Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.10.2022 18:46
kate17

XXX.XXX.211.234

Prosím o co nejvíce zkušeností s paní Procházkovou z Manušic ( Česká Lípa )
Nabízí ruské, britské, sphynx, čivavy, jorkšíry. Její manžel též, pod Grandbor, From the Lusatian Mountains....

28.10.2022 10:04
lesnížínka

XXX.XXX.46.25

kate17 napsal(a):
Prosím o co nejvíce zkušeností s paní Procházkovou z Manušic ( Česká Lípa )
Nabízí ruské, britské, sphynx, čivavy, jorkšíry. Její manžel též, pod Grandbor, From the Lusatian Mountains....

Neznám, ale zkuste si odpovědět sama. Myslíte, že se dá hezky odchovat x druhů psů a koček tak, aby všechna ta zvířata byla minimálně socializovaná na lidi, zvyklá i na vnější prostředí?

Neregistrovaný uživatel

28.10.2022 13:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.44.95

Grandbor je mnozka. Probíralo se na psech.

28.10.2022 16:08
kate17

XXX.XXX.211.234

lesnížínka napsal(a):
Neznám, ale zkuste si odpovědět sama. Myslíte, že se dá hezky odchovat x druhů psů a koček tak, aby všechna ta zvířata byla minimálně socializovaná na lidi, zvyklá i na vnější prostředí?

Asi jste špatně pochopila text. Prosila jsem o co nejvíce zkušeností - já mám zkušenost špatnou, tak mne zajímá., kolik lidí se špatnou, nebo třeba i dobou zkušeností se najde... :)

28.10.2022 19:16
lesnížínka

XXX.XXX.46.25

kate17 napsal(a):
Asi jste špatně pochopila text. Prosila jsem o co nejvíce zkušeností - já mám zkušenost špatnou, tak mne zajímá., kolik lidí se špatnou, nebo třeba i dobou zkušeností se najde... :)

Ono ale z vašeho dotazu nevyplývá, že vy jste měla špatnou zkušenost, ale klidně i to, že se o tuto ,,firmu" zajímáte, což je nejčastěj z důvodu shánění mazlíka, alespoň tady na Fauně. Je dobré napsat, proč se ptáte a nemusíme hádat z křišťálové koule Takže ne, zkušenost nemám. Naštěstí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.10.2022 18:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Asi jste špatně pochopila text. Prosila jsem o co nejvíce zkušeností - já mám zkušenost špatnou, tak mne zajímá., kolik lidí se špatnou, nebo třeba i dobou zkušeností se najde... :)

A k čemu vám to bude? Nerozumím.

hell7

30.10.2022 19:47
hell7

XXX.XXX.135.200

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A k čemu vám to bude? Nerozumím.

Nejspíš se jedná o množírnu, takže čím více zkusšeností, tím líp....

30.10.2022 21:10
lesnížínka

XXX.XXX.47.188

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A k čemu vám to bude? Nerozumím.

Já taky ne. Bude se asi bičovat - mea culpa

hell7

30.10.2022 21:21
hell7

XXX.XXX.135.200

lesnížínka napsal(a):
Já taky ne. Bude se asi bičovat - mea culpa

A vám přijde normální, když jeden " chovatel " má inzerát na britské kočky, ruské dlouhosrsté, ruské modré, sphynx, čivavy, jorkšíry...- každý inzerát pod jiným telefonním číslem a emailem?
A byli jsme se tam podívat na kotě, takže proto zjišťuji, zda má někdo zkušenost.

31.10.2022 07:55
lesnížínka

XXX.XXX.46.66

hell7 napsal(a):
A vám přijde normální, když jeden " chovatel " má inzerát na britské kočky, ruské dlouhosrsté, ruské modré, sphynx, čivavy, jorkšíry...- každý inzerát pod jiným telefonním číslem a emailem?
A byli jsme se tam podívat na kotě, takže proto zjišťuji, zda má někdo zkušenost.

To mi právě nepřijde vůbec normální a proto bych po tom, co bych si zjistila PŘEDEM, nikdy od takového člověka zvíře nekoupila, ale hlavně k němu ani nepáchnula, dívat se na kotě. Každou chovku, od které jsem si brala zvíře, jsem si prověřila na klubu, u poradce chovu daného zvířete i tu na Fauně, jestli tu chovku někdo zná. Zjišťovala jsem tyto informace i pro příbuzné. A opakuju: předem.

31.10.2022 09:22
Bobča

XXX.XXX.20.192

však právě proto si tu zadavatelka zjišťuje informace!!PŘEDEM
nedá se odpovědět fakt normálně??

"ne,nemám zkušenosti-neznám ji"...."ano,mám zkušenosti-znám ji-běžte od toho"

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.10.2022 09:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bobča napsal(a):
však právě proto si tu zadavatelka zjišťuje informace!!PŘEDEM
nedá se odpovědět fakt normálně??

"ne,nemám zkušenosti-neznám ji"...."ano,mám zkušenosti-znám ji-běžte od toho"

Ale z toho zadání nevyplývá, že se zadavatelka ptá předem.

31.10.2022 10:04
Bobča

XXX.XXX.20.192

kate17 napsal(a):
Prosím o co nejvíce zkušeností s paní Procházkovou z Manušic ( Česká Lípa )
Nabízí ruské, britské, sphynx, čivavy, jorkšíry. Její manžel též, pod Grandbor, From the Lusatian Mountains....

mi to tak přišlo....

a "hell7" je ta samá,jako "kate 17"??

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.10.2022 10:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bobča napsal(a):
mi to tak přišlo....

a "hell7" je ta samá,jako "kate 17"??

Mně ne. Otázka je taková neurčitá. I další příspěvek - že má špatnou zkušenost. To mi spíš evokuje, že už od ní něco koupili.

A nevím, proč by hell7 měla být stejná jako kate17. Ta je registrovaná.

31.10.2022 10:30
lesnížínka

XXX.XXX.46.66

Bobča napsal(a):
však právě proto si tu zadavatelka zjišťuje informace!!PŘEDEM
nedá se odpovědět fakt normálně??

"ne,nemám zkušenosti-neznám ji"...."ano,mám zkušenosti-znám ji-běžte od toho"

To byla hned moje první odpověď. Slečna ji nejspíš nepochopila, ale mi napsala, že jsem to nepochopila já. Tak bude muset své dotazy prostě podávat srozumitelněji.
A podle mě jde o jednu a tutéž, jak jsi psala, protože odpovídá ,,za ni".
V závěru je to jedno, je to množka, nevím, co na tom nepochopí, když se sama dočetla, že odchovávají x druhů zvířat.

31.10.2022 10:45
lesnížínka

XXX.XXX.46.66

Tak...a takhle jste to měla dát hned na začátku Je chválihodné, že chcete varovat Bohužel, málokdo si ty informace předem zjišťuje, málokdo, i když zjistí, si to zvíře odmítne koupit, když se to táááák vyplatí Tím množku jen podpoří v další hnusné činnosti Málokdo, kdo si to na 99% vadné zvíře pořídí, to tady pak přizná, nebo přijde a bije se v prsa, že mi idioti si kupujeme drahá PP zvířata, když on má super zvíře za polovinu peněz. To je bohužel realita a člověk by si jen řekl: dobře ti tak. Jenže se tak dál týrají zvířata v množkách....

31.10.2022 15:59
kate17

XXX.XXX.211.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně ne. Otázka je taková neurčitá. I další příspěvek - že má špatnou zkušenost. To mi spíš evokuje, že už od ní něco koupili.

A nevím, proč by hell7 měla být stejná jako kate17. Ta je registrovaná.

Vysvětlovala jsem to v soukromé zprávě Bobče. Ano, jsem jedna osoba, protože na notebooku mám i faunu přihlášenou a reakce jsem četla v mobilu. Protože jsem byla mimo domov a chtěla jsem odpovědět, odpovídala jsem bez registrace - nevzpomněla jsem si na heslo a pod nickem kate17 mi to jako neregistrového uživatele nechtělo pustit - pochopitelně, když už je zabraný. Moje chyba, nedošlo mi to :(
Od paní jsme kotě nekoupili, než jsme k ní jeli, volali jsme ji, řekla mi název CHS, která nebyla nikde k dohledání ( web nemají ) a tak jsem začala zjišťovat více podrobností. Dočetla jsem se, že to je údajně množka a pár reakcí na psí diskuzi.
Protože jsme to měli kousek, přesto jsme se jeli podívat, abychom se přesvědčili. Bárák obehnaný vysokým neřůhledným plotem, bylo slyšet štěkání psů a byly spodem plotu vidět voliery/klece...Z dvora domu byl další tučný plot, takže na zahradu a psy vidět nebylo.
Paní měla kočku pripravenou v přepravce v přízemí domu v neobývané místnosti. Chtěli jsme vidět sourozence, toho zase přinesla v přepravce? Jejich matku též v přepravce. Proč? Skutečný chovatel vás přeci vezme domů, ukáže kočku s koťaty v jejich přirozeném prostředí a nebude je po domě nosit v kleci. Jedno kotě bylo jakž takž milé, druhé hodně bojácné, stejne jako matka kočka. Vůbec to na nás nepůsobilo dobře a jen jsme se ujistili, že to, co jsme se dočetli - to odpvídá.

