Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.3.2023 12:38
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

Ahoj všichni milovníci koček. Mám 7mi měsíčního kocourka.

Původní majitelka nám kocourka předávala až ve 4 měsících, protože prý ho zřejmě některé ze společně žijících zvířátek škráblo do oka, docházeli údajně na veterinu, kde do oka dávali fosforeskující látku a sledovalo se, až se uzdraví..

Když byl údajně “zdravý” a propuštěn z péče veterináře, přivezli jsme si ho domů. Slzelo mu stále jedno očičko, jak původní majitelka popisovala. Přišlo mi však, že má spíše rýmu (než že by šlo o doléčené škrábnutí oka), protože navíc také i “chrápal” při spaní, občas pšikal a občas slízával tekutý sopílek z nosíku. Vyčávala jsem, zda se tedy stav bude po “doléčení” dále zlepšovat, když byl údajně z péče veterináře již propuštěn s tím, že je zdravý. Předpokládala jsem, že ať už byl léčen s čímkoli, nejspíše ještě příznaky postupně vymizí.

Stav se dále nezhoršoval, ale dlouho se také ani nelepšil a tak jsem navštívila svého veterináře a kocourek měl opravdu tou dobou zánět spojivek a rýmu.

Pan doktror nám naordinoval Ophtalko-Framykoinovou mast do oka po 12ti hodinách a píchnul antibiotika (netuším značku). Další den jsme si dojeli pro další injekci, dnes pro další (tentokrát již ne pro jednodenní, ale pro 4-denní, aby nám vydržela do pondělí, kdy bude ordinace opět otevřena)..

Můj dotaz zní: Myslíte, že nevadí, že kocourek dostával injekce každý den a teď má dostat další až za čtyři dny? Nějak mne nenapadlo, se na to zeptat. A tušíte někdo prosím, kolik injekcí by mohl být základ antibiotik, které se dobrat každopádně musí a kolik třeba potom dalších dávek už je volitelných podle stavu nemoci? Případně jaká je zhruba cena těch injekcí, abych věděla, co mne tak asi na konci čeká?

BTW, mám to k panu doktorovi přece jen cca 40 km, ale chci jezdit tam, protože on je za mne nejlepší a moje BMW zatím stále ještě nechce jezdit zadarmo a netuším, na jak dlouho může být léčba a co na konci budu platit, tak by mne jakýkoli nástřel ceny (počet injekcí) celkem i zajímal 🙈😅😬 Zatím jsme platili jen antibiotickou mast..

Předem děkuji za vaše názory a zkušenosti ❤️

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2023 13:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

SuzanneSabik napsal(a):
Ahoj všichni milovníci koček. Mám 7mi měsíčního kocourka.

Původní majitelka nám kocourka předávala až ve 4 měsících, protože prý ho zřejmě některé ze společně žijících zvířátek škráblo do oka, docházeli údajně na veterinu, kde do oka dávali fosforeskující látku a sledovalo se, až se uzdraví..

Když byl údajně “zdravý” a propuštěn z péče veterináře, přivezli jsme si ho domů. Slzelo mu stále jedno očičko, jak původní majitelka popisovala. Přišlo mi však, že má spíše rýmu (než že by šlo o doléčené škrábnutí oka), protože navíc také i “chrápal” při spaní, občas pšikal a občas slízával tekutý sopílek z nosíku. Vyčávala jsem, zda se tedy stav bude po “doléčení” dále zlepšovat, když byl údajně z péče veterináře již propuštěn s tím, že je zdravý. Předpokládala jsem, že ať už byl léčen s čímkoli, nejspíše ještě příznaky postupně vymizí.

Stav se dále nezhoršoval, ale dlouho se také ani nelepšil a tak jsem navštívila svého veterináře a kocourek měl opravdu tou dobou zánět spojivek a rýmu.

Pan doktror nám naordinoval Ophtalko-Framykoinovou mast do oka po 12ti hodinách a píchnul antibiotika (netuším značku). Další den jsme si dojeli pro další injekci, dnes pro další (tentokrát již ne pro jednodenní, ale pro 4-denní, aby nám vydržela do pondělí, kdy bude ordinace opět otevřena)..

