Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi
napsal(a):
Já v tom, upřímně, nevidím rozdíl.
Přibylo mi srdíčko na inzeráty, kterých si stejně nevšímám. A je tu míň zelené. To je celé.
Já teda rozdíl vidím, na počítači i notebooku. Zobrazuje se mi inzerce, o kterou nestojím a i diskuse má nějaký prazvláštní formát a musím překlikávat jednotlivé rubriky.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Já teda rozdíl vidím, na počítači i notebooku. Zobrazuje se mi inzerce, o kterou nestojím a i diskuse má nějaký prazvláštní formát a musím překlikávat jednotlivé rubriky.
Tak to je fakt zajímavé.
Když kliknete na https://www.ifauna.cz/diskuse , tak vidíte jen jednu rubriku? Já tam mám všechno dokupy, psy, kočky, hlodavce, drůbež...
Možná někdo kompetentní sdělí, proč tyto změny pro uživatele. Vždyť valstní uživatelské zobrazování asi nemá nějakou technickou vazbu na vnitřní strukturu stránek. A nebo se mýlím? Přeci se známé logo, či formát nemění, pokud nejde o různé experimenty, jako u některých našich reprezentačních dresů. Být za každou cenu jiný, je (alespoň podle mne) neprofesionální. Nicméně dnešní doba je už taková, že stabilita, je téměř sprosté slovo...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi
napsal(a):
Tak to je fakt zajímavé.
Když kliknete na https://www.ifauna.cz/diskuse , tak vidíte jen jednu rubriku? Já tam mám všechno dokupy, psy, kočky, hlodavce, drůbež...
Jo, všechno dokupy, ale když jsem si rozklikla na koních téma s novým příspěvkem, hodilo mě to na začátek - strana 1 a ne 6.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Jo, všechno dokupy, ale když jsem si rozklikla na koních téma s novým příspěvkem, hodilo mě to na začátek - strana 1 a ne 6.
Teď jsem to testovala, hodilo mě to na poslední stranu. Stává se Vám to opakovaně?
Inzerci, o kterou nestojím, taky nikde nevidím. Jako jo, to tlačítko INZERCE tady je, ale to bylo i předtím, ne? A inzeráty jako takové se mi nezobrazují.
Nevím, asi ještě něco zkoušejí, než si to sedne.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi
napsal(a):
Teď jsem to testovala, hodilo mě to na poslední stranu. Stává se Vám to opakovaně?
Inzerci, o kterou nestojím, taky nikde nevidím. Jako jo, to tlačítko INZERCE tady je, ale to bylo i předtím, ne? A inzeráty jako takové se mi nezobrazují.
Nevím, asi ještě něco zkoušejí, než si to sedne.
Mně ano. Otevřu ifaunu a vyskočí na mě největší chovatelská inzerce. Na diskusi si musím kliknout. Ale třeba se to opravdu usadí.
Dobrý den,
změny na iFauně (stejně jako na jakémkoliv jiném navštěvovanějším webu) probíhají neustále. Vývoj webu má určité standardy a je nutné na ně reagovat, jinak web graficky i funkčně zastarává. Není možné nechat web dlouhodobě beze změn. Tentokrát se ale některé změny dotkly i grafiky, takže chápeme, že u někoho vyvolali rozhořčení. Všechny změny se ovšem týkaly jen domovské stránky, menu a inzerce. Ani v článcích, ani v diskusi, v chovatelských stanicích atd. neproběhla sebemenší úprava, takže zde funguje vše jako dřív.
Požádali jste nás o okomentování jednotlivých změn a důvodů proč k nim došlo, takže zde je vysvětlení:
- Na homepage přibyla coverfotka - chtěli jsme pomocí fotek přidat pro nové uživatele jednoznačnou informaci, na jaký web přišli a také dodat domovské stránce emoce, které k chovatelství patří.
- Na homepage jsme přidali velký panel vyhledávání s inteligentním našeptávačem, abychom co nejvíce usnadnili hledání kokrétního zvířete bez nutnosti procházet jednotlivé rubriky.
- Přibyla funkce oblíbené, aby uživatelé měli možnost pomocí symbolu srdce označit inzeráty, které je zaujaly a přidat si je pro pozdější procházení do svého profilu.
- Inovovali jsme menu na mobilu a srovnali jeho vzhled s menu na desktopu. Mobilní menu totiž zabíralo příliš místa a nebylo příliš intuitivní.
Věříme, že ani pro konzervativnější uživatele se nejedná o zásadní změny a doufáme, že se s nimi brzo sžijete.
S přátelským pozdravem
redakce webu iFauna.cz
iFauna
napsal(a):
Dobrý den,
změny na iFauně (stejně jako na jakémkoliv jiném navštěvovanějším webu) probíhají neustále. Vývoj webu má určité standardy a je nutné na ně reagovat, jinak web graficky i funkčně zastarává. Není možné nechat web dlouhodobě beze změn. Tentokrát se ale některé změny dotkly i grafiky, takže chápeme, že u někoho vyvolali rozhořčení. Všechny změny se ovšem týkaly jen domovské stránky, menu a inzerce. Ani v článcích, ani v diskusi, v chovatelských stanicích atd. neproběhla sebemenší úprava, takže zde funguje vše jako dřív.
Požádali jste nás o okomentování jednotlivých změn a důvodů proč k nim došlo, takže zde je vysvětlení:
- Na homepage přibyla coverfotka - chtěli jsme pomocí fotek přidat pro nové uživatele jednoznačnou informaci, na jaký web přišli a také dodat domovské stránce emoce, které k chovatelství patří.
