Soužití samců ve volném chovu

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

coldcaroline

4.6.2021 12:32
coldcaroline

XXX.XXX.252.234

Všechny zdravím a jdu s prosbou o radu. Je mi jasné, že zde asi schytám pár nemilých komentářů za svoji nezkusenost,jsem úplný začátečník a hodně jsem toho asi opomela.

Rozhodli jsme se, že si pořídíme zakrslé králíčky. Dva, aby samotnému nebylo smutno. Samce, zakrslé lvicky.
Maji dohromady velkou průchozí kralikarnu s volným přístupem do zabezpečého výběhu, myslím že se tam mají dost pěkně. Kluci jsou u nás týden a vse bylo v pohodě, dnes jsme si k nim dovezli třetího, zakrsleho beranka.
A začalo peklo.
Nejdřív začali obskakovat malého beranka, pak si navzájem vyškubali spoustu chlupů. A pak se ti dva lvíčci do sebe pustili tak, že lítali po výběhu v chumlu.
Samozřejmě jsem hned zjištovala a hned nás objednám na kastraci.

Je šance, že když je všechny vykastruju, bude možný klidný soužití?

Diky za odpovědi.

arte.P

4.6.2021 14:43
arte.P

XXX.XXX.253.76

Dva samci se prostě nesnesou a nemusí to změnit ani kastrace. Králík od přírody není společenské zvíře, které touží sdílet prostor s konkurentem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.6.2021 17:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dali jste do teritotia těch dvou cizího samce a to je špatně.Pokud jsou samci dospělí nesnesou se .Párkrát jsem nechala vykastrovat mladé samce z jednoho vrhu na maso s tím,že se nebudou prát.Prali se stejně.
Možná ti dva,pokud byste je zavčas kastrovali by se snesli,ale jak se začnou prát,už to nebývá.

coldcaroline

4.6.2021 22:23
coldcaroline

XXX.XXX.12.40

Ještě doplním, jsou všichni mladí, okoko dvou měsíců.

5.6.2021 09:44
juhaj

XXX.XXX.164.121