Můj dotaz zní: Myslíte, že nevadí, že kocourek dostával injekce každý den a teď má dostat další až za čtyři dny? Nějak mne nenapadlo, se na to zeptat. A tušíte někdo prosím, kolik injekcí by mohl být základ antibiotik, které se dobrat každopádně musí a kolik třeba potom dalších dávek už je volitelných podle stavu nemoci? Případně jaká je zhruba cena těch injekcí, abych věděla, co mne tak asi na konci čeká?

BTW, mám to k panu doktorovi přece jen cca 40 km, ale chci jezdit tam, protože on je za mne nejlepší a moje BMW zatím stále ještě nechce jezdit zadarmo a netuším, na jak dlouho může být léčba a co na konci budu platit, tak by mne jakýkoli nástřel ceny (počet injekcí) celkem i zajímal 🙈😅😬 Zatím jsme platili jen antibiotickou mast..

Předem děkuji za vaše názory a zkušenosti ❤️

Promiňte, ale to opravdu nemáte jinou fotku?

Tady chodí i děti.

Ano, existují depotní ATB. Na ostatní vám neodpovím, počet injekcí záleži na vývoji zdravotního stavu. A cenu si určuje každý vet sám.

2.3.2023 13:49
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

Zatím moc fotek nemám a neshledávám fotografii ani nějak závadnou, nebo nepřístupnou dětem. Můj běžný outfit. A můj kocourek běžně oblečení nenosí 🤷🏼‍♀️😃

Každopádně mnohokrát děkuji za vaši reakci. Tedy zřejmě několikadenní odstup vadit nebude, okey, toto mne uklidnilo..

Co se týče počtu dávek.. Je asi každému z nás jasné, že počet injekcí se bude lišit dle vývoje kocourkova stavu.. Avšak vzhledem k tomu, že vím, že při antibiotické léčbě je vždy dána nějaká základní hodnota (počet dávek, či délka podávání na dny), by mne zajímalo, jaká tak asi je zhruba základní délka léčby, kterou je nutno podat každopádně, i kdyby již příznaky nemoci patrné nebyly..

Co se týče ceny, tak alespoň nějaký hrubý nástřel ceny jedné injekce by mi stačil. 100,- 500,- 1000,- 1500,- 2000,- či víc?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2023 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

SuzanneSabik napsal(a):
Zatím moc fotek nemám a neshledávám fotografii ani nějak závadnou, nebo nepřístupnou dětem. Můj běžný outfit. A můj kocourek běžně oblečení nenosí 🤷🏼‍♀️😃

Každopádně mnohokrát děkuji za vaši reakci. Tedy zřejmě několikadenní odstup vadit nebude, okey, toto mne uklidnilo..

Co se týče počtu dávek.. Je asi každému z nás jasné, že počet injekcí se bude lišit dle vývoje kocourkova stavu.. Avšak vzhledem k tomu, že vím, že při antibiotické léčbě je vždy dána nějaká základní hodnota (počet dávek, či délka podávání na dny), by mne zajímalo, jaká tak asi je zhruba základní délka léčby, kterou je nutno podat každopádně, i kdyby již příznaky nemoci patrné nebyly..

Co se týče ceny, tak alespoň nějaký hrubý nástřel ceny jedné injekce by mi stačil. 100,- 500,- 1000,- 1500,- 2000,- či víc?

No, my se do školy oblíkáme jinak.

Ani nástřel, když nevíte "značku" injekce.

2.3.2023 15:44
Doron

XXX.XXX.5.11

Tak tomu veterináři zavolejte a zeptejte se.
Jezdit tam nemusíte:).

