Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

16.1.2006 16:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.109.165

Kolik stojí egyptská mau?

Neregistrovaný uživatel

16.1.2006 21:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.34.50

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kolik stojí egyptská mau?

80 tis

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 08:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.5.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
80 tis

To je snad vtip, ne?

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 10:18
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To je snad vtip, ne?

A proč by to měl být vtip? Je zvláštní, že lidem připadá normální dát několik desítek tisíc za štěně, ale kočka s PP jim přijde jako něco, co se má snad dát zadarmo. A toto je plemeno, které opravdu jen tak někde neuvidíte.

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 10:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.156.81

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A proč by to měl být vtip? Je zvláštní, že lidem připadá normální dát několik desítek tisíc za štěně, ale kočka s PP jim přijde jako něco, co se má snad dát zadarmo. A toto je plemeno, které opravdu jen tak někde neuvidíte.

Podívejte se na internetu, chovné stanice jsou např.v Anglii. Můžete se zeptat na cenu a pak si ji převeďte na koruny......

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 12:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.34.50

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Podívejte se na internetu, chovné stanice jsou např.v Anglii. Můžete se zeptat na cenu a pak si ji převeďte na koruny......

chovám britky a také mám v chovu kocoura za 50 000kč,kočku za 30 000 atd,atd.
A někdo si jen řekne....jenom britská kočka......
Záleží co chcete,kde kupujete,čeho chcete v chovu dosáhnout.
Koupíte kočku za 3 000kč a také za 100 000kč.

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 15:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.5.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A proč by to měl být vtip? Je zvláštní, že lidem připadá normální dát několik desítek tisíc za štěně, ale kočka s PP jim přijde jako něco, co se má snad dát zadarmo. A toto je plemeno, které opravdu jen tak někde neuvidíte.

Několik desítek tisíc bych nedala ani za štěně, ani za kočku :-)

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 15:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.34.50

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Několik desítek tisíc bych nedala ani za štěně, ani za kočku :-)

vy třeba ne,ale někdo jiný dá...

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 15:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.5.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
vy třeba ne,ale někdo jiný dá...

Jasně, já mám zatím prioritu hypotéku, ale vím, že pokud bych na tom byla jinak, uvažovala bych jinak a měla bych i jiný priority Ale když už jsme u té ceny, předpokládám, že uvedených 80 tis. je za kočku chovnou, výstavní, se super rodokmenem a světlými zítřky Kolik by asi mohla stát mau na mazlíka? Prostě se mi ta kočka líbí, nemám chovatelské záměry, jen zvažuju, že bych svojí siamce pořídila kamaráda/ku. Vešla bych se tak do 10 tis.? Klidně i neuchovnitelnou, viz výše...

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 15:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.34.50

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jasně, já mám zatím prioritu hypotéku, ale vím, že pokud bych na tom byla jinak, uvažovala bych jinak a měla bych i jiný priority Ale když už jsme u té ceny, předpokládám, že uvedených 80 tis. je za kočku chovnou, výstavní, se super rodokmenem a světlými zítřky Kolik by asi mohla stát mau na mazlíka? Prostě se mi ta kočka líbí, nemám chovatelské záměry, jen zvažuju, že bych svojí siamce pořídila kamaráda/ku. Vešla bych se tak do 10 tis.? Klidně i neuchovnitelnou, viz výše...

pochybuji,že na mazla seženete mau za 10 tis korun,zkuste jiné plemeno,je spousta pěkných kočiček a levnějších

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 15:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.5.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
pochybuji,že na mazla seženete mau za 10 tis korun,zkuste jiné plemeno,je spousta pěkných kočiček a levnějších

A habeška? O té se píše ještě míň, předpokládám, že bude asi ještě dražší, co? Ach jo, co mě se to líbí za kočky...

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 15:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.34.50

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A habeška? O té se píše ještě míň, předpokládám, že bude asi ještě dražší, co? Ach jo, co mě se to líbí za kočky...

habešky jsou opravdu krásné kočky,zkuste kontaktovat pani chovatelku p.Knýovou na :
mujweb.cz/www/rosa.glauca/

Neregistrovaný uživatel

17.1.2006 18:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.79.244

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A habeška? O té se píše ještě míň, předpokládám, že bude asi ještě dražší, co? Ach jo, co mě se to líbí za kočky...

Egyptskou Mau u nás nikdo nechová a pokud si kočku dovezete ze zahraničí tak tam se cenové relace pohybují úplně jinak - oni tam mají o dost vyšší ceny u veterinářů i za různé chovatelské poplatky. Habešky u nás chová několik chovatelů a kotě na mazlíka do 10 tisíc určitě seženete, i když asi budete muset na koťátko nějaký čas počkat. Taky by se vám mohl líbit Ocicat, ten je Mau dosti podobný a taky už je u nás dostupný za rozumné ceny. Jestli jste z Prahy nebo okolí, přijďte se 18. nebo 19.2. podívat na výstavu do Kongresového centra a podívejte se sám jaké plemeno se vám bude líbit a získáte zde i kontakty na chovatele.

Neregistrovaný uživatel

18.1.2006 09:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.5.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Egyptskou Mau u nás nikdo nechová a pokud si kočku dovezete ze zahraničí tak tam se cenové relace pohybují úplně jinak - oni tam mají o dost vyšší ceny u veterinářů i za různé chovatelské poplatky. Habešky u nás chová několik chovatelů a kotě na mazlíka do 10 tisíc určitě seženete, i když asi budete muset na koťátko nějaký čas počkat. Taky by se vám mohl líbit Ocicat, ten je Mau dosti podobný a taky už je u nás dostupný za rozumné ceny. Jestli jste z Prahy nebo okolí, přijďte se 18. nebo 19.2. podívat na výstavu do Kongresového centra a podívejte se sám jaké plemeno se vám bude líbit a získáte zde i kontakty na chovatele.

