbec nemusí zajímat.
Úplně souhlasím s tím, že já bych radši dala zdravé dítě do babyboxu (jako já bych si je nechala, ale teoreticky kdybych je nechtěla...), než šla na potrat. Jsem zastáncem prevence, sexuální výchovy a užívání antikoncepce (tím nemám na mysli HA, alespoň ne výlučně) a věrnosti ve vztahu, ale neodsuzuji lidi, kteří to mají jinak. A že jich je hodně. Taky jsou i jiné důvody k potratu, než nebolestivé vývojové poruchy plodu a nechtěné těhotenství.
Bez ohledu na to vše - právo na volbu by mělo být zachováno. To je jediné, na čem trvám.

Nechcete to řešit přes SZ? Tady na to zjevně nikdo není zvědavý a už jsme to tu zaplevelili až až.

20.2.2020 17:43
bery25

XXX.XXX.48.114

petraodlesa napsal(a):
Protipotratové zákony jsou správné...i ty, co to tu teď čteš, jsi na světě proto, že se tvá matka rozhodla tě nepotratit.

ale nie su,nejake slobodne rozhodnutie ženy by malo byt zachovane urcite,nie len zakaz,zakaz,kde to skonci.

20.2.2020 20:40
Babička

XXX.XXX.96.181

Tak jako u nás,už jedou tři a zítra jedu pro husí vejce
Chovu zdar

20.2.2020 20:43
petraodlesa

XXX.XXX.160.147

Varaxi napsal(a):
to petraodlesa:
Ale tak žít podle sebe přece můžete, v tom Vám nikdo nebrání; dokud mi někdo nebude brát moje právo na potrat, není jediný důvod vystrkovat růžky - a i pak bych je vystrkovala na toho, kdo mi to právo bere, ne na Vás.
Co popisujete, sice nepovažuju za něco v souladu s přírodou, ale to je můj názor, který Vás vlastně vůbec nemusí zajímat.
Úplně souhlasím s tím, že já bych radši dala zdravé dítě do babyboxu (jako já bych si je nechala, ale teoreticky kdybych je nechtěla...), než šla na potrat. Jsem zastáncem prevence, sexuální výchovy a užívání antikoncepce (tím nemám na mysli HA, alespoň ne výlučně) a věrnosti ve vztahu, ale neodsuzuji lidi, kteří to mají jinak. A že jich je hodně. Taky jsou i jiné důvody k potratu, než nebolestivé vývojové poruchy plodu a nechtěné těhotenství.
Bez ohledu na to vše - právo na volbu by mělo být zachováno. To je jediné, na čem trvám.

Nechcete to řešit přes SZ? Tady na to zjevně nikdo není zvědavý a už jsme to tu zaplevelili až až.

Ano,až by byla lepší. Jen jak na ni? Je jiná možnost než e-mail?

20.2.2020 21:04
petraodlesa

XXX.XXX.160.147

bery25 napsal(a):
ale nie su,nejake slobodne rozhodnutie ženy by malo byt zachovane urcite,nie len zakaz,zakaz,kde to skonci.

Žena sama od sebe neotěhotní, muži jsou také zodpovědní. Víte, že z hlediska právního má nenarozené dítě dědická práva? Není to paradox? Právo na život nemá a právo dědit má???
Žena má právo se rozhodnout, ale před početím. Znásilněná může dát do adopce. To není o zákazech, ale o právu dítěte na život. Pokud je mu upíráno, jsme civilizací smrti, ne života.
Kdo má právo rozhodovat o životě a smrti? Děláme že sebe Boha nebo Hitlera.
O postabortivním syndromu se mlčí, je to tabu. A přitom existuje. Ženy trpí výčitkami svědomí... zeptejte se psychologů.

