Dobrý den,
jsem úplný začátečník v pp chovu králíků. Na začátku prosince jsem konečně sehnala ke svému samečkovi partnerku, stihla jsem jí dát i ocenit, takže tohle už mám hotové. Teď na konci zimy bych chtěla připouštět, aby měli mladí taky pp. Jenže v naší ZO je příšerná domluva, tak se jdu zeptat sem, budu to mít aspoň rychlejší.
Někde jsem našla spíš zmínky a doufám, že to chápu. Králíky teda normálně připustím a až se budou mět mláďata tetovat, tak se domluvím s pověřeným "tatérem", se kterým zpětně dopíšu papíry o připouštění a asi nějaká žádanka o vystavení pp pro mladé? A až přijdou rodokmeny, tak se malí natetují?
Uživatel s deaktivovaným účtem
Oba rodiče musí být ocenění,vyplníte 2x připouštěcí potvrzení,vyplníte příslušný počet rodokmenů a vše předáte registrátorovi vaší ZO,ten to potvrdí a předá okresnímu registrátorovi který to také potvrdí a přidělí tetovací čísla,která vypíše na rodokmeny i připouštěcí potvrzení.Jedno si ponechá,druhé vrací.Podle přidělených čísel je tetovatel natetuje.
napsal(a):
Oba rodiče musí být ocenění,vyplníte 2x připouštěcí potvrzení,vyplníte příslušný počet rodokmenů a vše předáte registrátorovi vaší ZO,ten to potvrdí a předá okresnímu registrátorovi který to také potvrdí a přidělí tetovací čísla,která vypíše na rodokmeny i připouštěcí potvrzení.Jedno si ponechá,druhé vrací.Podle přidělených čísel je tetovatel natetuje.
Dobře a kdy to vyplňuji? Po narození mláďat, nebo musím něco vyplnit ještě před připouštěním? A rodokmeny předpokládám dostanu v ZO, nebo si mám tisknout někde ze stránek ČSCH?
Po rozeznání pohlaví vyplníte připouštěcí potvrzení,napíšete tam pohlaví mláďat,samci první a rodokmeny.Králíci by měli být otetovaní do 3 měsíců.
Organizace by měla mít tiskopisy jak připouštěcích potvrzení,tak rodokmenů.
My máme program a obojí si tiskneme.Programů je k mání několik,my máme od ing.Kopečného z Hlinska v Čechách.
napsal(a):