Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
21.8.2017 09:51
Iliena

XXX.XXX.37.7

Tak máme za sebou pestrou noc a "zábavné" ráno.
Když šel přítel v 5 do práce, tak mi oznámil, že psina měla v noci sra*ku a ať nechci vidět chodbu. Nevím proč mě nevzbudila, nebo jestli jsem neslyšela, nebo to nestihla, což to je jedno.
O co mi jde. Přede dvěma týdny jsem brala maso. Vzala jsem i kilo mletého králíka od Vetamixu. Přišlo mi poněkud divné, hrozně světlé a takové suché, vypadalo to prostě jinak než jiné mletiny co jsme kdy brali. Ale nesmrdělo to a když jsem dala psině ochutnat neprotestovala. Tak jsem to nabalíčkovala půl na půl se zvěřinovým ořezem. Už to měla asi před týdnem (ale tam toho králíka byla jen trocha) no a včera večer, kde byla mletého králíka větší část. Mělo mě napadnout už včera večer, že je něco špatně, protože po mě neházela kong ani jiné plnící hračky. Nejdřív jsem si říkala, že to mohlo mít x příčin, ale jak nad tím přemýšlím, leze mi z toho pořád ten Vetamix. Mám v mrazáku dalších 6 obdobných balíčků a teď co s nimi? Mám králika vyhodit, zvěřinu omýt a dát jí jen tu? Nebo se na to radši vykašlat a celé to hodit slepicím?

Jinak v 5 jsem jí dala prášek a od té doby nic. K snídani jsem dala libové králičí maso a rozmačkala jí do toho uvařenou mrkev. Jí s chutí, venku hlídá, jen je možná trochu unavená a tváří se hrozně provinile (to za tu chodbu, ráno tam ani nechtěla projít).

No nic, už mám vytřeno, seškrábala jsem kus omítky (jo i zeď ohodila) a teď se pokusím odstranit srajdu z povlečení, které jsem včera vtipně nechala v chodbě s tím, že ho do prádelny odnesu ráno

Hezký den

Elikk

21.8.2017 09:59
Elikk

XXX.XXX.26.165

Nevim, jestli za to muze vetamix.

Jedine co vim, ze mel Vetamix v nabídce kralika - někdo ho koupil a reklamoval, ze to maso je prosle.
pak uz v nabídce V. kralik nebyl. Ale objevil se v nabídce mlety kralik.
Asi je to nahoda...

21.8.2017 10:01
Iliena

XXX.XXX.37.7

Elikk napsal(a):
Nevim, jestli za to muze vetamix.

Jedine co vim, ze mel Vetamix v nabídce kralika - někdo ho koupil a reklamoval, ze to maso je prosle.
pak uz v nabídce V. kralik nebyl. Ale objevil se v nabídce mlety kralik.
Asi je to nahoda...

Ou...no tak slepice budou mít hody. A Vetamix už nikdy více

21.8.2017 10:21
ivulka2

XXX.XXX.155.174

Iliena napsal(a):
Tak máme za sebou pestrou noc a "zábavné" ráno.
Když šel přítel v 5 do práce, tak mi oznámil, že psina měla v noci sra*ku a ať nechci vidět chodbu. Nevím proč mě nevzbudila, nebo jestli jsem neslyšela, nebo to nestihla, což to je jedno.
O co mi jde. Přede dvěma týdny jsem brala maso. Vzala jsem i kilo mletého králíka od Vetamixu. Přišlo mi poněkud divné, hrozně světlé a takové suché, vypadalo to prostě jinak než jiné mletiny co jsme kdy brali. Ale nesmrdělo to a když jsem dala psině ochutnat neprotestovala. Tak jsem to nabalíčkovala půl na půl se zvěřinovým ořezem. Už to měla asi před týdnem (ale tam toho králíka byla jen trocha) no a včera večer, kde byla mletého králíka větší část. Mělo mě napadnout už včera večer, že je něco špatně, protože po mě neházela kong ani jiné plnící hračky. Nejdřív jsem si říkala, že to mohlo mít x příčin, ale jak nad tím přemýšlím, leze mi z toho pořád ten Vetamix. Mám v mrazáku dalších 6 obdobných balíčků a teď co s nimi? Mám králika vyhodit, zvěřinu omýt a dát jí jen tu? Nebo se na to radši vykašlat a celé to hodit slepicím?

Jinak v 5 jsem jí dala prášek a od té doby nic. K snídani jsem dala libové králičí maso a rozmačkala jí do toho uvařenou mrkev. Jí s chutí, venku hlídá, jen je možná trochu unavená a tváří se hrozně provinile (to za tu chodbu, ráno tam ani nechtěla projít).

No nic, už mám vytřeno, seškrábala jsem kus omítky (jo i zeď ohodila) a teď se pokusím odstranit srajdu z povlečení, které jsem včera vtipně nechala v chodbě s tím, že ho do prádelny odnesu ráno

Hezký den

Králík je přirozeně světlé a suché maso a i kdyby bylo prošlé (což je většina masa co prodávají tyhle firmy ) tak nezpusobí prujem, je to libové a suche maso, spíš bych měla obavu ze zvěřiny a nebo také kdoví z čeho.

21.8.2017 10:26
Iliena

XXX.XXX.37.7

ivulka2 napsal(a):
Králík je přirozeně světlé a suché maso a i kdyby bylo prošlé (což je většina masa co prodávají tyhle firmy ) tak nezpusobí prujem, je to libové a suche maso, spíš bych měla obavu ze zvěřiny a nebo také kdoví z čeho.

Já vím, že je světlé, ale když to porovnám s ostatním králíkem co mám doma vypadá to prostě jinak, divně. Koplo mě to do oka na první pohled. Tuhle várku zvěřiny měla už asi 6x a nic. Já vím, že si nemůžu být jistá, ale naposledy měla průjem před rokem a půl a vzhledem k tomu, co měla včera k večeři...

21.8.2017 10:27
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Už si přesně nepamatuju, na co má alergii(na kuře?) tak bych moc nedala za to, že do králíka při mletí přihodili i nějaké ty kuřecí zbytky. Ale bez nějakého rozboru se to asi nezjistí. A to by mne celkem zajímalo: dá se někde takový rozbor nechat udělat? Aby to nebylo za tisíce? Protože pokud ano a potvrdilo by se něco takového, mohla by jste firmu žalovat či minimálně žádat odškodnění.

21.8.2017 10:34
Iliena

XXX.XXX.37.7

lesnížínka napsal(a):
Už si přesně nepamatuju, na co má alergii(na kuře?) tak bych moc nedala za to, že do králíka při mletí přihodili i nějaké ty kuřecí zbytky. Ale bez nějakého rozboru se to asi nezjistí. A to by mne celkem zajímalo: dá se někde takový rozbor nechat udělat? Aby to nebylo za tisíce? Protože pokud ano a potvrdilo by se něco takového, mohla by jste firmu žalovat či minimálně žádat odškodnění.

Jo na kuře určitě, zbytek je otázka, já na to šla vylučovací metodou, takže jsem schopná spíš říct, které maso smí. No s těmi zbytky by to možná i odpovídalo, trochu se dneska drbe. S tím rozborem nevím jestli se dá udělat. Možná tady ve veterinární laboratoři? Nevím. Ale když to mám namícháno v jednom pytlíku se zvěřinou tak je to stejně jedno. Vždy jsem brala z dopsimisky, tam nikdy problém nebyl, teď jsem brala z Tutani, tam mají dodavatelů víc. Mletina od Barf Me, supr žádný problém, od Tutani taky supr, Agro-bio taky, jen ten Vetamix se mi už od pohledu nelíbil a asi prohnal psa. Já mám pocit, že na ten Vetamix byly i nějaké stížnosti? Nebo si to pletu?

Elikk

21.8.2017 10:35
Elikk

XXX.XXX.26.165

ivulka2 napsal(a):
Králík je přirozeně světlé a suché maso a i kdyby bylo prošlé (což je většina masa co prodávají tyhle firmy ) tak nezpusobí prujem, je to libové a suche maso, spíš bych měla obavu ze zvěřiny a nebo také kdoví z čeho.

"Králík je přirozeně světlé a suché maso a i kdyby bylo prošlé"

vychazim z toho, ze když někdo, kdo krmi masem dlouho napise, ze maso bylo "divne" - asi ma nejakou zkušenost i s nedivnym masem

jinak - kdysi jsem dostala naporcovanou krutu od nekoho.
presny popis -svetle, suche to bylo. az jsem se i ptala, jestli to není uvarene - protoze tak to vypadalo na prvni pohled i po rozmrazeni.
nebylo.
ale psum, co muzou sezrat bez nasledku i "hrebiky" -bylo zle pekne i po malem kousku.

21.8.2017 10:36
Iliena

XXX.XXX.37.7

Mimochodem: http://vetamix.cz/produkty/barf/mrazene-maso/kralici/ takhle to nevypadalo ani omylem.

21.8.2017 10:39
Iliena

XXX.XXX.37.7

Elikk napsal(a):
"Králík je přirozeně světlé a suché maso a i kdyby bylo prošlé"

vychazim z toho, ze když někdo, kdo krmi masem dlouho napise, ze maso bylo "divne" - asi ma nejakou zkušenost i s nedivnym masem

jinak - kdysi jsem dostala naporcovanou krutu od nekoho.
presny popis -svetle, suche to bylo. az jsem se i ptala, jestli to není uvarene - protoze tak to vypadalo na prvni pohled i po rozmrazeni.
nebylo.
ale psum, co muzou sezrat bez nasledku i "hrebiky" -bylo zle pekne i po malem kousku.

Jo jo přesně, taky jsem chvíli zkoumala jestli to není vařené, tak moc světlé to bylo. Já sice nekrmím nějak extra dlouho, ale už jsem doma měla několikrát králičí mletinu a takhle nikdy nevypadala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 11:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Už si přesně nepamatuju, na co má alergii(na kuře?) tak bych moc nedala za to, že do králíka při mletí přihodili i nějaké ty kuřecí zbytky. Ale bez nějakého rozboru se to asi nezjistí. A to by mne celkem zajímalo: dá se někde takový rozbor nechat udělat? Aby to nebylo za tisíce? Protože pokud ano a potvrdilo by se něco takového, mohla by jste firmu žalovat či minimálně žádat odškodnění.

Z vetamixu jsem brala a už nikdy víc!
Brali jsme mletiny jedna byla zrovna suprova když si zpomennu koukněte co jsem nasla...drůbeží hrtan

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 11:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na vašem místě bych jednoduše už nebrala vetamix, ale zůstala u vámi zmíněných obchodů.

21.8.2017 11:35
jahodapavel

XXX.XXX.168.108

Máte to maso vařit, nikdy nevíte odkud ta surovina pochází.

21.8.2017 11:39
balisek

XXX.XXX.131.211

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z vetamixu jsem brala a už nikdy víc!
Brali jsme mletiny jedna byla zrovna suprova když si zpomennu koukněte co jsem nasla...drůbeží hrtan

A co je špatné na drůbežím hrtanu? Je to chrupavčitá tkáň, dobrý zdroj kolagenu.

jolyha

21.8.2017 11:40
jolyha

XXX.XXX.229.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z vetamixu jsem brala a už nikdy víc!
Brali jsme mletiny jedna byla zrovna suprova když si zpomennu koukněte co jsem nasla...drůbeží hrtan

A z čeho ta mletina měla být?

21.8.2017 11:42
balisek

XXX.XXX.131.211

Hodně světlé a suché bývá maso, které hodně dlouho leží v mrazáku - je v podstatě "sušené mrazem". Závadné není, nicméně snižuje se jeho chuťová i výživová hodnota.

21.8.2017 11:57
inusanka

XXX.XXX.98.58

Zjistit se to pochopitelně dá, stejně jako konina v hovězím. Rozbor je trochu dražší a nedělá to každá laboratoř.

21.8.2017 12:03
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Na vašem místě bych jednoduše už nebrala vetamix, ale zůstala u vámi zmíněných obchodů.

Však to bylo poprvé a naposled co jsem měla doma něco od vetamixu Musím si dávat větší pozor na výrobce až budu příště objednávat.

Jinak psině už je dobře, teď dováděla na zahradě s míčkama

21.8.2017 12:05
Iliena

XXX.XXX.37.7

jahodapavel napsal(a):
Máte to maso vařit, nikdy nevíte odkud ta surovina pochází.

A u čeho to dneska víte pokud si to sám nevypěstujete nebo neodchováte?
Takže já budu maso vařit a kosti co? Ty budu dávat v prášku? A opět vím prd z čeho to vlastně je, takže nula od nuly pojde.

21.8.2017 12:08
Iliena

XXX.XXX.37.7

inusanka napsal(a):
Zjistit se to pochopitelně dá, stejně jako konina v hovězím. Rozbor je trochu dražší a nedělá to každá laboratoř.

Za rozbor mi to asi nestojí. Psina se holt pos*ala, já to uklidila a už to víc brát nebudu. Lítat s tím po rozborech a pak se s někým dohadovat, na to vážně nemám chuť.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 12:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anebo je poškozen obal, to seschne ještě dříve, a zmrazit rozmrazit zmrazit
když jsem hledala kde kupovat maso, přečetla jsem recenze, podívala jsem se v 5 zverimexech do mrazáku, viděla jsem dovoz čerstvého k jednomu zákazníkovi.. a vetamix jsem nadobro vyhodila z hlavy

pokud chcete králíka, tak ty králíčí díly z tutani, je vidět, že to maso není opakovaně rozmražované
to je nejhorší, co se u masa může stát, takové maso už závadné je

anebo obchody rabbit, kuřecí svět atp. - polévková směs kg 50kč a méně - díly a hlava

neberte mletiny, nedá se to rozeznat..
Vy máte prostě "štěstí" smajlík

XXX189

21.8.2017 12:17
XXX189

XXX.XXX.89.103

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z vetamixu jsem brala a už nikdy víc!
Brali jsme mletiny jedna byla zrovna suprova když si zpomennu koukněte co jsem nasla...drůbeží hrtan

Ale komplet vypadá velice chutně!

