Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den,
jsem absolutní začátečník, vše hledám na netu. Mám tu jednu slepičku, co sedla a vehementně odmítá sesednout. Chtěla bych pořídit násadová vejce a dát je pod ní. Ale řeším jeden problém. Jak je to s přemístěním. Když ji nechám tam kde sedí, podnášejí ji ostatní slepice. To místo mají na snůšku nejraději. Zkoušela jsem ji přendat jinam, ale bez úspěchu, vždy se vrátí zpět. Mám možnost ji dočasně přesunout do odchovny na andulky - velká skříň s pletivem. Ale je problém, že se nedostane ven. Prostor by měla, ale ne si pohrabat venku. Co s tím? NEchat jak je nebo přesunout? Díky moc.
Dobrý den, jestli máte klasické kukaně, stačí dát do vlezu pás pletiva, aby kvočnu ostatní slípky nerušily, pokud máte otevřené sezení, tak by stačila plastová přepravka ta děrovaná zelená na jablka a dát ji přes ni.Je třeba, ale jednou za den kvočnu vypustit a pak si pohlídat aby sedla na správné místo.
Pokud ji přesunete do té klece pro andulky, stejně ji musíte jednou za den z hnízda sundat a vypustit.víckrát za den kvočna slézat nepotřebuje.Záměrně doporučuji sundávat, předpokládám, že čekat až se uráčí kvočně se vám nebude chtít čekat.I při sundání kvočny rukou to trvá někdy i hodinu než se milostpaní uráčí chtít zpátky na vajíčka.

Dobrý den, mám otevřený místo. Ale ty přepravky mě nenapadly. To je dobrý nápad. Asi zrovna tohle zkusím. Jdu shánět přepravky
jo ale je tu malý problém. Je to vyvýšené místo. Slípky si tam vlétnou, tam až budou kuřata, nebudou se moci vracet zpět na hnízdo. Tak ji zkusit přendat na zem a tam ji dát pod přepravku?

Já jsem nějak s možností, že by začaly kvokat moc nepočítala. brácha vždycky chtěla, aby se nějaká našla a nic. Já je nemám ani tři měsíce a jedna se mi takhle zblázní. Ale chtěla bych si to vyzkoušet. Jinak kuřata kupujeme na výkrm, klasický brojlery, ale ty máme v bedně pod světlem a pak v odděleném prostoru u slepic.
napsal(a):