- Na homepage jsme přidali velký panel vyhledávání s inteligentním našeptávačem, abychom co nejvíce usnadnili hledání kokrétního zvířete bez nutnosti procházet jednotlivé rubriky.
- Přibyla funkce oblíbené, aby uživatelé měli možnost pomocí symbolu srdce označit inzeráty, které je zaujaly a přidat si je pro pozdější procházení do svého profilu.
- Inovovali jsme menu na mobilu a srovnali jeho vzhled s menu na desktopu. Mobilní menu totiž zabíralo příliš místa a nebylo příliš intuitivní.
Věříme, že ani pro konzervativnější uživatele se nejedná o zásadní změny a doufáme, že se s nimi brzo sžijete.
S přátelským pozdravem
redakce webu iFauna.cz
Vidíte věc ze svého pohledu...
Já chápu, že váš web tu není kvůli našemu žvatlání, ale kvůli placené inzerci a pro vaše živobytí ( je to naprosto v pořádku).
Ale vy potřebujete nás (nebude návštěvnost, nebude inzerce) a my potřebuje vás (jsme tady zvyklý žvatlat).
Takže chápejte i vy nás... Já třeba polovině vašeho příspěvku vůbec nerozumím... Nemohl jsem se přihlásit... Fakt nepochopím, že místo přihlášení je jakýsi kus panáčka... I s takovým materiálem pracujete... Chápete... Když nás s tím někdo naučí zacházet, uděláte to jinak... A jsme...
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Já teda rozdíl vidím, na počítači i notebooku. Zobrazuje se mi inzerce, o kterou nestojím a i diskuse má nějaký prazvláštní formát a musím překlikávat jednotlivé rubriky.
Aj mňa to dost obmedzuje to prehadzovanie rubrik. Predtym som rýchlo klikol a uz som bol tam kde som chcel a teraz som musel rozmyšlat že ako sa dostanem z dalšej rubriky do druhej. No priznam sa zaskocilo ma to . Ale inak sa mi nový formát ifauny celkom lubi iba to prestavovanie tých rubrik je dost nedomyslené.
Diskutuji na iFauně roky, odebíral jsem tištěnou od jejího počátku až do jejího pro mě smutného konce.
Vyjadřuji opožděně dík Horkým za jejich dlouholetou práci.
Mám v diskuzní rubrice okrasného ptactva mnoho příspěvků. To neznamená sebechválu, protože množství příspěvků může být i množství pitomostí, to ať posoudí čtenáři. V tištěné Fauně mám texty, které zde jsou v článcích uveřejněnované.
Domnívám se, že forma iFauny může být různá a i moje generace seniorů se ve změnách za čas vyzná. Spíš mně vadí, že noví uživatelé jsou mnohdy trochu povrchní, zajímá je jen jejich dotaz a ostatní asi nečtou. Třeba se mýlím, což u nás starých bývá obvyklé.
Rád bych znal názor těch skalních účastníků diskuze.
O. Německý
Už na to nějak nestíhám reagovat, vidím to všude okolo. V Tescu pořád mění regály, v Penny pořád mění regály, furt se inovuje, vylepšení střídá vylepšení toho předchozího vylepšení, inovace inovaci inovace, zkrátka je nutné ten pokrok trochu popohnat, jinak nebudeme v konkurenci IN.
Jak se říká změna je život - aneb, když něco funguje - tak to změníme.
To je jak s těmi věrnostními kartami. Zavedli to v jednom krámu a hned to musejí mít ve všech ostatních krámech.
Já například mám věrnostní karty do všech tuzemských supermarketů, a když mě na to posledně jedna pokladní upozornila (nahlédla mi do kešaně, zvědavka jedna), tak jsem ji ujistil, že ty věrnostní karty mám proto, že jsem korektní člověk a tudíž jsem věrný všem.
petr008
napsal(a):
Už na to nějak nestíhám reagovat, vidím to všude okolo. V Tescu pořád mění regály, v Penny pořád mění regály, furt se inovuje, vylepšení střídá vylepšení toho předchozího vylepšení, inovace inovaci inovace, zkrátka je nutné ten pokrok trochu popohnat, jinak nebudeme v konkurenci IN.
Jak se říká změna je život - aneb, když něco funguje - tak to změníme.
To je jak s těmi věrnostními kartami. Zavedli to v jednom krámu a hned to musejí mít ve všech ostatních krámech.
Já například mám věrnostní karty do všech tuzemských supermarketů, a když mě na to posledně jedna pokladní upozornila (nahlédla mi do kešaně, zvědavka jedna), tak jsem ji ujistil, že ty věrnostní karty mám proto, že jsem korektní člověk a tudíž jsem věrný všem.
V těch Hyper-Super to mění kvůli tomu, že zákazník kupuje třeba
stále stejné zboží, které běžně potřebuje. Když ho dají jinam, donutí
zákazníka hledat to jeho oblíbené, tím musí projít celý obchod a
při tom narazí na další zboží které koupí, i když ho momentálně
nepotřebuje a tak se dělá tržba. Proč myslíte že je třeba v každém
Hyper -Super hned za vchodem ovoce a zelenina?
petr008
napsal(a):
To nevím, já hledám primárně regály "with the sales". Ten zbytek mě moc nezajímá .
Můžete mi ti přeložit do češtiny, pokud se to dá, já anglicky nerozumím,
navíc je mi tento jazyk odporný. To už je mi milejší Ruština. Nejmilejší
z ,, cizích " jazyků a nejlépe lahodící mému uchu je Slovenský jazyk.