Moje kočka se třese. Co to znamená?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.2.2017 15:30
apertrais

XXX.XXX.228.253

Dobrý den, můj dvou letý kocourek se začal z ničeho nic třást jak na hmat tak na oko. Vzhledem k tomu že v našem kraji řádí ptačí chřipka zajímá mě zda to s tím nemá něco společného. Máte s tím někdo zkušenosti?

Děkuji apertrais.

9.2.2017 16:04
rapotacka11

XXX.XXX.32.8

Máte ve vašem kraji veterinu ?
Ano?
Tak tam zaběhněte (i s kočkou).
Změří teplotu...atd.

Alena V.

9.2.2017 16:15
Alena V.

XXX.XXX.118.1

Ptačí chřipka to nebude, leda by kočka měla křídla a zobák. V každém případě však jděte na veterinu a nechte kočku pořádně vyšetřit.

9.2.2017 16:29
apertrais

XXX.XXX.228.253

Děkuji za rady.

9.2.2017 16:33
apertrais

XXX.XXX.228.253

Jen jsem ještě zapoměla dodat že je venkovní nebereme ho vůbec domů. Mění se tak váš názor? Nebo je návštěva veterináře opravdu nutná?

9.2.2017 16:38
rapotacka11

XXX.XXX.32.8

Ano, mění.
S horečkou a zimnicí mu venku asi nejlíp nebude.
Váš názor ?

9.2.2017 16:44
apertrais

XXX.XXX.228.253

Zimnici nemá ani horečku, ale stále se třese.

9.2.2017 17:29
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

A jak víte že nemá horečku měřili jste mu ji? Otázka zní proč nechcete na veterinu?

9.2.2017 17:31
joanne.s

XXX.XXX.4.190

Rozhodně na veterinu. dnes!

9.2.2017 18:14
lidule

XXX.XXX.117.206

apertrais napsal(a):
Jen jsem ještě zapoměla dodat že je venkovní nebereme ho vůbec domů. Mění se tak váš názor? Nebo je návštěva veterináře opravdu nutná?

Já mám 3 venkovní kočky ale to neznamená že bych je v případě potřeby nevzala na veterinu...

Alena V.

9.2.2017 18:16
Alena V.

XXX.XXX.118.1

Pokud se kočka třese, tak je určitě nemocná a je jedno jestli má horečku, Takže veterina je jediná možnost. Je to vaše kočka a je jedno jestli domácí nebo venkovní.

Janae

9.2.2017 18:26
Janae

XXX.XXX.197.12

apertrais napsal(a):
Jen jsem ještě zapoměla dodat že je venkovní nebereme ho vůbec domů. Mění se tak váš názor? Nebo je návštěva veterináře opravdu nutná?

Není, skočte pro myslivce.

9.2.2017 20:13
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Tak já nevím a nechápu lidi co mají zvíře evidentně zvíře není v pořádku a oni se ptají zda je nutné jít na veterinu. Já jela večer o víkendu na pohotovost s měsíčním kotětem jen protože bylo tak nějak apatické oproti sourozencům nakonec bylo jen trochu podchlazené a to byli vedra nad 30 stupnu zaplatila jsem prohlídku a jela domu drželi jsem kočičku v teple a je to ted už rošták jela jsem s ní pro svůj klid raději zaplatit prohlídku a nic nezanedbata mít klid na duši a pak nelitovat, že kdybych jela mohla žít a podobně. ZA to mě pár stovek nestojí. prostě pokud se mi něco nezdá jdu měli jsme průjem 9. den březosti neriskovala jsem to a hned odpoledne jsem šla dostala nějakou injekci, že víc nemůže když je březí, ale hned se to upravilo a byl klid prostě neriskuji já jsi ji koupila mám ji jako člena rodiny a když jsi nejsem jistá tak jsou doktoři.
To je jakoby se někdo ptal moje dítě se třese co mu asi je? Máme jít k dotorovi? No sakra, že se určitě tak to neptají a letí k doktorovi ale co však kočka se z toho sama vylíže však má 9 životů NE? Tak at se snaží přeci nebudem plati zbytečně veta.

9.2.2017 21:14
Machyska

XXX.XXX.252.23

Bez diskuze, ihned veterinář.

Také mám polovenkovní kočky, a pokud např. jen trochu kulhají na nožku, nebo se děje cokoliv, co není obvyklé, tak klušu k doktorovi. Vždy je lepší řešit problém v začátku, než ho nechat rozjet, pak je to i dražší.