31.10.2022 16:09
kate17

XXX.XXX.211.234

kate17 napsal(a):
Vysvětlovala jsem to v soukromé zprávě Bobče. Ano, jsem jedna osoba, protože na notebooku mám i faunu přihlášenou a reakce jsem četla v mobilu. Protože jsem byla mimo domov a chtěla jsem odpovědět, odpovídala jsem bez registrace - nevzpomněla jsem si na heslo a pod nickem kate17 mi to jako neregistrového uživatele nechtělo pustit - pochopitelně, když už je zabraný. Moje chyba, nedošlo mi to :(
Od paní jsme kotě nekoupili, než jsme k ní jeli, volali jsme ji, řekla mi název CHS, která nebyla nikde k dohledání ( web nemají ) a tak jsem začala zjišťovat více podrobností. Dočetla jsem se, že to je údajně množka a pár reakcí na psí diskuzi.
Protože jsme to měli kousek, přesto jsme se jeli podívat, abychom se přesvědčili. Bárák obehnaný vysokým neřůhledným plotem, bylo slyšet štěkání psů a byly spodem plotu vidět voliery/klece...Z dvora domu byl další tučný plot, takže na zahradu a psy vidět nebylo.
Paní měla kočku pripravenou v přepravce v přízemí domu v neobývané místnosti. Chtěli jsme vidět sourozence, toho zase přinesla v přepravce? Jejich matku též v přepravce. Proč? Skutečný chovatel vás přeci vezme domů, ukáže kočku s koťaty v jejich přirozeném prostředí a nebude je po domě nosit v kleci. Jedno kotě bylo jakž takž milé, druhé hodně bojácné, stejne jako matka kočka. Vůbec to na nás nepůsobilo dobře a jen jsme se ujistili, že to, co jsme se dočetli - to odpvídá.

A otázka je neurčitá. Protože jsme vyloženě neviděli zvířata žijící v klecích, vyhublá, strhaná. ( neviděli jsme žádná krom tři koček) Usuzujeme jen dle toho, jak na nás návštěva působila a co jsme se dočetli. Ono někoho obvinit je jednoduché...ale pravda může být třeba i někde jinde. Proto mně zajímá, kolik lidí s touto paní má zkušenosti...

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.10.2022 16:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Vysvětlovala jsem to v soukromé zprávě Bobče. Ano, jsem jedna osoba, protože na notebooku mám i faunu přihlášenou a reakce jsem četla v mobilu. Protože jsem byla mimo domov a chtěla jsem odpovědět, odpovídala jsem bez registrace - nevzpomněla jsem si na heslo a pod nickem kate17 mi to jako neregistrového uživatele nechtělo pustit - pochopitelně, když už je zabraný. Moje chyba, nedošlo mi to :(
Od paní jsme kotě nekoupili, než jsme k ní jeli, volali jsme ji, řekla mi název CHS, která nebyla nikde k dohledání ( web nemají ) a tak jsem začala zjišťovat více podrobností. Dočetla jsem se, že to je údajně množka a pár reakcí na psí diskuzi.
Protože jsme to měli kousek, přesto jsme se jeli podívat, abychom se přesvědčili. Bárák obehnaný vysokým neřůhledným plotem, bylo slyšet štěkání psů a byly spodem plotu vidět voliery/klece...Z dvora domu byl další tučný plot, takže na zahradu a psy vidět nebylo.
Paní měla kočku pripravenou v přepravce v přízemí domu v neobývané místnosti. Chtěli jsme vidět sourozence, toho zase přinesla v přepravce? Jejich matku též v přepravce. Proč? Skutečný chovatel vás přeci vezme domů, ukáže kočku s koťaty v jejich přirozeném prostředí a nebude je po domě nosit v kleci. Jedno kotě bylo jakž takž milé, druhé hodně bojácné, stejne jako matka kočka. Vůbec to na nás nepůsobilo dobře a jen jsme se ujistili, že to, co jsme se dočetli - to odpvídá.

Teď mi to už dává smysl.

Neregistrovaný uživatel

1.11.2022 01:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.82

Na druhou stranu. Proc by nekdo mel tahat cizi lidi uplne cizi lidi o kterych vi totalni prd k sobe do baraku do aveho vysostneho soukromi a nechat ho tam vse ocumovat protoze ce videt koťátka nebo stenatka? Znam par lidi kteri ano ukazou rodiče, sourozence atd, ale max na dvoře zajrade nebo v pergole. Ne kazdej touzi tahat si lidi pomalu az do ložnice. Pani evodentne mnozka bude ale. Jen tohle neznamena nutne mnozaka. Druha vec
Pokud ma vic zvirat celkem chapu ze nechce kazdeho joudu tahat do chovneho zázemí nechat osmatlavat zvirata a buhvico. Ono ten jouda muze do chovu prinest i dost nepeknych veci. U hadu jsou ten nejmensi problem breberky (neco jako blechy) horsi uz viry a bakterie ktery umi vyvrazdit cely chov. U lidi na navsteve na chlupatý takova parva... A mnoho dalsiho. Neni to pr del a jednoznacne. A chapu urcitou zdrzenlivost chovatelu.
Me na kzdy burze oalovi ason tak 15 lidi jestli si muzou pohladit hada. Ne. Vytahuju az vaznymu zajemci a musi si dezinfikovat ruce. Pokud bere jiste pak ne neb to uz neni moje starost.

1.11.2022 07:50
kate17

XXX.XXX.211.234

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na druhou stranu. Proc by nekdo mel tahat cizi lidi uplne cizi lidi o kterych vi totalni prd k sobe do baraku do aveho vysostneho soukromi a nechat ho tam vse ocumovat protoze ce videt koťátka nebo stenatka? Znam par lidi kteri ano ukazou rodiče, sourozence atd, ale max na dvoře zajrade nebo v pergole. Ne kazdej touzi tahat si lidi pomalu az do ložnice. Pani evodentne mnozka bude ale. Jen tohle neznamena nutne mnozaka. Druha vec
Pokud ma vic zvirat celkem chapu ze nechce kazdeho joudu tahat do chovneho zázemí nechat osmatlavat zvirata a buhvico. Ono ten jouda muze do chovu prinest i dost nepeknych veci. U hadu jsou ten nejmensi problem breberky (neco jako blechy) horsi uz viry a bakterie ktery umi vyvrazdit cely chov. U lidi na navsteve na chlupatý takova parva... A mnoho dalsiho. Neni to pr del a jednoznacne. A chapu urcitou zdrzenlivost chovatelu.
Me na kzdy burze oalovi ason tak 15 lidi jestli si muzou pohladit hada. Ne. Vytahuju az vaznymu zajemci a musi si dezinfikovat ruce. Pokud bere jiste pak ne neb to uz neni moje starost.

Rozumím tomu, že ne každý si chce vodit do svého výsostného soukromí cizí na lidi,na druhou stranu ruku na srdce, pokud jsem chovatel, asi s tím musím trochu počítat, ne?
Asi bych přešla to, že nás nevzala do kychně, či obývacího pokoje...Ale nosit po domě zvířata v kleci?? Ano, pokud by to byl papušek, to bych chápala.
Když jsme se paní zeptali, jestli má ještě nějaké kočičky, odpověděla nám že ještě jedno plemeno...ovšem inzeruje další tři plemena, každé pod jiným mailem a tel. číslem. Aha. Její manžel naopak tvrdil, že žádné kočky nechovají a pak člověk najde inzeráty, kde kočky a psi jsou vyfoceni v nachlup stejném pelíšku...Náhoda? Jedno město, jedno jméno, jeden pelíšek a různí chovaelé? Asi ne.

1.11.2022 08:45
Bobča

XXX.XXX.20.192

my s bráchou,když jsme jeli pro prvního Akita Inu,někam do Letovic-si pamatuju,v roce1995,byli jsme pozváni do pokoje,kde byla štěňata v ohrádce asi 2x2 metry(jeden velký pelíšek..matka chodila volně po bytě..a mohla klidně překročit tu zábranu za "dětma" Bylo tam čisto.. krásná štěňátka..

Leithian-souhlasím s tebou ohledně toho hlazení hadů atd.,myslím,že to je něco jiného..Ty jezdíš nabízet ven,ale podle mé představy-utkvěla mi právě ta chovatelka tehdy-Aron i Aranka byli papíroví...i to,že si brácha mohl vybrat z volných štěňat..Aranka teda byla po více letech taky od nich,ale projevila se u ní pak padoucnice-nevím,kde se stala chyba..

Takhle bych si asi představila "nabídku" kočky nebo psa...když už brácha dal za štěně 10000,tak má právo vidět,v čem rostlo...
Někdo tu někde psal,že kotě si vybralo jeho,že přišlo za tím člověkem...
S tím přece musím počítat,pokud mám CHS...Jo právě,když člověk viděl v telce ty podmínky,ve kterých vyrůstají ta mláďata

Řešila se tu paní z Daskabát...Jmenovitě i adresně..Nikdo na ni neměl,aby s ní,a její "množkou" něco udělal...A dál podváděla další a další zájemce .Možná dodnes

a Kate se snaží s těmi lidmi asi něco udělat,proto zjišťuje...

"lidé jsou různé"...jak se říká..a podvodníků mezi náma je dost,kteří se snaží zbohatnout na lidské důvěřivosti ..