Díky za rady i za tipy

Neregistrovaný uživatel

18.1.2006 13:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.102.46

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A habeška? O té se píše ještě míň, předpokládám, že bude asi ještě dražší, co? Ach jo, co mě se to líbí za kočky...

Habeska nebude drazsi nez mau, tam byste se do tech 10 000Kc na mazlika mohla vejit. Habesky chova v CR nekolik chov. stanic.

Neregistrovaný uživatel

31.3.2011 09:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.180.149

Tak jste pěkně hloupa protoze mi mame egiptstkou mau a je s pp a stala 80 tisic a kdyz ji mate doma to je jina kocka to poznate proto ze je inteligentnejsi a chytrejsi umi codit na wc kocici wc take umi rozinat svetla ta skace tak dlouho po ovladci az zapne televizi takze neco na tom bude kdyz date vic takmate lepsi inteligentnejsi kocku a jestli jichcete zadarmo tak nemuzete cekat zazraky :-)

Neregistrovaný uživatel

31.3.2011 10:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.104.165

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak jste pěkně hloupa protoze mi mame egiptstkou mau a je s pp a stala 80 tisic a kdyz ji mate doma to je jina kocka to poznate proto ze je inteligentnejsi a chytrejsi umi codit na wc kocici wc take umi rozinat svetla ta skace tak dlouho po ovladci az zapne televizi takze neco na tom bude kdyz date vic takmate lepsi inteligentnejsi kocku a jestli jichcete zadarmo tak nemuzete cekat zazraky :-)

OMG. A taky vypisuje za paničku všechny formuláře , neboť ta má s češtinou velké problémy. Možná by měla panička zainvestovat do svého vzdělání, ať je stejně chytrá jako kočička.

Neregistrovaný uživatel

31.3.2011 13:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.192.83

Já nemám nic proti tomu dát za kočku větší sumu. Ale připadá mi opravdu úsměvný Váš názor, že cena kočky koreluje s její inteligencí :-))

Neregistrovaný uživatel

31.3.2011 14:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.2.202

Ale vzdyt to neni pravda, egyptska mau uz v CR par let je a jsou i odchovy.

Neregistrovaný uživatel

31.3.2011 15:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.3

Taky si všimněte, že je to diskuze z roku 2006 !

Jinak já jsem zrovna včera inzerát na egyptskou mau - kotě s PP viděla tady na fauně. :-)

Neregistrovaný uživatel

1.4.2011 08:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.153.9

Někdo se nudí a vytahuje pořád stará témata........

Neregistrovaný uživatel

16.7.2011 13:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.155.247

Ahoj , Egyptskou mau sezenete i v CR , v roce 2005 tady byla jedina chovna kocka , ale uz je jich vic , sama mam 2 - kocku a kocoura- pokud je chcete na mazlika - tak pocitejte kolem 10.000,- za kote bez pp po kvalitnich rodicich. Kotata s PP Kolem 30 tis. dle chovu, Mau maji velmi maly genom, proto je kocicek malo doporuji obratit se na na Pana Kolbabu - Kladno ma chovnou stanici , nebo hledat v inzeratech ,

Neregistrovaný uživatel

25.10.2011 18:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.210.98

:-) Velmi trefné , taky mě to praštilo do očí , inu peníze maji i nevzdělaní lidé :-) , a cena za chytrou kočku ? , no svět se asi trošíčku zblaznil :-) , proč si paní neřekne rovnou pul milionu ? , určitě by nějakého " stejně bohatého a inteligentního " kupce našla :-)

Neregistrovaný uživatel

10.1.2012 10:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.149.146

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Egyptskou Mau u nás nikdo nechová a pokud si kočku dovezete ze zahraničí tak tam se cenové relace pohybují úplně jinak - oni tam mají o dost vyšší ceny u veterinářů i za různé chovatelské poplatky. Habešky u nás chová několik chovatelů a kotě na mazlíka do 10 tisíc určitě seženete, i když asi budete muset na koťátko nějaký čas počkat. Taky by se vám mohl líbit Ocicat, ten je Mau dosti podobný a taky už je u nás dostupný za rozumné ceny. Jestli jste z Prahy nebo okolí, přijďte se 18. nebo 19.2. podívat na výstavu do Kongresového centra a podívejte se sám jaké plemeno se vám bude líbit a získáte zde i kontakty na chovatele.

Já se do toho jen s dovolením jemně připojim. Nedavno jsem na internetu našla jedinou chovnou stanici Egyptských mau. Nevím,zda je již mají na prodej,ale to že u nás nic není je tedy omyl. Aspoň jedna stanice se najde. I mě to trvalo ze zajímavosti sice delsí dobu než jsem ji našla.:-)

Neregistrovaný uživatel

10.1.2012 12:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.113.77

Jestli ono to nebude tím, že ta reakce, že egyptskou mau u nás nikdo nechová, byla z roku 2006. Od té doby se toho již mnoho změnilo, co vím, tak tady byly dvě chovky, nevím teda, jestli ta jedna s nimi neskončila, ale ta druhá pokračuje v chovu dál a úspěšně odchovává.

Neregistrovaný uživatel

13.3.2012 20:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.2

Egyptská Mau jsou nádherné kočindy. My jsme jednoduše zadali do vyhledavače Egyptian Mau a Egyptská Mau... Našli jsme Mau s PP z kvalitní ch. s. ze Švýcarska od paní Součkové. Tygříky má jak z reklamy, krásně vybarvené a vymazlené. Ale koťata nenabízí, tedy alespoň ne zde v Čechách...