Nečekejte a nechte ho pořádně vyšetřit.

9.2.2017 21:38
Bejina

XXX.XXX.112.69

Velmi nerada bych někdy od veterináře uslyšela větu: "Proč jste nepřišli dřív!"... proto raději jdu k veterináři zavčas, abych si pak nemusela vyčítat, že jsem něco zanedbala...

...takže určitě nečekejte a kocourka nechejte vyšetřit...

10.2.2017 06:55
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Apertrais: Jak je kocourkovi?

10.2.2017 08:26
Janaaa

XXX.XXX.226.2

Tohle nemůžu číst, nechápu, proč s kočkou nejedete k veterináři, i když je venkovní?Venku jsou mrazy, třeba se potřebuje vyléčit v teple.

Janae

10.2.2017 09:36
Janae

XXX.XXX.197.12

Janaaa napsal(a):
Tohle nemůžu číst, nechápu, proč s kočkou nejedete k veterináři, i když je venkovní?Venku jsou mrazy, třeba se potřebuje vyléčit v teple.

Řekla bych, že zakladatel/ka trolí a dost se nad tím baví.

Nebo je to jedna z těch, co krmí nějakou kočku na zahradě, občas se s ní pomazlí, ale jinak je jí kočka ukradená. Teď histerčí kvůli ptačí chřipce, kdyby ptáků nebylo, maximálně přenese kočku do stodoly a nechá jí v klidu chcípnou.
Veškeré rady a moralizování je zde zbytečné.

evan

10.2.2017 11:30
evan

XXX.XXX.32.176

Janae napsal(a):
Řekla bych, že zakladatel/ka trolí a dost se nad tím baví.

Nebo je to jedna z těch, co krmí nějakou kočku na zahradě, občas se s ní pomazlí, ale jinak je jí kočka ukradená. Teď histerčí kvůli ptačí chřipce, kdyby ptáků nebylo, maximálně přenese kočku do stodoly a nechá jí v klidu chcípnou.
Veškeré rady a moralizování je zde zbytečné.

Souhlas, v dotazu nebylo vůbec zmíněné, že by chtěla té kočce pomoct, jen že se obává ptačí chřipky. po doporučení návštěvy veteriny se už jen snaží sehnat různé argumenty pro to tam nejít.

Takže možná neexistuje karma, ale rozhodně děti odkoukávají chování od rodičů, takže za x let na nějakém lékařském fóru bude možná dotaz od jejího dítěte "proč se moje matka třese - v našem kraji řádí soví mor a zajímá mě akorát jestli to od ní nemůžu chytit".

Janae

10.2.2017 13:14
Janae

XXX.XXX.197.12

evan napsal(a):
Souhlas, v dotazu nebylo vůbec zmíněné, že by chtěla té kočce pomoct, jen že se obává ptačí chřipky. po doporučení návštěvy veteriny se už jen snaží sehnat různé argumenty pro to tam nejít.

Takže možná neexistuje karma, ale rozhodně děti odkoukávají chování od rodičů, takže za x let na nějakém lékařském fóru bude možná dotaz od jejího dítěte "proč se moje matka třese - v našem kraji řádí soví mor a zajímá mě akorát jestli to od ní nemůžu chytit".

Já vím jak kočce pomoci.

Ano, kočky můžou dostat ptačí chřipku, je potřeba jí donést veterináři na vyšetření a on vám řekne jak dál.

vendu

5.1.2021 10:08
vendu

XXX.XXX.14.71

Dobrý den,
kočku mám doma, ale když někam jdeme, bereme jí s sebou.. občas jde ven sama.
Pokaždé když není doma, tak se začíná klepat.
Absolutně nevím proč.

Anonym99

2.2.2022 09:27
Anonym99

XXX.XXX.168.166

Pokud je většinou doma a třese se jen venku, tak jí bude asi logicky zima, když je zvyklá na pokojovou teplotu. Nebo se může třást ještě strachy, ale myslím, že to bude spíše chladem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2022 09:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anonym99 napsal(a):
Pokud je většinou doma a třese se jen venku, tak jí bude asi logicky zima, když je zvyklá na pokojovou teplotu. Nebo se může třást ještě strachy, ale myslím, že to bude spíše chladem.

Kočka se strachy neklepe.

2.2.2022 10:27
rapotacka11

XXX.XXX.224.124

Ta už se doklepala.

Ahoj1

2.2.2022 12:00
Ahoj1

XXX.XXX.92.26

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kočka se strachy neklepe.