1.11.2022 09:25
kate17

XXX.XXX.211.234

Bobča napsal(a):
my s bráchou,když jsme jeli pro prvního Akita Inu,někam do Letovic-si pamatuju,v roce1995,byli jsme pozváni do pokoje,kde byla štěňata v ohrádce asi 2x2 metry(jeden velký pelíšek..matka chodila volně po bytě..a mohla klidně překročit tu zábranu za "dětma" Bylo tam čisto.. krásná štěňátka..

Leithian-souhlasím s tebou ohledně toho hlazení hadů atd.,myslím,že to je něco jiného..Ty jezdíš nabízet ven,ale podle mé představy-utkvěla mi právě ta chovatelka tehdy-Aron i Aranka byli papíroví...i to,že si brácha mohl vybrat z volných štěňat..Aranka teda byla po více letech taky od nich,ale projevila se u ní pak padoucnice-nevím,kde se stala chyba..

Takhle bych si asi představila "nabídku" kočky nebo psa...když už brácha dal za štěně 10000,tak má právo vidět,v čem rostlo...
Někdo tu někde psal,že kotě si vybralo jeho,že přišlo za tím člověkem...
S tím přece musím počítat,pokud mám CHS...Jo právě,když člověk viděl v telce ty podmínky,ve kterých vyrůstají ta mláďata

Řešila se tu paní z Daskabát...Jmenovitě i adresně..Nikdo na ni neměl,aby s ní,a její "množkou" něco udělal...A dál podváděla další a další zájemce .Možná dodnes

a Kate se snaží s těmi lidmi asi něco udělat,proto zjišťuje...

"lidé jsou různé"...jak se říká..a podvodníků mezi náma je dost,kteří se snaží zbohatnout na lidské důvěřivosti ..

Ano, přesně tak. Byť jsme kotě nekoupili a tudíž nejsme škodní, přesto se s tím snažím něco udělat. T.č. mají na bazosi 4 inzeráty na kočky a 4 inzeráty na psy . ( inzeráty, o kterých jsem si mysela, že jsou za nimi tito lidé a potvrdilo se mi to ) Možná mají i další inzeráty, lépe maskované :(

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2022 09:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

...když jsem si byla vybírat oba ragdolly, navštívila jsem po domluvě několik ch.st., vždy po domluvě na pozvani paní chovatelky, necourala jsem po bytě, jen jsem byla povětšinou v obývacim pokoji, kde se kotata s kockama pohybovala...stejně tak to bylo se štěňaty až na posledniho motýla,
to jsme seděli naxzahradě, protoze byl krasny slunečný den u kávy a buchty a pak se k večeru přesunuli do obýváku a to jsme ani netušili, že motýla ten večer odvezeme..prostě běžny postup - korespondence s chovateli, fotky z prostředí chovky a následně návštěva.....vždy jsem paní chovatelce vezla dárky, prostě jako návštěva....měla jsem tak možnost vidět u kávy a povídání s paní chovatelkou, jak se mimina chovají a měla jsem i možnost se s nimi pomuchlat....za což jim I teď po letech děkuji.....vždy jsem si odvážela vymazlené mimi, krásně socializované, zvyklé na běžný ruch domácnosti, další zvířata...jen s dětmi byl problém, buď v rodině už nebyly anebo to byly už odrostlí puberťáci....

1.11.2022 09:52
Bobča

XXX.XXX.20.192

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...když jsem si byla vybírat oba ragdolly, navštívila jsem po domluvě několik ch.st., vždy po domluvě na pozvani paní chovatelky, necourala jsem po bytě, jen jsem byla povětšinou v obývacim pokoji, kde se kotata s kockama pohybovala...stejně tak to bylo se štěňaty až na posledniho motýla,
to jsme seděli naxzahradě, protoze byl krasny slunečný den u kávy a buchty a pak se k večeru přesunuli do obýváku a to jsme ani netušili, že motýla ten večer odvezeme..prostě běžny postup - korespondence s chovateli, fotky z prostředí chovky a následně návštěva.....vždy jsem paní chovatelce vezla dárky, prostě jako návštěva....měla jsem tak možnost vidět u kávy a povídání s paní chovatelkou, jak se mimina chovají a měla jsem i možnost se s nimi pomuchlat....za což jim I teď po letech děkuji.....vždy jsem si odvážela vymazlené mimi, krásně socializované, zvyklé na běžný ruch domácnosti, další zvířata...jen s dětmi byl problém, buď v rodině už nebyly anebo to byly už odrostlí puberťáci....

ano,tak si myslím,že by to mělo být

1.11.2022 10:07
lesnížínka

XXX.XXX.40.53

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...když jsem si byla vybírat oba ragdolly, navštívila jsem po domluvě několik ch.st., vždy po domluvě na pozvani paní chovatelky, necourala jsem po bytě, jen jsem byla povětšinou v obývacim pokoji, kde se kotata s kockama pohybovala...stejně tak to bylo se štěňaty až na posledniho motýla,
to jsme seděli naxzahradě, protoze byl krasny slunečný den u kávy a buchty a pak se k večeru přesunuli do obýváku a to jsme ani netušili, že motýla ten večer odvezeme..prostě běžny postup - korespondence s chovateli, fotky z prostředí chovky a následně návštěva.....vždy jsem paní chovatelce vezla dárky, prostě jako návštěva....měla jsem tak možnost vidět u kávy a povídání s paní chovatelkou, jak se mimina chovají a měla jsem i možnost se s nimi pomuchlat....za což jim I teď po letech děkuji.....vždy jsem si odvážela vymazlené mimi, krásně socializované, zvyklé na běžný ruch domácnosti, další zvířata...jen s dětmi byl problém, buď v rodině už nebyly anebo to byly už odrostlí puberťáci....

Taky tak, vždy dvě návštěvy, jedna na okouknutí chovu, druhá pro štěníka. Třeba s paní od Gucci II. si píšeme a posíláme fotky doteď, my jsme se tam zastavili jednou na návštěvě, oni snad budou mít příští rok už také možnost se přijet podívat. Normální chovatel se totiž zajímá, kam jeho zvířata půjdou a jak se jim daří, chce poznat nové majitele, ne jen jim nacpat zvíře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2022 12:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na druhou stranu. Proc by nekdo mel tahat cizi lidi uplne cizi lidi o kterych vi totalni prd k sobe do baraku do aveho vysostneho soukromi a nechat ho tam vse ocumovat protoze ce videt koťátka nebo stenatka? Znam par lidi kteri ano ukazou rodiče, sourozence atd, ale max na dvoře zajrade nebo v pergole. Ne kazdej touzi tahat si lidi pomalu az do ložnice. Pani evodentne mnozka bude ale. Jen tohle neznamena nutne mnozaka. Druha vec
Pokud ma vic zvirat celkem chapu ze nechce kazdeho joudu tahat do chovneho zázemí nechat osmatlavat zvirata a buhvico. Ono ten jouda muze do chovu prinest i dost nepeknych veci. U hadu jsou ten nejmensi problem breberky (neco jako blechy) horsi uz viry a bakterie ktery umi vyvrazdit cely chov. U lidi na navsteve na chlupatý takova parva... A mnoho dalsiho. Neni to pr del a jednoznacne. A chapu urcitou zdrzenlivost chovatelu.
Me na kzdy burze oalovi ason tak 15 lidi jestli si muzou pohladit hada. Ne. Vytahuju az vaznymu zajemci a musi si dezinfikovat ruce. Pokud bere jiste pak ne neb to uz neni moje starost.

Nesouhlasím. Pokud mám CHS psů nebo koček, s návštěvami doma musím počítat. Do ložnice netřeba. A nevím, co by mi do chovu ten jouda mohl zavléct. Snad mám zvířata očkovaná a odčervená, ne?

1.11.2022 12:53
kate17

XXX.XXX.211.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...když jsem si byla vybírat oba ragdolly, navštívila jsem po domluvě několik ch.st., vždy po domluvě na pozvani paní chovatelky, necourala jsem po bytě, jen jsem byla povětšinou v obývacim pokoji, kde se kotata s kockama pohybovala...stejně tak to bylo se štěňaty až na posledniho motýla,
to jsme seděli naxzahradě, protoze byl krasny slunečný den u kávy a buchty a pak se k večeru přesunuli do obýváku a to jsme ani netušili, že motýla ten večer odvezeme..prostě běžny postup - korespondence s chovateli, fotky z prostředí chovky a následně návštěva.....vždy jsem paní chovatelce vezla dárky, prostě jako návštěva....měla jsem tak možnost vidět u kávy a povídání s paní chovatelkou, jak se mimina chovají a měla jsem i možnost se s nimi pomuchlat....za což jim I teď po letech děkuji.....vždy jsem si odvážela vymazlené mimi, krásně socializované, zvyklé na běžný ruch domácnosti, další zvířata...jen s dětmi byl problém, buď v rodině už nebyly anebo to byly už odrostlí puberťáci....

Ano, také si to tak představuji. A né aby vám chovatel nosil zvířata v kleci na ukázku, nenabidl vám se posadit, atd... :(

1.11.2022 13:37
fikovnice

XXX.XXX.134.215

Bobča napsal(a):
my s bráchou,když jsme jeli pro prvního Akita Inu,někam do Letovic-si pamatuju,v roce1995,byli jsme pozváni do pokoje,kde byla štěňata v ohrádce asi 2x2 metry(jeden velký pelíšek..matka chodila volně po bytě..a mohla klidně překročit tu zábranu za "dětma" Bylo tam čisto.. krásná štěňátka..

