Letošní andulky

Prodám Andulku vlnkovanou - Prodám andulky 12/24 - 2/25. Výběr z více kusů...
Začínám s chovem andulek a nyní řeším jak kroužkovat mladé. Nejstarší mají nyní 7 dní a samice stále sedí na vejcích. Bojím se že je vyplaším a pokud začnu teď budu muset kroužkovat vícekrát než všechny dorostou. Také se těch prcků bojím, abych jim neublížil a tak se rozhoduji, že kroužky nedám. Chybí praxe a zkušenosti.
Dobrý den,na kroužkování nic není nemusíte mit strach každý začínal.Mladé se kroužkují kolem toho 7 dne tři nejdelší drápky dáte dopředu a převlečete kroužek nejkratší směruje dozadu potom ho musíte provlíknout k ostatním .Nemusíte mít strach vyrušit samici v bodce vrátí se zpět jak budku pověsíte.později kroužkovat bývá problém .druhý den zkontrolujte kroužek jestli nespadl.Chovu zdar Karel
Roman76
napsal(a):
Dobrý den
Přidám se k dotazu ohledně kroužkování . Jaké máte zkušenosti s otvíracími kroužky od pana Šestáka a jak se nasazují . Jsem taky úplný začátečník tak se radši ptám . Děkuji za případnou odpověď . Nashledanou
Zdravím, já špatné, jednou jsem je dala pyrurám, a rodiče jim je okamžitě sundali a házeli mi je na hlavu. Doslova.
zosrnia
napsal(a):
Dobrý deň,to čo popisujete sa môže stať,ale sú otváracie označovacie krúžky kvalitnejšie ktoré sa dajú zaistiť a ktoré papagáje určite dole nedajú.
Zdravím. Já měla teda plastové a i mě dalo práci je zapnout, jak to šlo ztuha, nicméně rodiče s tím problém neměli. Nevím, jaké jiné by nesundali, já měla jen tyto.
Množič
XXX.XXX.248.126
Na označovanie som si kúpil plastové zapínacie krúžky a po návrate z burzy som ich zapatrošil a nikdy nepoužil.
Pre svoju potrebu označujem medenými a nerezovými pásikmi, neuzavretými krúžkami. Pásik má pred stočením rozmery 14x4x0,5 mm. Mám na to kliešte s otvorom 5mm v čelustiach. "Krúžok" stočím do polmesiaca, neuzatvorím... Pri nasadeni krúžok domačknem do uzatvoreného kruhu spomínanými kliešťami.