2.3.2023 17:57
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

Čekala jsem spíše komentáře od lidí, co třeba měli podobně nemocnou kočičku a podělili by se o svůj vlastní konkrétní příběh a jejich zkušenosti. Nebo komenty od lidí, kteří o tom něco vědí. Ne že bych kvůli tomu musela nutně honem volat na veterinu 😁

Ale máte pravdu, asi si to raději opravdu zjistím až od pana doktora, než se ptát zrovna tady 😃

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2023 18:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

SuzanneSabik napsal(a):
Čekala jsem spíše komentáře od lidí, co třeba měli podobně nemocnou kočičku a podělili by se o svůj vlastní konkrétní příběh a jejich zkušenosti. Nebo komenty od lidí, kteří o tom něco vědí. Ne že bych kvůli tomu musela nutně honem volat na veterinu 😁

Ale máte pravdu, asi si to raději opravdu zjistím až od pana doktora, než se ptát zrovna tady 😃

víte,

ono se to nedá říct. nevíte název přípravku, my tady neznáme toho anonymního doktora a výsledná cena je výslednicí těchto dvou neznámých, smluvní cena za úkon plus cena materiálu

a neřeknu vám ani, jak dlouho budete léčit. možná bude v pondělí vyléčeno, možná to bude chronický doživotní problém.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2023 18:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Čekala jsem spíše komentáře od lidí, co třeba měli podobně nemocnou kočičku a podělili by se o svůj vlastní konkrétní příběh a jejich zkušenosti."

kočičí rýma mi proběhla smečkou, na veterinu byli tři z devíti
veterináře, který řešil kocoura, radši komentovat nebudu
se dvěma holkami jsem byla u jiné vetky, atb injekčně "dlouhodobá"
bylo vyřešeno
cenu si nepamatuji a byla by na nic, protože to jsou tak 2-3 roky zpět a ceny byly zcela jinde
a např. tahle vetka měla za nějaké konkrétní ošetření cenu X, její exmanžel za zcela totéž v sousední vesnici 2X,a klinika ve městě asi tak 4X
takže tak.....

jediná relevantní informace o ceně je ta z té konkrétní veteriny

2.3.2023 19:02
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

@bodlinka Nechápu komentáře podobného typu 😳

Stále se tu ptám pouze na hrubý nástřel ceny jedné injekce antibiotik. Všeobecně, od - do. Nástřel... Zda je to například v řádech stovek nebo v řádech tisícikorun. Ceny úkonů mého veterináře tu také neřeším. Proto ho ani nezmiňuji. Neřeším ani výslednou cenu, kterou zaplatím v součtu se vším všudy. Neptám se na délku léčby mého kocoura. To zatím jistě neví ani můj veterinář, pokud nemá věšteckou kouli 😉😃 To vše je v rukou mého veterináře, kterému plně důvěřuji a pro za ním pojedu kdykoli i nehledě na cenu. Šlo pouze o mou pro představu ohledně antibiotik. Základní doby užívání různých značek, když vše probíhá hladce a podobně..

A také mne zajímají konkrétní případy lidí, co si něčím podobným procházeli a jejich příběhy případně. Momentálně se můj kocour už zdá být cajk, ale uvidíme.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2023 19:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

SuzanneSabik napsal(a):
@bodlinka Nechápu komentáře podobného typu 😳

Stále se tu ptám pouze na hrubý nástřel ceny jedné injekce antibiotik. Všeobecně, od - do. Nástřel... Zda je to například v řádech stovek nebo v řádech tisícikorun. Ceny úkonů mého veterináře tu také neřeším. Proto ho ani nezmiňuji. Neřeším ani výslednou cenu, kterou zaplatím v součtu se vším všudy. Neptám se na délku léčby mého kocoura. To zatím jistě neví ani můj veterinář, pokud nemá věšteckou kouli 😉😃 To vše je v rukou mého veterináře, kterému plně důvěřuji a pro za ním pojedu kdykoli i nehledě na cenu. Šlo pouze o mou pro představu ohledně antibiotik. Základní doby užívání různých značek, když vše probíhá hladce a podobně..

