aj

Moje příspěvky

27.11.2015 12:24

Já bych tedy rozlišovala mezi klasickými množírnami a ojedinělým nakrytím fenky, co asi myslí Monika. Ti, co kryjí třeba jednou za život feny a mají štěňata bez PP se obvykle dost zajímají, kde to štěňátko skončí. Samozřejmě, teď je komplikovaná doby, kdy je přepejskováno a tak by i takový chovatel měl rozmyslet, zda chce přispět k dalšímu zahlcení trhu.
Pro mně jsou největším zlem množírny + výkup štěňat.

27.11.2015 12:11

V tom dohadovaní se tak-nějak vytratilo, že původní dotaz byl na kastraci psa, ne feny.
A u něho už vůbec nechápu ty negativní komentáře.

26.11.2015 18:13

balisek napsal(a):
Nemáte pravdu. O krycí list je potřeba zažádat, obsahuje již jméno krycího psa (příp. náhradníka) a jeho vystavení je zpoplatněno.

V tom případě by bylo asi nejsprávnější napsat, že záleží jak to má nastavené konkrétní klub. U nás je to tak, jak jsem psala.

26.11.2015 18:03

Krycí list je vlastně tiskopis, který vyplníte v den krytí, necháte podepsat majitelem krycího psa a podepíšete se i vy. Obvykle se dá stáhnout ze stránek klubu.

26.11.2015 16:51

Myslím, že je ještě možnost domluvy s již existující CHS a zapsat štěňata na ni. Bývalo to možné, pokud se jednalo o ojedinělé( ne pravidelné ) krytí.

25.11.2015 20:33

Měl by jste být rád, že je žravý, alespoň nemusíte vymýšlet, čím ho motivovat! Dělá všechno pro svůj prospěch ? A pro koho prospěch by to asi tak měl dělat ?

25.11.2015 13:52

Kdo ví jestli bylo štěňátko vůbec venčeno venku.Podle zadání ani k tomu moc příležitosti nemělo, vždyť zkolabovalo prý po 16 hodinách.

25.11.2015 11:47

Já se tedy profesně kynologií nezabývám a tak můj názor je více-méně laický. Myslím si, že obecně je u nás zvykem všechno vysvětlovat bojem o dominanci a vztahem dominance-submisivita. Přitom vztahy je smečce jsou mnohem variabilnější a různorodější, takže ne vše, co pes dělá, lze takto vysvětlit. A už vůbec ne v 5 měsících, kdy je to vlastně štěně.

24.11.2015 21:23

pepe1965 napsal(a):
Děkuji, děkuji, konečně kloudné slovo pro smutný lidi.

Hlavně si další štěně vybírejte s rozmyslem. Dnes je přetlak psů, tak není problém vybrat si CHS která vám bude vyhovovat, Přístup a komunikace chovatele vám hodně napoví.

24.11.2015 21:09

No, já tedy nevím- jestli Vám vrátila peníze a zaplatila výlohy za léčení, tak asi je zbytečné na ni podávat nějaké trestné oznámení. Veterinární komora existuje, ale tímhle se zabývat nebudou. Hygiena ? jaká ? Humánní ? Tak tam to taky nespadá. Podle mně můžete zkusit obrátit se na příslušnou veterinární správu s podezřením na týrání zvířat.

24.11.2015 20:31
24.11.2015 20:27

Jsou lidi co by na sebe nevzali neznačkové triko, co po jedné -dvou sezónách stejně vyhodí, zato dát víc za psa s PP, co je vlastně kamarád na 10 a víc let je jim líto.

24.11.2015 14:32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U koček s volným přístupem ven je to jediná možnost, jak zabránit jejich nekontrolovatelnému množení. Je to výběr toho menšího ze dvou zel. Psi jsou snad způsobem života o něčem jiném, ne?

Jasně, že psi mají jiný způsob života. Jenže i u nich majitel musí zvažovat; na jedné straně problém který řeší, na druhé kastrace+ možné problémy. A každý se rozhoduje na základě svých zkušeností a uvážení. Vy tvrdíte, že kastrace přináší veliké riziko, patrně máte takové zkušenosti. Ale ne každý tyto zkušenosti sdílí ( já například víc než na nějaké názory na diskuzních fórech dám na veta s čtyřicetiletou praxí, kterému důvěřuji.). To však ještě neznamená, že je nezodpovědný, neetický atd.

24.11.2015 13:43

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co mají společného kočky žijící a pohybující se volně a tudíž i tak se rozmnožující a pes, který je pod vedením člověka?

Můj příspěvek byl jako reakce na předcházející, kde řešila etika kastrací obecně.
Mám si Váš příspěvek vysvětlit jako že kastrace koček schvalujete ale psů ne ?

24.11.2015 11:46

scylla napsal(a):
Ona není jen kastrace nebo množení, ona je také péče a odpovědnost a hlídání si toho, za co ručím.

OK- a můžete mi říct, jak by jste chtěla uhlídat osm vesnických, venkovních koček ?

24.11.2015 11:39

BTW- teď to po sobě čtu a rdím se -my-mi.

24.11.2015 11:02

To scylla- nechápu proč tak agresívně reagujete. To my chcete říct, že jsem neetická a nezodpovědná, když jsem nechala vykastrovat svého křížence ? Neznáte mně a neznáte mé psi.
Ano, máte pravdu- když se řekne A, musí se říct i B. Jenže pochopte, že to B nemusí být právě to "vaše" B. Já mám jinou zkušenost než vy a tak to moje B je jiné.

24.11.2015 10:46

To Scyla: Myslím, že nejrozumnější by bylo smířit se s tím, že existuje skupina lidí, kteří kastraci nepovažují za takové zlo. Prostě nemají ty negativní zkušenosti jaké máte Vy. Ke kastraci pak přistupují ne proto, že by byli nezodpovědní, hráli si na Bohy atd. Jen mají jinou zkušenost než Vy. A například já k nim patřím.

24.11.2015 10:05

Taky bych chtěla vědět z čeho vychází odpůrci kastrací? Hmn- a Scyla kolik znáte kastrovaných psů ? Ono je velice časté, že člověk zevšeobecní jednu svou negativní zkušenost, to ale ještě neznamená, že je pak vytvořený názor objektivní.
U koček je kastrace naprostou nutností. V práci máme osm kastrovaných koček, jsou zdravé, mají veškerou péči a oproti jiným vesnickým kočkám jsou i vysloveně krásné. Nedokážu si představit, co bychom dělali, kdyby nebyli kastrované. To bychom stačili zásobit útulky v celém kraji.

23.11.2015 22:15

...rozhodně si nebudu vytvářet problém, který nemám já. Má ho majitelka psa !..

No, jestli se majitelka psa rozhodne problém zdrhajícího psa řešit kastrací a přijde si po radu na faunu, dopředu ji lituji