Problémy v uchu

Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 09:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, dnes při krmení jsme zjistili, že nás králík má v uchu něco jako vyrustky. Má to zevnitř celého ucha i z vrchu, ale tam méně , ucho je těžké. Fotky příkladam. Prohlédly jsme ho doma všichni a nikdo z nás to nikdy neviděl.
Je možné ho zachránit a jet za vet a bude v pořádku nebo bohužel pomocí nelze a zabít. Pokud zabít, lze maso i jist?
Moc děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 09:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo, a včera to určitě neměl, že?

zabijte to všechno, s takovou péčí nemá fakt cenu cokoliv chovat

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 10:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, a včera to určitě neměl, že?

zabijte to všechno, s takovou péčí nemá fakt cenu cokoliv chovat

Neměl to v sobotu, to jsme ho prendávali kvůli výrobě nové kralikarny. Vaš tón je neopodstatneny

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 10:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neměl to v sobotu, to jsme ho prendávali kvůli výrobě nové kralikarny. Vaš tón je neopodstatneny

ale měl. neměl asi postižený celý boltec, toho si všimne i chovatel špatný na 9/10, kdy úroveň špatného chovatele 10/10 je, že si všimne až úhynu.

ale zánět zvukovodu určitě měl už v sobotu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 10:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

to, co ukazujete na fotce, je strašlivě rozjetý ušní svrab. a tím strašlivě myslím strašlivě. máte prostě svrabnatý králíky a jste schopný si všimnout problému až když má králík olezlou půlku hlavy, to je prostě hrozný, neomluvitelný a prostě radši nic nechovejte, protože CHUDÁK ZVÍŘE D0PRDELE

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 10:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to, co ukazujete na fotce, je strašlivě rozjetý ušní svrab. a tím strašlivě myslím strašlivě. máte prostě svrabnatý králíky a jste schopný si všimnout problému až když má králík olezlou půlku hlavy, to je prostě hrozný, neomluvitelný a prostě radši nic nechovejte, protože CHUDÁK ZVÍŘE D0PRDELE

Každého králíka kazdy týden kontrolujeme a teda bylo v pořádku. Nic tam neměl.
Jelikož je oddělen tak nemáme svrabnaty králíky a i kdybychom to podchytili jak vy píšete včas, tak bychom to nepoznali ani v mini míře, jelikož jsme se s tímto u králíků celá rodina nesetkala, tak bychom předpokládali, že to má špinavé!!!!
Je pěkné na někoho útočit!!! Ale upozornit a poradit by bylo lepší!!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 10:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Už jsem si k tomu svoje řekla. Fuj chov je vždycky vizitka chovatele. Okecejte si to jak umíte. Svrab je nakažlivý, máte svrabnatý králíky všechny. Že to nevíte mě nepřekvapuje, vzhledem k tomu, jak to potřebujete mít rozjeté, abyste si toho všimli.

Prostě hnus.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2019 11:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jsem si k tomu svoje řekla. Fuj chov je vždycky vizitka chovatele. Okecejte si to jak umíte. Svrab je nakažlivý, máte svrabnatý králíky všechny. Že to nevíte mě nepřekvapuje, vzhledem k tomu, jak to potřebujete mít rozjeté, abyste si toho všimli.

Prostě hnus.

Víte co paní dokonalá - myslete si co chcete!!!
Byli jsme u veterináře a vyřešili jsme to.
Samec byl oddělen od prosince v jiném prostoru a tudíž další králíci to chytit nemohli!!!!!!! ale z důvodu výskytu jsme nakoupili veterinární přípravky, aby jsme případně zaléčili nebo předešli další nákaze!!!
Nic neokecávám, popravdě mi je Vás líto, že umíte jen útočit!!!!
Chudáci lidi a zvířata ve vaší blízkozti ;)
Pěkný den a děkuji ;)
Nebýt Vás, myslím si, že zde jsou i lidé, kteří by mě sice třeba řekli, že jsme blbá a nevšimla si toho, ale byli by slušní ;)

ča

7.3.2019 21:41
ča

XXX.XXX.119.89

Souhlas s Bodlinkou. To, co vidím na fotkách, je otřesné. Králíky chovám 40 let, viděl jsem leckde leccos, ale toto nikdy. Vyfoťte celý chov a králíkárnu, a vložte sem, jako odstrašující případ, ať se občanstvo poučí. Chudáci králíci...

