Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.1.2018 15:54
Matejsok

XXX.XXX.248.242

Dobrý den, před pár dny.. respektive před 6 dny jsme si pořídili 2 měsíční Shibu, Maxe:) vše je fajn, krásně si hraje, nezlobí, ale jak příjde řada na vodítko.. tak je jak pominutý, dnes mě málem pokousal.. nevím si rady, tak se obracím sem.. jestlli někdo neví jak by bylo nejlepší aby si zvykl na vodítko, nebo jestli není nějaký spešl cvičák pro tyto psi, bohužel jsem tak trochu začátečník co se týče výchovy, měli jsme dřív doma jen kokršpaněla, děkuji

15.1.2018 16:53
rapotacka11

XXX.XXX.32.5

Co mu ho přidělat a nechat "trvale" ?

15.1.2018 17:01
Matejsok

XXX.XXX.248.242

Já mu to vodítku nandám snadno, ale jakmile trochu zatáhnu, tak se může zbláznit..

15.1.2018 17:03
scylla

XXX.XXX.150.32

Matejsok napsal(a):
Já mu to vodítku nandám snadno, ale jakmile trochu zatáhnu, tak se může zbláznit..

Tak netahejte přece, používejte řeč těla, hlas a tak, on se naučí.

15.1.2018 18:46
Matejsok

XXX.XXX.248.242

scylla napsal(a):

To zkouším furt, ale on jen stojí na místě a kouká na mě, a ono celkově ta Shiba je zajímavý plemeno, občas zlobí, občas ne nevím co si mám myslet

15.1.2018 18:46
rapotacka11

XXX.XXX.32.5

Matejsok napsal(a):

Spešl cvičák pro dvouměsíční šibu ?
HRY a hry a hry !
Jasný ?
A při hře, která teda štěně baví, lehounce pracujeme-"cvičíme".
Nejde o vaši zábavu, zabavte psa. Nechte ho běhat volně
i.s vodítkem. Cvičte hravě přivolání atd .
Zajímavé plemeno ?
Vždyť to všude píšou.
https://www.ifauna.cz/psi/clanky/r/detail/5543/shiba-siba-inu/.

15.1.2018 19:53
samik49

XXX.XXX.177.4

Je úplně normální, že štěně princip vodítka nejdřív nechápe, to fakt není žádnou speciálnosti shiby... trpělivost, žádný křik, tresty ani nic podobnýho, učite pejska hrou :).

15.1.2018 20:40
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

samik49 napsal(a):