20.2.2020 21:31
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Plod právo dědit nemá, to až nasciturus, tj. zjednodušeně plod, který se vyvine a dítě se narodí živé.
O tom to je, do určité doby prenatálního vývoje to není dítě, ale plod bez mozku, nervové soustavy, bez pocitu bolesti, je to prostě shluk buněk.
Nemám právo rozhodovat o životě a smrti lidí, nikdy bych nikoho neodsoudila ke smrti. Ale potrat je přece jen o něčem jiném.
Co s tím mají společného výčitky svědomí? Nic. Přijdou, nebo taky ne, ale stejně nemají vliv na to, že ženy mají mít tuto volbu.
Mimochodem, mluvila jste někdy se znásilněnou ženou? Já ano, vícekrát, s více ženami. Ta otázka není pro většinu žen tak jednoduchá, jak je pro Vás. Myslíte si, že je málo zavražděných novorozeňat? Nebo sebevražd? Já si to nemyslím.
Já Váš názor uznávám, opravdu ano, ale vždyť Vás nikdo na potrat neposílá, nikdo Vám ho nenutí. Ovšem jiné ženy to zkrátka mají jinak. Pro některé ženy i jejich případné děti to může být nejméně strašná (tj. nejlepší) volba.
Otázka není, jestli Vy byste šla na potrat. Otázka je, jestli je potrat v mnoha případech menší zlo. A já jsem přesvědčena, že ano.

20.2.2020 21:32
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Babička napsal(a):
Tak jako u nás,už jedou tři a zítra jedu pro husí vejce
Chovu zdar

Jsme tady ještě vůbec na diskuzi o drůbeži?..

20.2.2020 21:35
Varaxi

XXX.XXX.129.250

ančovička1 napsal(a):
Jsme tady ještě vůbec na diskuzi o drůbeži?..

Já od zítřka nebudu u PC, tak snad se to zase srovná. Nerada bych to tady zabila, mám tyto diskuze ráda...
(Je tu někde omluvný smajlík?)

20.2.2020 21:37
bery25

XXX.XXX.48.114

petraodlesa napsal(a):
Žena sama od sebe neotěhotní, muži jsou také zodpovědní. Víte, že z hlediska právního má nenarozené dítě dědická práva? Není to paradox? Právo na život nemá a právo dědit má???
Žena má právo se rozhodnout, ale před početím. Znásilněná může dát do adopce. To není o zákazech, ale o právu dítěte na život. Pokud je mu upíráno, jsme civilizací smrti, ne života.
Kdo má právo rozhodovat o životě a smrti? Děláme že sebe Boha nebo Hitlera.
O postabortivním syndromu se mlčí, je to tabu. A přitom existuje. Ženy trpí výčitkami svědomí... zeptejte se psychologů.

bohuzial s tym s vami nesuhlasim,a boha zo seba nerobim,ani neviem ci existuje,a paradox to je,ale kto to vymyslel,človek,tak ten paradox moze zase zmenit

20.2.2020 21:40
bery25

XXX.XXX.48.114

ale trosku nechapem,co do toho miesate hitlera,to snat nemyslite ani zo srandy

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.2.2020 22:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

ančovička1 napsal(a):
Jsme tady ještě vůbec na diskuzi o drůbeži?..

Súhlasím s Ančovičkou, toto sú diskusie o hydine a nie o osobných názoroch kto si čo myslí o potratoch a o živote. . Môj názor, no a vráťme sa opäť k hydine

20.2.2020 23:02
honzapm

XXX.XXX.182.25

Varaxi, vidíte, tak přece jen vám ten váš (my víme kdo) nelhal.
S tou Poličkou je to kardinálně úžasné.

Tak už vím, proč kamarád pořád vystavuje a sbírá jeden pohár za druhým.
Evidentně jich chce mít taky plnou Poličku.

21.2.2020 05:17
jo012810

XXX.XXX.101.35

honzapm napsal(a):
Chudáci mužové...
Přijde mi, že jsou někým (ale nevíme kým) systematicky oblafováváni.

...a navíc jsou galantní...Nicméně život je život.