Neregistrovaný uživatel

26.3.2012 07:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.218.40

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak jste pěkně hloupa protoze mi mame egiptstkou mau a je s pp a stala 80 tisic a kdyz ji mate doma to je jina kocka to poznate proto ze je inteligentnejsi a chytrejsi umi codit na wc kocici wc take umi rozinat svetla ta skace tak dlouho po ovladci az zapne televizi takze neco na tom bude kdyz date vic takmate lepsi inteligentnejsi kocku a jestli jichcete zadarmo tak nemuzete cekat zazraky :-)

jéééé,to jsem se pobavila smajlík

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 20:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.2

Krásné EM s PP mají v CHS u pana Kolbaby, doporučuji kliknout na jeho stránky. Mívají koťata na prodej.

Neregistrovaný uživatel

5.9.2012 09:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.2

Kocici pratele, zkuste chodit na vystavy, vyberete si sve plemeno ci rovnou kote, seznamite se s vybranym chovatelem a jeste lepe, muzete na vystave zjistit i vysledky vaseho favorita :) V neposledni rade se cenu za kocicaka dozvite seriozne na miste :) Drzim pesti

Neregistrovaný uživatel

5.9.2012 10:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.139.219

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak jste pěkně hloupa protoze mi mame egiptstkou mau a je s pp a stala 80 tisic a kdyz ji mate doma to je jina kocka to poznate proto ze je inteligentnejsi a chytrejsi umi codit na wc kocici wc take umi rozinat svetla ta skace tak dlouho po ovladci az zapne televizi takze neco na tom bude kdyz date vic takmate lepsi inteligentnejsi kocku a jestli jichcete zadarmo tak nemuzete cekat zazraky :-)

No když vidím ten pravopis a styl vyjadřování tak typuju že kočka bude i mnohem inteligentnější než vy...

Neregistrovaný uživatel

10.10.2012 00:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.63.11

zja mam egyptskou mau kocku bronzovou bez papiru-jmenuje se princezna patricia,mam foto na fb pod jmenem luboslava Miškechová rodena tarabova pozadejte mne o pratelstvi a kouknete se na me foto,je tam vsechno-ja I me kocky-mam breznove a dubnove kocky,domluvime se na cene I na dovoz,jsem na slovensku ake neni problem dojit k vam,mam ji bez papiru:-)

Neregistrovaný uživatel

10.10.2012 09:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.207.22

Fakt dobrej kšeft - vydávat obyčejnou micku za mau bez pp. A kolik lidí bez mozku na to skočí!

Neregistrovaný uživatel

11.10.2012 17:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.182

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
zja mam egyptskou mau kocku bronzovou bez papiru-jmenuje se princezna patricia,mam foto na fb pod jmenem luboslava Miškechová rodena tarabova pozadejte mne o pratelstvi a kouknete se na me foto,je tam vsechno-ja I me kocky-mam breznove a dubnove kocky,domluvime se na cene I na dovoz,jsem na slovensku ake neni problem dojit k vam,mam ji bez papiru:-)

to na těch fotkách je egyptská mau ?Tak to jich u nás na vsi běhá hafo, zítra je pochytám a zpeněžím, díky za tip :-)

Neregistrovaný uživatel

11.10.2012 20:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.3

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
to na těch fotkách je egyptská mau ?Tak to jich u nás na vsi běhá hafo, zítra je pochytám a zpeněžím, díky za tip :-)

myslím, že to byl vtip. :) Takovýchhle micek tu totiž po vsích běhají mraky. :)

Neregistrovaný uživatel

11.10.2012 22:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.50.200

Koukla jsem se na FB na fotky paní Luboslavy, koček tam má víc, ale jako Mau nevypadá ani jedna. A to, co by mělo být černé britské kotě, má do britky hodně daleko - asi stejně daleko, jako ostatní její kočky k Mau

Neregistrovaný uživatel

2.11.2012 15:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.39

Dobrý den,

pamatovala jsem si, že kdysi se tu na IFAUNĚ probírala cena plemene egyptská mau. Samotnou mě to zajímalo. Minulý týden jsem byla na veterinární klinice DUSCHEK v Praze, kde byla má mainka na operaci. Čekání jsem si zkracovala prohlížením nástěnky, kde byly rovnou dva inzeráty na toto plemeno. Nevím to jistě, ale myslím, že tu jedna chovatelka nabízela koťata bez PP za 39 000Kč. Druhá byla vizitka od manželů, již tady zmińovaných Kolbabových, ale tam cena nebyla.

Neregistrovaný uživatel

2.11.2012 20:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.177.233

Tady je inzerát na egyptskou mau za pětistovku: http://www.inzerce-kocek.cz/egypska-mau/22030-egyptska-kocka-mau/

Místo chovu "Dolní Lhota" mi přijde celkem příznačné.:-)):-))

Neregistrovaný uživatel

2.11.2012 21:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.218.115

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tady je inzerát na egyptskou mau za pětistovku: http://www.inzerce-kocek.cz/egypska-mau/22030-egyptska-kocka-mau/

Místo chovu "Dolní Lhota" mi přijde celkem příznačné.:-)):-))

smajlíkjéé takovu už jsme chovali před 25ti lety u nás na zahradě, takové vzácné plemeno a my ho nechali volně na zahradě chytat myši :-)):-)):-))

Neregistrovaný uživatel

17.8.2013 18:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.234

Proc by mela byt hned hloupa takovihle veci se muze naucit kozda kocka mi jsme meli taky normalni ceskou cernou kocku taky umela chodit na wc a umela si otevirat dvere.
A meli jsme ji zadarmo a byla taky hodne chytra.
Není to podle toho čím chytřejší tím dražší je to podle toho kolik za ní budou chtít penez a je to jenom na nich.
A co vy vite treba by zani nekdo chcel i vic nebo min treba by byla i nekde do 10 tis.



