Zdravím a krásný den přeji :)
Mám otázku. Teddy králíčky miluju, líbí se mi jejich srst, ovšem jsem si toto pondělí tedy včera dovezla domů právě teddy králíčka. Ovšem jsem si všimla, že pod ocáskem a na bříšku se mu zachytí bobečky, což pro něj nemusí být příjemné a do očíček se mu dostala párkrát srst. Chci se zeptat, zda by vadilo, kdybych mu okolí pod ocáskem a trošku na bříšku zastřihla nůžkami, aby se mu tam bobky nezachytávali a okolí očíček též, aby se mu tam srst nemotala.
Jsem začátečník, tedy je to můj první ušák. Pár lidí by si mohlo myslet, že proč jsem si zvolila zrovna teddy králíčka jako prvního v mém životě. Na první pohled jsem si je zamilovala a bylo mi jasné, že teddy je pro mě jasná volba.
Předem děkuji za odpovědi a krásný den všem :)
rapotacka11
napsal(a):
Nebo ho vyčesávat, opláchnout a udržovat.
V létě může být plný much, pomočené, urousané bříško
a vůbec, být králík chlupáč je nepraktické.
Pardon, v první reakci mi tam chybí ještě jedno D .
V pohodě :D :) naštěstí sítě máme všude, takže nic se sem nemůže dostat :D ani malá muška ne.
Určitě bych pro začátečníka nikdy nedoporučila zrovna Teddyho. Mám s ním zkušenosti a museli jsme ho neustále pročesávat, srst mu lezla do očí, slzely mu z toho očička, no není to lehké, vlastnit Teddyho. Jednou měl průjem a to byl teda mazec, museli jsme ho vykoupat a pak vyfénovat. Teď máme normálně krátkosrsté 2 králíčky a půlka starostí o králíčka nám odpadla.