Leithian-souhlasím s tebou ohledně toho hlazení hadů atd.,myslím,že to je něco jiného..Ty jezdíš nabízet ven,ale podle mé představy-utkvěla mi právě ta chovatelka tehdy-Aron i Aranka byli papíroví...i to,že si brácha mohl vybrat z volných štěňat..Aranka teda byla po více letech taky od nich,ale projevila se u ní pak padoucnice-nevím,kde se stala chyba..

Takhle bych si asi představila "nabídku" kočky nebo psa...když už brácha dal za štěně 10000,tak má právo vidět,v čem rostlo...
Někdo tu někde psal,že kotě si vybralo jeho,že přišlo za tím člověkem...
S tím přece musím počítat,pokud mám CHS...Jo právě,když člověk viděl v telce ty podmínky,ve kterých vyrůstají ta mláďata

Řešila se tu paní z Daskabát...Jmenovitě i adresně..Nikdo na ni neměl,aby s ní,a její "množkou" něco udělal...A dál podváděla další a další zájemce .Možná dodnes

a Kate se snaží s těmi lidmi asi něco udělat,proto zjišťuje...

"lidé jsou různé"...jak se říká..a podvodníků mezi náma je dost,kteří se snaží zbohatnout na lidské důvěřivosti ..

Do Letovic???
Pocházím odtud + celá famílie.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2022 14:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Ano, také si to tak představuji. A né aby vám chovatel nosil zvířata v kleci na ukázku, nenabidl vám se posadit, atd... :(

....no to bych tedy odešla...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2022 18:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Proc by nekdo mel tahat cizi lidi uplne cizi lidi o kterych vi totalni prd k sobe do baraku do aveho vysostneho soukromi a nechat ho tam vse ocumovat protoze ce videt koťátka nebo stenatka?"

protože chovatelské prostředí významně formuje povahu, tedy kvalitu "zboží", protože chovatelské prostředí a chování všech zvířat je součástí obchodu, který chce chovatel uzavřít
proto!

1.11.2022 19:58
odberryho

XXX.XXX.62.17

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nesouhlasím. Pokud mám CHS psů nebo koček, s návštěvami doma musím počítat. Do ložnice netřeba. A nevím, co by mi do chovu ten jouda mohl zavléct. Snad mám zvířata očkovaná a odčervená, ne?

Souhlasím s tím, že pokud mám CHS psů či koček, automaticky bych měla předpokládat, že zájemci budou chtít vidět způsob chovu. Já osobně bych si nekoupila zvíře, které předtím nevidím chovat se přirozeně v běžné domácnosti.

ALE! Očkování ani odčervení rozhodně nezastaví všechny breberky. Navíc koťata zpravidla plně očkovaná nejsou. Také se rozmáhá nešvar, že potenciální zájemci si udělají jeden víkend, kdy si naplánují návštěvu několika CHS. Stačí, aby v jedné z těch prvních bylo cokoliv (svrab, giardie, blechy, parvoviroza....) a do průseru takový turista dostane klidně i desítky koček a chovatele to pak stojí ranec. O podkopávání zdraví zvířat ani nemluvím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2022 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

odberryho napsal(a):
Souhlasím s tím, že pokud mám CHS psů či koček, automaticky bych měla předpokládat, že zájemci budou chtít vidět způsob chovu. Já osobně bych si nekoupila zvíře, které předtím nevidím chovat se přirozeně v běžné domácnosti.

ALE! Očkování ani odčervení rozhodně nezastaví všechny breberky. Navíc koťata zpravidla plně očkovaná nejsou. Také se rozmáhá nešvar, že potenciální zájemci si udělají jeden víkend, kdy si naplánují návštěvu několika CHS. Stačí, aby v jedné z těch prvních bylo cokoliv (svrab, giardie, blechy, parvoviroza....) a do průseru takový turista dostane klidně i desítky koček a chovatele to pak stojí ranec. O podkopávání zdraví zvířat ani nemluvím.

A tak v kvalitní CHS snad není svrab, giardie, blechy ani parvoviróza. Nebo jsem naivní?

1.11.2022 20:32
kate17

XXX.XXX.211.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Proc by nekdo mel tahat cizi lidi uplne cizi lidi o kterych vi totalni prd k sobe do baraku do aveho vysostneho soukromi a nechat ho tam vse ocumovat protoze ce videt koťátka nebo stenatka?"

protože chovatelské prostředí významně formuje povahu, tedy kvalitu "zboží", protože chovatelské prostředí a chování všech zvířat je součástí obchodu, který chce chovatel uzavřít
proto!

hmn - Nejspíš vůbec nic nevíte o chovů psů, či koček...Potom nechápu, proč se účastníte diskuze! Chovatel musí počítat s tím, že potencionální majitelé budou chtít zvíře vidět v prostředí, ve kterém vyrůstalo. Pokud s tím má člověk problém, měl by pěstovat kaktusy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2022 20:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
hmn - Nejspíš vůbec nic nevíte o chovů psů, či koček...Potom nechápu, proč se účastníte diskuze! Chovatel musí počítat s tím, že potencionální majitelé budou chtít zvíře vidět v prostředí, ve kterém vyrůstalo. Pokud s tím má člověk problém, měl by pěstovat kaktusy.

Myslím, že jste příspěvek hmn nepochopila. Přesněji řečeno jste nepochopila, že hmn reaguje na příspěvek leithian. Se kterým nesouhlasí.

Neregistrovaný uživatel

1.11.2022 21:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.107

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak v kvalitní CHS snad není svrab, giardie, blechy ani parvoviróza. Nebo jsem naivní?

A vy vite ze kde byli než dojeli k vám?

Neregistrovaný uživatel

1.11.2022 21:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.48.107

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nesouhlasím. Pokud mám CHS psů nebo koček, s návštěvami doma musím počítat. Do ložnice netřeba. A nevím, co by mi do chovu ten jouda mohl zavléct. Snad mám zvířata očkovaná a odčervená, ne?

No tak s timhle pristupem byste mohla mit treba velice rychle a snadno chov papousku zlikvidovany pbfd a jinymi hnusy. Ono toho je dost a dost a proto ted s rusenim chovu boa taktéž přejdu na netahani lidi si dovnitr. Ted bude hlavme rok pauza s jakymkoli prodejem. Haleluja

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2022 21:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No tak s timhle pristupem byste mohla mit treba velice rychle a snadno chov papousku zlikvidovany pbfd a jinymi hnusy. Ono toho je dost a dost a proto ted s rusenim chovu boa taktéž přejdu na netahani lidi si dovnitr. Ted bude hlavme rok pauza s jakymkoli prodejem. Haleluja

..jenomže my se nebavime ani o papoušcich, ani o hradech...

1.11.2022 21:51
kate17

XXX.XXX.211.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslím, že jste příspěvek hmn nepochopila. Přesněji řečeno jste nepochopila, že hmn reaguje na příspěvek leithian. Se kterým nesouhlasí.

ano, je to možné....

1.11.2022 21:56
kate17

XXX.XXX.211.234

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No tak s timhle pristupem byste mohla mit treba velice rychle a snadno chov papousku zlikvidovany pbfd a jinymi hnusy. Ono toho je dost a dost a proto ted s rusenim chovu boa taktéž přejdu na netahani lidi si dovnitr. Ted bude hlavme rok pauza s jakymkoli prodejem. Haleluja

Vaše komentáře k chovu koček a psů postrádají smysl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 07:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslím, že jste příspěvek hmn nepochopila. Přesněji řečeno jste nepochopila, že hmn reaguje na příspěvek leithian. Se kterým nesouhlasí.

no ještěže tam mám citát, na který reaguji, že......
a i bez toho citátu by to snad mělo být jasné

no, kate 17, disciplína "čtení s pochopením" se ti evidentně vyhnula

2.11.2022 08:05
kate17

XXX.XXX.211.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no ještěže tam mám citát, na který reaguji, že......
a i bez toho citátu by to snad mělo být jasné

no, kate 17, disciplína "čtení s pochopením" se ti evidentně vyhnula

Aha, tak o to tu jde. Někoho urazit.
Kdyby psali lidé k tématu, a ne poznámky typu - disciplína "čtení s pochopením" se ti evidentně vyhnula, možná by to bylo lépe přehledné a neztrácely by se důležité komentáře mezi zbytečnými...

2.11.2022 08:44
odberryho

XXX.XXX.161.34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tak v kvalitní CHS snad není svrab, giardie, blechy ani parvoviróza. Nebo jsem naivní?

Jenže jak to jako obyčejný člověk, který si naplánuje na den několik návštěv v chovatelských stanicích, pozná? Nechá po sobě lézt koťata odevšad a je mu to jedno. Ze zdejších diskuzí je víc než patrné, že lidi mnohdy nerozeznají ani chov PP vs bezPP, natož pak rozpoznat, kdy je CHS v pořádku a kdy už se jedná o papírovou množírnu.

Takže si umím představit, jak z jednoho domu odchází manželský pár a jeden říká druhému...."tady to bylo takové divné. Nepřišlo ti, že to jedno kotě mělo rýmu? Odsud asi brát nebudeme. Teď pojedeme ještě do té za rohem a pak ve vedlejší obci a třeba se nám tam budou líbit koťata víc.". A šup....rýma je všude.