21.2.2020 06:16
Olánek

XXX.XXX.207.69

ančovička1 napsal(a):
Jsme tady ještě vůbec na diskuzi o drůbeži?..

Souhlas,místo úvah o změnách po masové výrobě umělých děloh.řešme negativní vliv světelného smogu na kvalitu slepičího života.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2020 06:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

keckas napsal(a):
Kozu mi doma nechcou dovolit. Prý už toho máme tak dost. To muž ještě neví, kolik vajec mám v líhni a že nebudeme líhnout jenom jednou

Na to je nejlepší mít dům sama pro sebe. Pak se otázka kozy zmenší z "nechcou mi dovolit" na zcela praktické "nemám chlív, pastvu, stodolu a čas to kydat a dojit"

21.2.2020 07:47
Olánek

XXX.XXX.207.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na to je nejlepší mít dům sama pro sebe. Pak se otázka kozy zmenší z "nechcou mi dovolit" na zcela praktické "nemám chlív, pastvu, stodolu a čas to kydat a dojit"

A jak a načem ji přivázat,aby se koza neutrhla,umtata.

21.2.2020 08:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

Filozofická otázka (musela přijít):
"A není místo koz lepší chovat Vlašky?"
Ty vám nikdo s IQ nad 60 nemůže zakázat.

21.2.2020 08:54
horal

XXX.XXX.13.30

Olánek napsal(a):
A jak a načem ji přivázat,aby se koza neutrhla,umtata.

Klidně u plotu. Jenom ne u trdla.

21.2.2020 09:05
keckas

XXX.XXX.131.75

honzapm napsal(a):
Filozofická otázka (musela přijít):
"A není místo koz lepší chovat Vlašky?"
Ty vám nikdo s IQ nad 60 nemůže zakázat.

To bych potřebovala násadová vejce. Z těch pár loňských byli všichni kohouti.

Počkám co přes víkend barneveldky a mix sulmtálka/štýřanka

21.2.2020 11:07
petraodlesa

XXX.XXX.160.147

Varaxi napsal(a):
Plod právo dědit nemá, to až nasciturus, tj. zjednodušeně plod, který se vyvine a dítě se narodí živé.
O tom to je, do určité doby prenatálního vývoje to není dítě, ale plod bez mozku, nervové soustavy, bez pocitu bolesti, je to prostě shluk buněk.
Nemám právo rozhodovat o životě a smrti lidí, nikdy bych nikoho neodsoudila ke smrti. Ale potrat je přece jen o něčem jiném.
Co s tím mají společného výčitky svědomí? Nic. Přijdou, nebo taky ne, ale stejně nemají vliv na to, že ženy mají mít tuto volbu.
Mimochodem, mluvila jste někdy se znásilněnou ženou? Já ano, vícekrát, s více ženami. Ta otázka není pro většinu žen tak jednoduchá, jak je pro Vás. Myslíte si, že je málo zavražděných novorozeňat? Nebo sebevražd? Já si to nemyslím.
Já Váš názor uznávám, opravdu ano, ale vždyť Vás nikdo na potrat neposílá, nikdo Vám ho nenutí. Ovšem jiné ženy to zkrátka mají jinak. Pro některé ženy i jejich případné děti to může být nejméně strašná (tj. nejlepší) volba.
Otázka není, jestli Vy byste šla na potrat. Otázka je, jestli je potrat v mnoha případech menší zlo. A já jsem přesvědčena, že ano.

Už naposledy: k potratu mě také nabádali, odmítla jsem. Mám z toho úžasné potomky. Nikoho nesoudím ani neodsuzuju. Opravdu mi to je cizí. To téma jsem nezačala, jak je jasné z příspěvků, jen jsem se postavila na stranu těch kdo považují ukončení těhotenství za zlo.
Shluk buněk je výmluva... nehodná inteligentního člověka. Od 70. let už tento výraz neobstojí. Jestli nevěříte, podívejte se na starý, ale aktuální film Němý výkřik.
Tím končím a omlouvám se všem, komu toto téma leželo v žaludku.
Slepicím zdar 🙋

21.2.2020 14:22
sadovsky

XXX.XXX.248.243

ančovička1 napsal(a):
Jsme tady ještě vůbec na diskuzi o drůbeži?..

