Granule s léčivem nebo bez léčiv a s Emanoxem?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
26.7.2020 15:51
monausek

XXX.XXX.86.25

Chtěla bych od vás poradit, jsem začátečník a mám ted dva vrhy mladých králíčků křížence FB. Zda je lepší krmit granulemi pro březí a kojící s přídavkem anti kokci jako je třeba Granule pro králíky Energys Gold Forte, nbo obyčejné bez kokci a přeléčovat Emanoxem? Případně zda mohu zkombinovat granule s léčivem a přesto přeléčit Emanoxem?

Děkuji za rady a názory :)

26.7.2020 16:08
horal

XXX.XXX.13.28

Vy máte nemocné králíky?

georgi

26.7.2020 20:22
georgi

XXX.XXX.168.114

Krmím preventivně výkrmové granule s léčivy březím samicím a mladým králíkům do dvou a půl měsíce, potom granule bez léčiv střídám s ovsem .Rozhodně ke granulím s léčivy nepodávejte žádné jiné preparáty .Pokud krmíte správně , i bez granulí s léčivy a podobných přípravků bude chov fungovat .Nejdůležitější je správná hygiena v chovu .

26.7.2020 21:16
horal

XXX.XXX.13.28

Jenom tak pro zajímavost, pokud ke granulím přidáváte seno, trávu nebo nějaké obiloviny či okopaniny jsou granule s léčivem zbytečné. Granule s antikokcidikem se podávají atd libitum ve výkrmu bez dalších přidaných krmiv.

26.7.2020 22:34
ančovička1

XXX.XXX.0.217

Proc chcete krmit kraliky granulemi s lecivy?..pokud je mate v cistote a dobre krmene, zadna leciva nepotrebuji..

27.7.2020 14:36
monausek

XXX.XXX.86.25

georgi napsal(a):
Krmím preventivně výkrmové granule s léčivy březím samicím a mladým králíkům do dvou a půl měsíce, potom granule bez léčiv střídám s ovsem .Rozhodně ke granulím s léčivy nepodávejte žádné jiné preparáty .Pokud krmíte správně , i bez granulí s léčivy a podobných přípravků bude chov fungovat .Nejdůležitější je správná hygiena v chovu .