To je mi teda novinka. Vybavuji si, jak jsem nesla v tasce kocku po zakroku z veteriny. Mijela jsem psa v zahrade, ten se rozstekal, a kocka se hrozne rozklepala i s taskou. Tak jsem ji chlacholila a co nejrychlejc sla od psa dal. To jako fakt myslite, ze se netrasla strachem ze psa, kteremu v tu chvili nemohla utect, zavrena a cerstve po zakroku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.2.2022 12:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj1 napsal(a):
To je mi teda novinka. Vybavuji si, jak jsem nesla v tasce kocku po zakroku z veteriny. Mijela jsem psa v zahrade, ten se rozstekal, a kocka se hrozne rozklepala i s taskou. Tak jsem ji chlacholila a co nejrychlejc sla od psa dal. To jako fakt myslite, ze se netrasla strachem ze psa, kteremu v tu chvili nemohla utect, zavrena a cerstve po zakroku?

Nikdy jsem neviděla kočku klepat se strachy. Buď se snaží udělat neviditelnou a odplížit se nebo se naopak naježí, aby byla větší. Pokud byla po narkóze, mohlo to být tím.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

16.3.2023 10:53
lovící kocour

XXX.XXX.18.20

I zvířata pláčou, bojí se a dokonce se i chvějí, který byste každýho hned hnaly k doktorům. Jsou odrazem nás, na nás i reagují. nejsou to oddělené objekty.
to že si někdo myslí že zvíře se strachy netřese jen svědčí o tom že nezačal u sebe.
Veterináři nejsou žádní bozi už jen ten stres který zvíře má je víc zlo než pomoc.
nemluvě o látkách co do nich dávají - co jsou ve vakcínách to už ani komentovat není třeba.
změřit teplotu dokáže i 'majitel' hlavně ale by měl komunikovat se svojí kočkou a vycítit sám co se děje.
jak by to ale mohl zvládnout když nekomunikuje sám se sebou, místo toho slepě věří nějakým doktorům.
Naučte se věřit vlastní intuici víc než ovcím na internetu a doktorům které nemoc živí.
kdyby je živilo zdraví už by nebyli potřeba.

kocourkovi vše nejlepší.

Upraveno Adminem 16.3.2023 - 18:08 - urážky

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2023 14:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

lovící kocour napsal(a):
I zvířata pláčou, bojí se a dokonce se i chvějí, který byste každýho hned hnaly k doktorům. Jsou odrazem nás, na nás i reagují. nejsou to oddělené objekty.
to že si někdo myslí že zvíře se strachy netřese jen svědčí o tom že nezačal u sebe.
Veterináři nejsou žádní bozi už jen ten stres který zvíře má je víc zlo než pomoc.
nemluvě o látkách co do nich dávají - co jsou ve vakcínách to už ani komentovat není třeba.
změřit teplotu dokáže i 'majitel' hlavně ale by měl komunikovat se svojí kočkou a vycítit sám co se děje.
jak by to ale mohl zvládnout když nekomunikuje sám se sebou, místo toho slepě věří nějakým doktorům.
Naučte se věřit vlastní intuici víc než ovcím na internetu a doktorům které nemoc živí.
kdyby je živilo zdraví už by nebyli potřeba.

kocourkovi vše nejlepší.

Upraveno Adminem 16.3.2023 - 18:08 - urážky

Až vám bude umírat kocour na otravu nebo pes na leptospirózu, třeba změníte názor.

A krev taky umíte odebrat sám/sama?

16.3.2023 15:12
lovící kocour

XXX.XXX.59.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Až vám bude umírat kocour na otravu nebo pes na leptospirózu, třeba změníte názor.

A krev taky umíte odebrat sám/sama?

Až v sobě uvolníte místo pro nový pohled, třeba změníte názor, třeba potom taková situace už nikdy nenastane, nebude třeba.

16.3.2023 15:27
lesnížínka

XXX.XXX.16.82

Oslovení slepice si nechte pro svou matku, protože vychovala hulváta. Na veterinu nechodím, rozhodně ne s každou kravinou, čímž jsem tady známá. Ale někdy přijde vážná nemoc a nic jiného nezbyde, jsou věci, které neovlivníte, ani myšlenkama, ani virgulema

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2023 15:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

lovící kocour napsal(a):
Až v sobě uvolníte místo pro nový pohled, třeba změníte názor, třeba potom taková situace už nikdy nenastane, nebude třeba.

..jaký nový pohled prosím......

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2023 16:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..jaký nový pohled prosím......