21.2.2020 15:15
sadovsky

XXX.XXX.248.243

A proto přidávám pár dnešních fotek.Holky začínají nést jak o život.Jaro je tady

21.2.2020 15:54
petraodlesa

XXX.XXX.160.147

sadovsky napsal(a):
A proto přidávám pár dnešních fotek.Holky začínají nést jak o život.Jaro je tady

Jaro 🥰 a nový život 😄 také se těším na kuřátka a kůzlátka, vnoučátka a jiná poupátka.

21.2.2020 16:36
veraboskova

XXX.XXX.18.226

U nás se snad něco bude konečně líhnout o víkendu. Neprosvěcovala jsem, tak nevím, jak bude mít vliv že pár hodin nešla elektřina. Ale budu doufat. Livacox Q už je doma v ledničce. Akorát se nepodařilo sehnat K1 bez kokcidostatik a do Kvidery jsem udělala objednávku pozdě. Ale snad to vyjde, pár dní na kukuřičném šrotu a v úterý dorazí pytle.

21.2.2020 17:41
ančovička1

XXX.XXX.220.127

sadovsky napsal(a):
A proto přidávám pár dnešních fotek.Holky začínají nést jak o život.Jaro je tady

Tedy,pane Sádovsky,to je paráda😇..a sicilianky😁už také nesou?..já mam sice zákaz lihnuti,ale asi to dlouho nevydržím...lihen je taky smutná😢slepicky take snáší ostošest a vajíčka rodajledek si dávám stranou😀😁

21.2.2020 18:27
sadovsky

XXX.XXX.248.243

ančovička1 napsal(a):
Tedy,pane Sádovsky,to je paráda😇..a sicilianky😁už také nesou?..já mam sice zákaz lihnuti,ale asi to dlouho nevydržím...lihen je taky smutná😢slepicky take snáší ostošest a vajíčka rodajledek si dávám stranou😀😁

Od Siciliánek jsou 2 vajička od 2 slepiček ob den.Takže to jde.Jinak zapněte líhen.Stejně jak Vás znám,tak to nevydržíte.Ať se Vám to líhne.

21.2.2020 18:30
sadovsky

XXX.XXX.248.243

veraboskova napsal(a):
U nás se snad něco bude konečně líhnout o víkendu. Neprosvěcovala jsem, tak nevím, jak bude mít vliv že pár hodin nešla elektřina. Ale budu doufat. Livacox Q už je doma v ledničce. Akorát se nepodařilo sehnat K1 bez kokcidostatik a do Kvidery jsem udělala objednávku pozdě. Ale snad to vyjde, pár dní na kukuřičném šrotu a v úterý dorazí pytle.

U nás taky elektrika nešla cca 16 hodin.Líhnivost je po tom výpadku asi o 10% menší.Taky jsem neprosvěcel.Sázím na to že to vyjde.Tak Vám držím palce.

21.2.2020 20:41
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak už první kuře je venku. Takže výpadek něco přežilo. Dneska je to 20tý den.

21.2.2020 20:54
sadovsky

XXX.XXX.248.243

Gratuluji.Ať se to líhne.

21.2.2020 21:57
ančovička1

XXX.XXX.220.127

sadovsky napsal(a):
Od Siciliánek jsou 2 vajička od 2 slepiček ob den.Takže to jde.Jinak zapněte líhen.Stejně jak Vás znám,tak to nevydržíte.Ať se Vám to líhne.

😂😂diky za podporu,presne to jsem potřebovala😀..stejne už jsem dneska chtela volat kamarádce,jestli nepotřebuje něco vylihnout,aby lihen nebyla poloprazdna😁.tak i Vám preji,at se lihne, co vejce,to kuře😀🐣🐣
.a Věrko,drzim palce,at se vylihne,co nejvic..a K1 bez kokcidiostatik kupuji od Energys,drcene granulky..😀

21.2.2020 22:14
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Ančovičko, já vím, taky mám K1 od Energysu už objednaný, tady u nás ho v okolí nemají.