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 12:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

jolyha napsal(a):
A z čeho ta mletina měla být?

Hovězí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

jahodapavel napsal(a):
Máte to maso vařit, nikdy nevíte odkud ta surovina pochází.

Když to uvarim tak mi pes nezere.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 12:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

XXX189 napsal(a):
Ale komplet vypadá velice chutně!

No to je pravda vonelo to líp než hovězí od řezníka.

21.8.2017 12:24
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Anebo je poškozen obal, to seschne ještě dříve, a zmrazit rozmrazit zmrazit
když jsem hledala kde kupovat maso, přečetla jsem recenze, podívala jsem se v 5 zverimexech do mrazáku, viděla jsem dovoz čerstvého k jednomu zákazníkovi.. a vetamix jsem nadobro vyhodila z hlavy

pokud chcete králíka, tak ty králíčí díly z tutani, je vidět, že to maso není opakovaně rozmražované
to je nejhorší, co se u masa může stát, takové maso už závadné je

anebo obchody rabbit, kuřecí svět atp. - polévková směs kg 50kč a méně - díly a hlava

neberte mletiny, nedá se to rozeznat..
Vy máte prostě "štěstí" smajlík

No ve zmerimexech jsem se koukala do mrazáku jednou, neprůhledné šišky čehosi...tak to fakt ne
Kuřecí svět se nás asi netýká (alergie), ale jak jsem psala od výše uvedených obchodů nebo výrobců, nikdy problém. I ty mletiny byly hezké, bylo krásně vidět co v nich je.

Štěstí? jo to jo. Ale tak za tohle můžu vynadat akorát sobě, měla jsem to vyhodit hned a bylo by.

Teď mi ve čtvrtek přijde tohle: http://www.dopsimisky.eu/kachni/128-kachni-prsa-vcelku.html už jsem je brala dřív a tedy měla jsem sto chutí to udělat nám a jo mám od nich objednanou i mletinu (kachna, králík), ale odtud beru skoro rok a vždy

21.8.2017 12:26
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z vetamixu jsem brala a už nikdy víc!
Brali jsme mletiny jedna byla zrovna suprova když si zpomennu koukněte co jsem nasla...drůbeží hrtan

A byl to určitě hrtan? Je to tedy blbě vidět, ale z tohoto pohledu by to mohl být i kus žíly nebo tak něco.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 12:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

V kuřecím světě a podobných obchodech se prodávají i právě králíci ;-).

21.8.2017 13:01
Terven

XXX.XXX.110.147

"Divně světlé" maso někdy mívám, když je v mrazáku hóódně dlouhou dobu. To bývá až takové do běla.
Nemám ráda pomluvy na netu a názor si nejraději dělám sama, ale je fakt, že na Vetamix už jsem toho slyšela tolik a z tolika různých zdrojů, že bych to prostě neriskovala.
Taky je ale možnost, že to se žrádlem nesouvisí, může to být viróza.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 13:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
A byl to určitě hrtan? Je to tedy blbě vidět, ale z tohoto pohledu by to mohl být i kus žíly nebo tak něco.

Je to sice už 7 měsíců ale měla sem to v ruce říkala si že to je nějakej hrtan takze vím o čem mluvim...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 13:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
No ve zmerimexech jsem se koukala do mrazáku jednou, neprůhledné šišky čehosi...tak to fakt ne
Kuřecí svět se nás asi netýká (alergie), ale jak jsem psala od výše uvedených obchodů nebo výrobců, nikdy problém. I ty mletiny byly hezké, bylo krásně vidět co v nich je.

Štěstí? jo to jo. Ale tak za tohle můžu vynadat akorát sobě, měla jsem to vyhodit hned a bylo by.

Teď mi ve čtvrtek přijde tohle: http://www.dopsimisky.eu/kachni/128-kachni-prsa-vcelku.html už jsem je brala dřív a tedy měla jsem sto chutí to udělat nám a jo mám od nich objednanou i mletinu (kachna, králík), ale odtud beru skoro rok a vždy

Nějakým prispevku jste psala o zvěřině myslíte tu z tutani? My ji budem dnes objednávat spolu z krůtím ořezem a králičími díly tak ptám jaká byla?

21.8.2017 13:21
Iliena

XXX.XXX.152.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V kuřecím světě a podobných obchodech se prodávají i právě králíci ;-).

Tak to okouknu ale z dopsimisky berete i vy ne?

21.8.2017 13:25
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nějakým prispevku jste psala o zvěřině myslíte tu z tutani? My ji budem dnes objednávat spolu z krůtím ořezem a králičími díly tak ptám jaká byla?

Jo jo zvěřinový ořez z Tutani, tady jsem to psala a i dávala fotku: https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3345050/je-nutna-priloha
akorát koukám, že tu teď v nabídce nemají, jen mletou zvěřinu a tu jsem ještě nezkoušela (mám v plánu příště).

21.8.2017 13:32
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V kuřecím světě a podobných obchodech se prodávají i právě králíci ;-).

Nj, ale ani jeden z obchodů tu u nás není. Tady je tak maximálně Vodňanské kuře, tam tedy chodím pro pro kachní krky, játra a žaludky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 13:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Jo jo zvěřinový ořez z Tutani, tady jsem to psala a i dávala fotku: https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3345050/je-nutna-priloha
akorát koukám, že tu teď v nabídce nemají, jen mletou zvěřinu a tu jsem ještě nezkoušela (mám v plánu příště).

To je škoda tak si teda počkám až bude, zatím teda koupíme krůtu a králíka. Mletou zverinu máme ale od BD-yummy to žere jen z donucení zkoušela jsem to i uvařit ale to radši cuba hladovela.

21.8.2017 14:03
Iliena

XXX.XXX.110.253

A tak to OK není. Teď byla doost řídká kaše. Já nevím, nemám jí toho králíka večer uvařit? Ale zas není na vařené zvyklá, tak aby to nebylo horší.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 14:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud na to není zvyklá tak bych to hodila do popelnice!(upřímně)Kolik toho kralika máte (myslím tím kolik kg?).

21.8.2017 14:12
Iliena

XXX.XXX.110.253

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud na to není zvyklá tak bych to hodila do popelnice!(upřímně)Kolik toho kralika máte (myslím tím kolik kg?).

Ne, ta mletina poletí, nejsem blázen. Tohle je libové maso králíka z domácího chovu. To měla k snídani s mrkví, nic dietnějšího mě nenapadlo.

Elikk

21.8.2017 14:22
Elikk

XXX.XXX.26.165

Iliena napsal(a):
Ne, ta mletina poletí, nejsem blázen. Tohle je libové maso králíka z domácího chovu. To měla k snídani s mrkví, nic dietnějšího mě nenapadlo.

Tak ja osobne po takove nadílce rano nic nedala -hladovka. smecta.

21.8.2017 14:26
inusanka

XXX.XXX.98.58

Ale aby nebyla mýlka, v Tutani mají maso i z Vetamixu...
Já ráda nakupovala u Agro-bio, paní Novotná je nesmírně ochotná, výborné byly krůtí chrupavky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 14:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Ne, ta mletina poletí, nejsem blázen. Tohle je libové maso králíka z domácího chovu. To měla k snídani s mrkví, nic dietnějšího mě nenapadlo.

Buď jste mě dost popletla nebo jen špatně čtu.
Já jsem myslela tu mletinu jinak vám domácího králíka dost závidím.

21.8.2017 15:20
Iliena

XXX.XXX.37.7

inusanka napsal(a):
Ale aby nebyla mýlka, v Tutani mají maso i z Vetamixu...
Já ráda nakupovala u Agro-bio, paní Novotná je nesmírně ochotná, výborné byly krůtí chrupavky.

Přesně tak špatně jsem se vyjádřila, to byla větší objednávka z Tutani a v tom jsem měla tu mletinu od Vetamixu. Prostě kde je psáno Vetamix, tak už to radši brát nebudu

21.8.2017 15:21
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Buď jste mě dost popletla nebo jen špatně čtu.
Já jsem myslela tu mletinu jinak vám domácího králíka dost závidím.

Jo domácí byl fajn, ale bohužel pán nedávno umřel, takže máme smůlu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 15:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Přesně tak špatně jsem se vyjádřila, to byla větší objednávka z Tutani a v tom jsem měla tu mletinu od Vetamixu. Prostě kde je psáno Vetamix, tak už to radši brát nebudu

No právě Vetamix už neber stačí že tak odpovídá nápis, Vetamix".

21.8.2017 18:00
Iliena

XXX.XXX.37.7

Ha ha, tak panička vydrhne celou pokaděnou chodbu, ručně vydrbe prostěradlo i s povlečením a páníček přiveze bolestný pejskovi

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 18:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Ha ha, tak panička vydrhne celou pokaděnou chodbu, ručně vydrbe prostěradlo i s povlečením a páníček přiveze bolestný pejskovi

21.8.2017 18:29
jahodapavel

XXX.XXX.168.108

Iliena napsal(a):
Jo domácí byl fajn, ale bohužel pán nedávno umřel, takže máme smůlu.

Zjistěte si životní cyklus tasemnice hráškové (Taenia pisiformis) - kontaminace z natrženého střeva.

21.8.2017 18:35
Iliena

XXX.XXX.1.254

jahodapavel napsal(a):
Zjistěte si životní cyklus tasemnice hráškové (Taenia pisiformis) - kontaminace z natrženého střeva.

Jako proto, že má moje fena po roce a půl průjem? Nebo proto, že králík je domácí? Nechápu.

21.8.2017 18:45
Iliena

XXX.XXX.1.254

jahodapavel napsal(a):
Zjistěte si životní cyklus tasemnice hráškové (Taenia pisiformis) - kontaminace z natrženého střeva.

"Charakteristickým příznakem napadení zvířete tasemnicí je zejména přítomnost pohyblivých článků tasemnice v trusu psa nebo v okolí řitního otvoru, podobajících se semínkům okurky nebo rýži. Dále také otírání konečníku o podložku, zvýšená chuť k přijímání potravy, hubnutí psa, zhoršení kvality srsti, zažívací potíže."

Nic z toho můj pes nemá.

21.8.2017 18:49
barevnalentilka

XXX.XXX.18.30

Iliena napsal(a):
Ha ha, tak panička vydrhne celou pokaděnou chodbu, ručně vydrbe prostěradlo i s povlečením a páníček přiveze bolestný pejskovi

Závidím vám pánečka, je starostlivý :-D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 19:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
"Charakteristickým příznakem napadení zvířete tasemnicí je zejména přítomnost pohyblivých článků tasemnice v trusu psa nebo v okolí řitního otvoru, podobajících se semínkům okurky nebo rýži. Dále také otírání konečníku o podložku, zvýšená chuť k přijímání potravy, hubnutí psa, zhoršení kvality srsti, zažívací potíže."

Nic z toho můj pes nemá.

Asi že někdo neumí vykuchnout králíka
no také by se mohlo stát, že mi psa unese ufo
vpíchne mu parazita přesně pod náš identifikační čip
a pak tady řešíme stronghold a bio žrádlo ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 19:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Nj, ale ani jeden z obchodů tu u nás není. Tady je tak maximálně Vodňanské kuře, tam tedy chodím pro pro kachní krky, játra a žaludky.

Máte v obchoďáku.

21.8.2017 19:58
Iliena

XXX.XXX.1.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi že někdo neumí vykuchnout králíka
no také by se mohlo stát, že mi psa unese ufo
vpíchne mu parazita přesně pod náš identifikační čip
a pak tady řešíme stronghold a bio žrádlo ?

21.8.2017 20:01
Iliena

XXX.XXX.1.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte v obchoďáku.

Aha, no já po mase vůbec v obchodě nekoukám. Tchýně totiž dělá v malém řeznictví takže nosí maso odtamtud. Samozřejmě to, co pes nemůže (zákon schválnosti).

21.8.2017 20:04
Terven

XXX.XXX.110.147

Iliena napsal(a):
Nj, ale ani jeden z obchodů tu u nás není. Tady je tak maximálně Vodňanské kuře, tam tedy chodím pro pro kachní krky, játra a žaludky.

Mimochodem, kachní žaludky jsou super, fena je miluje, ale bohužel už je dlouho postrádám. Často je mívali v Glóbusu, občas i v Kauflandu (obojí Vodňany), jednou mi je dovezla kamarádka, co objednává z DPM.
Už možná půl roku nejsou nikde, ani v nabídce DPM, přitom ostatní části kachen jsou k mání bez problémů. Jsem jediná, kdo si toho všiml?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 20:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Aha, no já po mase vůbec v obchodě nekoukám. Tchýně totiž dělá v malém řeznictví takže nosí maso odtamtud. Samozřejmě to, co pes nemůže (zákon schválnosti).

Prodejnu rabbit trhový štěpánov máte přímo v OC ve Vašem městě, fakt, nekecám smajlík
kachní a králičí dílky se dají všude možně, to se právě koukejte, protože jsou i často o dost levnější než v barfshopu a nemleté...proto to říkám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 20:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Mimochodem, kachní žaludky jsou super, fena je miluje, ale bohužel už je dlouho postrádám. Často je mívali v Glóbusu, občas i v Kauflandu (obojí Vodňany), jednou mi je dovezla kamarádka, co objednává z DPM.
Už možná půl roku nejsou nikde, ani v nabídce DPM, přitom ostatní části kachen jsou k mání bez problémů. Jsem jediná, kdo si toho všiml?

No.. často se nevidí, ale jsou, tesco to větší a billa
někdo mi o kachních žaludkách říkal něco blbého, ale nemůžu si vzpomenout co
a to bude asi ten zádrhel, proč se jich prodává málo.

21.8.2017 20:19
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Možná vás dotaz pobaví, ale zeptám se.
Kupujeme psům např. na dopsímisky a sobě v "normálním" řeznictví?
Nebo klidně uvaříte z psího masa i rodině?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já neumím vařit.. takže.

ne, nesním maso pro psy, protože s masem pro psy se nezachází tak dobře jako s masem pro lidi
nesplňuje to ty nároky na hygienu
což neznamená, že ryby plavou po podlaze výrobny zas ale
jen ta výrobna nevyhovuje předpisům pro "potravinářskou" kvalitu

21.8.2017 20:27
Terven

XXX.XXX.110.147

Fiona.Praha napsal(a):
Možná vás dotaz pobaví, ale zeptám se.
Kupujeme psům např. na dopsímisky a sobě v "normálním" řeznictví?
Nebo klidně uvaříte z psího masa i rodině?