2.11.2022 09:18
Bobča

XXX.XXX.20.192

kate17 napsal(a):
Aha, tak o to tu jde. Někoho urazit.
Kdyby psali lidé k tématu, a ne poznámky typu - disciplína "čtení s pochopením" se ti evidentně vyhnula, možná by to bylo lépe přehledné a neztrácely by se důležité komentáře mezi zbytečnými...

Kate..
To proložené písmo je "okopírovaný"příspěvek,na který "hmn"reagovala..Nic proti vám..naopak!!
Samozřejmě se tu najdou "oponenti"..je to diskuse ..S tím se musí počítat

Až tu budete dýl chodit,budete se víc orientovat ...Ne každý s každým souhlasí,takže se to řeší kopírováním toho kterého příspěvku-chápete? že reaguje pak jen na něj..je to jednoduché,uvidíte

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 09:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..jenomže my se nebavime ani o papoušcich, ani o hradech...

Asi mělo být hadech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 09:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

odberryho napsal(a):
Jenže jak to jako obyčejný člověk, který si naplánuje na den několik návštěv v chovatelských stanicích, pozná? Nechá po sobě lézt koťata odevšad a je mu to jedno. Ze zdejších diskuzí je víc než patrné, že lidi mnohdy nerozeznají ani chov PP vs bezPP, natož pak rozpoznat, kdy je CHS v pořádku a kdy už se jedná o papírovou množírnu.

Takže si umím představit, jak z jednoho domu odchází manželský pár a jeden říká druhému...."tady to bylo takové divné. Nepřišlo ti, že to jedno kotě mělo rýmu? Odsud asi brát nebudeme. Teď pojedeme ještě do té za rohem a pak ve vedlejší obci a třeba se nám tam budou líbit koťata víc.". A šup....rýma je všude.

...no já nevím, ale malokdko zvládne naplánovat projetí dvou nebo tři chovatelských stanic....většinou je to tak, že jede do jedné a pak buď mu padne do oka a teprve pak si domluví návštěvu v další, většinou jsou od sebe dost vzdálené, tak by se to ani za jeden den nestihlo....můj názor a zkušenost..

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 09:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Aha, tak o to tu jde. Někoho urazit.
Kdyby psali lidé k tématu, a ne poznámky typu - disciplína "čtení s pochopením" se ti evidentně vyhnula, možná by to bylo lépe přehledné a neztrácely by se důležité komentáře mezi zbytečnými...

Ale vy jste opravdu nepochopila. Viz můj příspěvek výše. Takže "zprdnete" hmn za to, že se vás ve skutečnosti zastala.

To byl takový obecný povzdech nad tím, jak se ztrácí schopnost rozumět psanému textu. A pak vznikají tato nedorozumění.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

odberryho napsal(a):
Jenže jak to jako obyčejný člověk, který si naplánuje na den několik návštěv v chovatelských stanicích, pozná? Nechá po sobě lézt koťata odevšad a je mu to jedno. Ze zdejších diskuzí je víc než patrné, že lidi mnohdy nerozeznají ani chov PP vs bezPP, natož pak rozpoznat, kdy je CHS v pořádku a kdy už se jedná o papírovou množírnu.

Takže si umím představit, jak z jednoho domu odchází manželský pár a jeden říká druhému...."tady to bylo takové divné. Nepřišlo ti, že to jedno kotě mělo rýmu? Odsud asi brát nebudeme. Teď pojedeme ještě do té za rohem a pak ve vedlejší obci a třeba se nám tam budou líbit koťata víc.". A šup....rýma je všude.

To jo. Ale v opravdové CHS, kde jsou koťata, případně štěňata opečovávaná, je riziko nákazy prostě menší. Protože matky jsou očkované a odčervené. A tím pádem i jejich mláďata.

2.11.2022 11:49
odberryho

XXX.XXX.161.34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To jo. Ale v opravdové CHS, kde jsou koťata, případně štěňata opečovávaná, je riziko nákazy prostě menší. Protože matky jsou očkované a odčervené. A tím pádem i jejich mláďata.

S tím rozhodně souhlasím. Proto je třeba jim tam nic nezatáhnout odjinud.

2.11.2022 11:58
odberryho

XXX.XXX.161.34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...no já nevím, ale malokdko zvládne naplánovat projetí dvou nebo tři chovatelských stanic....většinou je to tak, že jede do jedné a pak buď mu padne do oka a teprve pak si domluví návštěvu v další, většinou jsou od sebe dost vzdálené, tak by se to ani za jeden den nestihlo....můj názor a zkušenost..

Já naštěstí osobní zkušenost nemám (neodchovávám), ale pár lidí z "oboru" znám. Bohužel se již opakovaně setkali s tím, že jim sama návštěva mezi řečí řekla, že už byli u X a ještě se pojedou k Y. Takže již při plánování návštěv výslovně žádají, ať ten den nikam jinam nejezdí. Kamarádka letos na jaře takto následující den po takové návštěvě řešila zvracení a průjem u poloviny koťat.

Pro mě trochu sci-fi, protože nikdy nevím, jak dlouho u jednoho chovatele budu (někdy dvě hodiny, jindy půlden) a v podstatě to dané kotě mám již vybrané a jdu se jen přesvědčit, že ano, TOHLE je ono. Nemám jich vyhlídnutých pět. Kdyby to jedno nevyšlo, teprve pak hledám jiné.

2.11.2022 12:03
lesnížínka

XXX.XXX.41.124

odberryho napsal(a):
S tím rozhodně souhlasím. Proto je třeba jim tam nic nezatáhnout odjinud.

A setkala jste se s tím někdy? Já jsem se spíš setkala s tím, že si zatáhnula kámoška do chovu psincák...z veteriny. Nic hrozného vím, ale je to pravděpodobnější. Teďka s covidem je moderní používat antibakteriální gely, tak by možná stačilo, kdyby chovatel zájemce požádal, aby si vydesinfikovali ruce, než se vrhnou na mláďátka.

2.11.2022 12:33
kate17

XXX.XXX.211.167

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale vy jste opravdu nepochopila. Viz můj příspěvek výše. Takže "zprdnete" hmn za to, že se vás ve skutečnosti zastala.

To byl takový obecný povzdech nad tím, jak se ztrácí schopnost rozumět psanému textu. A pak vznikají tato nedorozumění.

Prispevek jsem pochopila, jen jsem odpovidala jinému jmenu, prehlidla jsem se. To ale není důvod k tomu, aby nekdo vypisoval o tom, ze clovek snad neumí číst a chápat. To bychom si tady mohli rovnou opravovat hrubky - myslím si, že o to tady nejde...

2.11.2022 12:50
fikovnice

XXX.XXX.133.55

kate17 napsal(a):
Aha, tak o to tu jde. Někoho urazit.
Kdyby psali lidé k tématu, a ne poznámky typu - disciplína "čtení s pochopením" se ti evidentně vyhnula, možná by to bylo lépe přehledné a neztrácely by se důležité komentáře mezi zbytečnými...

Jenže úplně na začátku bylo to, že Vy jste nepochopila příspěvek "hmn_".
Vkládala citát...a pak v podstatě psala to, co Vy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 12:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Prispevek jsem pochopila, jen jsem odpovidala jinému jmenu, prehlidla jsem se. To ale není důvod k tomu, aby nekdo vypisoval o tom, ze clovek snad neumí číst a chápat. To bychom si tady mohli rovnou opravovat hrubky - myslím si, že o to tady nejde...

Taky si je někdy opravujeme. Když jsou opravdu do očí bijící. Nebo mění význam příspěvku.

2.11.2022 13:20
Bobča

XXX.XXX.20.192

Kate..
snažila jsem se vám to dnes v 9.18 vysvětlit netřeba se hned čertit I

..ty hrubky si tu semtam taky opravujeme..je to takové"odlehčení"
Myslím,že k tématu tu bylo napsáno hodně ...

Kromě asi jednoho člověka tu všichni psali kladně(Leithian chová hady a havěť-to je něco jiného)...stačí vám to? nikdo nikoho nechtěl urazit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 13:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

je tam to číslo.....

2.11.2022 13:34
Bobča

XXX.XXX.20.192

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
je tam to číslo.....

? ?..jaké?..jo myslíš 17?...já chtěla jen ležérně oslovit "Kejt"-to se mi líbí..

2.11.2022 14:56
kate17

XXX.XXX.211.167

fikovnice napsal(a):
Jenže úplně na začátku bylo to, že Vy jste nepochopila příspěvek "hmn_".
Vkládala citát...a pak v podstatě psala to, co Vy.

Takže naposledy : myslela jsem, že ten příspěvek, na který jsem odpovídala, psala uživatelka hmn, číst a psát umím, umím i počítat například.
Myslím si, že je úplně zbytečné řešit, kdo co jak napsal, myslel, řekl pochopil. Nikoho jsem neurazila nikoho jsem nesprdnula, jak jsem byla osočena.
Jediné o co mi jde, aby se našli lidé, kteří mají zkušenosti s chovatelkou, o které jsem psala na začátku. Bohužel, diskuze se ubírá úplně jiným směrem, což mě mrzí, ale mohla jsem to předpokládat, je to ve většině skupinách na soc. sití. Smutné.