A také mne zajímají konkrétní případy lidí, co si něčím podobným procházeli a jejich příběhy případně. Momentálně se můj kocour už zdá být cajk, ale uvidíme.

u kočky v řádech stovek

nic bližšího se fakt říct nedá

2.3.2023 19:11
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

@hmn_ Velice děkuji za váš komentář. Ano, tak nějak jsem si představovala komentáře zde 🙏🏻

Úplně vám rozumím. Dříve jsem měla s veterináři opravdu špatné zkušenosti. Nyní mám již však za ty roky veterináře, který ví co dělá a moc si ho vážím.

Tak to tak vypadá, že ta kočičí rýma umí pěkně potrápit :/

2.3.2023 19:18
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

@bodlinka Výborně. Slovo do pranice.. Mnohokrát díky. Kdysi jsem měla jorkšíra a když onemocněl, tam to bylo opravdu šílené. Dala jsem za léčbu celkem cca 50 000 a výsledek? Zemřel.. 🤦🏼‍♀️ Ale to byla fakultní nemocnice, tam je to asi pochopitelné s těmi cenami. Spíše zamrzí, když dáte takové peníze a vašemu miláčkovi to stejně nepomůže, přestože vám řeknou, že to vidí pozitivně a pak vám ho předávají v pytli a chtějí po vás tuto sumu. To zamrzí..

2.3.2023 19:56
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

Tak mi to nedalo a jela jsem si pro info. V ordinaci byl zrovna syn pana doktora. Řekl mi, že pokud chci již nyní zaplatit, tak cena za injekce je nyní 170,- celkem 😮 Chvíli jsem nevěděla, jestli to myslí opravdu vážně..

Nevím základní dobu užívání našich antibiotik, ale vypadá to, že to nejspíš bude tak, že minimální doba je týden. Dostali jsme prý 2x jednodenní penicilinovou injekci a pak jinou injekci, která působí po 4 dny. Názvy mám zapsané. No v pondělí (sedmý den antibiotické léčby) se prý uvidí, jestli kocourek dostane další, ale že to vypadalo, že by už ani nemusel. Pouze možná tedy ještě jednu injekci v to pondělí ještě dáme, spíš pro jistotu, aby jsme to nepodcenili..

Můj veterinář je tedy opravdu třída! ❤️

Snad to třeba někomu pomůže 😊

Jinak kdyby jste se chtěli podělit o vaše zkušenosti s kočičí rýmou, jak to probíhalo u vás, jaké byly komplikace, ráda si přečtu..

Všem děkuji za komentáře a přidávám ještě fotografii mých dvou RagDollek..

3.3.2023 10:10
Bobča

XXX.XXX.20.192

Můj kocour měl taky poraněné oko,opthalmo-framykoin mu pomohl,do toho prý zánět v krku-já to nepoznala-vetka pohmatem(kocournemohl jíst pevné,jen vylizoval šťávu z kapsiček)..Já dala před 3 lety v Olomouci za injekci ATB +vyšetření 800,za 2 dny další injekce 400..
Ještě ten den utekl(naštěstí očkovaný)..ale po měsíci se našel-zdravý..

Píšu to jen k těm různým cenám ..všude to mají jinak..si myslím

Tu první fotku bych spíš volila fotku kočky zepředu..hlavně to očko...Jinak ty "ragdolky" jsou krásné

3.3.2023 22:24
SuzanneSabik

XXX.XXX.23.123

@Bobča
Děkuji za komentář a sdílení vašich zkušeností ohledně nemoci i cen injekcí. Ano, ta mastička je zázrak. Obyčejné oční kapky jsou zde k ničemu..

Jsem ráda, že vše dobře dopadlo a váš kocourek se neztratil a uzdravil se 🤗

Fotku očička jsem sem úmyslně nedávala z toho důvodu, abych se tu vyhnula “odborným” diagnózám na dálku 😊 Můj pan doktor ví, co dělá. Nedám na něj dopustit 😉 Ale i tak, na očičkách nebylo na pohled vidět nic. Jen mu to jedno stále slzelo, ale žádný hnis ani nic podobného, spíše rýma a chrapot při dýchání 🤷🏼‍♀️

Přidejte reakci

Přidat smajlík