My, jako lidi, maso jíme děsně málo a když už, koupím to z konkrétní farmy nebo dostanu od přátel, z hypermaketu nejíme téměř vůbec. Psovi kupuju převážně maso pro lidi v hypermarketech, jednou jsem objednala z dopsímisky, asi objednám někdy zas - ale to bych pro lidskou spotřebu nepoužila.

21.8.2017 20:29
Dasvo

XXX.XXX.83.28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Z vetamixu jsem brala a už nikdy víc!
Brali jsme mletiny jedna byla zrovna suprova když si zpomennu koukněte co jsem nasla...drůbeží hrtan

Drůbeží hrtan? Tohle? To by ta „drůbež“ musela mít minimálně půl metráku. Hrtan to nejspíš je, ale drůbeží jistě ne. Mimochodem, co Vám vadí na hrtanu v mletině?

21.8.2017 20:29
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No.. často se nevidí, ale jsou, tesco to větší a billa
někdo mi o kachních žaludkách říkal něco blbého, ale nemůžu si vzpomenout co
a to bude asi ten zádrhel, proč se jich prodává málo.

No jo, ale to by mě zajímalo, v jakém smyslu blbého? Že bych se po nich přestala pídit...
Říkávalo se - má kachní žaludek - a znamenalo to, že snese cokoliv a nepoblije se

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 20:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dasvo napsal(a):
Drůbeží hrtan? Tohle? To by ta „drůbež“ musela mít minimálně půl metráku. Hrtan to nejspíš je, ale drůbeží jistě ne. Mimochodem, co Vám vadí na hrtanu v mletině?

Vadí mi to že tam melou něco jiného co je napsáno v nabídce, hovězí hrubomlete" kdyby to bylo alespoň hovězí hrtan
Od té doby nekupuji mletiny abych to zase neriskla.

21.8.2017 20:48
Dasvo

XXX.XXX.83.28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vadí mi to že tam melou něco jiného co je napsáno v nabídce, hovězí hrubomlete" kdyby to bylo alespoň hovězí hrtan
Od té doby nekupuji mletiny abych to zase neriskla.

Ale on to klidně hovězí hrtan být může. Nezabíjí se přece pouze půltunové kusy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 20:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
No jo, ale to by mě zajímalo, v jakém smyslu blbého? Že bych se po nich přestala pídit...
Říkávalo se - má kachní žaludek - a znamenalo to, že snese cokoliv a nepoblije se

Tvrdá vrstvá uvnitř, čištění
proto asi moc nikde nejsou, za ten malý zájem lidí to nestojí
z barfshopu je to neočištěné ? a když já nevím čemu to vadí

21.8.2017 21:06
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tvrdá vrstvá uvnitř, čištění
proto asi moc nikde nejsou, za ten malý zájem lidí to nestojí
z barfshopu je to neočištěné ? a když já nevím čemu to vadí

Z DPM vypadaly stejně jako z Glóbusu, nic nám na nich nevadilo, budeme doufat

21.8.2017 22:00
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prodejnu rabbit trhový štěpánov máte přímo v OC ve Vašem městě, fakt, nekecám smajlík
kachní a králičí dílky se dají všude možně, to se právě koukejte, protože jsou i často o dost levnější než v barfshopu a nemleté...proto to říkám.

Máte pravdu, to tam vlastně otevřeli nedávno. Mám to kousek od práce, tak tam někdy kouknu.

21.8.2017 22:09
Iliena

XXX.XXX.37.7

Tedy, jsem z psiny trochu nervozní. Od těch 2 žádný bobek, v čase večeře jako vždy kňučela u linky a po večeři si sama hrála s novou hračkou. Pak usnula a co se vzbudila tak je jak na trní, lehne si, sedne si, popojde a pořád dokola. Tak jsem jí prohmatala břicho, jestli nějak extra nebolí nebo netvrdne. To ne, naopak za chvilku přišla a zaparkovala ke mě tak abych ještě bříško namasírovala, asi jí to udělalo trochu líp, protože si dost krkla. Tak jsme si šly na zahradu trochu poběhat a párkrát obejít zahradu jestli se střeva kapku nepohnou. Nic nebylo, ale teď už alespoň zalehla a spí.

Já tyhle věci tak nemám ráda, v těhle situacích bych vážně ocenila kdyby uměla mluvit . No uvidíme jak to bude vypadat ráno. Já toho stejně asi moc nenaspím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 22:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tvrdá vrstvá uvnitř, čištění
proto asi moc nikde nejsou, za ten malý zájem lidí to nestojí
z barfshopu je to neočištěné ? a když já nevím čemu to vadí

Amidostomoza, hlistice,
a pak kachny sezerou kde co -sklo, um. hmotu ap.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.8.2017 22:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám malý mrazák, ale i relativně malého psa, který toho moc nepolkne. Tedy on by polknul množství hodné dogy, ale servismanka je ras a nedá. Po jobovkách z debat při venčení jsem skončila na "člověčím" mase. Někdy ptačí kostry, někdy křídla. Kupuji drůbež vcelku a při vykoštění se s tím nemažu, masa zůstává dost. Všechno rozmlátím, přihodím srdce, žaludky... Co vhodného ulovím u řezníka. Kachní srdce beru i v supermarketu. Ale o ty je asi zájem, kolikrát jsem ráda, že dám dohromady kilo.
Ve finále není žádný extra rozdíl v ceně oproti barf shopům. A nikdy žádný problém, zatím. ;) Akorát v tropech musím chodit s takovou chladící taštičkou.

21.8.2017 22:42
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Amidostomoza, hlistice,
a pak kachny sezerou kde co -sklo, um. hmotu ap.

Tak...až dosud jsem je kupovala v kvalitě pro lidi, v hypermarketu, feně jsem je krájela a sklo, plast ani nic jiného nepoživatelného v tom nikdy nebylo. z DMP jsem je měla jednou a vypadaly naprosto stejně.
Co se týče parazitů, to by se ze syrového nemohlo krmit skoro nic, všude může teoreticky být něco. Možná jsem lehkomyslná, ale žádnou zvláštní hrůzu z nich nemám. To už mi spíš vadí třeba játra velkých zvířat (prase, kráva)- z hlediska různých reziduí.
A fena si loví myši...asi tak.

Neregistrovaný uživatel

22.8.2017 00:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Iliena napsal(a):
Tedy, jsem z psiny trochu nervozní. Od těch 2 žádný bobek, v čase večeře jako vždy kňučela u linky a po večeři si sama hrála s novou hračkou. Pak usnula a co se vzbudila tak je jak na trní, lehne si, sedne si, popojde a pořád dokola. Tak jsem jí prohmatala břicho, jestli nějak extra nebolí nebo netvrdne. To ne, naopak za chvilku přišla a zaparkovala ke mě tak abych ještě bříško namasírovala, asi jí to udělalo trochu líp, protože si dost krkla. Tak jsme si šly na zahradu trochu poběhat a párkrát obejít zahradu jestli se střeva kapku nepohnou. Nic nebylo, ale teď už alespoň zalehla a spí.

Já tyhle věci tak nemám ráda, v těhle situacích bych vážně ocenila kdyby uměla mluvit . No uvidíme jak to bude vypadat ráno. Já toho stejně asi moc nenaspím.

Normálně jí dejte endiaron pro lidi.Jednu tabletku a uvidíte ráno.Když to nebude lepší, tak už jedině veterináře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 06:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Tak...až dosud jsem je kupovala v kvalitě pro lidi, v hypermarketu, feně jsem je krájela a sklo, plast ani nic jiného nepoživatelného v tom nikdy nebylo. z DMP jsem je měla jednou a vypadaly naprosto stejně.
Co se týče parazitů, to by se ze syrového nemohlo krmit skoro nic, všude může teoreticky být něco. Možná jsem lehkomyslná, ale žádnou zvláštní hrůzu z nich nemám. To už mi spíš vadí třeba játra velkých zvířat (prase, kráva)- z hlediska různých reziduí.
A fena si loví myši...asi tak.

"ani nic jiného nepoživatelného v tom nikdy nebylo"

v hypermarketu prodavaji neprane ? smajlík smajlík

"Co se týče parazitů, to by se ze syrového nemohlo krmit skoro nic"

?
jen pro info -odpovidala jsem na dotaz, proc mozna nejsou prave kachni zaludky k dostani moc...
nemela to byt kampan proti krmenim syrovym

ale jinak samo tady muzu taky napsat kde kupuju maso a jake mam pocity, kdyz s nim krmim a tak :-D

22.8.2017 08:23
inusanka

XXX.XXX.98.58

Kachní žaludky jsou stejně neškodné jako žaludky jiné drůbeže. Ptáci požírají různé kamínky a podobné, které jim potom ve svalnatém žaludku pomáhají v rozmělňování potravy.
Co se týče parazitů - podle mne je více nebezpečný trus hostitele, než jeho maso...

22.8.2017 08:31
Iliena

XXX.XXX.37.7

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Normálně jí dejte endiaron pro lidi.Jednu tabletku a uvidíte ráno.Když to nebude lepší, tak už jedině veterináře.

Není to lepší, horší. O půlnoci hrozně zvracela, ale to vypadalo, že se jí ulevilo. Ale ve 4 ráno zvracela bílou pěnu a v 8 zase. Chodí, je neklidná, nechce jíst ani pít. Vypadá hrozně. Už jsem odvolala přítele z práce a za 10 minut jedeme na veterinu

22.8.2017 08:45
Markéta80

XXX.XXX.176.2

Iliena napsal(a):
Není to lepší, horší. O půlnoci hrozně zvracela, ale to vypadalo, že se jí ulevilo. Ale ve 4 ráno zvracela bílou pěnu a v 8 zase. Chodí, je neklidná, nechce jíst ani pít. Vypadá hrozně. Už jsem odvolala přítele z práce a za 10 minut jedeme na veterinu

a navadí jí ten králík celkově. To bude asi na přísnou dietu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 09:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Normálně jí dejte endiaron pro lidi.Jednu tabletku a uvidíte ráno.Když to nebude lepší, tak už jedině veterináře.

Normálně dejte 20kg psovi endiaron, který se dává 40kg člověku. Normálně.
1. Pokud tabletu rozpůlíte, v jedné polovině bude třeba účinné látky nic a v druhé vše, proto nikdo pod 40kg (dávka 1 tableta) endiaron nemá dostat.
2. Nikdo to neotestoval u psů.

22.8.2017 09:41
Iliena

XXX.XXX.37.7

Tak jsme zpátky. Z rektálního vyšetření (chudák) už je stolice dobrá. Jen ten žaludek jí zlobí, protože jí to pořád kope. Teplotu nemá, cizí těleso bylo rtg vyloučeno, takže dostala injekci aby přestala zvracet a ještě jednu (už zase nevím jakou, hlavně že mi to říkal). Hladovka a zítra kontrola, pokud by to nebylo lepší brala by se zítra krev.

22.8.2017 11:20
Andrýsek3

XXX.XXX.171.68

Jej, chudák. A´t jí je brzy dobře, asi nějaká viróza nebo co..
Jsem ráda, že se cizí těleso vyloučilo, to mě po tom zvracení hned napadlo.

22.8.2017 13:05
Iliena

XXX.XXX.197.13

Andrýsek3 napsal(a):
Jej, chudák. A´t jí je brzy dobře, asi nějaká viróza nebo co..
Jsem ráda, že se cizí těleso vyloučilo, to mě po tom zvracení hned napadlo.

No já se bála taky, obzvlášť když mi kvůli tomu umřela kočička.

Ale pořád tu chodí sem tam a tváří se hrozně, alespoň už nezvrací. Už aby to zas bylo dobrý, já tohle snáším snad hůř než ona. To je zas dovolená

22.8.2017 13:16
Andrýsek3

XXX.XXX.171.68

Iliena napsal(a):
No já se bála taky, obzvlášť když mi kvůli tomu umřela kočička.

Ale pořád tu chodí sem tam a tváří se hrozně, alespoň už nezvrací. Už aby to zas bylo dobrý, já tohle snáším snad hůř než ona. To je zas dovolená

Ach jo, to jí je teda asi dost špatně, to ten náš byl pořád vytlemenej, akční a choval se normálně.

22.8.2017 13:48
Iliena

XXX.XXX.197.13

Andrýsek3 napsal(a):
Ach jo, to jí je teda asi dost špatně, to ten náš byl pořád vytlemenej, akční a choval se normálně.

Buď chodí nebo stojí a zírá na mě. A nechce pít, vet říkal, že jí dneska nemáme nutit, ale já jsem z toho dost nervózní.

22.8.2017 14:16
Dasvo

XXX.XXX.101.12

Podle mého názoru popisujete typický průběh u zánětu žaludku a střev. Králík v tom bude nevinně. Podzim se blíží a období těchto viróz klepe na dveře.
V takových případech jsem zastáncem antibiotik. Psovi se uleví v podstatě hned a páníčci můžou být ve větším klidu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 15:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dasvo napsal(a):
Podle mého názoru popisujete typický průběh u zánětu žaludku a střev. Králík v tom bude nevinně. Podzim se blíží a období těchto viróz klepe na dveře.
V takových případech jsem zastáncem antibiotik. Psovi se uleví v podstatě hned a páníčci můžou být ve větším klidu.

ATB likvidují bakterie, ne viry.

22.8.2017 16:53
Iliena

XXX.XXX.145.237

Dasvo máte pravdu. Prostě mi to nedalo a jeli jsme ve 3 znova k vetovi. Dostala kapačku a nabrala se krev hned. Dle CRP má zánět v trávicím traktu, takže dostala hned ATB.