2.11.2022 15:29
lesnížínka

XXX.XXX.41.124

kate17 napsal(a):
Takže naposledy : myslela jsem, že ten příspěvek, na který jsem odpovídala, psala uživatelka hmn, číst a psát umím, umím i počítat například.
Myslím si, že je úplně zbytečné řešit, kdo co jak napsal, myslel, řekl pochopil. Nikoho jsem neurazila nikoho jsem nesprdnula, jak jsem byla osočena.
Jediné o co mi jde, aby se našli lidé, kteří mají zkušenosti s chovatelkou, o které jsem psala na začátku. Bohužel, diskuze se ubírá úplně jiným směrem, což mě mrzí, ale mohla jsem to předpokládat, je to ve většině skupinách na soc. sití. Smutné.

Proč smutné? Lidi chodí do ,,skupin" pokecat. Není to placená poradna, ba ani neplacená. Kdo o tom něco ví, samozřejmě poradí, kdo ne, rozvine diskusi dál. Tak to prostě je. I třeba na opravování hrubek

2.11.2022 15:44
kate17

XXX.XXX.211.167

lesnížínka napsal(a):
Proč smutné? Lidi chodí do ,,skupin" pokecat. Není to placená poradna, ba ani neplacená. Kdo o tom něco ví, samozřejmě poradí, kdo ne, rozvine diskusi dál. Tak to prostě je. I třeba na opravování hrubek

Jasně, pokud si chce někdo pokecat, ať si pokecá. Tohle ale není vlákno jen na pokec, nebo se pletu?
Chtěla jsem rozklíčovat chovatele, kteří nejspíš množí...a jakým směrem se to ubralo. Kolik příspěvků v tomto vlákně je k danému tématu?
Tímto končím mnou rozjeté téma, buď se najdou lidé se zkušenostmi s danými chovateli, nebo ne. Já již do diskuze přispívat nebudu, co jsem chtěla sdělit, jsem sdělila.

2.11.2022 16:11
lesnížínka

XXX.XXX.41.124

kate17 napsal(a):
Jasně, pokud si chce někdo pokecat, ať si pokecá. Tohle ale není vlákno jen na pokec, nebo se pletu?
Chtěla jsem rozklíčovat chovatele, kteří nejspíš množí...a jakým směrem se to ubralo. Kolik příspěvků v tomto vlákně je k danému tématu?
Tímto končím mnou rozjeté téma, buď se najdou lidé se zkušenostmi s danými chovateli, nebo ne. Já již do diskuze přispívat nebudu, co jsem chtěla sdělit, jsem sdělila.

Množek je mraky, sem chodí pár lidí a že by trefili zrovna tuhle...by byla náhoda. Nevím, možná se někdo ještě najde, ale moc jich nebude.

2.11.2022 19:11
fikovnice

XXX.XXX.133.159

kate17 napsal(a):
Takže naposledy : myslela jsem, že ten příspěvek, na který jsem odpovídala, psala uživatelka hmn, číst a psát umím, umím i počítat například.
Myslím si, že je úplně zbytečné řešit, kdo co jak napsal, myslel, řekl pochopil. Nikoho jsem neurazila nikoho jsem nesprdnula, jak jsem byla osočena.
Jediné o co mi jde, aby se našli lidé, kteří mají zkušenosti s chovatelkou, o které jsem psala na začátku. Bohužel, diskuze se ubírá úplně jiným směrem, což mě mrzí, ale mohla jsem to předpokládat, je to ve většině skupinách na soc. sití. Smutné.

Vy se čílíte...a přitom to mělo úplně jednoduché řešení - stačilo napsat "Pardon, spletla jsem citaci." To se může stát každému, a já když to postřehnu, tak se omluvím a zmíním to. No nic, Vy už jste asi stejně pryč.

2.11.2022 19:13
fikovnice

XXX.XXX.133.159

"Myslím si, že je úplně zbytečné řešit, kdo co jak napsal, myslel, řekl pochopil."

Jo, a toto je dle mě kardinální a ne zbytečné...protože jak my můžeme vědět, že jste se spletla...??

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 19:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Jasně, pokud si chce někdo pokecat, ať si pokecá. Tohle ale není vlákno jen na pokec, nebo se pletu?
Chtěla jsem rozklíčovat chovatele, kteří nejspíš množí...a jakým směrem se to ubralo. Kolik příspěvků v tomto vlákně je k danému tématu?
Tímto končím mnou rozjeté téma, buď se najdou lidé se zkušenostmi s danými chovateli, nebo ne. Já již do diskuze přispívat nebudu, co jsem chtěla sdělit, jsem sdělila.

Jenže tady jsou vesměs přispěvatelé, kteří u množek nenakupují, protože vědí. Takže k vašemu tématu jsme nemohli přispět jinak než tím pokecem.

2.11.2022 19:45
kate17

XXX.XXX.135.200

fikovnice napsal(a):
"Myslím si, že je úplně zbytečné řešit, kdo co jak napsal, myslel, řekl pochopil."

Jo, a toto je dle mě kardinální a ne zbytečné...protože jak my můžeme vědět, že jste se spletla...??

Jak to můžete vědět? Napsala jsem, že je to možné....že jsem se spletla. Nicméně jste všichni pochopili, že jsem neodpovídala hmn...že. Ale stejně se to musí rozmazávat a vést o tom sáhodlouhé diskuze, mimo jé i povzdechnití typu "displína "čtení s pochopením" se ti evidentně vyhnula" Ne, to mně tedy jako povzdechnutí nepřijde....ale řeší se dokola to, že já jsem se spletla a neomluvila :(
Opravdu mi tohle přijde dost a dost zbytečné...

2.11.2022 19:51
kate17

XXX.XXX.135.200

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenže tady jsou vesměs přispěvatelé, kteří u množek nenakupují, protože vědí. Takže k vašemu tématu jsme nemohli přispět jinak než tím pokecem.

A to mi přijde zbytečné, zahlcovat téma jen povídáním o ničem. Také nenakupuji u množek, nicméně díky ifauně, jsem se dozvěděla, co jsem potřebovala.....Zadala jsem na Google jméno paní, chovku a hned mi vyskočilo, že na ifauně se to probírá. A ne, nebylo tam 70 komentářů o tom, co kdo myslel, spletl se, nebo chtěl říct..Byly tam zkrátka informace o dané chovatelce, pár lidí, co ji naletěli. Myslela jsem si, že když založím téma na její chovku koček ( tamto byla psí a jiný název ) třeba se tu shromáždí podobné informace, které budou lidi varovat.
Pokud si budu chtít jen tak pokecat, sejdu se s přáteli, nebo založím téma - pokec.
Víc asi nemám co napsat, mějte se fajn.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Takže naposledy : myslela jsem, že ten příspěvek, na který jsem odpovídala, psala uživatelka hmn, číst a psát umím, umím i počítat například.
Myslím si, že je úplně zbytečné řešit, kdo co jak napsal, myslel, řekl pochopil. Nikoho jsem neurazila nikoho jsem nesprdnula, jak jsem byla osočena.
Jediné o co mi jde, aby se našli lidé, kteří mají zkušenosti s chovatelkou, o které jsem psala na začátku. Bohužel, diskuze se ubírá úplně jiným směrem, což mě mrzí, ale mohla jsem to předpokládat, je to ve většině skupinách na soc. sití. Smutné.

Váš včerejší příspěvek 20 32, kdy jste hmn "zprdnula", protože jste se nezorientovala. Ale na tom už nesejde, nemá cenu rozmazávat. Třeba ještě zjistíte, že jsou tady vesměs lidé příjemní.

2.11.2022 20:21
lesnížínka

XXX.XXX.41.124

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Váš včerejší příspěvek 20 32, kdy jste hmn "zprdnula", protože jste se nezorientovala. Ale na tom už nesejde, nemá cenu rozmazávat. Třeba ještě zjistíte, že jsou tady vesměs lidé příjemní.

Nezjistí, ale jsem ráda, že nakonec umí pracovat s informacema

2.11.2022 20:29
kate17

XXX.XXX.135.200

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Váš včerejší příspěvek 20 32, kdy jste hmn "zprdnula", protože jste se nezorientovala. Ale na tom už nesejde, nemá cenu rozmazávat. Třeba ještě zjistíte, že jsou tady vesměs lidé příjemní.

Nemá cenu to rozmazávat, ale ještě jednou připomenout to musíte.
šichni jste pochopili, že jsem se nezorientovala v odpovědích, sami jste psali, že to přijde časem, ale stejně se o tom musí psát sloh, fakt nechápu. Opravdu se tolik nudíte? Na tohle opravdu nemám náladu, čas, ani sílu.

2.11.2022 20:32
kate17

XXX.XXX.135.200

lesnížínka napsal(a):
Nezjistí, ale jsem ráda, že nakonec umí pracovat s informacema

Přesně tak, není v mém zájmu se jakkoli angažovat, evidentně o to není zájem, dané téma se smete a zahltí zbytečným plkáním.
Škoda, pár lidí si mohlo přijít na své a nekupovat od množitelky, takhle se ty podstatné informace ztratí. Tak si zatleskejte

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2022 20:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Přesně tak, není v mém zájmu se jakkoli angažovat, evidentně o to není zájem, dané téma se smete a zahltí zbytečným plkáním.
Škoda, pár lidí si mohlo přijít na své a nekupovat od množitelky, takhle se ty podstatné informace ztratí. Tak si zatleskejte

Opět jste nepochopila, Tady pláčete na špatném hrobě. My všichni víme, že od množitelky se nekupuje. A několikrát to zaznělo. Neboli účel splněn.

