Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Ondee

13.10.2022 22:35
Ondee

XXX.XXX.249.247

Dobrý den, všiml jsem si že kočička divně zapáchá poslední dva dny, nedalo mi a podíval jsem se jí na konečník, našel jsem 2 černé vředy, zítra jedem k vetovi.
Máte s tímto někdo zkušenosti viz.foto, děkuji .

14.10.2022 07:20
fikovnice

XXX.XXX.135.38

Ondee napsal(a):
Dobrý den, všiml jsem si že kočička divně zapáchá poslední dva dny, nedalo mi a podíval jsem se jí na konečník, našel jsem 2 černé vředy, zítra jedem k vetovi.
Máte s tímto někdo zkušenosti viz.foto, děkuji .

Bolí ji to? Jakou to má cca konzistenci? Ten zápach mě trochu děsí.

14.10.2022 07:30
lesnížínka

XXX.XXX.37.102

Nejsem teda žádný odborník na kočičí prdelky, ale tohle si myslím, že nejsou vředy, ale výstupy pachových žláz. Problém tam určitě je, nevypadá to nijak dobře, ale od nejzákladnějšího...může tam být z nějakého důvodu zánět. Jak je kočka stará? Pokud jde o staré zvíře, bála bych se, že tohle je jen špička ledovce, příznak něčeho horšího uvnitř. Určitě tu veterinu, tohle sám nevyřešíte.

14.10.2022 09:56
fikovnice

XXX.XXX.133.55

lesnížínka napsal(a):
Nejsem teda žádný odborník na kočičí prdelky, ale tohle si myslím, že nejsou vředy, ale výstupy pachových žláz. Problém tam určitě je, nevypadá to nijak dobře, ale od nejzákladnějšího...může tam být z nějakého důvodu zánět. Jak je kočka stará? Pokud jde o staré zvíře, bála bych se, že tohle je jen špička ledovce, příznak něčeho horšího uvnitř. Určitě tu veterinu, tohle sám nevyřešíte.

Právě ten zápach mi zasocioval i variantu nějakého tu procesu. Ale snad to tak nebude, držím kočeně tlapky!

Ondee

14.10.2022 21:32
Ondee

XXX.XXX.249.253

Děkuji všem za reakce, byl jsem u veta, jsou to malé nadurky😒 příští středu jde spinkat a na odoperování, ale prý jsem si toho všimnul včas, tak ať nemám strach.
Veterinář je fakt jednička 👍😇