22.8.2017 18:12
Iliena

XXX.XXX.229.11

Kromě CRP vet ještě nabíral na krevní obraz ( v pohodě) na Chem 10 (což nevím co je) a T4 což je štítná žláza a ta vyšla snížená. Prý to může být tou nemocí, ale taky ne, takže za měsíc chce kontrolní odběr. Koukala jsem na příznaky a nic z toho neodpovídá, akorát v těch posledních 2 dnech co jí je blbě. Snad se to nepotvrdí, ale kdyby ano máte někdo zkušenost?

22.8.2017 18:22
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Amidostomoza, hlistice,
a pak kachny sezerou kde co -sklo, um. hmotu ap.

Mluvilo se o kachních žaludkách normálně z marketu, že už dlouho nebyly dostupné. Ano jsou prané(a lidi si je před vařením také snad vymyjou, takže skla a umělých hmot bych se určitě nebála. Co se týče hlístic...ty jsou, ale čistě drůbeží záležitost, netýkají se ani lidí, ani psů, jsou mezidruhově nepřenosné.

22.8.2017 18:27
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Jejda Ilieno, tak ono to neskončilo? To mne mrzí, tak teď už snad bude dobře. Já bych tohle tedy ATB neřešila, zánět je jen reakce na z něčeho rozhozené trávení. Jestli z alergie na něco, nebo už i dalších léků, bůhví. Já bych řešila jen dietou a něčím jako třeba smectou. Třeba nám na zánět trávícího traktu ATB vůbec nepomohly, jen se to dál zhoršovalo. Tak držím palce, ať to u vás pomůže.

Neregistrovaný uživatel

22.8.2017 18:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Normálně dejte 20kg psovi endiaron, který se dává 40kg člověku. Normálně.
1. Pokud tabletu rozpůlíte, v jedné polovině bude třeba účinné látky nic a v druhé vše, proto nikdo pod 40kg (dávka 1 tableta) endiaron nemá dostat.
2. Nikdo to neotestoval u psů.

Mě to fungovalo vždy.Jednu fenu jsem pochoval v jejích 19 letech a druhá je ještě na tomto světě a má se čile k světu.Když je to takhle kritické možná ten endiaron je menší zlo než propuknutí pořádné střevní infekce.

22.8.2017 18:38
Iliena

XXX.XXX.49.10

Myslím, že kdybyste ji viděla, asi byste neváhala. On ráno vet ATB dát nechtěl, ale po krevních testech řekl nasadit hned.
Od 10 dopoledne do 3 jen chodila nebo stála, vůbec si nemohla lehnout, ve stoje i pak začala usínat, hrozný pohled. Byla apatická, oproti včera dost zhoršení.

Po hodině od kapačky a podání ATB si konečně lehla a spí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 19:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Mě to fungovalo vždy.Jednu fenu jsem pochoval v jejích 19 letech a druhá je ještě na tomto světě a má se čile k světu.Když je to takhle kritické možná ten endiaron je menší zlo než propuknutí pořádné střevní infekce.

Prosím ne.
Právě když je to takhle kritické, nedám bez dr. nic. Natož nevhodné humánní léčivo. S laktózou.
Co kdyby dnes potřebovali dát lék, který kvůli mému hloupému nápadu nebude fungovat, to přinejmenším ? Nebo by ovlivnil krevní testy ?
Víte proč jsou v příbalovém letáku psané indikace, dávkování, kontraindikace atp. ?
Abychom si je my pejskaři předělali k obrazu svému.
Tohle používání volně prodejného je nanic. Bolí hlava - brufen. Bolí břicho - brufen s endiaronem.Atd. Fajn, jezte si to. Ale nedávejte to psu anebo to aspoň nikam veřejně nepište.

Bohudíky, že Iliena nic tak "chytrého" nenapadlo a vet konečně napadlo vzít krev.

Neregistrovaný uživatel

22.8.2017 20:26
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosím ne.
Právě když je to takhle kritické, nedám bez dr. nic. Natož nevhodné humánní léčivo. S laktózou.
Co kdyby dnes potřebovali dát lék, který kvůli mému hloupému nápadu nebude fungovat, to přinejmenším ? Nebo by ovlivnil krevní testy ?
Víte proč jsou v příbalovém letáku psané indikace, dávkování, kontraindikace atp. ?
Abychom si je my pejskaři předělali k obrazu svému.
Tohle používání volně prodejného je nanic. Bolí hlava - brufen. Bolí břicho - brufen s endiaronem.Atd. Fajn, jezte si to. Ale nedávejte to psu anebo to aspoň nikam veřejně nepište.

Bohudíky, že Iliena nic tak "chytrého" nenapadlo a vet konečně napadlo vzít krev.

Z.

Neregistrovaný uživatel

22.8.2017 20:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Z.

Pardon to nepatřilo sem.

Accuracy

22.8.2017 20:36
Accuracy

XXX.XXX.129.250

Z volně prodejného jedině smectu a živočišné uhlí. Jinak nic.
Pokud potřebuji znát barva stolice, tak jen smectu, uhlí může obarvit.

22.8.2017 21:13
Iliena

XXX.XXX.37.7

Jediný lék pro lidi co bych dala psovi je Dithiaden a to proto, že mi to sám doporučil. Jinak na průjem mám v lékárničce Attapectin a jinak si jí netroufnu dát žádný prášek jen tak.

Nevíte jak je to s tou štítnou žlázou?

22.8.2017 21:19
Dasvo

XXX.XXX.83.28

Iliena napsal(a):
Dasvo máte pravdu. Prostě mi to nedalo a jeli jsme ve 3 znova k vetovi. Dostala kapačku a nabrala se krev hned. Dle CRP má zánět v trávicím traktu, takže dostala hned ATB.

Teď už bude líp, uvidíte! Držím palce!

22.8.2017 21:23
Dasvo

XXX.XXX.83.28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ATB likvidují bakterie, ne viry.

To samozřejmě vím. Bohužel mám ale bohaté zkušenosti se sezónními záněty trávicího traktu, takže taky vím, že se to bez ATB v obejde jen výjimečně. Přesněji řečeno, s ATB je to otázka cca 3 dnů, bez nich klidně i tři čtyři týdny a následné dlouhodobé problémy.

22.8.2017 21:26
Iliena

XXX.XXX.37.7

Dasvo napsal(a):
Teď už bude líp, uvidíte! Držím palce!

Díky, byl to hrozný den. Od 6 hodin (s přestávkami na vyvenčení) spí. Což je úspěch, protože leží a neusíná mi tu ve stoje. Sice ještě nepila, ale vzhledem k tomu, že do ní nakapalo půl litru asi ještě nemá žízeň. Zítra máme kontrolu, buď ráno nebo odpoledne podle toho jak bude vypadat.

22.8.2017 21:29
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ATB likvidují bakterie, ne viry.

Já mám pocit, že tam právě rozhoduje ta hodnota CRP zda je nutné nasadit ATB. To je stejné jako u lidí, dneska si můžete koupit i nějaký rychlotest domů a zjistit zda je to "jen" virové a ATB nemají cenu nebo jestli už to přešlo v zánět a ATB jsou na místě.

Neregistrovaný uživatel

22.8.2017 21:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Hlavně ať to zabere a pesaně je už dobře.Mimochodem moc krásná.Držím palce moc. smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 21:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud se mi pes se*re obdobným způsobem a v řídkém pokračuje, nedostane den-dva nažrat- max. rohlík.
Maso kupuju jedině v obchodě pro lidi, nemíním platit za "odpad" z jatek- podmíněně poživatelné a.t.d.( to by to muselo být ještě o dost levnější abych o tom přemýšlela)- mnozí se znaží pro psa to nej ani sobě takovou pestrost nedopřávají a pak koupí maso z bejčka, co měl v pajšlu cystu s kýblem hnisu...pro lidskou spotřebu nepoživatelný kus, jinak celkem pěkné maso...

Neregistrovaný uživatel

22.8.2017 21:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud se mi pes se*re obdobným způsobem a v řídkém pokračuje, nedostane den-dva nažrat- max. rohlík.
Maso kupuju jedině v obchodě pro lidi, nemíním platit za "odpad" z jatek- podmíněně poživatelné a.t.d.( to by to muselo být ještě o dost levnější abych o tom přemýšlela)- mnozí se znaží pro psa to nej ani sobě takovou pestrost nedopřávají a pak koupí maso z bejčka, co měl v pajšlu cystu s kýblem hnisu...pro lidskou spotřebu nepoživatelný kus, jinak celkem pěkné maso...

Amen.Tu mojí "Bertinu" NO taky láduji jen lidským masem.Teda né že by jsme papali pošťáky a pošťačky.smajlík Myslím samozřejmě masem pro lidi a celkem v pohodě.Konzervu jen trochu na ochucení vařeného.Granule výjimečně.Podle mě je to humus.Nikomu to neberu ať to používá, ale my ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 22:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Jejda Ilieno, tak ono to neskončilo? To mne mrzí, tak teď už snad bude dobře. Já bych tohle tedy ATB neřešila, zánět je jen reakce na z něčeho rozhozené trávení. Jestli z alergie na něco, nebo už i dalších léků, bůhví. Já bych řešila jen dietou a něčím jako třeba smectou. Třeba nám na zánět trávícího traktu ATB vůbec nepomohly, jen se to dál zhoršovalo. Tak držím palce, ať to u vás pomůže.

Nezlobte se, ale veterinář snad má určité vzdělání a pozná, kdy je čas nasadit atb. Vy si rotujete nějak kolem zvláštní osy, někde napíšete, že byste jela hned na veterinu, jinde, že to je přece zbytečné a radit nějakou dietu, když si pes nemůže asi bolestí ani lehnout. Nevím, nechte si své rady radši občas jen pro sebe.
Iliena
Nevíte jak je to s tou štítnou žlázou?
Nechte udělat testy po měsíci, jak vám říkal veterinář. Jinak snížená funkce štítné žlázy není nic hrozného, dá se pořešit přesné nastavení prášků, aby to psovi sedlo. Není to ani moc finančně náročné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 22:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezlobte se, ale veterinář snad má určité vzdělání a pozná, kdy je čas nasadit atb. Vy si rotujete nějak kolem zvláštní osy, někde napíšete, že byste jela hned na veterinu, jinde, že to je přece zbytečné a radit nějakou dietu, když si pes nemůže asi bolestí ani lehnout. Nevím, nechte si své rady radši občas jen pro sebe.
Iliena
Nevíte jak je to s tou štítnou žlázou?
Nechte udělat testy po měsíci, jak vám říkal veterinář. Jinak snížená funkce štítné žlázy není nic hrozného, dá se pořešit přesné nastavení prášků, aby to psovi sedlo. Není to ani moc finančně náročné.

Já bych taky ale zesra*mu psovi nedal po oné akci hned "dietní " stravu ale dietu. možná by nemuselo na zánět dojít...

22.8.2017 22:20
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych taky ale zesra*mu psovi nedal po oné akci hned "dietní " stravu ale dietu. možná by nemuselo na zánět dojít...

Ale jo tak po válce je každý generál. Se holt po*rala no, nic jiného jí nebylo, baštila, lítala...Já měla vždycky jídlo za detektor, když jedla bylo to OK, když ne tak už jsem zpozorněla, že se něco děje. Jo kdybych jí jídlo nedala možná by to nedošlo tak daleko, možná jo. To podle mě fakt nemá cenu řešit co by kdyby...

Mimochodem dala byste mu tedy dietu nebo hladovku?

22.8.2017 22:22
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezlobte se, ale veterinář snad má určité vzdělání a pozná, kdy je čas nasadit atb. Vy si rotujete nějak kolem zvláštní osy, někde napíšete, že byste jela hned na veterinu, jinde, že to je přece zbytečné a radit nějakou dietu, když si pes nemůže asi bolestí ani lehnout. Nevím, nechte si své rady radši občas jen pro sebe.
Iliena
Nevíte jak je to s tou štítnou žlázou?
Nechte udělat testy po měsíci, jak vám říkal veterinář. Jinak snížená funkce štítné žlázy není nic hrozného, dá se pořešit přesné nastavení prášků, aby to psovi sedlo. Není to ani moc finančně náročné.

Což testy udělat nechám to je jasné, jen jsem chtěla vědět jestli by ji to nějak funkčně omezilo nebo tak kdyby se to potvrdilo. O finanční stránku nejde, kdyby ty léky potřebovala tak je prostě kupovat budu i kdyby byly drahé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 22:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neomezí ji to, není to nic vážného, má to hodně psů i lidí, fakt hodně.

Zánět umí i tučné jídlo, stres, nemožnost něco dobře strávit (málo kyselin), bakterie.. vždyť stačí něco venku sníst.

Krmné maso je špatné ? Makrely, které nemají správnou míru, proto nesmí do krámu pro lidi ?
Hm.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 22:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Což testy udělat nechám to je jasné, jen jsem chtěla vědět jestli by ji to nějak funkčně omezilo nebo tak kdyby se to potvrdilo. O finanční stránku nejde, kdyby ty léky potřebovala tak je prostě kupovat budu i kdyby byly drahé.

Funkčně ji to neomezí, štěňata rozhodně na takové feně nedělat. Pokud se prokáže snížená činnost štítné žlázy, stačí dávat prášky doživotně a pes nemá žádný problém. Jen je třeba časem vychytat to dávkování a jsou potřeba ze začátku kontroly krve třeba po měsíci, dvou, než si sedne dávkování. Pak stačí jednou za půl roku, někdy ani to ne. A má to spojitost i s trávením. Uvidíte, jak to bude u vás vypadat za měsíc, držím palce.

22.8.2017 22:42
Iliena

XXX.XXX.37.7

Štěňata by se nedělala i kdyby žláza byla OK, je to kříženka

Tak jo trochu jste mě uklidnily, no uvidíme za ten měsíc. Teď to stejně nevyřeším.

Jestli dobře počítám tak ten králík ve večeři za to tedy asi nemůže, pochybuju že by stačilo sotva pár hodin na zánět. No nicméně prý mohla někde i něco jen olíznout, nebo zblajznout. Jediný co si tak vybavím, bylo brzo ráno asi cca 4 dny před touhle "nádherou" že mi něco snědla na zahradě. Nevím vůbec co to bylo, všimla jsem si toho páč nalezené věci normálně nebaští. Ale pod střechou máme snad 7 hnízd a ptáci občas na zahradu upustí ledacos. Taky před týdnem hupsla do pěkně zapáchajícího rybníčku...No zkrátka někde něco.