21.2.2020 22:38
ančovička1

XXX.XXX.220.127

veraboskova napsal(a):
Ančovičko, já vím, taky mám K1 od Energysu už objednaný, tady u nás ho v okolí nemají.

👍😀tak at vám pěkně rostou!..

22.2.2020 08:57
honzapm

XXX.XXX.182.25

Svátek má Petr.
Utrhnu mu.
Petrklíč.
Bude to.
K Jaru.
Klíč.

Konec básně.

22.2.2020 10:18
honzapm

XXX.XXX.182.25

Únor bílý?
Pole zelené!
Tahají mě.
Z gaučíku.
Já jim říkám.
Ještě.
Né, né, né!

Konec 2. básně.

22.2.2020 10:48
honzapm

XXX.XXX.182.25

Nasypej mi.
Do krmítka.
Nějaké dobré.
Papání.
Já ti za to.
Dovolím.
Vykydat.
Mé nadání.

Konec 3. básně, zvedám se z gé a jdu s košem.
Má úcta.

22.2.2020 10:50
bery25

XXX.XXX.48.114

to su krasne basne

22.2.2020 11:38
ančovička1

XXX.XXX.220.127

bery25 napsal(a):
to su krasne basne

😁😇..krásné ..Honzika asi na tom gaučiku polibila nějaká múza😇

22.2.2020 16:53
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak už to skáče ven jak o život.

22.2.2020 17:16
honzapm

XXX.XXX.182.25

bery25 napsal(a):
to su krasne basne

Je čas dát průchod pravému umění.

22.2.2020 17:17
honzapm

XXX.XXX.182.25

veraboskova napsal(a):
Tak už to skáče ven jak o život.

Chudáci, kdyby věděli, že nebudou mít co jíst,
počkají do úterka na Kvíderu ve vajíčku.

22.2.2020 17:35
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Ale budou mít co jíst, první dny stejnak krmím kukuřičným šrotem a zapíjí to černým čajem...

22.2.2020 17:41
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jéžišmarjá, taková nemocniční dieta.
Úplně jako od Petera z Bratislavy s palmičkou.

Já si dělám legrandu, Věrko, samozřejmě.
Nějaké Vlaštičky jste si též nasadila?

22.2.2020 17:48
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Já vím Honzíku...
Nenasadila. Já nemám kohouta, ikdyž čtyři vlaščí slepičky mám a snáší pěkná velká vejce. Tak budu muset sehnat. Mám objednávku od sousedky na slepičky a od známé, co má asi 50 slepic. Ta chce zase asi 10 kohoutků že pak nějaké vybere na obměnu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2020 18:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Tak už to skáče ven jak o život.

Gratuluji. Mě se mají líhnout vlašky 5.3.2020

23.2.2020 15:50
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěknou neděli všem. U nás vichr a zase výpadky proudu.
Dneska na zahradě jsem zachytila jedno vlaškoorlovčí spojení

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2020 15:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Pěknou neděli všem. U nás vichr a zase výpadky proudu.
Dneska na zahradě jsem zachytila jedno vlaškoorlovčí spojení

Pěknou neděli i Vám. U nás také vítr ale elektřina zatím jde ťuk, ťuk , ťuk na něco co neshoří..
Ale i tak jsem zase dosti nervozní z té předpovědi počasí.. No snad se nám to vyhne. A Vám všem taky!