2.11.2022 21:46
Bobča

XXX.XXX.20.192

kate17 napsal(a):
Přesně tak, není v mém zájmu se jakkoli angažovat, evidentně o to není zájem, dané téma se smete a zahltí zbytečným plkáním.
Škoda, pár lidí si mohlo přijít na své a nekupovat od množitelky, takhle se ty podstatné informace ztratí. Tak si zatleskejte

Kate17..Tak na tohle musím odpovědět-už jsem fakt nechtěla fandila jsem vám......Jsou tu přispěvatelky z CELÉ republiky !! ..ne každý zná tu konkrétní paní-vidíte,že tady ji nikdo vlastně nezná...tak aspoň napsaly,jak by to u správného chovatele mělo probíhat...Mohly třeba mlčet..ale takhle se aspoň angažovaly,jak by to asi mělo vypadat-to předání zvířátek...

Myslím,že ty vaše poslední reakce byly zbytečné-fakt "Kejt"..(Kate17)
evidentně tu není nikdo,kdo tu paní zná....ale i tak se snažily...vadilo vám to až tak moc??

2.11.2022 22:17
kate17

XXX.XXX.135.200

Bobča napsal(a):
Kate17..Tak na tohle musím odpovědět-už jsem fakt nechtěla fandila jsem vám......Jsou tu přispěvatelky z CELÉ republiky !! ..ne každý zná tu konkrétní paní-vidíte,že tady ji nikdo vlastně nezná...tak aspoň napsaly,jak by to u správného chovatele mělo probíhat...Mohly třeba mlčet..ale takhle se aspoň angažovaly,jak by to asi mělo vypadat-to předání zvířátek...

Myslím,že ty vaše poslední reakce byly zbytečné-fakt "Kejt"..(Kate17)
evidentně tu není nikdo,kdo tu paní zná....ale i tak se snažily...vadilo vám to až tak moc??

Nevadí mi, že paní nikdo nezná. Možná to třeba nebude tak hrozná množitelka, protože jinak by tu ty příspěvky o ní byly. Když jsem si to dokázala zjistit a najít o ní já ( google- ifauna), myslím že by to zvládlo spousta lidí.
Nevadilo mi ani, že lidé píší, jak by to mělo u dobrých chovatelů vypadat, to je fajn. Já to samozřejmě vím, a proto, že se mi to u paní nezdálo, obrátila jsem se sem, abych informovala, ev. našla další lidi, co s ní mají zkušenosti.
Co mi ale vadí je, že od včerejšího večera se neřeší nic jiného, než že jsem někoho sprdnula, protože nerozumím psanému slovu?!
Úplně zbytečné plkání. Nemám čím přispět do diskuze - tak si ASPOŇ pokecám o něčem jiným, nebo na odlehčenou opravím někomu hrubky. Ty hrubky, vím že to je sranda, ale nenapadlo by mě to. Proč proboha? Pokud někdo píše k tématu a holt mu nebylo z hůry dáno a píše hrubky? Tím takového člověka akorát otrávíte a zrovna to je třeba člověk, který má to srdce a chce dělat dobrou věc...
Nevadí mi se seznámit, pokecat, předat zkušenosti - ale potom tedy v jiném příspěku- třeba nazvaném - noví členové :)

2.11.2022 22:36
lesnížínka

XXX.XXX.41.124

kate17 napsal(a):
Nevadí mi, že paní nikdo nezná. Možná to třeba nebude tak hrozná množitelka, protože jinak by tu ty příspěvky o ní byly. Když jsem si to dokázala zjistit a najít o ní já ( google- ifauna), myslím že by to zvládlo spousta lidí.
Nevadilo mi ani, že lidé píší, jak by to mělo u dobrých chovatelů vypadat, to je fajn. Já to samozřejmě vím, a proto, že se mi to u paní nezdálo, obrátila jsem se sem, abych informovala, ev. našla další lidi, co s ní mají zkušenosti.
Co mi ale vadí je, že od včerejšího večera se neřeší nic jiného, než že jsem někoho sprdnula, protože nerozumím psanému slovu?!
Úplně zbytečné plkání. Nemám čím přispět do diskuze - tak si ASPOŇ pokecám o něčem jiným, nebo na odlehčenou opravím někomu hrubky. Ty hrubky, vím že to je sranda, ale nenapadlo by mě to. Proč proboha? Pokud někdo píše k tématu a holt mu nebylo z hůry dáno a píše hrubky? Tím takového člověka akorát otrávíte a zrovna to je třeba člověk, který má to srdce a chce dělat dobrou věc...
Nevadí mi se seznámit, pokecat, předat zkušenosti - ale potom tedy v jiném příspěku- třeba nazvaném - noví členové :)

Dobrá, tak ještě jednou. Je to DISKUSE. Nemoderovaná, takže si může kdo chce, psát co chce. Vy jste jako první sprdnula mě, že nerozumím psanému textu..pokud vím. Podruhé jste sprdnula Hmn, ovšem plakala jste na špatném hrobě. A teď tady celkem zbytečně kopete kolem sebe. Úplně zbytečné plkání je i to vaše, páč už jste třikrát napsala, že tu končíte.

2.11.2022 22:47
kate17

XXX.XXX.135.200

lesnížínka napsal(a):
Dobrá, tak ještě jednou. Je to DISKUSE. Nemoderovaná, takže si může kdo chce, psát co chce. Vy jste jako první sprdnula mě, že nerozumím psanému textu..pokud vím. Podruhé jste sprdnula Hmn, ovšem plakala jste na špatném hrobě. A teď tady celkem zbytečně kopete kolem sebe. Úplně zbytečné plkání je i to vaše, páč už jste třikrát napsala, že tu končíte.

Vám konkrétně jsem napsala, že jste ASI špatně pochopila text....a na konci mé zprávy byl smějící se smajlík, jakože vše dobré. To berete jako sprdnutí? Aha, tak to jo :)))

2.11.2022 22:50
kate17

XXX.XXX.135.200

lesnížínka napsal(a):
Dobrá, tak ještě jednou. Je to DISKUSE. Nemoderovaná, takže si může kdo chce, psát co chce. Vy jste jako první sprdnula mě, že nerozumím psanému textu..pokud vím. Podruhé jste sprdnula Hmn, ovšem plakala jste na špatném hrobě. A teď tady celkem zbytečně kopete kolem sebe. Úplně zbytečné plkání je i to vaše, páč už jste třikrát napsala, že tu končíte.

A ano, i moje zprávy jsou plkání, jsem si toho vědoma. Jsem si taky vědoma toho, že tenhle příspěvek nikomu nepomůže, bohužel. Diskuze to bezesporu je, ale tady jde o zvířata, nejsme na pavlači, téma příspěvku je množírna...Ale evidentně se chcete radši pitvat v tom, kdo co napsal, kdo co jak myslel, nemyslel, nedomyslel

3.11.2022 08:56
Bobča

XXX.XXX.20.192

tak už se na to holky vyprdněte

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.11.2022 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Nevadí mi, že paní nikdo nezná. Možná to třeba nebude tak hrozná množitelka, protože jinak by tu ty příspěvky o ní byly. Když jsem si to dokázala zjistit a najít o ní já ( google- ifauna), myslím že by to zvládlo spousta lidí.
Nevadilo mi ani, že lidé píší, jak by to mělo u dobrých chovatelů vypadat, to je fajn. Já to samozřejmě vím, a proto, že se mi to u paní nezdálo, obrátila jsem se sem, abych informovala, ev. našla další lidi, co s ní mají zkušenosti.
Co mi ale vadí je, že od včerejšího večera se neřeší nic jiného, než že jsem někoho sprdnula, protože nerozumím psanému slovu?!
Úplně zbytečné plkání. Nemám čím přispět do diskuze - tak si ASPOŇ pokecám o něčem jiným, nebo na odlehčenou opravím někomu hrubky. Ty hrubky, vím že to je sranda, ale nenapadlo by mě to. Proč proboha? Pokud někdo píše k tématu a holt mu nebylo z hůry dáno a píše hrubky? Tím takového člověka akorát otrávíte a zrovna to je třeba člověk, který má to srdce a chce dělat dobrou věc...
Nevadí mi se seznámit, pokecat, předat zkušenosti - ale potom tedy v jiném příspěku- třeba nazvaném - noví členové :)

Znovu - tady příspěvky o paní nejsou, protože tu NIKDO u množitelů nekupuje. Tudíž se se s takovou "chovatelkou" ani nesetkal. A i kdybych si ji vygůglila, tak stejně nemám potřebu sem psát a varovat ostatní. Protože viz výše - tady už to VÍME:

3.11.2022 11:22
kate17

XXX.XXX.211.87

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Znovu - tady příspěvky o paní nejsou, protože tu NIKDO u množitelů nekupuje. Tudíž se se s takovou "chovatelkou" ani nesetkal. A i kdybych si ji vygůglila, tak stejně nemám potřebu sem psát a varovat ostatní. Protože viz výše - tady už to VÍME:

A to je ono, nemáte potřebu psát a varovat ostatní...tudíž vám je nejsoíš jedno, co se děje. Mně to rozhodně jedno není a kdyby můj příspěvek varoval alespoň jednoho člověka, budu ráda.
Vy si snad myslíte, že mám dojem, že se zde kupují zvířata od množitelů???
Na psí diskuz jsem se dozvěděla, že to jsou množitelé, přesvědčila jsem se na vlastní oči. Ovšem kočky nechová pod Grandbor, ale Holyboy, proto jsem měla tu potřebu to sem napsat....ale dle vás jsem udělala chybu, protože tady NIKDO přece od množek nenakupuje...