(PS: prosím zadne hnusne odpovedi je mi jenom 12 smajlík )

Neregistrovaný uživatel

18.8.2013 08:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.111

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Proc by mela byt hned hloupa takovihle veci se muze naucit kozda kocka mi jsme meli taky normalni ceskou cernou kocku taky umela chodit na wc a umela si otevirat dvere.
A meli jsme ji zadarmo a byla taky hodne chytra.
Není to podle toho čím chytřejší tím dražší je to podle toho kolik za ní budou chtít penez a je to jenom na nich.
A co vy vite treba by zani nekdo chcel i vic nebo min treba by byla i nekde do 10 tis.



(PS: prosím zadne hnusne odpovedi je mi jenom 12 smajlík )

tak když je ti jen 12,tak se radši běž učit a neodpovídej na staré příspěvky

Neregistrovaný uživatel

20.8.2013 02:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Proc by mela byt hned hloupa takovihle veci se muze naucit kozda kocka mi jsme meli taky normalni ceskou cernou kocku taky umela chodit na wc a umela si otevirat dvere.
A meli jsme ji zadarmo a byla taky hodne chytra.
Není to podle toho čím chytřejší tím dražší je to podle toho kolik za ní budou chtít penez a je to jenom na nich.
A co vy vite treba by zani nekdo chcel i vic nebo min treba by byla i nekde do 10 tis.



(PS: prosím zadne hnusne odpovedi je mi jenom 12 smajlík )

Buď sem nelez a jdi se pořádně učit češtinu a nebo k tomu přistupuj normálně a neomlouvej se na věk.
Beztak tvůj příspěvek nemá ani hlavu ani patu. smajlík

Neregistrovaný uživatel

1.10.2013 12:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.53

Prodám vzácná koťátka Egyptské mau bez PP, rodiče s PP a několika výstavami, stará 2 a půl měsíce, dovezená od přítele z Rakouska. Jsou očkovaná, odčervená, plně socializovaná a zvyklá na kočičí wc. Jen do dobrých rukou.

http://animal.discovery.com/tv-shows/cats-101 /videos/egyptian-mau.htm

Cena od 4000 - 6000 Kč.

EGYPTIAN MAU
We have beautiful Silver spotted Egyptian Mau kitten's for sale. Well socialised and raised in family home. They are vaccinated and devormed.

http://animal.discovery.com/tv-shows/cats-101 /videos/egyptian-mau.htm










Jméno:
Telefon:



Anna
775159693

Neregistrovaný uživatel

14.10.2013 20:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.253.248

Dá se sehnat i za daleko menší peníze a nemusí být až ze zahraničí.

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 18:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.77

Jenom pro zajímavost tato kočička se dá sehnat jako mazlík i za 4000Kč,tot je v podstatě nesmyslná cena,tím nemířím na to že by kočka nebyla vzácná,je to egypská chrámová kočka a ty se pohybují ve vysokých cenách ale toto je přehnané...smajlík jinak kočička je to opravdu působivá...:)))

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 18:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.77

mířila jsem na těch 80tis....)

Neregistrovaný uživatel

20.11.2013 15:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.165.178

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jenom pro zajímavost tato kočička se dá sehnat jako mazlík i za 4000Kč,tot je v podstatě nesmyslná cena,tím nemířím na to že by kočka nebyla vzácná,je to egypská chrámová kočka a ty se pohybují ve vysokých cenách ale toto je přehnané...smajlík jinak kočička je to opravdu působivá...:)))

Můžete mi prosím dát link, kdepak se dá sehnat egypťanka s PP za 4 tisíce na mazlíka? smajlík) Cena tohoto plemene se standardně pohybuje o jednu nulu výše - tj. kolem 40 tisíc! Za chovného jedince zaplatíte minimálně dvojnásobek, tudiž 80 tisíc za kočku do chovu není nic překvapivého.

Zda je cena přehnaná nebo nikoliv, nechme na chovatelích, zájemcích o koťata a na "neviditelné ruce trhu". Zkrátka se zatím jedná o málopočetné raritní plemeno, za které si v této chvíli holt kupující hodně připlatí. Až se jednou budou egyptské mau "nabízet na každém rohu", půjde dolů i cena. Pamatuji doby, kdy jste na bengálskou kočku nebo sphynxe na mazla také museli našetřit několik desítek tisíc - a dneska mazlíka s PP běžně pořídíte za cenu kolem 10 tisíc Kč.

PS: Jestli těmi "mau" za 4 tisíce myslíte koťata bez PP, tak zrovna u tak raritního plemene jako jsou egypťanky je to čirý nerozum! Nemáte-li perfektní znalost standardu a exteriér takříkajíc "v oku" , velice snadno si místo levné mau pořídíte jen drahého mourka.

Neregistrovaný uživatel

23.11.2013 13:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.99.69

OMG. A taky vypisuje za paničku všechny formuláře , neboť ta má s češtinou velké problémy. Možná by měla panička zainvestovat do svého vzdělání, ať je stejně chytrá jako kočička.

smajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlíksmajlík

Neregistrovaný uživatel

9.1.2014 19:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.152.30

Skvělá odpověď, nenapsala bych ji lépe! Paní má v hlavě nasráno :)))

Neregistrovaný uživatel

4.2.2014 13:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.2

A proč by měl být?
Všichni asi víte, že jde o vzácné a málopočetné plemeno. Seriozní chovatelé EM nabízející OBČAS koťata jsou v ČR jen tři. Z toho jen dva (kolem Prahy) nabízejí vymazlená koťata vhodná pro výstavní úspěchy. Bohužel se počet chovatelů s EM nerozšiřuje... Většina chce jen na mazliky.
Netuším jaké zájmy mají ti co se ptají jen na cenu, ale předpokládám, že nejezdí např. na dovolenou snů zdarma? Otázkou také je proč se vznáší nejdprve dotaz na cenu? Chcete mít doma trofej, protože nevíte co s prachama, nebo je to vážný zájem? Pokud chcete trofej kupte si zlatou sochu kočky. Ta nepotřebuje mazlit, žrát, mrouskat a kadit... Čili zodpovědnost z vaší strany...
Ale pokud je to vážný zájem, zjistit si seriozní informace asi není problém. smajlík
Vše co se dělá víc než jen dobře a stojí veškerý čas, víc než zodpovědnost, ale také nekonečné výdaje má svojí hodnotu. Pořízením si především kvalitního kaťátka počínaje. Z vaší strany je třeba získat si mnoho informací než jen cenu....
Všem seriozním zájemcům držím pěsti ve všech směrech!