23.2.2020 16:10
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A ještě jedna fotka ze zahrady, vlaščí fotbal

23.2.2020 18:09
jo012810

XXX.XXX.101.35

veraboskova napsal(a):
Pěknou neděli všem. U nás vichr a zase výpadky proudu.
Dneska na zahradě jsem zachytila jedno vlaškoorlovčí spojení

Zahájeno novošlechtění vlašských orlů, s úmyslem F1 bránit celou zahradu pře predátory.....A poradí si i s liškou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2020 17:55

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2020 17:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

25.2.2020 12:54
honzapm

XXX.XXX.182.25

Únor bílý, pole... tíme někam pěkně na výlet,
přivezeme obohacení,
nakazíme celý svět.

Gauči můj milovaný, nedej mi se od tebe vzdalovat
byť jen na jediný metr,
když ostatní mají v hlavách tak moc vypatláno.

Hop hop.

25.2.2020 15:47
sadovsky

XXX.XXX.248.243

A chči.. a chči...
Od rána nedělám nic jiného,než že vymetám vodu.Každou hodinu koště do ruky a každou ohradu vymést.Doufám že jste na tom lépe.

25.2.2020 16:19
javorka

XXX.XXX.98.207

Tady taky. Už třetí den...

25.2.2020 17:21
honzapm

XXX.XXX.182.25

A aby toho nebylo málo, tak si výjimečně kráčím po náfsi a sousedka:
"No ale Honzíku, tebe už jsem tááák dlouho neviděla."
Já:
"Vážně, Jano?"
Jana (78 let):
"Vážně, i když... možná to tak dlouho nebylo - to víš, ta moje paměť."
A šla vyzvednout mladým balík. A hádejte odkud putoval.
Ano, až z Hong-Kongu. Omg. Snad to nebude nějaká superkvalitní líheň?

Tak zachovejme paniku, a my víme, kde, že....

Jinak u nás neprší, takže má-li někdo přebytek v těchto tak katastrofálně
suchých letech a nezimách, my zde na vrchovině jsme připraveni
tyto přebytky nevratně přijmout. Do dna. M. ú.

26.2.2020 11:38
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, tak jak? Už jste naočkována?
Kdo je připraven, není překvapen...

26.2.2020 17:22
bery25

XXX.XXX.48.114

honzapm napsal(a):
Věrko, tak jak? Už jste naočkována?
Kdo je připraven, není překvapen...

pre istotu nebudem ženu očkovat

26.2.2020 18:30
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Teda takový fóry

26.2.2020 19:54
viu

XXX.XXX.101.74

zdravím s malým dotazem
přivezu soudružkám nového kohouta, víte, za jak dlouho budou holky snášet vejce jím oplodněná (nebo naočkovaná )
děkuji za postřehy
v

26.2.2020 20:07
honzapm

XXX.XXX.182.25

Záleží, zda teď byly bez kohouta, kolik jich je, dle plemene a aktuální snášky.
Mám dojem, že to u Vlašind vloni bylo 4-7 dnů.

26.2.2020 20:13
honzapm

XXX.XXX.182.25

V souvislosti s nově příchozími viRusy, vešla f platnost mnohá nová nařízení.
Vážení... doufám, že je bezpodmínečně dodržujete a nikdo z vás není rebel!

26.2.2020 22:01
viu

XXX.XXX.101.74

1-2x v týdnu mívají pánskou návštěvu .
Je jich pak 11+jeho 4 stálé. Snáší fest

26.2.2020 22:15
viu

XXX.XXX.101.74

A jsou to zdrobnele velsumky. Dnes meli společnou vychazku

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2020 14:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

ja tam žiadne zdrobnelé velsumky akosi nevidím,možno to už je vekom

27.2.2020 15:41
frikmon

XXX.XXX.229.64

Já se zase chtěl zeptat na toho psa s protézama jestli blbě vidím, či se mi to zdá či nezdá?

