Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

8.9.2017 11:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Krásný den "králikáři"

jdu za Vámi s dotazem, jelikož jsem začátečník, tak mě tady asi budete mít často mám možnost (snad ještě) koupit jetelinové seno, je tam 90% jeteliny a pak zbytek nějaká trává, zajímá mě zda to můžu koupit pro králíky, jestli je to vhodné, když je to téměř jen jetelina.
Děkuji za odpověď.
Eva.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2017 11:10

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Krásný den "králikáři"

jdu za Vámi s dotazem, jelikož jsem začátečník, tak mě tady asi budete mít často mám možnost (snad ještě) koupit jetelinové seno, je tam 90% jeteliny a pak zbytek nějaká trává, zajímá mě zda to můžu koupit pro králíky, jestli je to vhodné, když je to téměř jen jetelina.
Děkuji za odpověď.
Eva.

Koupit můžete, ale důležitá je jedna věc: jetelové seno nelze použít místo lučního sena. není jedno, jaké seno je v jeslích:D prostě jetelové seno je něco jiného, jiná krmná komponenta.

Neregistrovaný uživatel

8.9.2017 11:26
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koupit můžete, ale důležitá je jedna věc: jetelové seno nelze použít místo lučního sena. není jedno, jaké seno je v jeslích:D prostě jetelové seno je něco jiného, jiná krmná komponenta.

To si taky myslím... tak já ho radši brát nebudu...

8.9.2017 11:30

Ale tak v pohodě, akorát kromě toho musíte koupit i luční seno. jetelové a vojtěškové seno je na půl cesty jádro.

Neregistrovaný uživatel

8.9.2017 12:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.42

Ak to bude v balíku, tak to bude viacmenej iba slama, inak ako bodlinka,

8.9.2017 12:12

Ak to bude v balíku, tak to bude viacmenej iba slama, inak ako bodlinka,

To je tak věc. seno z jetelovin je třeba před nákupem vidět a pečlivě prohlídnout. nejcennější jsou na něm drobné lístky. jakmile se odrolí, tak jsou to jen bezcenné stonky.

Neregistrovaný uživatel

8.9.2017 12:17