Hlavně aby už jí bylo líp

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 22:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neomezí ji to, není to nic vážného, má to hodně psů i lidí, fakt hodně.

Zánět umí i tučné jídlo, stres, nemožnost něco dobře strávit (málo kyselin), bakterie.. vždyť stačí něco venku sníst.

Krmné maso je špatné ? Makrely, které nemají správnou míru, proto nesmí do krámu pro lidi ?
Hm.

Ale ať si každý kupuje co chce, já jsem se vyjádřila za sebe... makrely- vakuově balené uzené jsou zrovna malé, volně prodejné uzené- různých velikostí, mražené také nejsou zrovna uniformní...makrela v konzervě ve vlastní šťávě taky není zrovna cvalík...nebuďte naivní, kdyby to mohli narvat lidem třeba do konzerv, tak to tam je, pokud to menůže jít ani do konzervy(a že tam se taky najdou různé části, co nechcete vidět ) a bůh ví čeho je to pak to krmné maso a lidi za to platí docela slušně, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 22:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Já mám pocit, že tam právě rozhoduje ta hodnota CRP zda je nutné nasadit ATB. To je stejné jako u lidí, dneska si můžete koupit i nějaký rychlotest domů a zjistit zda je to "jen" virové a ATB nemají cenu nebo jestli už to přešlo v zánět a ATB jsou na místě.

Jasně, to nebylo konkrétně na vás.


Jen jsem trochu vyskočila na to spojení viróza x ATB. Teď má voříšek od sousedů za poslední rok pošesté ATB. Nějaká odřenina, naštíplý drápek, kašel, třikrát akutní průjem (bez testů, ani kopro). Jejich vet by dal ATB snad i paničce.

22.8.2017 23:05
Iliena

XXX.XXX.37.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jasně, to nebylo konkrétně na vás.


Jen jsem trochu vyskočila na to spojení viróza x ATB. Teď má voříšek od sousedů za poslední rok pošesté ATB. Nějaká odřenina, naštíplý drápek, kašel, třikrát akutní průjem (bez testů, ani kopro). Jejich vet by dal ATB snad i paničce.

A tak to jo, v tom s vámi naprosto souhlasím. Tohle nemám ráda jak u lidí (kašlík - chci ATB) tak u psů. Jelikož nám tam to CRP vyskočilo, nebylo co řešit.

Tak teď jsme byli ještě na čůrací, oběhla si celou zahradu (ťuk ťuk, to jí odpoledne ani nehlo) a už zas usíná v posteli. Jdu si lehnout k ní, i když určitě toho zase moc nenaspím Jen doufám, že jí v noci nenapadne vyškubnout si kanylu .

Díky všem moc za podporu (já tohle fakt snáším hrozně blbě) a přeju dobrou klidnou noc

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 23:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale ať si každý kupuje co chce, já jsem se vyjádřila za sebe... makrely- vakuově balené uzené jsou zrovna malé, volně prodejné uzené- různých velikostí, mražené také nejsou zrovna uniformní...makrela v konzervě ve vlastní šťávě taky není zrovna cvalík...nebuďte naivní, kdyby to mohli narvat lidem třeba do konzerv, tak to tam je, pokud to menůže jít ani do konzervy(a že tam se taky najdou různé části, co nechcete vidět ) a bůh ví čeho je to pak to krmné maso a lidi za to platí docela slušně, ne?

Slušně ne, já určitě ne. Jen to, co se jinde nedá koupit. Ale je fakt, že poslední dobou málokdo přemýšlí, koupí v barfshopu, a přitom jinde je to levnější a hezčí.
Třeba ta makrela, je pro lidi kuchaná, víte. A nekuchaná je lepší.
Kousky a mletiny ne, konzervy také ne. Uzené, části, nechci. Protože puzzle nemusím.
Jen ryby vcelku. Tak co je na nich špatně ? Pro psa nic. Porovnejte makrelu mraženou nowaco a z krámu pro psy. No a jestli teda je to pro lidi tak hnusné jak říkáte, tak krmíme všichni hnusným masem, ať je odkudkoli smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.8.2017 23:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Slušně ne, já určitě ne. Jen to, co se jinde nedá koupit. Ale je fakt, že poslední dobou málokdo přemýšlí, koupí v barfshopu, a přitom jinde je to levnější a hezčí.
Třeba ta makrela, je pro lidi kuchaná, víte. A nekuchaná je lepší.
Kousky a mletiny ne, konzervy také ne. Uzené, části, nechci. Protože puzzle nemusím.
Jen ryby vcelku. Tak co je na nich špatně ? Pro psa nic. Porovnejte makrelu mraženou nowaco a z krámu pro psy. No a jestli teda je to pro lidi tak hnusné jak říkáte, tak krmíme všichni hnusným masem, ať je odkudkoli smajlík

No a jestli teda je to pro lidi tak hnusné jak říkáte, tak krmíme všichni hnusným masem, ať je odkudkoli smajlík

Máte pocit, že zpracovatel, co nakoupí maso je lidumil - lidi sežerou věcí, co by v životě do huby nedali nebo se řídí normama EU ?
Maso z krámu pro lidi by mělo mít alespoň nějaký standard, jelikož jsme v EU je to standard na pokraji salmonely ( obrazně) tudíž lidi sežerou kde co a pro ty psy fakt zbyde jen "odpad" a platí i za to.
Jsem rybářka, chodím na ryby a ryby si i sama kuchám, někdy koukám, co měla kde jaká ryba v pajšlu-co žere, zdali se krmila na mojem krmítku a.t.d. rybí "tasemnička" - červík byl přítomen, za mě teda ryby kuchané, a nebo uvařené, upečené, usmažené do mrtva... (já a pes milujem grundle- nekuchané)

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 00:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chápu jak to myslíte, že jako i pro lidi se zpracuje kdeco..
ale přesto si nemyslím, že vše všude pro psy je jen totální odpad - jedovatý
stačí zkontaktovat menší podniky, rádi to prodají za minimální ceny a pravidelný odběr..výhra
kuře, pokud nemá správnou váhu, nesmí se prodat pro lidi..tady kousek se přímo v podniku prodává ks za 30kč, mají kolem kila..za kolik to dostanou pro psy, když si vezmou jiné množství..konzervy falco používají takovou drůbež
také moc ledu u mraženého v supermarketu - to se musí vyhodit
staré vydojedné krávy do řeznictví nejdou
a za kolik se prodává vepřové maso od sedláka - 40kč při koupi jednoho prasátka
občas je maso ve stejném balení jako v krámě
před týdnem bylo v akci v lidlu, v tom samém obalu
srnčí nohy se pro lidi neprodávají vůbec přece, dost vnitřností lidé také nekupují, kosti,...
oni ti prodejci krmného masa nemusí prodávat odpad vůbec, není to nutné, v naší zemi
je to blbé, ale sedlák od nich dostane víc peněz než od řetězců a nemusí splňovat barvu míru atp.
čímž neříkám, že vlastně psi dostávají domácí masíčko a my žereme odpad
i když.. smajlík
ale takhle nesmyslně to tady prostě je.

23.8.2017 09:06
Iliena

XXX.XXX.37.7

Tak psina prospala celou noc (kanyla vydržela). Ráno už jsem se dočkala vrtění a pusinek. Teď jsem na radu veta zkusila dát 2 lžíce konzervy jestli bude chtít jíst a k mojí radosti to hned vymlaskla a koukala jestli bude přídavek. Ale bojím se jí dát víc, asi je lepší krmit postupně když minimálně den a půl nic pořádně nejedla. Teď leží a odpočívá.

23.8.2017 09:27
tapina

XXX.XXX.165.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale ať si každý kupuje co chce, já jsem se vyjádřila za sebe... makrely- vakuově balené uzené jsou zrovna malé, volně prodejné uzené- různých velikostí, mražené také nejsou zrovna uniformní...makrela v konzervě ve vlastní šťávě taky není zrovna cvalík...nebuďte naivní, kdyby to mohli narvat lidem třeba do konzerv, tak to tam je, pokud to menůže jít ani do konzervy(a že tam se taky najdou různé části, co nechcete vidět ) a bůh ví čeho je to pak to krmné maso a lidi za to platí docela slušně, ne?

Já nevím, možná jsou nějaké nadpočetné, propadlé objednávky od odběratelů, nebo něco takového.
Tady třeba mlíkárna mívá zakázky od řetězců a když to nestihnou včas nebo třeba mírně blbé-odlišné parametry, tak to dají za pár korun do "doprodeje" na podnikové prodejně, nebo pokud je to jen uvařené v tanku a nic jiného z toho udělat nejde, tak to prodají zemědělcům. A nic tomu není.

Možná tam našli větší hladinu kontaminant smajlík - to podle mě ne, protože by to nemohli prodat vůbec.

Sama tyhle malé makrely kupuju, jsou vizuelně v lepším stavu, než makrely prodávané pro lidi - nepoškozené, nepřemražené.

Illiena - tak hlavně že jste to chytli včas, ať je to brzo dobré!

23.8.2017 13:44
Iliena

XXX.XXX.29.251

Tak jsme byli na kontrole, prý to vypadá velmi dobře, dostali jsme ještě ATB na 3 dny domů, ale už teď je to rozdíl jak hrom. Jí, hraje si, hlídá.

Akorát prý je nutná dieta a už sahal po nějaký veterinární řadě od Calibry. To jsem řekla, že ne, že je alergik a nebudu jí dávat nic nevyzkoušeného (takovej jetel bych jí nedala i kdyby alergik nebyla). Tak prý ať jí dáme ty co máme doma.
Akorát tu mám od rána otevřenou dobrou konzervu na kterou je zvyklá, tak mi to teď přijde lepší než granule a můžu jí to zalít vodou a dostanu do ní i tekutiny

PS: už má hravou

23.8.2017 15:15
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

To je dobře, že ji už je lépe.

23.8.2017 15:41
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nezlobte se, ale veterinář snad má určité vzdělání a pozná, kdy je čas nasadit atb. Vy si rotujete nějak kolem zvláštní osy, někde napíšete, že byste jela hned na veterinu, jinde, že to je přece zbytečné a radit nějakou dietu, když si pes nemůže asi bolestí ani lehnout. Nevím, nechte si své rady radši občas jen pro sebe.
Iliena
Nevíte jak je to s tou štítnou žlázou?
Nechte udělat testy po měsíci, jak vám říkal veterinář. Jinak snížená funkce štítné žlázy není nic hrozného, dá se pořešit přesné nastavení prášků, aby to psovi sedlo. Není to ani moc finančně náročné.

Kdybych spoléhala jen na veterináře...koukám, že jste na takové, kousky" co tu máme my ještě nenarazila...asi
Radím podle toho s čím a jakovou mám zkušenost, či o čem něco vím, ať od kamarádů, nebo třeba z NETu(tedy zkušenosti druhých) asi tak, jako každý ne? Zkušenost 20leté holky s prvním psem(to nemyslím Ilienu, ani nevím, kolik jí je...jen příklad) bude asi nula a proto jančí u každého prdu a ptá se tady. Holky kolem 50tky už mají nějaké zkušenosti, tak radí podle sebe. Co se vám na tom nezdá? A každý se nakonec bude řídit tím, co si vybere...

23.8.2017 16:39
Iliena

XXX.XXX.29.251

lesnížínka napsal(a):
Kdybych spoléhala jen na veterináře...koukám, že jste na takové, kousky" co tu máme my ještě nenarazila...asi
Radím podle toho s čím a jakovou mám zkušenost, či o čem něco vím, ať od kamarádů, nebo třeba z NETu(tedy zkušenosti druhých) asi tak, jako každý ne? Zkušenost 20leté holky s prvním psem(to nemyslím Ilienu, ani nevím, kolik jí je...jen příklad) bude asi nula a proto jančí u každého prdu a ptá se tady. Holky kolem 50tky už mají nějaké zkušenosti, tak radí podle sebe. Co se vám na tom nezdá? A každý se nakonec bude řídit tím, co si vybere...

Tak nejdůležitější je hlavně dobře znát svého psa, stejné příznaky u jednoho psa nemusí být nic hrozného, protože je to cíťa (např. náš jezevčík) a u druhého problém viz naše bullinka. Ta naopak dlouho najevo problém nedá, ale když už si nemůže ani lehnout, vím, že je zle.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 16:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak to já mám strašného cíťu Není to blinkací typ, ale když už k tomu jednou za sto let dojde, tak je to hrozná tragédie. Tuhle objevil nějakou extra chutnou trávu a spásl jí tolik, že šla ven. Předtím ufňukaná scéna. Nebo když mu zůstane v zadku, tak začne panicky hvízdat. Při tahání zařve, jako kdybych ho vraždila. Jinak žádná hysterka není, ale má se rád a je to komediant.

23.8.2017 17:47
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Ono možná ta hysterka pes je lepší. Ten náš je tvrďák a já pak nevím, jestli sebou teda sekne nebo ne.
Hodně lidí nám už říkalo, že musí mít hrozně vysoký práh bolesti, bourá hlavou do všeho možného, padá, vlítne do stromů, atd.. ale uši to je jiná, k těm se rukou přiblížim a už ječí, ale to je spíš vychcánek, protože ví, že ho "maminka" nenechá plakat a už mu na ně sahat nebude.

23.8.2017 18:23
Iliena

XXX.XXX.29.251

Máme to jak Andrejka, hlava do skříně nic, náraz do plotu nic, zlomenej dráp do krve nic, naštípnutý ocas nic já mám pocit, že bolestí jsem jí slyšela kníknout jednou-jako štěně.

S tím zvracením trávy, my doteď chodili skoro každý den plavat. Ona ve vodě hrozně blbne, sama si packama plácá do vody a tu vodu pak chytá do tlamy. Občas to přežene a po cestě domů ji prostě vyhodí. Taky tam roste hezká ostřice a asi chutná, protože so vždycky zobne. Tak jsme se vraceli úzkou cestičkou domů, ona šla první, za chůze stočila hlavu na stranu a obloukem vyhodila tu přebytečnou vodu s trávou, ani se nezastavila

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 18:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nejvíc samozřejmě bolí stříhání drápů, na to se může kdykoliv umřít! Hlásá můj pes, také spíš tvrďák a tajnůstkář, pokud jde o zdravotní problémy...

