Malé kachny. Krmení? Trhání se?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
23.5.2016 11:35
kachnymis

XXX.XXX.41.254

Ahoj !
Koupila jsem si dvě malé kachýnky. Jsem úplný začátečník.
Momentálně jim je tak 10-14 dní. Mám je doma přes noc a jinak jsou venku.
Měla bych pár dotazů.
Čím je správně krmít? Teď krmím nastrouhaným vajíčkem a přidávám vločky, kroupy, bramboru.
Kdy je dát už úplně ven ?
A mám problém oba dva se mi začli kousat. trhat na krku, hlavě plus křidýlku
Nevíte proč ? a Jak to vyřešit ?
Už se i koupou :)
Děkuji !

23.5.2016 12:35
Sádelník

XXX.XXX.30.118

Nebylo by lepší si to zjistit před pořízením ?

23.5.2016 13:01
ovecka

XXX.XXX.171.70

kachnymis napsal(a):
Ahoj !
Koupila jsem si dvě malé kachýnky. Jsem úplný začátečník.
Momentálně jim je tak 10-14 dní. Mám je doma přes noc a jinak jsou venku.
Měla bych pár dotazů.
Čím je správně krmít? Teď krmím nastrouhaným vajíčkem a přidávám vločky, kroupy, bramboru.
Kdy je dát už úplně ven ?
A mám problém oba dva se mi začli kousat. trhat na krku, hlavě plus křidýlku
Nevíte proč ? a Jak to vyřešit ?
Už se i koupou :)
Děkuji !

Na to aby byla celodenně venku jsou dost malá, přes víkend to šlo, ale s ochlazením vám mohou nastydnout a pak se podtrhnou.
Správné krmení - VKCH1 a následně VKCH2. Pro dvě kachny bych nic jiného neřešila. Domácí směs nevybalancujete, co se týká poměru živin. Pak tu bude zase dotaz - mají průjem, nemohou na nohy, trhají si peří.
A tím jsem odpověděla na otázku, proč se štípají - nedostatek bílkovin v krmné dávce, nepoměr mezi jednotlivými živinami.
Koupání takto malých kachňat, bez promaštěného peří je nevhodné. Koupel až tak po 3 týdnech, kdy si o peří začnou intenzivně pečovat a promašťovat.
Nejdříve nastudovat, potom chovat. Jinak jsou to pokusy se živými tvory, kteří doplácí na lidskou hl...nevědomost. Dana.

23.5.2016 14:10
kachnymis

XXX.XXX.41.254

Je vhodné pak pokračovat s VKCH1 po 3týdnech ? děkuji.

23.5.2016 18:38
ovecka

XXX.XXX.203.146