Neregistrovaný uživatel

4.2.2014 13:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.11.162

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A proč by měl být?
Všichni asi víte, že jde o vzácné a málopočetné plemeno. Seriozní chovatelé EM nabízející OBČAS koťata jsou v ČR jen tři. Z toho jen dva (kolem Prahy) nabízejí vymazlená koťata vhodná pro výstavní úspěchy. Bohužel se počet chovatelů s EM nerozšiřuje... Většina chce jen na mazliky.
Netuším jaké zájmy mají ti co se ptají jen na cenu, ale předpokládám, že nejezdí např. na dovolenou snů zdarma? Otázkou také je proč se vznáší nejdprve dotaz na cenu? Chcete mít doma trofej, protože nevíte co s prachama, nebo je to vážný zájem? Pokud chcete trofej kupte si zlatou sochu kočky. Ta nepotřebuje mazlit, žrát, mrouskat a kadit... Čili zodpovědnost z vaší strany...
Ale pokud je to vážný zájem, zjistit si seriozní informace asi není problém. smajlík
Vše co se dělá víc než jen dobře a stojí veškerý čas, víc než zodpovědnost, ale také nekonečné výdaje má svojí hodnotu. Pořízením si především kvalitního kaťátka počínaje. Z vaší strany je třeba získat si mnoho informací než jen cenu....
Všem seriozním zájemcům držím pěsti ve všech směrech!

musím kapku nesouhlasit, vlastním jiné plemeno ne EM, ale také jsem lpěla na standardním jedinci, protože prostě chci to, co se mi líbí. Mezi prvním jsem zjišťovala právě cenu, abych věděla zda na kočku tohoto plemene vůbec mám. V první fázi jsem se právě z ceny zděsila a pořízení zamítla, nicméně má touha byla tak velká, že jsem si nakonec svého vysněného mazlíka koupila. Dnes už mám 4 ( s PP ) a věřte, jsou všichni rozmazlováni, i když jsou to, jak vy říkáte, drahé trofeje. V prachách se netopím, ale zase neutrácím za jiné věci. Myslím, že dotaz na cenu je jeden z prvních při zájmu o jakékoliv zvíře. A pokud chce někdo kopii originálu, jeho chyba, když naletí a koupí obyčejného mourka a pak se diví, že to není peršanka ( viz opakující se příspěvky ).

Neregistrovaný uživatel

4.2.2014 16:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.2

Ok, připomínám debatu na úvodní téma:

"(Vložil: Anonymní XXX.XXX.109.165 - 16.01.2006 16:16:42)
Kolik stojí egyptská mau?
Citovat Odpovědět
(Vložil: Anonymní XXX.XXX.34.50 - 16.01.2006 21:35:01)
80 tis
Citovat Odpovědět
(Vložil: Anonymní XXX.XXX.5.2 - 17.01.2006 08:18:06)
To je snad vtip, ne?".........................................................

Dle mého názoru, pokud je kočkař seriozní chovatel, nekouká jen na cenu, ale na plno jiných informací související s potřebami, vlastnostmi, historií a mnoho dalších pro dané plemeno důležitých informací... Kočka je živý tvor a co si k sobě připoutáme, máme za to odpovědnost! A to i finanční! Pořízením kočičáko toto téma nekončí, ba naopak!
Promiňte, ale ten kdo tvrdí "tohle plemeno se mi líbí a já ho chci!"......., pro seriozní chovatelství prostě nestačí. Bez ohledu na to kolik koček si pořídí ať s PP nebo bez nich.
Rozdíl je:
Pořízení si zmiňované trofeje pro lidi co se chtějí blejsknout před svým okolím.
Narozdíl od nich, seriozní chovatel který obdivuje a miluje určité plemeno a získá si veškeré potřebné info o daném plemenu a zacílí na tu správnou CHS s více jak 100% zájmem, tomu promiňte, že pro změnu nesouhlasím já s Vaším názorem, nejde o trofej!, ale o pořízení si svého vytouženého miláčka a pojmenování jsou pak jsou pro kotě typu jakékoliv jen ne trofej! Takový chovatel se před blízkým okolím naopak svými kočáčáky nechlubí, např. z důvodu bezpečí za ně (a protože nemá komplex) a spíše zvažuje lepší podmínky a cíle pro daný chov.
A že opět podotýkám cena by měla být až na posledním místě!!! smajlík

Neregistrovaný uživatel

4.2.2014 19:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.94.254

Jaká furt trofej. Vy podle zadání poznáte, že zadavatel o kočkách nic neví, že nikdy žádnou nechoval? Mě se líbí taky a protože o kočkách něco vím, tak první na co bych se ptal, je cena.