3.11.2022 11:42
kate17

XXX.XXX.211.87

Bobča napsal(a):
tak už se na to holky vyprdněte

Ano, nechám diskuzi smazat, tohle nemá smyl.
Když není k pochopení, že dané téma se zanáší zbytečnými komentáři, které nejsou k tématu.
Neznamená, že když doposud nikdo nenapsal zkušenosti s chovatelkou, že je nemá. Je to tady pár dní, třeba by se našel někdo časem a moje informace by mu pomohly v rozhodování. O to šlo.
A poznámky - tady nikdo u množitelů nenakupuje, to už je směšný. Já též nenakupuji u množitelů, ale přesto mě to sem zavedlo - na základě zadání jména na google. Dvky tomu jsem se zde, na Ifauně, dozvěděla pro mne dulezite informace - nutno podotknout, že příspěvek nebyl zahlcený zbytečnými příspěvky, jako tenle.
Bohužel je to i v jiných příspěvcích - otevřu téma " třetí víčko" a první co čtu je, že paní uklízí barák a pak jde nakoupit...Jako sorry, ale to je fakt moc.
Chápu, že spousta lidí si potřebuje povídat, ale rozum mi nebere to, proč si nepovídají ve skupině k tomu určené, nazvané třeba pokec...Pokud vlezu do vlákna !třetí víčko", předpokládala bych, že se tam dozvím nějaké info o dané problematice a ne co bude kdo dneska vařit...
To je celý.

3.11.2022 11:50
Bobča

XXX.XXX.20.192

to je ale už slovíčkaření ...proč se k tomu pořád vracíte?prostě je tady ty vaše "množitele"nikdo nezná a tím to končí...To už je jen zbytečné rozčilování se

není jim to jedno!!pořád se to tu opakuje v různých vláknech-moře let...nenakupují,protože to tu už jedna od druhé zná za ty roky tady-byla tu různá varování o dalších-jiných množkách..a stejně se lidi nepoučí a nakupují u nich..tak proč se pořád dokola rozčilovat?

A já už končím

3.11.2022 11:54
Bobča

XXX.XXX.20.192

vlezu do vlákna !třetí víčko", předpokládala bych, že se tam dozvím nějaké info o dané problematice a ne co bude kdo dneska vařit...

začátek "víček"je k tématu....dost dlouho a pak se to zvrtlo na pokec...nikomu neškodíme...berete všechno asi moc vážně..vaše vlákno tam nechte pro případné další....

3.11.2022 11:58
rapotacka11

XXX.XXX.224.161

za ty roky tady-byla tu různá varování o dalších-jiných množkách..a stejně ...

Nic se nezmění, není vůle.
Ale ne tady.
Tady už víme, že je vše marné
a vás to život taky naučí....

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.11.2022 12:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
A to je ono, nemáte potřebu psát a varovat ostatní...tudíž vám je nejsoíš jedno, co se děje. Mně to rozhodně jedno není a kdyby můj příspěvek varoval alespoň jednoho člověka, budu ráda.
Vy si snad myslíte, že mám dojem, že se zde kupují zvířata od množitelů???
Na psí diskuz jsem se dozvěděla, že to jsou množitelé, přesvědčila jsem se na vlastní oči. Ovšem kočky nechová pod Grandbor, ale Holyboy, proto jsem měla tu potřebu to sem napsat....ale dle vás jsem udělala chybu, protože tady NIKDO přece od množek nenakupuje...

Stále nechápete. A nevíte, že v 99% tady začnou psát lidi až POTÉ, co nalítli. Stačí si projít vlákna za poslední něsíce. Osvěta tady běží už dlouho, ale ...

3.11.2022 14:24
kate17

XXX.XXX.211.87

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Stále nechápete. A nevíte, že v 99% tady začnou psát lidi až POTÉ, co nalítli. Stačí si projít vlákna za poslední něsíce. Osvěta tady běží už dlouho, ale ...

I když začnou psát lidé, co již nalítli...Pořád bude dost informací. Já jsem třeba nenalítla - díky ifauně a selskému rozumu :)

3.11.2022 14:27
kate17

XXX.XXX.211.87

rapotacka11 napsal(a):
za ty roky tady-byla tu různá varování o dalších-jiných množkách..a stejně ...

Nic se nezmění, není vůle.
Ale ne tady.
Tady už víme, že je vše marné
a vás to život taky naučí....

Život mne toho naučil mnoho :)
Říkala jsem si, že když jsem schopná já se zorientovat a najít si dané info, můžou to dokázat jiní lidé, to je celé :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.11.2022 14:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

kate17 napsal(a):
Život mne toho naučil mnoho :)
Říkala jsem si, že když jsem schopná já se zorientovat a najít si dané info, můžou to dokázat jiní lidé, to je celé :)

Ne úplně. Jinak by tady nepsali zoufalci, že poslali kamsi do Afriky 80 000 a štěně pořád nikde.

5.11.2022 10:47
fikovnice

XXX.XXX.133.52

kate17 napsal(a):
Ano, nechám diskuzi smazat, tohle nemá smyl.
Když není k pochopení, že dané téma se zanáší zbytečnými komentáři, které nejsou k tématu.
Neznamená, že když doposud nikdo nenapsal zkušenosti s chovatelkou, že je nemá. Je to tady pár dní, třeba by se našel někdo časem a moje informace by mu pomohly v rozhodování. O to šlo.
A poznámky - tady nikdo u množitelů nenakupuje, to už je směšný. Já též nenakupuji u množitelů, ale přesto mě to sem zavedlo - na základě zadání jména na google. Dvky tomu jsem se zde, na Ifauně, dozvěděla pro mne dulezite informace - nutno podotknout, že příspěvek nebyl zahlcený zbytečnými příspěvky, jako tenle.
Bohužel je to i v jiných příspěvcích - otevřu téma " třetí víčko" a první co čtu je, že paní uklízí barák a pak jde nakoupit...Jako sorry, ale to je fakt moc.
Chápu, že spousta lidí si potřebuje povídat, ale rozum mi nebere to, proč si nepovídají ve skupině k tomu určené, nazvané třeba pokec...Pokud vlezu do vlákna !třetí víčko", předpokládala bych, že se tam dozvím nějaké info o dané problematice a ne co bude kdo dneska vařit...
To je celý.

"Víčko" vzniklo tak, že se tam řešil nějaký problém. Poté, co se vyřešil, vzniklo z toho plkací vlákno - hlavně 3 holek, ale občas se přidávají i jiní...

Popravdě tím, že to může číst úplně každý, jsem už asi stokrát přemýšlela nad tím, proč si holky nevytvoří uzavřenou skupinu třeba na FB (mimochodem by se tím vyhnuly mnoha výpadům a urážkám), ale proti gustu žádný dišputát...a my ostatní se aspoň občas můžeme přidat.

5.11.2022 11:33
Bobča

XXX.XXX.20.192

Já FB nemám,nechci ho ani,a pokud to nevadí Fauně,mě to vůbec nevadí,kdo to čte..Mě to prostě pomáhá v mé samotě a to je podstatné

5.11.2022 12:57
lesnížínka

XXX.XXX.41.234

Bobča napsal(a):
Já FB nemám,nechci ho ani,a pokud to nevadí Fauně,mě to vůbec nevadí,kdo to čte..Mě to prostě pomáhá v mé samotě a to je podstatné

Tak jasně, Jana má pravdu, ale FB taktéž nemám, ani mít nikdy nebudu. A co se tak důležitého kdo dočte: jak stříhám živé ploty, jak je mi hnusné vedro a jak jsem momentálně zdechlá? No když to někoho potěší prosím, mě je to šumák Těžko to bude někoho zajímat život cizí baby s poměrně nudným životem. Na to jsou právě ty FB, kam se dává jen to super a cool

5.11.2022 13:46
fikovnice

XXX.XXX.135.141

lesnížínka napsal(a):
Tak jasně, Jana má pravdu, ale FB taktéž nemám, ani mít nikdy nebudu. A co se tak důležitého kdo dočte: jak stříhám živé ploty, jak je mi hnusné vedro a jak jsem momentálně zdechlá? No když to někoho potěší prosím, mě je to šumák Těžko to bude někoho zajímat život cizí baby s poměrně nudným životem. Na to jsou právě ty FB, kam se dává jen to super a cool

...a tak víš, že občas je to vlákno konfliktní...

5.11.2022 14:26
lesnížínka

XXX.XXX.41.234

fikovnice napsal(a):
...a tak víš, že občas je to vlákno konfliktní...

Jistě, ale ti lidé tam už za tím účelem jdou, to přece všichni víme. A jsou to pořád jedny a tytéž osoby. Nikdo nový, cizí tam ještě nevezl a nezačal se navážet do ,,místních".

Přidejte reakci

Přidat smajlík