23.8.2017 18:37
tapina

XXX.XXX.165.16

Andrýsek3 napsal(a):
Ono možná ta hysterka pes je lepší. Ten náš je tvrďák a já pak nevím, jestli sebou teda sekne nebo ne.
Hodně lidí nám už říkalo, že musí mít hrozně vysoký práh bolesti, bourá hlavou do všeho možného, padá, vlítne do stromů, atd.. ale uši to je jiná, k těm se rukou přiblížim a už ječí, ale to je spíš vychcánek, protože ví, že ho "maminka" nenechá plakat a už mu na ně sahat nebude.

Jenom jestli to nebude tím, že je to chlap ;-)

Tady ti dva, mlátí se oba řádně, koušou se vzájemně, vláčí jeden druhého za kůži.

Včera jsem oběma kontrolovala, jen kontrolovala, mírný tlak, žlázky a pes no strašný, kroutí se, kňourat - a pak - to byla tragédie jakou máš odměnu děléj! Bodláček na pacince koukej jsem strašný chudák. Né tenhle postroj mít nemůžu protože čistě teoreticky by mě tady mohl dřít. Tady. Hele tady. Jestli mi ho okamžitě nesundáš, chytnu něco velmi podobného epileptickém u záchvatu. A odměnu. Děléj.
Fenka je trpitelka, vydrží veškeré mé snahy o ošetřování, obvazování, furt jí lezu do tlamy. Tváří se u toho - no tak jó, dobrý, dělej co umíš. To nevadí, že už to motáš potřetí, já tu můžu takhle stát ještě hodinu, dvě. A to je jako všechno? Kvůli tomu si mě volala? To bych si i snad zamotala sama. Ach jo. Jdu spát.
Do toho pes:
Co to máš? Co to máš? Ukaž co to máš! Já chci taky.
No jo, pocem, jedna obrátka obvazem a mašlička na zdravé nožičce.
Jsem takový chudák bóže já snad umřu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 18:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Překvapující rozuzlení - krmné maso za to nemůže.

Může za to ufo. Z rýmy v transu, jsi-li z Marsu.

23.8.2017 18:55
Iliena

XXX.XXX.52.14

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Překvapující rozuzlení - krmné maso za to nemůže.

Může za to ufo. Z rýmy v transu, jsi-li z Marsu.

No asi nemůže, však kdyby to byl jen ten průjem v noci tak bych si myslela, že jo. Každopádně tu mletinu od vetamixu stejně vyhodím

Akorát zítra čekám zásilku od dopsimisky jen jsem musela zrušit ten kozí tvaroh no. To teď fakt nebudeme zkoušet, tak příště.

23.8.2017 18:56
Iliena

XXX.XXX.52.14

tapina napsal(a):
Jenom jestli to nebude tím, že je to chlap ;-)

Tady ti dva, mlátí se oba řádně, koušou se vzájemně, vláčí jeden druhého za kůži.

Včera jsem oběma kontrolovala, jen kontrolovala, mírný tlak, žlázky a pes no strašný, kroutí se, kňourat - a pak - to byla tragédie jakou máš odměnu děléj! Bodláček na pacince koukej jsem strašný chudák. Né tenhle postroj mít nemůžu protože čistě teoreticky by mě tady mohl dřít. Tady. Hele tady. Jestli mi ho okamžitě nesundáš, chytnu něco velmi podobného epileptickém u záchvatu. A odměnu. Děléj.
Fenka je trpitelka, vydrží veškeré mé snahy o ošetřování, obvazování, furt jí lezu do tlamy. Tváří se u toho - no tak jó, dobrý, dělej co umíš. To nevadí, že už to motáš potřetí, já tu můžu takhle stát ještě hodinu, dvě. A to je jako všechno? Kvůli tomu si mě volala? To bych si i snad zamotala sama. Ach jo. Jdu spát.
Do toho pes:
Co to máš? Co to máš? Ukaž co to máš! Já chci taky.
No jo, pocem, jedna obrátka obvazem a mašlička na zdravé nožičce.
Jsem takový chudák bóže já snad umřu.

evidentně se doma nenudíte

23.8.2017 19:12
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

tapina napsal(a):
Jenom jestli to nebude tím, že je to chlap ;-)

Tady ti dva, mlátí se oba řádně, koušou se vzájemně, vláčí jeden druhého za kůži.

Včera jsem oběma kontrolovala, jen kontrolovala, mírný tlak, žlázky a pes no strašný, kroutí se, kňourat - a pak - to byla tragédie jakou máš odměnu děléj! Bodláček na pacince koukej jsem strašný chudák. Né tenhle postroj mít nemůžu protože čistě teoreticky by mě tady mohl dřít. Tady. Hele tady. Jestli mi ho okamžitě nesundáš, chytnu něco velmi podobného epileptickém u záchvatu. A odměnu. Děléj.
Fenka je trpitelka, vydrží veškeré mé snahy o ošetřování, obvazování, furt jí lezu do tlamy. Tváří se u toho - no tak jó, dobrý, dělej co umíš. To nevadí, že už to motáš potřetí, já tu můžu takhle stát ještě hodinu, dvě. A to je jako všechno? Kvůli tomu si mě volala? To bych si i snad zamotala sama. Ach jo. Jdu spát.
Do toho pes:
Co to máš? Co to máš? Ukaž co to máš! Já chci taky.
No jo, pocem, jedna obrátka obvazem a mašlička na zdravé nožičce.
Jsem takový chudák bóže já snad umřu.

Chlap? Vy znáte chlapa, který při rýmičce neumírá?

A ja jsem nedávno na vás myslela, už jsme tu hrozitáncky dlouho neviděli to vaše "štěně" ono už to asi úplně štěně nebude. Co z něho vyrostlo? Vím, že to vypadalo, jako cosi borderka. Fotka u polostahováků mi nestačí. Pochlubte se. A jak jim to spolu jde? A co na to kočka/kocour?

23.8.2017 19:58
tapina

XXX.XXX.245.158

Andrýsek3 napsal(a):
Chlap? Vy znáte chlapa, který při rýmičce neumírá?

A ja jsem nedávno na vás myslela, už jsme tu hrozitáncky dlouho neviděli to vaše "štěně" ono už to asi úplně štěně nebude. Co z něho vyrostlo? Vím, že to vypadalo, jako cosi borderka. Fotka u polostahováků mi nestačí. Pochlubte se. A jak jim to spolu jde? A co na to kočka/kocour?

Kocour dobrý, spí se psem nebo pes spí s ním, s fenkou to nedělal. Fenka se ho asi i trošku bála, když byla malá a on tak blbě koukal. Se psem si vztahy upevňují v každodenních bitkách, takže kámoši jak hrom.
S fenkou se zdraví, se psem po sobě skáčou.
Chocholoušek smajlík
Eli fajn, furt si říká, je to štěně, ono ho to přejde.
Jinak dobrý.
Foto chcete s kolií nebo s bulíkem?
Tady všichni, to je červen.

23.8.2017 20:21
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

tapina napsal(a):
Kocour dobrý, spí se psem nebo pes spí s ním, s fenkou to nedělal. Fenka se ho asi i trošku bála, když byla malá a on tak blbě koukal. Se psem si vztahy upevňují v každodenních bitkách, takže kámoši jak hrom.
S fenkou se zdraví, se psem po sobě skáčou.
Chocholoušek smajlík
Eli fajn, furt si říká, je to štěně, ono ho to přejde.
Jinak dobrý.
Foto chcete s kolií nebo s bulíkem?
Tady všichni, to je červen.

Samozřejmě se všemi. To je dobře, vypadají jako super trojka, a koliják vypadá taky trochu do bulla nebo ne? Jsou pěkný, jak jsou všichni takový strakatý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.8.2017 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

To byla kolie
teď bulíka.

24.8.2017 06:26
tapina

XXX.XXX.211.197

Andrýsek3 napsal(a):
Samozřejmě se všemi. To je dobře, vypadají jako super trojka, a koliják vypadá taky trochu do bulla nebo ne? Jsou pěkný, jak jsou všichni takový strakatý.

Je to vořech, můžete se dohadovat 1000plemen, co to je nebo by mohlo být, nebo já nevím jak se to korektně na fauně říká. Ten koliák to byla legrace, samozřejmě mám úctu k tomuto ušlechtilému plemenu a nikdy bych to nemyslela vážně. V žádném případě jsem nechtěla plemeno, protože to není pro začátečníka vhodné. Ani jedno smajlík Tak já vám povím tak za 3 roky nebo co. Nebo koukejte na novu.

24.8.2017 06:59
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

tapina napsal(a):
Je to vořech, můžete se dohadovat 1000plemen, co to je nebo by mohlo být, nebo já nevím jak se to korektně na fauně říká. Ten koliák to byla legrace, samozřejmě mám úctu k tomuto ušlechtilému plemenu a nikdy bych to nemyslela vážně. V žádném případě jsem nechtěla plemeno, protože to není pro začátečníka vhodné. Ani jedno smajlík Tak já vám povím tak za 3 roky nebo co. Nebo koukejte na novu.

Já si pamatuju, že to byl kříženec, ale jako štěně byl takový dost do borderky a chlupatější? Nebo si to špatně pamatuji, tak jsem si právě říkala, co z toho vyroste. A je to fakt fešák. Tak já po vás opakovala "kolii", abych je od sebe rozpoznala, ale oni to jsou oba jasný bull zabijáci.

24.8.2017 07:44
tapina

XXX.XXX.165.16

Andrýsek3 napsal(a):
Já si pamatuju, že to byl kříženec, ale jako štěně byl takový dost do borderky a chlupatější? Nebo si to špatně pamatuji, tak jsem si právě říkala, co z toho vyroste. A je to fakt fešák. Tak já po vás opakovala "kolii", abych je od sebe rozpoznala, ale oni to jsou oba jasný bull zabijáci.

On je chlupatý, tady je učesaný smajlík vypadá podle fotky, ale jinak ani jedno, ani k, ani b, to jen taková legrace. Zabiják to jo, to každopádně. "Si to zabil."

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 12:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nejvíc samozřejmě bolí stříhání drápů, na to se může kdykoliv umřít! Hlásá můj pes, také spíš tvrďák a tajnůstkář, pokud jde o zdravotní problémy...

Jo ty tvrďáky známe...a názor stejný...stříhání drápů je procedura, při které běžně umírá každý druhý pes a bolest je to nesnesitelná...no a uši sice zvládáme, ale jsme kurňa ve střehu, co kdyby to bolet začalo...

24.8.2017 13:15
Iliena

XXX.XXX.61.11

Jelikož psina bere ATB asi by byla vhodná nějaká probiotika? Jen nevím jestli je dávat hned nebo počkat až je dobere když měla zánět žaludku. Já znám akorát Probican, používáte ještě něco jiného? Tady je jen super ZOO ke všemu dost malé, tak ani nevim jestli tam budou něco mít, kdyžtak objednám z netu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 13:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doggy Care
jde o Enterocuccus faecium a Lactobacillus acidophilus - těch je u psa potřeba nejvíce
takže můžete jít do lékárny a říct, že chcete probiotika, kde bude tohle hlavně

klidně použít zrající jogurt (bude napsáno jestli to něco užitečného vůbec obsahuje) a také ale ten pes musí snést mléko.. takže to asi nic zrovna teď

říká se, že během léčby to nemá smysl, protože atb k přátelským bakteriím nejsou přátelské
ale má to smysl
prostě je přebijete !
smajlík

24.8.2017 13:36
Iliena

XXX.XXX.61.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Doggy Care
jde o Enterocuccus faecium a Lactobacillus acidophilus - těch je u psa potřeba nejvíce
takže můžete jít do lékárny a říct, že chcete probiotika, kde bude tohle hlavně

klidně použít zrající jogurt (bude napsáno jestli to něco užitečného vůbec obsahuje) a také ale ten pes musí snést mléko.. takže to asi nic zrovna teď

říká se, že během léčby to nemá smysl, protože atb k přátelským bakteriím nejsou přátelské
ale má to smysl
prostě je přebijete !
smajlík

Díky, to vypadá dobře. Zajdu do lékárny, oni co nemají tak do druhého dne seženou, snad by mohli i tohle.

Jogurt ne, nic z krávy nesmí. A ten kozí tvaroh jsem odvolala protože teď ho zkoušet stejně nemůžeme.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2017 13:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Díky, to vypadá dobře. Zajdu do lékárny, oni co nemají tak do druhého dne seženou, snad by mohli i tohle.

Jogurt ne, nic z krávy nesmí. A ten kozí tvaroh jsem odvolala protože teď ho zkoušet stejně nemůžeme.

Probican je také dobrý, tam zas jsou i vitaminy.. tak asi co seženete a jak dávkování
a třeba mají i něco dobrého čistě pro lidi, jen se vyhnout mléčnému cukru a ať to má ty přátelské.. smajlík

24.8.2017 13:47
tapina

XXX.XXX.165.16

Není to teda probiotikum, ale prebiotikum. Ale
mám dobrou zkušenost s inulinem, koupit vyloženě čistý bez kapslí aj. Nebo pokud budete kupovat něco na wolfsblutu, tak ten jejich Immunotop je dobrý.
Hlavně ať se jí to nevrací...

24.8.2017 17:26
Iliena

XXX.XXX.37.7

V lékárně jsem nepořídila, tak jsem vyslala přítele na veterinu a dovezl tohle:http://pethome.cz/cs/psi/9609-probicol-h-pst-15ml.html bude to vůbec k něčemu? Asi ne co, mě to přijde jen jako vitaminová pasta.