Neregistrovaný uživatel

5.2.2014 08:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.11.162

Jsem pejskař od mládí, tzn. že poměrně řadu let, svou první kočku jsem si pořizovala před 6 lety a jen proto, že mě kamarádka vytáhla na kočičí výstavu. Přišla jsem domů sedla na net a do týdne si jela pro svého prvního kocoura ( kriterium byla cena a barva ), aniž bych věděla něco víc než jen to, že je to šelma kočkovitá. Dle vás nezodpovědné a zavrženíhodné. Každej nějak začínal, když jsem si vybírala kocourka dnes, trvalo to pár měsíců než jsem si vybrala, protože teď už mám info a zkušenosti.

Neregistrovaný uživatel

23.6.2014 14:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.23.81

Myslím, že je jedno, jak staré je téma. Zájemni o toto plemeno byli, jsou a budou i dál.
Že je EM drahá? Chcete kočku, která je opravdu EM, ne jen pouliční směska, no tak si připravte určitý obnos a kupte papírovou. Bez PP si vezměte z útulku, tak jich jsou mraky, co chtějí lásku a nikdy ji nedostanou. My si s manželem koupili kočku egyptskou s PP z chovatelské stanice v střed.kraji za 20 000kč, je kastrovaná. Nechali jsme ji vykastrovat proto, že máme děti a starost o mrouskající kočku by byla navíc. Takto je spokojená a my také. Chovatelé jsou seriózní a jezdí po výstavách každý rok cca 8x, chovatelskou stanici mají 4 roky.
Toto plemeno mě osobně uchvátilo už jako malou, i samotná země původu, i když tato kočka s Egyptem moc společného popravdě nemá. Cenou EM to nekončí.
Je jednou JAKOU kočku a ZA KOLIK si koupíte. Pak to zvířátko mnoho lidí krmí whiskasem a myslí, že kočka se bude spokojeně olizovat (asi jako když člověk jí celý život seno). Každá má mít adekvátní stravu a péči a popravdě, veterinář není zdarma, pokud jí nenecháte píchnout jen tak nějakou vakcínu, abyste ji měli z krku. Je to živý tvor a pokud nechcete být jen velkomnožitelé, což se Vám s kočkou s PP z ČR beztak asi nepovede (protože tady jí mají samí seriózní lidé a tak to má být), tak se do něj něco musí investovat.
Hezky kritizujete přispěvatele, ať už podle věku nebo obsahu sdělení. Zameťte si před svými vrátky smajlík a pak tu mluvte.
Jinak chovatel se zajímá dál, co je s jeho odchovancem, jak se mu vede, chce vidět fotky, poznat majitele a prostory, do čeho jeho kotě jde. Jedni zájemci ze zahraničí byli odmítnuti, protože se chovatelce zdáli neodpovídající pro péči o její vymazlence. Já se jí nedivím, taky bych chtěla všechny zájemce ososbně vidět ( a tím nemyslím fotkou na FB nebo jiné blbosti!).
Zkrátka, každá sranda něco stojí bez ohledu na plemeno, ale jde o péči, veterinu, stravu, chovné poplatky a také vyhledávání vhodného nepříbuzného protějšku. Proto než si kdokoli pořídí jakéhokoliv mourka, ať zváží, jestli na něj má čas, lásku a také odpovídající prostředky na péči. Než se rozhodovat, jestli nechat nemocnou kočku léčit za tisíce nebo jí nechat jejímu kočičímu osudu - to radši zvíře nemít.

Neregistrovaný uživatel

24.6.2014 05:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.152

Vždycky se najde nějakej pitomec co na to má a za ty prachy to koupí. Kočka je dobrá tak na chytání myší. Je to jako pes z výstavní a pracovní linie. K čemu vám je výstavní pes, když vás může zloděj odnest i s barákem.

Neregistrovaný uživatel

24.6.2014 07:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.121

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jaká furt trofej. Vy podle zadání poznáte, že zadavatel o kočkách nic neví, že nikdy žádnou nechoval? Mě se líbí taky a protože o kočkách něco vím, tak první na co bych se ptal, je cena.

smajlík

Neregistrovaný uživatel

24.6.2014 08:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.23.81

Dokud bude nabídka, bude i poptávka, že? A je jedno o jaké papírové nebo nepapírové zvíře jde, psa můžou otrávit i obyč a může hlídat sebevíc. Jenže takoví lidé jsou hyeny!
Každý má nějaký koníček a když ho baví, no tak mu do toho nekecejte. Pro mě je to smysluplnější koníček než kouřit nebo vysedávat v hospodě. smajlík

Neregistrovaný uživatel

18.9.2014 05:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.35.34

Cena kočky (a zvířat obecně) je taková na jakou přistoupí kupující. Pakliže prodávající neprodá, bude muset cenu snížit. Jenže (nelobte se na mě) vždycky se najde pár pitomců, kteří to určité zvíře budou chtít za každou cenu i kdyby stálo milión. Protože přece čím dražší, tím vzácnějsí a lepší ne?smajlík Takže kupujte, koček je nedostatek, a ne jen koček.

30.11.2015 09:42
Janaaa

XXX.XXX.226.3

Egyptská mau stojí cca 10 000Kč-slovy deset tisíc, je stejně drahá jako Ocicat nebo Habešská s PP.Nevím, kdo sem hodil takhle nesmyslnou cenu.

http://zvirata.hyperinzerce.cz/kocky/egyptsk%E1+mau+kot%EC/.

30.11.2015 10:42
rapotacka11

XXX.XXX.32.63

No, kdo.
Podívejte, jak si říká.
Nějaký význačná, poctivý, špičková chovatel-ka.

babylon

30.11.2015 11:45
babylon

XXX.XXX.87.2

Dovolím si s Vámi nesouhlasit a v Třebové dostanete Mau zdarma!
Cenu si může zjistit každý sám. Kdo má hlubší zájem o jakékoli plemeno by měl nejprve získat mnoho informací o daném plemenu, liniích, povaze, potřebách a chovatelích. Osobní zkušenost je nejlepší. Nezakomplexovaný chovatel nepomlouvá a nemusí si dělat stále "reklamy" apod. v každém příspěvku.
Doporučuji se porozhlédnout spíše za hranicemi, případně na zahraničních výstavách koček.
A pozor jde o inteligentní plemeno, chovatel by tedy neměl v IQ zaostávat!