27.2.2020 17:53
viu

XXX.XXX.101.74

Takhle 🤣
Pes je ve skoku / výjimečně se pohybovala rychle
A velsumky jsou v hrabance a vždy strašně rychle letí ke kralikarne

28.2.2020 11:22
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

No, venku se vyjasnilo 😉 všude bílá, žeby Vánoce? Asi pipkám ozdobíme jejich jedlové úkryty

28.2.2020 18:24
sadovsky

XXX.XXX.248.243

Tak před týdnem nový přírustek.Orlovky pestré a krahujcové.Po týdnu už sebráno 20 vajec.Akorát narychlo postavit kurník,ale i ten už finišuje.Aspoň se člověk nenudí.Akorát to počasí může bejt lepší.

28.2.2020 18:55
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Tak tohle je paráda👍😀krásné orlovky😇přeji vám,co vajíčko,to kuřatko😀✊✊

28.2.2020 19:28
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Paráda . Mě se akorát klube první letošní orlovče.
Akorát bych počkala na líhnutí na příští rok. Podle kroužků vypadají že jsou loňské

28.2.2020 19:30
sadovsky

XXX.XXX.248.243

veraboskova napsal(a):
Paráda . Mě se akorát klube první letošní orlovče.
Akorát bych počkala na líhnutí na příští rok. Podle kroužků vypadají že jsou loňské

Taky se už těším.

28.2.2020 20:08
sadovsky

XXX.XXX.248.243

Jsem rád že Fauna funguje.Tady aspoň člověk popovídá s normálníma lidma.Jinak pustíte televizi - korona virus.Pustíte rádio,otevřete noviny - to samé.Tady na Fauně je svět ještě v pořádku.Díky za to.

28.2.2020 20:38
veraboskova

XXX.XXX.0.235

tak aby řeč o koronaviru nestála...
mimochodem teď dávají krimošku o holubářích na ČT1

28.2.2020 20:51
sadovsky

XXX.XXX.248.243

Super.Teda Vy jste číslo.Aspoň se člověk zasmál

28.2.2020 21:18
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, ten s tou poštou je dobrej.
Začátku, i vy jeden, krása střídá hádejte co... Hop hop.

Mě dnes pobavili naši silničáři. V noci napadlo,
ale za celý den až do teď nevyjeli, takže nade fsí je 20 cm sněhu
na silnici a auta tam mají dost problémy, dál je to také špatné.
No holt toho mají letos moc. My si ofšem umíme počkat. A vy víte kde.

29.2.2020 05:37
jo012810

XXX.XXX.101.35

Jo, jo, gaučink to je to co v tom počasí je nejlepší sportovní disciplína. A brzy snad příjde i sluníčko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2020 09:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

tady jsme na drůbeži a jedinej koronavirus je tady infekční bronchitida :D

mimochodem asi před 14 dny jsem přemýšlela, že bych si trochu nakoupila, ale spíž mám narvanou deputátními vejci a pak jsem za odběr krve beranů dostala pytel brambor, takže jsem asi v pohodě

29.2.2020 10:49
honzapm

XXX.XXX.182.25

Já spíš uvažuju, že brambory začnu prodávat, je jich ještě půlka sklepa
a na gaučíku je rozhodně spapat nestihnu.
Roušky mám nakoupené na vápnění maštalé, tak bych na nich mohl
zbohatnout, ale to by se mnou nemluvil už vůbec nikdo.
Česneku mám, že by u mě mohli natáčet nejeden béčkový emerický
upíří vymítací horor, že. A nový česnek už pěkně řádkuje na políčku, oj oj.

Přefčírem dorazil balík od zahradníka Basíka, cibule sazečka, nějaké drobné
ovocíčko, novinková keřová višeň, na tu jsem tedy opravdu zvědavson,
nějaké pivoňky (tady jsem taky zvědavson - kam je jako dám) a Javorka
mě opět inspirovala, tak jsem si objednal semínka dýně Amoro,
a na tu jsem zvědafson teda ale úplně nejvíc. Hop hop.
No a o vajíčkách ani nemluvím, Vlašky produkují snad naschvál
desítky denně, a copa já tutady s tím, že.