Jinak dnes výstavní bobek a psina neustále loudí jídlo

Edit: energie jí fakt nechybí, spíš jí musím krotit aby tak nelítala a ještě odpočívala smajlík

24.8.2017 17:34
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

tapina napsal(a):
Není to teda probiotikum, ale prebiotikum. Ale
mám dobrou zkušenost s inulinem, koupit vyloženě čistý bez kapslí aj. Nebo pokud budete kupovat něco na wolfsblutu, tak ten jejich Immunotop je dobrý.
Hlavně ať se jí to nevrací...

Takže někde nakopat topinabury a nastrouhat do jídla Já je psu dávala zrovna včera protože jsem je vyplela v zahradě na místě, kde už jsem je nechtěla.

24.8.2017 17:47
tapina

XXX.XXX.211.94

lesnížínka napsal(a):
Takže někde nakopat topinabury a nastrouhat do jídla Já je psu dávala zrovna včera protože jsem je vyplela v zahradě na místě, kde už jsem je nechtěla.

Co by ne

25.8.2017 09:11
Iliena

XXX.XXX.37.7

Ještě poprosím o jednu radu, protože na tohle se veta ptát nechci.
První 2 dny jsme krmili místo 2x,3x denně a polovinu dávky. Dneska už jí rozdělím skoro plnou dávku, ale taky na 3 krmení (má totiž hrozný hlad, včera pořád loudila a dokonce jí začali zajímat rajčata na zahradě a těch s jindy nevšimne). Normálně má ráno granule a večer maso. Teď jsem teda dávala konzervu (hlavně kvůli tekutinám a snadnému zamaskování prášku) na tu je zvyklá, dávám jí do kongu, v poledne dostane granule.
Kdy bych se tak měla vrátit na klasické krmení 2x denně a jak s masem? Kdy zase začít? Hádám že vnitřnosti a kosti teď chvíli vynechat? ATB má mít ještě dnes a zítra.

Díky za rady

Edit: jo a co ňamky? Na ty taky kouká jak na svatý obrázek, mám tu koňské plíce, játra, žaludek, kachní nohy, kachní krky, jelení žebra, králičí ucho (a možná se tam ještě něco najde) vše sušené. Možná by něco málo taky pomalu mohla?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2017 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Oni někdy za pořádnou srágoru můžou i ty sušené ňamky...

25.8.2017 11:28
Iliena

XXX.XXX.130.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oni někdy za pořádnou srágoru můžou i ty sušené ňamky...

Srajda může být teoreticky kdykoliv z čehokoliv, to by nemohla nikdy nic. Pořád lepší než piškoty a podobný hnusy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2017 11:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
Srajda může být teoreticky kdykoliv z čehokoliv, to by nemohla nikdy nic. Pořád lepší než piškoty a podobný hnusy.

OT: piškoty rozmačkané s mlíčkem= ňamka, nevím jak jsem to mohla přežít(ujíždím na tom doteď) a naše děti taky na takových hnusech.

Pokud má pes už bobek bez náznaků srajdy, doplňujete pro i pre biotika, tak bych se nebála psa krmit už jak je zvyklý- zátěž střev už snesl kladně.

Náše štěně u rybníka vyloženě pátrá po chcíplých rybách a ty žere(a že některé už mají fakt po sezoně), makrelu, sledě, šprota do huby takhle s chutí nebere- nikdy po této akci neměla průjem. Na možnost průjmů u psa ze sušených "ňamek" mě upozornil vet při rozhovoru, co dávám psovi k žrádlu...a to kupuju jen ucho, rypáčky a dříve držky(teď by se na nich zadusila- je to polykačka vekých kusů, nekouše).

25.8.2017 12:40
Iliena

XXX.XXX.130.8

Myšleno pro psa ne pro lidi.
Tam nešlo o hlavně o tu srajdu, ale o žaludek, to zvracení pěny a poté dávení naprázdno.

Sušené ňamky dáváme už skoro 2 roky a nikdy problém nebyl. Jak jsem předtím psala, rok a půl průjem neměla, zažívání na jedničku. Až teď tohle no.

5.9.2017 16:38
Iliena

XXX.XXX.37.7

Terven napsal(a):
Mimochodem, kachní žaludky jsou super, fena je miluje, ale bohužel už je dlouho postrádám. Často je mívali v Glóbusu, občas i v Kauflandu (obojí Vodňany), jednou mi je dovezla kamarádka, co objednává z DPM.
Už možná půl roku nejsou nikde, ani v nabídce DPM, přitom ostatní části kachen jsou k mání bez problémů. Jsem jediná, kdo si toho všiml?

Dneska jsem byla psině pro kachní krky ve Vodňanském kuřeti (malá prodejna). Pravidelně každé úterý (a asi i čtvrtek) mají kachnu - krky, játra, srdíčka i žaludky. Nemáte někde v okolí prodejnu? Protože tam to mají opravdu pravidelně, je to v lidské kvalitě a třeba krky vyjdou skoro na stejno jako v DPM a podobně.

A tak teď koukám, že těch podnikových prodejen moc nemají smajlík
https://www.vodnanskadrubez.cz/o-nas/podnikove-prodejny.html.

5.9.2017 16:47
Tedysek

XXX.XXX.45.5

Iliena napsal(a):
Dneska jsem byla psině pro kachní krky ve Vodňanském kuřeti (malá prodejna). Pravidelně každé úterý (a asi i čtvrtek) mají kachnu - krky, játra, srdíčka i žaludky. Nemáte někde v okolí prodejnu? Protože tam to mají opravdu pravidelně, je to v lidské kvalitě a třeba krky vyjdou skoro na stejno jako v DPM a podobně.

A tak teď koukám, že těch podnikových prodejen moc nemají smajlík
https://www.vodnanskadrubez.cz/o-nas/podnikove-prodejny.html.

Já bych Vodňanský kuře nekoupila ani za nic... Když jsem viděla jak to chodí na "příjmu" slepic tak ani náhodou. Kolik se tam protočí polských kamionů, pak 4h někde stojí (v létě na pernym slunci) a slepice ještě v kamione umírají ve velkém... A furt se tam točí dodávky/kamiony (něco mezi) od výrobců psích a kočičích zradel... Nehledě na to jaký tam v celým areálu je puch zdechliny...

5.9.2017 19:40
Terven

XXX.XXX.110.147

Tedysek napsal(a):
Já bych Vodňanský kuře nekoupila ani za nic... Když jsem viděla jak to chodí na "příjmu" slepic tak ani náhodou. Kolik se tam protočí polských kamionů, pak 4h někde stojí (v létě na pernym slunci) a slepice ještě v kamione umírají ve velkém... A furt se tam točí dodávky/kamiony (něco mezi) od výrobců psích a kočičích zradel... Nehledě na to jaký tam v celým areálu je puch zdechliny...

No jo, ale to byste pak mohla psa krmit jedině masem z vlastního chovu anebo koupeným z ekofarem...v jiných drůbežářských závodech to zřejmě chodí podobně, jen to nevidíte a o mase a živočišných produktech, které pes žere v granulích, si nedělejte iluze - fajnové a voňavé to nebude.

Vodňany produkujou drůbež v kvalitě pro lidskou spotřebu, já holt to krmím psovi.
K těm kachním žaludkům - sotva jsem si povzdechla, že nejsou, objevily se v nabídce DPM, objednala jsem, přišly - jsou to balené Vodňanské jako z hypermarketu a expirace ještě s velkou rezervou.

5.9.2017 20:48
Tedysek

XXX.XXX.45.5

Terven napsal(a):
No jo, ale to byste pak mohla psa krmit jedině masem z vlastního chovu anebo koupeným z ekofarem...v jiných drůbežářských závodech to zřejmě chodí podobně, jen to nevidíte a o mase a živočišných produktech, které pes žere v granulích, si nedělejte iluze - fajnové a voňavé to nebude.

Vodňany produkujou drůbež v kvalitě pro lidskou spotřebu, já holt to krmím psovi.
K těm kachním žaludkům - sotva jsem si povzdechla, že nejsou, objevily se v nabídce DPM, objednala jsem, přišly - jsou to balené Vodňanské jako z hypermarketu a expirace ještě s velkou rezervou.

No až budu mít možnost nahlédnout do dalších "závodů" tak asi nebudu kupovat už nic... :-/.

5.9.2017 21:53
jahodapavel

XXX.XXX.168.108

Tedysek napsal(a):
No až budu mít možnost nahlédnout do dalších "závodů" tak asi nebudu kupovat už nic... :-/.

Udělejte ze psa vegana, nebo ho nechte utratit.

5.9.2017 22:20
Tedysek

XXX.XXX.45.5

jahodapavel napsal(a):
Udělejte ze psa vegana, nebo ho nechte utratit.

Proč bych je měla utrácet?

5.9.2017 22:24
jahodapavel

XXX.XXX.168.108

Tedysek napsal(a):
Proč bych je měla utrácet?

A čím ho chcete živit? Květákem? můžete zkusit kalifornské žížaly nebo slimáky.

5.9.2017 23:38
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Chtěla jsem napsat, že o kachních žaludkách si my tady na Moravě můžem tak akorát nechat zdát...ptala jsem se ve všech hypermarketech a masnách a hleděli na mne jak na blázna. Ale koukám, že v Brně a Mikulově prodejnu mají, možná tam ty žaludky vozí...jenže to je mi prd platné, když od nás daleko

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2017 00:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tedysek napsal(a):
Já bych Vodňanský kuře nekoupila ani za nic... Když jsem viděla jak to chodí na "příjmu" slepic tak ani náhodou. Kolik se tam protočí polských kamionů, pak 4h někde stojí (v létě na pernym slunci) a slepice ještě v kamione umírají ve velkém... A furt se tam točí dodávky/kamiony (něco mezi) od výrobců psích a kočičích zradel... Nehledě na to jaký tam v celým areálu je puch zdechliny...

A koupila by jste si hovězí nebo vepřové, myslíte že jiná jatka vypadají jinak?(byla jsem i na hovězí i na prasečí- prasata ječí jako "o život".prošla jsem si celou porážkovou linku, to by se vám teprve otočil kufr) Nechci povyšovat kura nad jiná teplokrevná zvířata...
Je to prostě tak nebo by jste se dívala, jak váš pes strhává srnu aby se nažral masa? (když nebudete kupovat zvířata k porážce) jak se jí dlouhé minuty pokouší zadávit, jenže to prostě není rozená šelma a nejde mu to...pokud jím maso a dávám ho i mojim zvířatům, musím vědět, kde se bere a za jakých okolností, pokud se mi to nebude líbit budu jako jedna moje dcera vegatarián, pes vegetarián být bohužel nemůže( i když o naší psici někdy pochybuju, jestli je to "šelma").

6.9.2017 06:31
Tedysek

XXX.XXX.39.212

jahodapavel napsal(a):
A čím ho chcete živit? Květákem? můžete zkusit kalifornské žížaly nebo slimáky.

Krmim granule. Psi mi maso nežerou. Po pár týdnech na mase prostě jsou raději hlady.

6.9.2017 06:36
Tedysek

XXX.XXX.39.212

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A koupila by jste si hovězí nebo vepřové, myslíte že jiná jatka vypadají jinak?(byla jsem i na hovězí i na prasečí- prasata ječí jako "o život".prošla jsem si celou porážkovou linku, to by se vám teprve otočil kufr) Nechci povyšovat kura nad jiná teplokrevná zvířata...
Je to prostě tak nebo by jste se dívala, jak váš pes strhává srnu aby se nažral masa? (když nebudete kupovat zvířata k porážce) jak se jí dlouhé minuty pokouší zadávit, jenže to prostě není rozená šelma a nejde mu to...pokud jím maso a dávám ho i mojim zvířatům, musím vědět, kde se bere a za jakých okolností, pokud se mi to nebude líbit budu jako jedna moje dcera vegatarián, pes vegetarián být bohužel nemůže( i když o naší psici někdy pochybuju, jestli je to "šelma").

Já Nepochybuji že je to jinde podobné. Viděla jsem videa z jatek a ano, otočil se mi kufr. Následně jsem asi 2 měsíce nejedla hovězí ani vepřové.
Já se dívat nebudu jak moji psi cokoliv strhávají, protože jim to nedovolim. Na vesnici máme slepici domácí farmu, tak maso bude vždy. :) a ne z polských Vodňan.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2017 06:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Chtěla jsem napsat, že o kachních žaludkách si my tady na Moravě můžem tak akorát nechat zdát"
kupuji běžně a často v hyper Albert - kachní žaludky, srdce, krky
případně Makro
Morava severní.

6.9.2017 08:27
jahodapavel

XXX.XXX.168.108

Tedysek napsal(a):
Krmim granule. Psi mi maso nežerou. Po pár týdnech na mase prostě jsou raději hlady.

A co si myslíte zě dávají do granulí? Ty samé krky, maso z nutných porážek, kosti z kuřat.

6.9.2017 08:31
Iliena

XXX.XXX.93.148

Neurazte se, ale občas je to tady k smíchu (nebo k pláči?).

"Krmím granulema"
"Fuuj, jak to můžeš kupovat takový hnus, pes si zaslouží maso."

"Já krmim masem, kupuju mletiny."
"No teda! Mletiny, rozemletý sra*ky, to bych nikdy psovi nedala!"

"Já krmím masem pro psy, ale jenom kusovým."
"Maso pro psy je hnusné, to chce jen v lidské kvalitě!"

"Já krmím masem pro lidi, kupuju ho v obchodu XY."
"Tenhle obchod je hroznej, tam bych nikdy nenakupovala!"

Tak se ptám kam až to jako povede? Poněkud mi to připomíná chlapeckou hru "kdo dočůrá dál"

6.9.2017 09:12
Tedysek

XXX.XXX.39.212

jahodapavel napsal(a):
A co si myslíte zě dávají do granulí? Ty samé krky, maso z nutných porážek, kosti z kuřat.

To jsem na vlastní oči neviděla. Tak to nemůžu soudit. A o tom to je... Věřím megii že tam nic špatného není. A časem se mi produkce masa vyselektuje na tolik, že si Budem chovat svoje...

6.9.2017 09:29
Terven

XXX.XXX.110.147

Tedysek napsal(a):
To jsem na vlastní oči neviděla. Tak to nemůžu soudit. A o tom to je... Věřím megii že tam nic špatného není. A časem se mi produkce masa vyselektuje na tolik, že si Budem chovat svoje...