Sookie

11.9.2016 12:20
Sookie

XXX.XXX.51.98

Musím se smát, jak jsou lidé hloupí. Když chce někdo opravdu to určité plemeno, tak at si připlatí a koupí si kotě od CHS, kde má skutečně jistotu, že se jedná o čistou rasu. Za kotě bez PP, byt udavané že je po rodičích s PP, bych nedala ani korunu, protože jsou to jen prachsprosté množky, a ve většině případech nemají s uvedeným plemenem nic společného. Navíc v dnešní době množení bez PP je nezákonné!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2016 13:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Navíc v dnešní době množení bez PP je nezákonné!"
dle jakého zákona?

11.9.2016 13:51
Machyska

XXX.XXX.252.23

Sookie napsal(a):
Musím se smát, jak jsou lidé hloupí. Když chce někdo opravdu to určité plemeno, tak at si připlatí a koupí si kotě od CHS, kde má skutečně jistotu, že se jedná o čistou rasu. Za kotě bez PP, byt udavané že je po rodičích s PP, bych nedala ani korunu, protože jsou to jen prachsprosté množky, a ve většině případech nemají s uvedeným plemenem nic společného. Navíc v dnešní době množení bez PP je nezákonné!

Venkovní jsou všechny bez PP, asi by jim měl někdo říct že se nesmí množit.

lenka111

21.12.2016 20:22
lenka111

XXX.XXX.48.43

Ja mam doma kocoura egyptana a ten me s pp vysel na 120 tisic.tak 80.mi prijde slusna cena a pokud na to nekdo nema finance at se porozhledne po jine kocicce.ono kazdy by chtel doma neco extra alw za to extra se plati.

21.12.2016 20:43
rapotacka11

XXX.XXX.32.183

Fotka ?
Dovoz ?
Věk ?

21.12.2016 21:18
sisi58

XXX.XXX.191.1

rapotacka11 napsal(a):
Fotka ?
Dovoz ?
Věk ?

Taky bych uvítala pohled na tak vzácnou a drahou kočku. Takovou jsem ještě neviděla

boženka

7.1.2017 21:54
boženka

XXX.XXX.103.218

80 000 Kč. Stejně tak jako mnohá dlaší ušlechtilá a vzácná plemena. Mimochodem je to nenávratná investice a chovat si může dovolit jen movitý chovatel. Pokud si někdo myslí, že je to skvělý přivýdělek, tak doporučuji spíše brigádu v lidlu...

Alča V.

8.1.2017 09:27
Alča V.

XXX.XXX.118.1

sisi58 napsal(a):
Taky bych uvítala pohled na tak vzácnou a drahou kočku. Takovou jsem ještě neviděla

A co třeba zkusit google.

8.1.2017 19:01
sisi58

XXX.XXX.191.1

Alča V. napsal(a):
A co třeba zkusit google.

Jasně, u každé fotky kočky je hned dole napsaná cena.
Mi nejde o plemeno, ale o konkrétní kočku, která stojí desetitisíce, jak vypadá, a čím je tak vzácná.
Ať vím, jak má taková ukázková kočka vypadat.

Alča V.

8.1.2017 19:33
Alča V.

XXX.XXX.118.1

Vzácná není ani tak tím, jak vypadá, ale třeba kvůli tomu, že si chovatelka přivezla chovnou kočku z Velké Británie, z renomované CHS a na krytí jela do Švýcarska do dalšího super chovu..

10.1.2017 09:26
Edánek

XXX.XXX.237.113

Dobrý den, pokud chce člověk kočku plemene, které je zde ojedinělé musí počítat s vysokou cenou a to i včetně kočky na mazlíka - kočka s PP, která projde kastrací z důvodu dalšího nevyužití v chovu.
Sama mám ragdoly dva a i když to dnes není až tak neběžná kočka, přesto její ceny jsou vysoké. Moje chovatelka si jezdí pro ragdoly do chovu mimo ČR a cena jednoho kotěte je také 120 tisíc a více, ale na druhou stranu je záruka exteriérově a hlavně povahově skvělých zvířat, u které si neváhám vzít zvíře. Pak ale musím počítat s vyšší cenou kotěte od ní, ale za to mi to stojí, protože vím, že budu mít ragdola takového jaký má být.
Když vidím co chovatelství špičkových koček obnáší souhlasím s tím, za jaké ceny jsou pak koťata prodávána. Přivezení kvalitních jedinců - sestavení chovného páru, výstavy, uchovnění, vypiplání koťat až k jejich novým majitelům.

Přezdívka123

12.1.2017 10:12
Přezdívka123

XXX.XXX.37.3

Egyptské Mau v ČR chová p. Součková. Moc milá paní, občas je ji možno vidět i s kočkami na výstavách - jak tady v ČR, tak i v zahraničí. V soutěžích a výstavách se moc nevyznám, ale rozhodně si ceny domů pravidelně odváží...
A samozřejmě - není to levná záležitost.