29.2.2020 11:04
javorka

XXX.XXX.98.207

Semínka dýně Amore jsem jsem měla od naší Věrky. Letos mě lákala šedomodrá dýně s krásně oranžovou dužinou, ale než jsem se rozhodla, tak semínka vyprodali. Ještě se mi líbí například tahle:

https://shop.culinabotanica.cz/dyne/dyne-muscade-de-provence/

Ale kam to všechno zasadit?

U nás je dnes první sníh a stále padá. Opeřenci zase sedí na okně a kohout kokrhá, kokrhá, ...

29.2.2020 11:46
friend

XXX.XXX.57.29

honzapm napsal(a):
Já spíš uvažuju, že brambory začnu prodávat, je jich ještě půlka sklepa
a na gaučíku je rozhodně spapat nestihnu.
Roušky mám nakoupené na vápnění maštalé, tak bych na nich mohl
zbohatnout, ale to by se mnou nemluvil už vůbec nikdo.
Česneku mám, že by u mě mohli natáčet nejeden béčkový emerický
upíří vymítací horor, že. A nový česnek už pěkně řádkuje na políčku, oj oj.

Přefčírem dorazil balík od zahradníka Basíka, cibule sazečka, nějaké drobné
ovocíčko, novinková keřová višeň, na tu jsem tedy opravdu zvědavson,
nějaké pivoňky (tady jsem taky zvědavson - kam je jako dám) a Javorka
mě opět inspirovala, tak jsem si objednal semínka dýně Amoro,
a na tu jsem zvědafson teda ale úplně nejvíc. Hop hop.
No a o vajíčkách ani nemluvím, Vlašky produkují snad naschvál
desítky denně, a copa já tutady s tím, že.

Tie vajíčka by ste mohol predať ako násadovky, keď ich máte veľa. Ja by som kúpila. Zháňam násadovky vlašiek a vy ich máte veľmi pekné.

29.2.2020 12:03
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Jo Amore, kde jsou ty časy. Co nenatáhnu šlahouny od dýně na strom, to mi sežerou kachny
Jinak jste mě s těmi semínky zaskočili, normálně jsem si uvědomila, že je poslední den února a já nemám vysetá semínka paprik. No to budu muset napravit.

29.2.2020 12:11
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

javorka napsal(a):
Semínka dýně Amore jsem jsem měla od naší Věrky. Letos mě lákala šedomodrá dýně s krásně oranžovou dužinou, ale než jsem se rozhodla, tak semínka vyprodali. Ještě se mi líbí například tahle:

https://shop.culinabotanica.cz/dyne/dyne-muscade-de-provence/

Ale kam to všechno zasadit?

U nás je dnes první sníh a stále padá. Opeřenci zase sedí na okně a kohout kokrhá, kokrhá, ...

Díky za tip na dýni🥰 objednáno... Co myslíte, je to hybrida nebo si budu moct nasbírat semínka na příští sezónu?

29.2.2020 12:17
veraboskova

XXX.XXX.0.235

První tři orlovky a dvě hempšírky přendané do odchovny

29.2.2020 13:21
petraodlesa

XXX.XXX.168.16

Paní Věro, co to máte v odchovně za síťku, na těch novinách? Děkuji.

29.2.2020 14:01
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ahá, takže to byla naše blondýnka z londýnka, která začala šířit Amore?
Javorko, musíme to fšechno zasadit do země, jinak to nepůjde.
Blbé je, že se to obtížně dělá z gauče.

Friend, grazie.

Věrko, komu se nelení, tomu se semení.
Věřím, že vbrzku zvýšíte svou výsevní výkonnost.

29.2.2020 14:07
veraboskova

XXX.XXX.0.235

petraodlesa napsal(a):
Paní Věro, co to máte v odchovně za síťku, na těch novinách? Děkuji.

Perlinka. Dá se to koupit za pár korun ve stavebninách. A je to dobré pro kuřata, že jim noviny nekloužou.Asi po třech dnech když se rozběhají, tak jim vyčistím a dám místo toho noviny na to bezprašné hobliny.

Přidejte reakci

Přidat smajlík