Takhle...asi to špatně chápete...já taky věřím megííí, ale věřím jí co se týče skladby živin, nežádoucích additiv v granulích a tak...
Megííí vám, při vší úctě, nemůže garantovat, že maso v granulích nepochází z velkochovů a jatek, kde zvířata piští, jsou namačkaná a je tam špína.
Ono by bylo dost naivní si myslet, že do granulí se používá maso z čisťoučkých biofarem, kde zvířata netrpí, zatímco pro lidi z provozů, jaký jste popsala.

6.9.2017 09:35
Tedysek

XXX.XXX.39.212

Terven napsal(a):
Takhle...asi to špatně chápete...já taky věřím megííí, ale věřím jí co se týče skladby živin, nežádoucích additiv v granulích a tak...
Megííí vám, při vší úctě, nemůže garantovat, že maso v granulích nepochází z velkochovů a jatek, kde zvířata piští, jsou namačkaná a je tam špína.
Ono by bylo dost naivní si myslet, že do granulí se používá maso z čisťoučkých biofarem, kde zvířata netrpí, zatímco pro lidi z provozů, jaký jste popsala.

To já přece vím. Jen to nevidím (a upřímně doufám že neuvidím.). Jednou jsem byla kvůli práci v zařízení na chov prasat. Taky tam pisteli v jedné budově jak o život. Už se mi z toho chtělo nejen brečet, ale i zvracet. Pak mi chlapi prozradili, že žádná porážka se tam nekoná, ale v té budově se připouští smajlík a že to jsou všechno prasata na chov a ne na maso (zjevně budoucí majitele je měli až na maso).
Jen momentálně co oči nevidí... Aspoň dokud se mi nepodaří z jzd vydyndat dvě krásný pole smajlík

6.9.2017 09:37
Iliena

XXX.XXX.93.3

Tedysek napsal(a):
To jsem na vlastní oči neviděla. Tak to nemůžu soudit. A o tom to je... Věřím megii že tam nic špatného není. A časem se mi produkce masa vyselektuje na tolik, že si Budem chovat svoje...

Takže když jste neviděla výrobnu granulí, tak jimi budete v klidu krmit, ale protože jste navštívila Vodňanské kuře tak to jíst nebudete? Tenhle přístup je přinejmenším divný. Jestli myslíte, že kuřata co skončí v pytlích granulema se neměli jinak než ve V. kuřeti, tak jste naivní. A pokud si to nemyslíte, tak vás fakt nechápu. To je jako přístup co oko nevidí srdce nebolí? Nebo já to neviděla, tak to neplatí?

6.9.2017 11:01
tapina

XXX.XXX.165.16

Iliena napsal(a):
Neurazte se, ale občas je to tady k smíchu (nebo k pláči?).

"Krmím granulema"
"Fuuj, jak to můžeš kupovat takový hnus, pes si zaslouží maso."

"Já krmim masem, kupuju mletiny."
"No teda! Mletiny, rozemletý sra*ky, to bych nikdy psovi nedala!"

"Já krmím masem pro psy, ale jenom kusovým."
"Maso pro psy je hnusné, to chce jen v lidské kvalitě!"

"Já krmím masem pro lidi, kupuju ho v obchodu XY."
"Tenhle obchod je hroznej, tam bych nikdy nenakupovala!"

Tak se ptám kam až to jako povede? Poněkud mi to připomíná chlapeckou hru "kdo dočůrá dál"

No já nekrmím mletinama ne z toho důvodu fuj, ale prostě protože to psem jen prolítne, má z toho míň, zdá se. Možná subjektivní dojem, ale tady třeba měli namletý skelet z krůty + zvěřina. Přišlo mi, že ven šly ty kosti úplně stejné. Kdežto když jsem dala skelet jen rozdělený, a kousali to, k tomu kus masa, atd, tak prostě výsledek byl normální. A nebo možná jen nejsou zvyklí. Jsem ráda, když koušou, tak prostě ty mletiny nekupuju. Ale klidně jim dám hlavy, nohy a jiné vedlejší produkty.

Nekrmím teda ani kusovým masem.

No a některé obchody jsou fakt hrozné.

6.9.2017 11:07
jahodapavel

XXX.XXX.168.108

Iliena napsal(a):
Takže když jste neviděla výrobnu granulí, tak jimi budete v klidu krmit, ale protože jste navštívila Vodňanské kuře tak to jíst nebudete? Tenhle přístup je přinejmenším divný. Jestli myslíte, že kuřata co skončí v pytlích granulema se neměli jinak než ve V. kuřeti, tak jste naivní. A pokud si to nemyslíte, tak vás fakt nechápu. To je jako přístup co oko nevidí srdce nebolí? Nebo já to neviděla, tak to neplatí?

Asi tak. Ato nejhorší ani neuvidíte. Zvíře, které se ani nehne, sotva dýchá se pošle na nutnou, kráva se smradlavým teletem v děloze se pošle na nutku a skončí jako kusové hovězí v eschopech pro psy, v horším v granulích.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2017 11:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Víte jaký rozdíl je mezi Zlatými věnečky a Frontline ?
i psí eshopy, i granule, mají limity na škodlivé látky
zajímavé je, že z české/polské slepice je psovi divně, z jiné ok (neee nepoužíváme atb jasně)
takže tady ani není nutné řešit co dovezou eshopy pro psy, protože jak víme, češi rozpoutají na netu i na návsi peklo, když se něco děje jejich psům, proto ty normální shopy neprodávají zelené maso a ty ostatní se tu dostatečně pomluví, ale ještě v tom nejsme moc dobří.. vyškolení
jděte se podívat do zahraničních diskuzí, recenzí, co se děje, když je více psům blbě z nějakého krmiva
okamžitě si to lidé řeknou a řeší se kde se stala chyba, co výrobce pokazil, stojí ho to pár milionů dolarů a celkem i pověst
tady ne..200 psů se pokazilo po jednom krmivu (bohužel zdejším) a výrobce prostě dal pytel zdarma, nazdar, nic se neřeší

informace pro krmiče granulí: v ČR není továrna na granule, která umí zpracovat čerstvé maso,
nikdo tu nepoužívá potravinovou kvalitu, takže ano, tady je ten "nucený výsek", což má ale pořád jisté limity na "nenakazit lidi"

a také, je tu tak málo "odpadu", zbytků z výroby pro lidi (vyrábíme separát a šunka má jen polovinu masa, takže proč bychom to strkali psům), že se moučky musí dovážet, aby vůbec bylo granule z čeho
zdroj mouček je mnohem, mnohem horší než nějaká naše drůbežárna
ale, plísně, bakterie, to vše se hlídá
ale zhruba asi tak jako "kde se vzal fipronil ve vejcích a sušenkách ? ještě když ty sušenky vejce ani neviděly, to už je vážně.. no ale ušetříme na klíšťatech a podpoříme firmy, které nenechaly pálit maso ze supermarketů a prodávají je pro psy...a možná tu časem někomu dojde, že by se to mohlo dávat chudým a ne vyhazovat.. zatím teda filetami z candáta krmíme psy, co už.

6.9.2017 12:53
tapina

XXX.XXX.165.16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Víte jaký rozdíl je mezi Zlatými věnečky a Frontline ?
i psí eshopy, i granule, mají limity na škodlivé látky
zajímavé je, že z české/polské slepice je psovi divně, z jiné ok (neee nepoužíváme atb jasně)
takže tady ani není nutné řešit co dovezou eshopy pro psy, protože jak víme, češi rozpoutají na netu i na návsi peklo, když se něco děje jejich psům, proto ty normální shopy neprodávají zelené maso a ty ostatní se tu dostatečně pomluví, ale ještě v tom nejsme moc dobří.. vyškolení
jděte se podívat do zahraničních diskuzí, recenzí, co se děje, když je více psům blbě z nějakého krmiva
okamžitě si to lidé řeknou a řeší se kde se stala chyba, co výrobce pokazil, stojí ho to pár milionů dolarů a celkem i pověst
tady ne..200 psů se pokazilo po jednom krmivu (bohužel zdejším) a výrobce prostě dal pytel zdarma, nazdar, nic se neřeší

informace pro krmiče granulí: v ČR není továrna na granule, která umí zpracovat čerstvé maso,
nikdo tu nepoužívá potravinovou kvalitu, takže ano, tady je ten "nucený výsek", což má ale pořád jisté limity na "nenakazit lidi"

a také, je tu tak málo "odpadu", zbytků z výroby pro lidi (vyrábíme separát a šunka má jen polovinu masa, takže proč bychom to strkali psům), že se moučky musí dovážet, aby vůbec bylo granule z čeho
zdroj mouček je mnohem, mnohem horší než nějaká naše drůbežárna
ale, plísně, bakterie, to vše se hlídá
ale zhruba asi tak jako "kde se vzal fipronil ve vejcích a sušenkách ? ještě když ty sušenky vejce ani neviděly, to už je vážně.. no ale ušetříme na klíšťatech a podpoříme firmy, které nenechaly pálit maso ze supermarketů a prodávají je pro psy...a možná tu časem někomu dojde, že by se to mohlo dávat chudým a ne vyhazovat.. zatím teda filetami z candáta krmíme psy, co už.

No. A kdo by to těm chudým měl dát a jak a chtěli by to vůbec? Jako jo, myslím, že politická kariéra by na tom udělat šla smajlík reálně je to všechno tak strašně těžké, protože jsme si to těžké udělali

Tady byl pán, zachránce jídla, strašně jsem mu fandila - každé ráno když jsem šla do práce, jel od místního supermarketu ověšený taškami, vypadal jak z dokumentu o Indii, vetchý oděv, vlající vous; na oknech sušil rohlíky, jídlo přerozdeloval nebo poupravoval a dal dál, strašil děti a strašně kouřil a furt nadával. Říkali, že umřel na otravu jídlem. Ten byt po něm je nevyvětratelný, osekaly to až na zeď, vyměnili okna, duch zůstává.

6.9.2017 13:01
Tedysek

XXX.XXX.39.212

tapina napsal(a):
No. A kdo by to těm chudým měl dát a jak a chtěli by to vůbec? Jako jo, myslím, že politická kariéra by na tom udělat šla smajlík reálně je to všechno tak strašně těžké, protože jsme si to těžké udělali

Tady byl pán, zachránce jídla, strašně jsem mu fandila - každé ráno když jsem šla do práce, jel od místního supermarketu ověšený taškami, vypadal jak z dokumentu o Indii, vetchý oděv, vlající vous; na oknech sušil rohlíky, jídlo přerozdeloval nebo poupravoval a dal dál, strašil děti a strašně kouřil a furt nadával. Říkali, že umřel na otravu jídlem. Ten byt po něm je nevyvětratelný, osekaly to až na zeď, vyměnili okna, duch zůstává.

Jde to darovat potraviny, ale ty markery musí odvádět z toho nějakou daň nebo co. Pamatuju že Julius Meinl co byl v Praze na vaclavaku, tak maso vozil do pražské zoo a zbytek šel někam do kláštera nebo kam. Ale levné to pro JM nebylo. Platili za to, že můžou udělat dobrý skutek.

6.9.2017 13:03
tapina

XXX.XXX.165.16

Tedysek napsal(a):
Jde to darovat potraviny, ale ty markery musí odvádět z toho nějakou daň nebo co. Pamatuju že Julius Meinl co byl v Praze na vaclavaku, tak maso vozil do pražské zoo a zbytek šel někam do kláštera nebo kam. Ale levné to pro JM nebylo. Platili za to, že můžou udělat dobrý skutek.

Přesně tak a úplně prošlé to taky nejspíš být nemůže...
A jak J.M. v ČR dopadl, že jo.

6.9.2017 13:09
Tedysek

XXX.XXX.39.212

tapina napsal(a):
Přesně tak a úplně prošlé to taky nejspíš být nemůže...
A jak J.M. v ČR dopadl, že jo.

To jak JM dopadl nemá nic společného s charitou... To je kapitola sama o sobě.

6.9.2017 13:16
tapina

XXX.XXX.165.16

Tedysek napsal(a):
To jak JM dopadl nemá nic společného s charitou... To je kapitola sama o sobě.

Však jo, legrace.
Možná je vyštípala budoucí vodňanská kuřata smajlík

No jo no, jíst se holt musí. Už se těším, až jednou budem jíst hmyz. Teda jako záměrně a s chutí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2017 13:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Však jo, legrace.
Možná je vyštípala budoucí vodňanská kuřata smajlík

No jo no, jíst se holt musí. Už se těším, až jednou budem jíst hmyz. Teda jako záměrně a s chutí.

Vážně ? Komáry a blechy nikdo jíst nebude a ty ostatní klidně nechám žít. Nudlová polévka ? smajlík smajlík
duch je tu všude, co si myslíš, že jste nějaká vyjímka smajlík jmenuje se "nejde to".

6.9.2017 13:55
Tedysek

XXX.XXX.39.212

tapina napsal(a):
Však jo, legrace.
Možná je vyštípala budoucí vodňanská kuřata smajlík

No jo no, jíst se holt musí. Už se těším, až jednou budem jíst hmyz. Teda jako záměrně a s chutí.

Vystipala je nenasytnost jednoho rakusaka. smajlík
No znám pár lidí co si s chutí dá nějaké červy (zophobas) nebo kobylky... :).

6.9.2017 14:22
tapina

XXX.XXX.211.226

Mně by stačilo přesvědčení, že mouční červy v biomouce, jejíž koupí pravidelně přispívám místnímu drobnému podnikateli, jsou vlastně tím důvodem, proč si tu samou mouku, o něco méně zatuchlou a 5* levnější, nekoupím v lídlu smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2017 17:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nenašla jsem nikoho, kdo dělá mouku. Koupila bych ji určitě.
Já chci také regionální červíky !

6.9.2017 20:21
Tedysek

XXX.XXX.39.212

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nenašla jsem nikoho, kdo dělá mouku. Koupila bych ji určitě.
Já chci také regionální červíky !

Odkud jsi? My máme třeba ve vesnici i mlýn. smajlík

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

Přidejte reakci

Přidat smajlík