Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18
Zdravím,
jsem začátečník a pátrám, mám v plánu mít střední plemena, Bu a Kal. Popravdě nevynikám ani já, ani manžel stolařinou, takže kdybychom stavěli králikárnu bůh ví jak by to dopadlo, a jestli bych se vůbec dočkala, navíc materiál bychom asi kupovali např. Dřevotrust atd... takže finančně taky nic moc. Objevila jsem tuto králikárnu, líbí se mi, ale mám pocit že velikost kotce 70x60x50 cm (dxhxv) jsou prostě málo, hledala jsem na netu a všude píšou že rozměr by měl být 80x70x60 cm, ovšem inzerent mi napsal, že králíky chová sám a že to bohatě stačí, tak nevím. Samozřejmě je mi jasné, že prodat chce každý... proto se ptám Vás zkušených, šli byste do něčeho takového? Nebo je to celé na prd?
Děkuji za slušné odpovědi.
přikládám odkaz na inzerát králikárny
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/77552197/Kralikarna-6-kotcu.php.
Podle mého názoru je to malé. Jako žít tam budou moci určitě, otázka je, jak jim tam bude. Mám pro chovné samice kotce 80 x 160, výška 70 a klidně bych jim dopřála i víc. Jsou směska statného vzrůstu, okolo 6 kg určitě. Jinak mám králíky ve voliérách cca 140 x 140 x 140 (pořízeno levně z vyřazených kovových dílců), Kaliforňák samec má kotec 80 x 120 x 80 výšky.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18
Hmmm tak to je hodně blbé, když se někdo nebojí tvrdit že to bohatě stačí, samozřejmě že v tom přežijí, protože jim nic jiného nezbyde, ale nechi být chovatel/trapitel, králikárnu kupovat tedy nebudu a budu trvat na tom, aby byli kotce minimálně těch 80x70x60 pro jednoho, pro samici s maldými samozřejmě 1x větší.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18
ovcezkopce
napsal(a):