8.3.2019 06:28
mlckova

XXX.XXX.58.161

Souhlasím s bodlinkou, nejsem vet, ale tohle nemohlo vzniknout za 4 dny ! To že chováte na pekáč ještě neznamená že ke zvířatům přistupujete 1-2x denně nažrat a tim to končí , nechci po Vás mazlení, ale trochu cítění a všímavosti, dobrý člověk si všimne že je něco špatně a dal sleduje, zeptá se .... tohle uz je opravdu učebnicový případ a hraničí to se zanedbávánim a týráním . Pokud jste si nevšimla ani toho minima jak píšete a nerozeznáte , je něco špatně , měli by jste se zamyslet , trochu nastudovat a v první řadě konzultovat s odborníkem , i kdyby to mělo stát peníze a ne žádat rady zde ... Ikdyž 😂 Při troše námahy by jste našli tady stejne obrázky v článcích o chovu jako ukázkový příklad!!!!

8.3.2019 06:52
xchipsy

XXX.XXX.142.3

Takhle brutální svrab je přesně jak píše bodlinka i ostatní otřesnou vizitkou zanedbaného chovu. Můžete se vymlouvat na co chcete, ale kdybyste králíky kontrolovali - jak tvrdíte - každý týden, tak si toho rozhodně všimnete. Je fuk, že byste třeba nepoznali, co to přesně je, ale rozhodně by vám bylo divné, že kůže není suchá a čistá a hladká. Takové krusty, jako na fotce, se fakt neudělají ze dne na den nebo za týden. Nehledě na to, že králík musel vykazovat i další příznaky, naklonění hlavy, drbání, snížená chuť k příjmu potravy... Jasně, určitě budete tvrdit, že králík byl naprosto v pohodě, žral jak divný, připouštěl samice a bla bla bla...ale tohle je fakt hrůza děs

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2019 19:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nic tvrdit nebudu, jsem tyran, schválně ublizuji naším zvířatům, nic jiného tady tvrdit nemá ani význam.
Z 30 kusů králíků je nakažený je tento jeden samec, který je i oddelejln, takže ano, jsem ten nejhorší chovatel na světě.
Zvláštní to je, ale samec celou dobu bez problému jedl, nepadal na stranu a z venkovní strany hlava i ucho byli po pohledu v pořádku, do vnitr mě to hloubkově se podívat nenapadlo. Tímto mé poslední vyjádření a dal si mě pranyrujte, své jsem řekla.

8.3.2019 19:46
Phyllobatesvittatus12

XXX.XXX.56.145

Taky naprostý souhlas s Bodlinkou.
Tohle už prostě jinak napsat nejde, tak se nedivte.
Nevěřím tomu, že je nakažený pouze 1 králík. Prašivina je svinstvo a dostane se všude.

Já králíky nechovám. Pouze se o ně zajímám, ale nad tou hrůzou otevře pusu naprostý lajk .

8.3.2019 20:58
xchipsy

XXX.XXX.142.3

andrevo - podívejte se znovu na fotky, které jste vložila a porovnejte je s ilustračními obrázky zdravého ucha. Jako fakt není nutné se dívat detailně dovnitř, to v jakém stavu to má váš králík musí být vidět metr od králíkárny... Než abyste uznala, že jste to prostě hrubě zanedbala, tak se radši budete urážet. Co jste jako čekala, že vám tady chovatelé napíšou No jo, nic si z toho nedělejte, to se stane... ?

9.3.2019 02:21
horal

XXX.XXX.13.30

-,,Víte co paní dokonalá - myslete si co chcete!!!
Byli jsme u veterináře a vyřešili jsme to. "-
Milá paní, bodlinka je veterinářka a to co jste schytala od ní, jste měla schytat od veterináře u kterého jste byla. Na vašem místě už bych k němu nechodil s ničím. Tenhle králík už léčit nejde, má to rozlezlé i po krku. I kdyby jste ho snad nějakým zázrakem vyléčila, tak se to za krátkou dobu vrátí. A pokud ujišťujete sama sebe,že ostatní králíci jsou zdraví, tak věřte že nejsou jenom se to u nich neprojevilo v takové míře aby jste to poznala. Pokud si něco přečtete o zákožce svrabové (stačí zadat tihle dvě slova do vyhledávače, jsou tam stovky článků) tak změníte názor. Zákožka svrabová je malinký parazit žijící v podkoží a tak několika týdenní napadení ušním svrabem se projeví jako malý stroupek v uchu. Tohle co máte na fotkách je minimálně půlroční záležitost, proto ty ostré reakce, že jste si toho nevšimla dřív. Neomlouvá vás ani to,že jste nevěděla o co se jedná. Toho parazita máte všude a je jenom otázka času kdy se to rozvine i u ostatních zvířat. Já vám doporučuji samce zabít, maso je poživatelné, ale kůži spálit anebo zasypat chlorovým vápnem a zakopat. Ostatní králíky pravidelně, alespoň jednou týdně prohlížet a podívat se pořádně do ucha. Problém je ale větší než si myslíte. Svrab se může rozšířit i u vzdálenějších sousedů. Časem nám dáte za pravdu, až se vám to bude objevovat i po delší době. Mimochodem, nevšiml jsem si že by byla k vám bodlinka neslušná, byla jenom naštvaně upřimná. Mnohdy, upřimní lidé nejsou v oblibě, jen proto, že říkají to co nechceme slyšet.