By mě taky zajímalo.

Asi doma zapálím vonné tyčinky, hluboce zamedituji a tím vyléčím svému kocourovi selhávání ledvin. Přece nebudu živit veterináře.

16.3.2023 16:34
lovící kocour

XXX.XXX.59.250

lesnížínka napsal(a):
Oslovení slepice si nechte pro svou matku, protože vychovala hulváta. Na veterinu nechodím, rozhodně ne s každou kravinou, čímž jsem tady známá. Ale někdy přijde vážná nemoc a nic jiného nezbyde, jsou věci, které neovlivníte, ani myšlenkama, ani virgulema

Oslovení slepice si nechám speciálně pro vás. "jsou věci, které neovlivníte, ani myšlenkama, ani virgulema " Vy určitě nic neovlivníte, zažíváte co si myslíte. Žádná vážná nemoc nechodí náhodou jako žádná slepice si nebere osobně věci náhodou. jenom vy jste k tomu poznání nedošla a nezažila to. protože jste uvěřila že už víte jak věci jsou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2023 16:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Oslovení slepice si nechte pro svou matku, protože vychovala hulváta. Na veterinu nechodím, rozhodně ne s každou kravinou, čímž jsem tady známá. Ale někdy přijde vážná nemoc a nic jiného nezbyde, jsou věci, které neovlivníte, ani myšlenkama, ani virgulema

Slepice je aspoň užitečný tvor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2023 16:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
By mě taky zajímalo.

Asi doma zapálím vonné tyčinky, hluboce zamedituji a tím vyléčím svému kocourovi selhávání ledvin. Přece nebudu živit veterináře.

....asi tak...

16.3.2023 21:09
lesnížínka

XXX.XXX.16.82

lovící kocour napsal(a):
Oslovení slepice si nechám speciálně pro vás. "jsou věci, které neovlivníte, ani myšlenkama, ani virgulema " Vy určitě nic neovlivníte, zažíváte co si myslíte. Žádná vážná nemoc nechodí náhodou jako žádná slepice si nebere osobně věci náhodou. jenom vy jste k tomu poznání nedošla a nezažila to. protože jste uvěřila že už víte jak věci jsou.

A jéjé ,,Guru Jára" ...na vás jsme čekali

16.3.2023 23:51
lovící kocour

XXX.XXX.59.250

lesnížínka napsal(a):
A jéjé ,,Guru Jára" ...na vás jsme čekali

to je fajn a čeka-lI? kdo vy?
vy jste tady nějaká větší sekta co obsadila stránky fauna.cz?
nebo co? :) trochu už to tak působí sekta taky nesnese jiný názor.
Když píšu tak za sebe .

17.3.2023 02:29
lovící kocour

XXX.XXX.59.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
By mě taky zajímalo.

Asi doma zapálím vonné tyčinky, hluboce zamedituji a tím vyléčím svému kocourovi selhávání ledvin. Přece nebudu živit veterináře.

Kometo, ledviny = vztahy.
jsi plná bolesti, vzteku a smutku a ta zlá maska ti vůbec nesedí.
když chceš pomoct zvířeti potřebuješ pomoct nejdřív sobě.
veterinář řeší jenom symptomy ne příčiny.
příčiny jsou v tobě.
dělej co uznáš za vhodný je to tvoje rozhodnutí.
tak kocourovi, psovi i tobě hodně sil

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.3.2023 06:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
A jéjé ,,Guru Jára" ...na vás jsme čekali

Prosím připomenout, kdo je Guru Jára. Něco mi uniklo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.3.2023 07:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

lovící kocour napsal(a):
Kometo, ledviny = vztahy.
jsi plná bolesti, vzteku a smutku a ta zlá maska ti vůbec nesedí.
když chceš pomoct zvířeti potřebuješ pomoct nejdřív sobě.
veterinář řeší jenom symptomy ne příčiny.
příčiny jsou v tobě.
dělej co uznáš za vhodný je to tvoje rozhodnutí.
tak kocourovi, psovi i tobě hodně sil

Aha.

Tak já jsem plná bolesti, vzteku a smutku a proto má můj kocour CRI.

Že mě to nenapadlo hned!

No, asi mě nepřesvědčíte.

Takže pes dostane leptospirózu, protože majitel má špatnou karmu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.3.2023 07:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aha.

Tak já jsem plná bolesti, vzteku a smutku a proto má můj kocour CRI.

Že mě to nenapadlo hned!

No, asi mě nepřesvědčíte.