Přezdívka123

12.1.2017 10:17
Přezdívka123

XXX.XXX.37.3

Edánek napsal(a):
Dobrý den, pokud chce člověk kočku plemene, které je zde ojedinělé musí počítat s vysokou cenou a to i včetně kočky na mazlíka - kočka s PP, která projde kastrací z důvodu dalšího nevyužití v chovu.
Sama mám ragdoly dva a i když to dnes není až tak neběžná kočka, přesto její ceny jsou vysoké. Moje chovatelka si jezdí pro ragdoly do chovu mimo ČR a cena jednoho kotěte je také 120 tisíc a více, ale na druhou stranu je záruka exteriérově a hlavně povahově skvělých zvířat, u které si neváhám vzít zvíře. Pak ale musím počítat s vyšší cenou kotěte od ní, ale za to mi to stojí, protože vím, že budu mít ragdola takového jaký má být.
Když vidím co chovatelství špičkových koček obnáší souhlasím s tím, za jaké ceny jsou pak koťata prodávána. Přivezení kvalitních jedinců - sestavení chovného páru, výstavy, uchovnění, vypiplání koťat až k jejich novým majitelům.

Maximálně s vámi souhlasím!

12.1.2017 10:37
Edánek

XXX.XXX.186.10

Přezdívka123 napsal(a):
Maximálně s vámi souhlasím!

...děkuji...

Marie4751

14.1.2017 19:38
Marie4751

XXX.XXX.245.35

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Egyptskou Mau u nás nikdo nechová a pokud si kočku dovezete ze zahraničí tak tam se cenové relace pohybují úplně jinak - oni tam mají o dost vyšší ceny u veterinářů i za různé chovatelské poplatky. Habešky u nás chová několik chovatelů a kotě na mazlíka do 10 tisíc určitě seženete, i když asi budete muset na koťátko nějaký čas počkat. Taky by se vám mohl líbit Ocicat, ten je Mau dosti podobný a taky už je u nás dostupný za rozumné ceny. Jestli jste z Prahy nebo okolí, přijďte se 18. nebo 19.2. podívat na výstavu do Kongresového centra a podívejte se sám jaké plemeno se vám bude líbit a získáte zde i kontakty na chovatele.

U nás je chovatelská stanice egyptských mau, cena na mazla se pohybuje okolo 25 000, - i víc.

2.3.2017 10:47
Doreta

XXX.XXX.20.185

Egyptská mau má v ČR 4 CHS, všichni řádní chovatelé né množitelé, mají vysoké pořizovací náklady a i další náklady spojené s chovem.Pokud je to zodpovědný chovatel, tak testuje své kočky na případné nemoci a dědičnosti a to také stojí nemalé finance.Málokdo máte představu, kolik je nákladů s tím spojených a prodejní cena neodpovídá kolikrát realitě!Už jste si někdy položili otázku, jaké náklady má množitel?Uvedu příklad-koupí nebo vezme kočku z útulku za pár korun-cca 1000 Kč, připustí jí s kdoví čím a pak tomu říká nějakým titulem(plemenem).Dále koťata odčerví tím nejlevnějším na trhu a naočkuje, cena 600 kč -obyč.očkování.Plus nějaké granule a konzervy z Marketu!Takže jeho výdaje jsou cca 2000 kč a pak si dá inzerát, že prodává koťata za daného plemene třeba za 5000kč bez PP.Kočka mu porodí průměrně 4 koťata a tak si vydělá na jednom vrhu 16000kč.A to nevíme přesný původ, dědičné nemoci, není zaručena standartní povaha ani vzhled a někdy i nesocializované.
Ták a máme tu otázku, kolik tohle ale ve skutečnosti stojí řádného chovatele, pokud vám připraví k odběru koťátko, které je vymazlené, řádně živené, očkované, s mez.čipem, odčervené min.3x, s výbavičkou na start do nového života?
Vezmeme si třeba právě Egyptskou mau...její pořizovací cena na chov je 2000-3200 euro..to znamená 54000-86400kč bez nákladů na přepravu a dovoz.Pak potřebujeme kocoura,..ták...buď máme vlastního, který stál také stejnou cenu jako kočička a nebo musíme nakrýt nepříbuzným kocourem a to většinou v zahraničí.Cena za krytí bývá stejná, jako cena koček!K tomu ještě musejí být hotové čerstvé testy a ubytování a cesta.A pak se může stát, že kočka kocoura nechce nebo naopak a jedete domů bez ničeho, jen jste chudší o pár tisíc a jdete hledat dalšího kocoura!Nechci vás tady zatěžovat podrobnými výpočty o nákladech slušných CHS...je to mnohem větší investice, než si my chovatelé chceme přiznat!
Pokud si chce někdo pořídit luxusní kočičku nebo jakékoliv zvíře, měl by si vše toto uvědomit, kolik lásky musí vynaložit slušný chovatel k tomu, aby vám mohl předat zvíře zdravé, socializované, které vám bude dělat jen radost a né trápení na veterině a pak můžete polemizovat o ceně!
Cena slušných chovatelů bývá adekvátní a naopak, pokud narazíte na někoho, kdo prodává pod cenou...tak se nad tím zamyslete, zda to nemá nějaký háček?

chipushit

27.9.2019 17:38
chipushit

XXX.XXX.92.35

Mám 2 egyptské mau. Chytřejší kočku jsem nikdy neměla. Otevře si pytel s granulemi, rozsvítí, abych už vstala a koukala jí dát kapsičku. Starší má diabetes a poznala, že po injekci je jí líp a po ranním a večerním jídle už čeká u ledničky na bodnutí. Jak někdy z legrace říkám, má 2VŠ...

30.9.2019 07:29
Doreta

XXX.XXX.76.103

Egyptská mau je nádherná bytost🐈❤ chytrá,vnímavá,hravá,společenská a hlavně nekonfliktní🐈👍miluje celým srdcem❤❤❤❤

Craptuss

22.12.2020 22:35
Craptuss

XXX.XXX.172.36

cs, chci mau

23.12.2020 06:37
sisi58

XXX.XXX.191.1

Je v ČR chovná stanice těchto kočiček?

Přidejte reakci

Přidat smajlík