9.3.2019 02:54
borax

XXX.XXX.91.21

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Víte co paní dokonalá - myslete si co chcete!!!
Byli jsme u veterináře a vyřešili jsme to.
Samec byl oddělen od prosince v jiném prostoru a tudíž další králíci to chytit nemohli!!!!!!! ale z důvodu výskytu jsme nakoupili veterinární přípravky, aby jsme případně zaléčili nebo předešli další nákaze!!!
Nic neokecávám, popravdě mi je Vás líto, že umíte jen útočit!!!!
Chudáci lidi a zvířata ve vaší blízkozti ;)
Pěkný den a děkuji ;)
Nebýt Vás, myslím si, že zde jsou i lidé, kteří by mě sice třeba řekli, že jsme blbá a nevšimla si toho, ale byli by slušní ;)

Já bych Vám poradil, aby jste šla do koupelny, stoupla si před zrcadlo, tak aby jste na sebe viděla a dala si z každé strany po čuni.
Pořádně, tak aby to plesklo.
Tváře musí být červené!
Pokud se Vám to nepovede, aplikaci opakujte!!

A králíky už nechovejte!!

Takový stav zvířete je neomluvitelný.
Kecy , že tohle vzniklo během několika dnů jsou zbytečné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2019 10:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Neměl to v sobotu, to jsme ho prendávali kvůli výrobě nové kralikarny. Vaš tón je neopodstatneny

Fuj, fuj a ještě jednou fuj. Tohle nevznikne za den, týden a ani měsíc. Tvrdit o sobě že jste chovatel je nehoráznost. Svá zvířata nechováte, ale týráte. Svrab se dá velmi lehce poznat a snadno řešit. Něco tak strašného, jako je fotka vašeho ubohého králíka jsem ještě nikdy a díky bohu že nikdy, neviděla. Styďte se, králíky vybijte a už nic nechovejte.

10.3.2019 09:16
nehezacka1

XXX.XXX.210.2

Tak to je síla!!!!takto zanedbané zvíře.přála bych Vám,být v kůži toho chudáka králíka.tohle by mělo být trestné a měla by jste být potrestaná.a zákaz chovu čehokoliv živého.všichni co tady psali,tak na vás byli až moc slušní.a jak napsal borax,dejte si po čuni a když vám to nepůjde, klidně se stavte a já vám mileráda po hubě dám

10.3.2019 10:19
Zuzkaa

XXX.XXX.88.69

No, je to otřesné. U téhle paní, která nemá ani na pšenici pro slepice a krmí je bramborama a otrubama, jak jsem nedávno četla na drůbeži, tak tam to asi musí vypadat. Na tyhle lidi by měly chodit kontroly na ochranu zvířat .Mmj paní si dost protiřečí. Ve druhém příspěvku píše, že v sobotu to ještě neměl a v dalším, že s ním byli v u veterináře a už v prosinci byl králík oddělen. Tak co je pravda ???

10.3.2019 21:03
petruk

XXX.XXX.52.146

Nic tak hrozného jsem nikdy neviděl a doufám že už neuvidím. Chudák králík..

12.3.2019 19:04
ančovička1

XXX.XXX.220.127

Hrůza!..tak toto vidim poprvé za 30 let,co chovám kraliky..ve vsech bodech souhlasim s MVDr bodlinkou a vsemi ostatnimi zdesenymi dobrými chovateli..tento kralik trpi svrabem už asi několik let a ne pár dni,odstrašující příklad,jak vypada absolutne zanedbany chov,kralici chovani bez lásky..

12.3.2019 20:30
Phyllobatesvittatus12

XXX.XXX.56.145

Ten vet, u kterého jste byla musel být nejspíš slepý...
Jestli to teda byl vet.
Jestli to nebyl někdo podobný tomu, co se u hospody vydával za policistu....

13.3.2019 09:30
hokrví

XXX.XXX.105.226

Je tu toho napsáno již dost a mám zato, že i takováto pohroma může působyt kladně a přinést něco dobrého do našich chovů, třeba to že budeme více pozorní a lépe sledovat své chovy, aby jsme předešli něčemu podobnému. Věřím tomu, že i paní chovatelka si z tohoto vezme ponaučení a bude pozorněji sledovat svá zvířata a zavčasu řešit problémy.