Takže pes dostane leptospirózu, protože majitel má špatnou karmu?

..a jsme doma....sekta nebo psychiatrická diagnóza anebo obojí dohromady.....

17.3.2023 10:10
lesnížínka

XXX.XXX.1.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..a jsme doma....sekta nebo psychiatrická diagnóza anebo obojí dohromady.....

Dohromady

17.3.2023 10:13
lesnížínka

XXX.XXX.1.94

lovící kocour napsal(a):
to je fajn a čeka-lI? kdo vy?
vy jste tady nějaká větší sekta co obsadila stránky fauna.cz?
nebo co? :) trochu už to tak působí sekta taky nesnese jiný názor.
Když píšu tak za sebe .

Představte si, že existuje skupinka lidí, která sem na kočky už chodí hodně let, takže se z nás většina zná a hodně o sobě ví (a o svých zvířatech) Vy máte i to zvíře, nebo jste jen samozvaný spasitel na sítích?

17.3.2023 15:32
lovící kocour

XXX.XXX.59.250

lesnížínka napsal(a):
Představte si, že existuje skupinka lidí, která sem na kočky už chodí hodně let, takže se z nás většina zná a hodně o sobě ví (a o svých zvířatech) Vy máte i to zvíře, nebo jste jen samozvaný spasitel na sítích?

Skupinka reagující povýšenecky, nenávistně na někoho kdo se normálně na něco zeptá jako např.apertrais, je nebezpečná skupinka fanatiků - sekta. Potřeba shovávat se za nějakou skupinku je jen neschopnost jednat za sebe jako za jedince a normálně odpovědět na jakoukoliv otázku nebo zeptat se bez zesměšnování druhýho.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.3.2023 16:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Představte si, že existuje skupinka lidí, která sem na kočky už chodí hodně let, takže se z nás většina zná a hodně o sobě ví (a o svých zvířatech) Vy máte i to zvíře, nebo jste jen samozvaný spasitel na sítích?

Jo a prosím dále nereagujte, nebo tady budeme mít taky neverenda alias meifiho.

17.3.2023 18:26
lovící kocour

XXX.XXX.59.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo a prosím dále nereagujte, nebo tady budeme mít taky neverenda alias meifiho.

když něco nechcete stačí přestat reagovat, je to jednoduchý. začít musíte u sebe místo diktování si podmínek okolo sebe to je směšný :)
mě je celkem jedno co mi píše někdo kdo neumí jednat.
každý kdo má všech 5 pohromadě aspoň tady na tom uvidí jak nezdravé je prostředí sekt.
a znovu jsme u odpovědi na to proč vaše zvířátka vám demonstrují vlastní nemoc.
oni to vůbec nemají s tak zabedněmými lidmi jednoduché.

17.3.2023 21:34
lesnížínka

XXX.XXX.1.94

Kometko, já musím
Zabedněnýma? Dáváte jako příklad reakce lidí z roku 2017....

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2023 06:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Kometko, já musím
Zabedněnýma? Dáváte jako příklad reakce lidí z roku 2017....

Jsem se ztratila.

Kde v tomhle vlákně píšu o zabedněnosti? A dávám příklad reakcí z roku 2017?

Nebo reagujete na lovícího kocoura?

Zkuste to jako já - sedněte si na ruce a několikrát zhluboka nadechněte a vydechněte. Pak je to hned lepší.

Neživme/neživte trolla.

18.3.2023 07:31
lesnížínka

XXX.XXX.1.19

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem se ztratila.

Kde v tomhle vlákně píšu o zabedněnosti? A dávám příklad reakcí z roku 2017?

Nebo reagujete na lovícího kocoura?

Zkuste to jako já - sedněte si na ruce a několikrát zhluboka nadechněte a vydechněte. Pak je to hned lepší.

Neživme/neživte trolla.

Ano, ano, k vám to byla omluva, zbytek byl na ,,kocoura".

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2023 11:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Ano, ano, k vám to byla omluva, zbytek byl na ,,kocoura".

Tak jsem to pochopila správně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.3.2023 11:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jsem se ztratila.

Kde v tomhle vlákně píšu o zabedněnosti? A dávám příklad reakcí z roku 2017?

Nebo reagujete na lovícího kocoura?

Zkuste to jako já - sedněte si na ruce a několikrát zhluboka nadechněte a vydechněte. Pak je to hned lepší.

Neživme/neživte trolla.

Sýček se taky odmlčel. Aspoň na čas.

Přidejte reakci

Přidat smajlík